Bij mij nog steeds nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je de link copy/paste in een nieuw scherm doet ie het wel
stem gewoon op spenky, die komt hier tenminste nog wel vaak.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef MaRySe het volgende:
als electro-worm verkerings heeft stem ik op spenky en anders op electro-worm
yeaaaaah
Deze heb ik met het ek ooit snel gemaaktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie oranje
Slaap lekker Lizz-n
maakt toch niet uit datk een vriendin heb...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef MaRySe het volgende:
als electro-worm verkerings heeft stem ik op spenky en anders op electro-worm
yeaaaaah
welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:49 schreef spenky het volgende:
[..]
maakt toch niet uit datk een vriendin heb...![]()
![]()
![]()
waarom niet een mooie Nederlandse vlag op de achtergrondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deze heb ik met het ek ooit snel gemaaktOpzich is het wel een leuke maar hij is niet goed genoeg
Wil een hele enthousiaste
hij zegt nooit wat op emesenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
stem gewoon op spenky, die komt hier tenminste nog wel vaak.
Dus? Jij bent niet eens online (ok, ik heb bijna nooit meer zin in msn, maar goedquote:
ik ben offlinequote:
Ik heb net een nieuwe gepaktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:49 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
DaMook, moet je een biertje?
Trustequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
zou brechtje niet meedoen ?
mjaaa ik ga slapen
bis spater !
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik ben offline
nou misschien heb je een lelijke vriendin dan maakt het niet uit;:D:D;D:D:D: !
nee grapje
Als ik wist hoe ik die mooi (wapperend) op de achtergrond kon krijgen deed ik hetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
waarom niet een mooie Nederlandse vlag op de achtergrond. Ik zal kijken of ik iets voor je heb
De rien mon ami.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe gepaktMaar toch bedankt
Wat duurt wel even ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Het duurt wel even DaMook. En wie heeft er een biertje voor mij?
Met een achtergrondjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat duurt wel even ?* DaMook geeft een biertje aan modje
Ah, ga jij dat maken danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met een achtergrondjeNederlandse vlag.
Hmm ik kom er net achter dat de achtergrond wit isquote:
Ik vond hem een beetje flauwquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:12 schreef Gizmore het volgende:
Scary shit trouwens wel: The Ring. Zeker zo laat op de avond
zeker als zometeen je telefoon gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:12 schreef Gizmore het volgende:
Scary shit trouwens wel: The Ring. Zeker zo laat op de avond
Maak je hem toch transparantquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm ik kom er net achter dat de achtergrond wit isAls ik deze er dus achter plak zie je hem alsnog niet
jawel, maar toch, als je hier in het donker zit schrik je toch echt wel bij sommige stukjesquote:
'Seven days.......'quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zeker als zometeen je telefoon gaat
Ik heb hem in de bios gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
jawel, maar toch, als je hier in het donker zit schrik je toch echt wel bij sommige stukjes
Die ging dus bij mij toen de film op tv was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zeker als zometeen je telefoon gaat
Whehe, dat is wel enger inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb hem in de bios gezienOok donker en meer dan levensgroot
Ja vastquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maak je hem toch transparant
Hoi sp
Maar je leeft nog steeds toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:21 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Die ging dus bij mij toen de film op tv was.
Zeg dan ook geen daagquote:
Wat een watjequote:[..]
oh mên, daar heb ik mn ex zo bang mee gemaakt
Vraag je het toch in het avatar aanvraag topic?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja vastIk ben een noob op dit gebied
Wat ik dus zei, ik vond hem niet engquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel enger inderdaadMaar ach, zo is het ook wel leuk hoor
waarom denk je dat het mn ex isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg dan ook geen daag![]()
[..]
Wat een watje
Laat me raden: je belde m midden in de nacht op met precies dat geluid uit de film?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:24 schreef snopprinses het volgende:
oh mên, daar heb ik mn ex zo bang mee gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |