Valt het heel erg op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Tokavia kan niet met mes en vork eten....
'k trek er ook net één open...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand een biertje?
Liever champagne.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand een biertje?
De jarige is meer van de Chocomel met vodka maar omdat jij zo'n lieve stalkster bent:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Liever champagne.We hebben toch een jarige in ons midden?
Tsja, jij ziet dat natuurlijk meteen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Vanessa H. Williams.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tsja, jij ziet dat natuurlijk meteen.![]()
Dank voor de champie.
Nóg een reden tot feest: vandaag vier ik mijn tweede jaar op Fok!![]()
Je kunt beter vragen waar is iedereen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:36 schreef peaceman het volgende:
Waar is het feestvarken?
Okay zal hem eens bekijken. Ik heb ook een tip voor jullie. The Jacket met Adrien Brody en Keiraquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:39 schreef peaceman het volgende:
Hey Ano, we hebben net een goede film zitten kijken. Fail Safe, aanradertje!
Why not? Te druk met de kleine?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:25 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geen idee, ben hier ook al een topic of wat niet geweest
Ik was naar Lost kijken maar ben er nu weer hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen waar is iedereen?
Nee, meer een poging om minder te fok!-en en wat nuttigere dingen te doenquote:
Ah anti-verslaving?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, meer een poging om minder te fok!-en en wat nuttigere dingen te doen
Ik ook, lukt best aardig en zonder moeite...hoe gaat het jou af?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Is mode geloof ik. DH komt minder vaak langs, SOK stopt met FMT.... Wordt steeds minder gezellig zo...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nou zeg.....je bent er net.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt mij erg moeilijk, maar ik moet misschien ook maar eens een poging wagen..
Mwaaah...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:30 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ook, lukt best aardig en zonder moeite...hoe gaat het jou af?
quote:
Nou, ik lees nog wel veel, maar vroegah had ik alleen Fok! Muziek Trivia en het Muziekassociatiespel, maar dat werd Fok! Muziek Trivia, het Muziekassociatiespel, RJPvD, De radio en TV-kwis. Ik kan al die spelletjes niet meer bijhoudenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is mode geloof ik. DH komt minder vaak langs, SOK stopt met FMT.... Wordt steeds minder gezellig zo...
Maar wel heel veel... ik moet in ieder geval proberen overdag als ik thuis of op mn werk ben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou zeg.....je bent er net.....![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nou, ik lees nog wel veel, maar vroegah had ik alleen Fok! Muziek Trivia en het Muziekassociatiespel, maar dat werd Fok! Muziek Trivia, het Muziekassociatiespel, RJPvD, De radio en TV-kwis. Ik kan al die spelletjes niet meer bijhouden
Het begon bij mij met Filmassociatiespel daarna VoetbalQuiz, FMT, RJPvD, Personenassociatiespel en Het Zaakwaarnemersspel en nu ook de radio en tv Quiz.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nou, ik lees nog wel veel, maar vroegah had ik alleen Fok! Muziek Trivia en het Muziekassociatiespel, maar dat werd Fok! Muziek Trivia, het Muziekassociatiespel, RJPvD, De radio en TV-kwis. Ik kan al die spelletjes niet meer bijhouden
Neuh...hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:38 schreef fotoloog het volgende:
tong jarig ?
Mwaah,als ik zo naar de topic titel kijk....quote:
Nou, dan moet je hem maar even feliciteren he...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Mwaah,als ik zo naar de topic titel kijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |