Green Dayquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik heb wel muzieksmaakquote:
Cool, hoe moet ik me dat voorstellen ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]![]()
Op school hebben wij nog een eigen versie van 'Wake me up when september ends' gespeeld.
Gewoon, zelfde melodie, maar andere tekstquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cool, hoe moet ik me dat voorstellen ?![]()
goed nummerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:27 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: Deep Blue Something - Breakfast At Tiffanys @ 128kbps - 3s of 4m21s (2628/3558)
dat klinkt grappigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:00 schreef snopprinses het volgende:
hoe schrijf je spaans in het spaans?
Español.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:00 schreef snopprinses het volgende:
hoe schrijf je spaans in het spaans?
Mogge modje, alles goed?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen.
ik zou dr schoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:31 schreef snopprinses het volgende:
argh..dat vrouwmens van school heeft mn naam verkeerd geschreven >_<
terwijl mn naam in mn mailadres staat én in de mail waar ze op reageerde..
![]()
Hoofdpijnquote:
Wat moet je nou met treinkaartjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:37 schreef Eix het volgende:
Ik heb trouwens dus twee treinkaartjes gewonnen met dat zilverrail gedoe (zoals ik al zei), maar je kan je niet meer inschrijven voor Eindhoven-Maastricht. Nu, ik kan me wel nog inschrijven voor bijvoorbeeld Nijmegen-Utrecht maar dan ben ik een hele dag aan het reizen.
Nijmegen - Roermond is echt een mooie route om via terug te reizen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:37 schreef Eix het volgende:
Ik heb trouwens dus twee treinkaartjes gewonnen met dat zilverrail gedoe (zoals ik al zei), maar je kan je niet meer inschrijven voor Eindhoven-Maastricht. Nu, ik kan me wel nog inschrijven voor bijvoorbeeld Nijmegen-Utrecht maar dan ben ik een hele dag aan het reizen.
Hmm, ik kan in Utrecht dan een gratis concert zien van Intwine (en Maandag BEEF! in Maastrichtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nijmegen - Roermond is echt een mooie route om via terug te reizen.![]()
zometeen als ze stagegesprek met me heeft hierquote:
ik mag om 14:00 stoppen met stagequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:49 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat gaan jullie allemaal vandaag doen?
dan is het toch alleen maar makkelijker om haar te schoppen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zometeen als ze stagegesprek met me heeft hier![]()
Ik heb vrij vandaag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zometeen als ze stagegesprek met me heeft hier![]()
[..]
ik mag om 14:00 stoppen met stage
en dan daarna ga ik wat aan een website voor mn broertje kloten en wachten tot mn camera thuis wordt bezorgd. En vanaf dan alleeeen maar fotos maken![]()
zeg toch ook niet dat het niet makkelijker isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef C2C het volgende:
[..]
dan is het toch alleen maar makkelijker om haar te schoppen?
en je hebt nu natuurlijk ook vakantie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb vrij vandaag.![]()
(alle lessen vielen uit.).
Uhu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en je hebt nu natuurlijk ook vakantie?
Vervelend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, ik kan in Utrecht dan een gratis concert zien van Intwine (en Maandag BEEF! in Maastricht), alleen ga ik vanavond ook al naar n optreden van Intwine.
![]()
okequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zeg toch ook niet dat het niet makkelijker is
Dat is heel mooi nieuwsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik mag om 14:00 stoppen met stage
en dan daarna ga ik wat aan een website voor mn broertje kloten en wachten tot mn camera thuis wordt bezorgd. En vanaf dan alleeeen maar fotos maken![]()
Echt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb vrij vandaag.![]()
(alle lessen vielen uit.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |