vaak zat geproeft, daar bleef het ook bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iets aan mijn tingeling zegt dat je het nog nooit hebt geproefd, probeer het eens zoeen flesje
Php leren duurt zo ontiegelijk lang. Je kunt beter de dingen die je in php wil van internet halen en bewerken..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
php is moeilijk ja, maar wil ik wel nog leren. ik wil eerst ff voor 100 % over html beschikken voordat ik daaraan begin. En actionscript ken ik de standaard dingetjes wel van, dus wat extra's is altijd fijn
Bij "laatste voyeur"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ey trouwens, waar zie ik wie als laatste naar mijn fotoboek heeft gekeken ?
Hoiquote:
Laatste voyeur: userquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ey trouwens, waar zie ik wie als laatste naar mijn fotoboek heeft gekeken ?
nee... maar bavaria is niet sjeun.. en malt ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iets aan mijn tingeling zegt dat je het nog nooit hebt geproefd, probeer het eens zoeen flesje
Ik zie dat niet bij mij staanquote:
Je moet gewoon beginnen om wat te maken. Als je er niet uitkomt pak je er zo'n groot boek bij of vraag je het op internet. Zo heb ik het ook een redelijk geleerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef Palau het volgende:
[..]
Php leren duurt zo ontiegelijk lang. Je kunt beter de dingen die je in php wil van internet halen en bewerken..
Dat kan je aanvinken bij je instellingen volgens mij of je wil laten zien wie er gekeken hebben.quote:
Sjenk you dude !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan je aanvinken bij je instellingen volgens mij of je wil laten zien wie er gekeken hebben.
Heb je wel een beetje normale TT in gedachten?quote:
Dat is strikt geheim ... JetweetT0gggGg dat Maikuuul dat nooit van tevoren zegt ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje normale TT in gedachten?![]()
Hoi grote broerquote:
ik hoef het ook niet in 1 keer te lerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef Palau het volgende:
[..]
Php leren duurt zo ontiegelijk lang. Je kunt beter de dingen die je in php wil van internet halen en bewerken..
Trek er dan maar heel lang voor uit... Succes iigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik hoef het ook niet in 1 keer te leren
En ik wil het wel fatsoendelijk beheersen, dus niet steeds kleine dingetjes.
Ik ben er ook ooit aan begonnen, maar je moet er veel zin en tijd voor hebben (maken)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik hoef het ook niet in 1 keer te leren
En ik wil het wel fatsoendelijk beheersen, dus niet steeds kleine dingetjes.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:53 schreef spenky het volgende:
[..]
is dat je broer die niet durfde te vragen over ze avatar?
kheb nu nog 1,5 jaar vormgeving op schoolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:53 schreef Palau het volgende:
[..]
Trek er dan maar heel lang voor uit... Succes iig
ik probeer het gewoonquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:54 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik ben er ook ooit aan begonnen, maar je moet er veel zin en tijd voor hebben (maken)
Succes iig, ik heb het niet afgemaakt.
Wtf is dat voor nerd?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
Php, fijn taaltje.
1f u c4n r34d th15 u n33d 2 g3t l41dquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:01 schreef dady het volgende:
Maikuuul hoe kun jij nerd zeggen man, jij bent een supernerd. Met je kankertaaltje, heb je al eens een vriendin gehad?
Dat laatste mag ik niet zeggen voor me moeder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:01 schreef dady het volgende:
Maikuuul hoe kun jij nerd zeggen man, jij bent een supernerd. Met je kankertaaltje, heb je al eens een vriendin gehad?
kom maar op danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Damn geknog ff en dan komt mijn nieuwe topic
tog alweer best lang geleden dat ik eentje heb geopend
Je typt toch het woord nerd, of niet dan. Fucking kneus, ben jij zeg. Harde jongen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat laatste mag ik niet zeggen voor me moeder.
En trouwens ik zeg : hij eet nerdleer lezen lolleromfger
Dit was zijn eerste TTquote:
Iemand die heel erg boos word omdat iemand nerd taal op een forum plaatstquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:08 schreef dady het volgende:
[..]
Je typt toch het woord nerd, of niet dan. Fucking kneus, ben jij zeg. Harde jongen.
Ga weg hier als je alleen maar komt om te zeurenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:08 schreef dady het volgende:
[..]
Je typt toch het woord nerd, of niet dan. Fucking kneus, ben jij zeg. Harde jongen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ga weg hier als je alleen maar komt om te zeuren![]()
Boos, ik doe het voor je eigen bestwil jongen. Je moet me dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iemand die heel erg boos word omdat iemand nerd taal op een forum plaatst![]()
Waarvoor moet ik je dankbaar zijn omdat jij boos bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:12 schreef dady het volgende:
[..]
Boos, ik doe het voor je eigen bestwil jongen. Je moet me dankbaar zijn.
Ben je nu zo dom. Ik probeer je iets af te leren, je hebt een kutleven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarvoor moet ik je dankbaar zijn omdat jij boos bentbeetje raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |