Gewoon, noem het een ingeving.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej, in BlauwDorp
Maarja hoezo zou ik daar moeten wonen dan ? die meldingen krijgen we gewoon binnen via rollerbank.nl
Hehe op de middelbare school zei een jongen na een paar maanden. In het begin dacht ik dat jij van het kamp was en erg tuigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:12 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Gewoon, noem het een ingeving.
Je taalgebruik liegt er in iedergeval om.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hehe op de middelbare school zei een jongen na een paar maanden. In het begin dacht ik dat jij van het kamp was en erg tuig
Mede omdat ik in BlauwDorp woon
joh ik heb helemaal geen vakantiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:30 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
Ik moet verdomme nog een week.
Stage huh?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
joh ik heb helemaal geen vakantie![]()
Ey zou ik voor dat bedrijf waar je stage loopt een sjieke slip gaan maken ? dan kijk jij door het raam ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
joh ik heb helemaal geen vakantie![]()
okquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ey zou ik voor dat bedrijf waar je stage loopt een sjieke slip gaan maken ? dan kijk jij door het raam ?![]()
neen :/ ik mag mn laptop gratis laten repareren als die stuk isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Stage huh?
Krijg je wel stagevergoeding?
Gulle baas heb je zeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ok
[..]
neen :/ ik mag mn laptop gratis laten repareren als die stuk is![]()
Houd alstublieft eens op over dat infantiele geslip dude.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
Nah gek, op die kinderkopjes slippen is gevaarlijk
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:28 schreef Imberr het volgende:
weekend!!VAKANTIE!!
![]()
en voortaan op vrijdag nog steeds 6 uur!!!![]()
en op maandag ook nog steeds 6 uur
Aardbei ofzo.. omdat ze mooi en lekker zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
Zeg een vraagje: In wat voor Fruitsoort zou jij jezelf omschrijven ?
Ik zou zeggen een banaan, omdat het de vorm van mijn piele heeft
Ik had jou eigenlijk meer als een kippepootje voorgesteldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
Aardbei ofzo.. omdat ze mooi en lekker zijn![]()
![]()
![]()
![]()
krijg niks, vragen heeft geen zinquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:58 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Houd alstublieft eens op over dat infantiele geslip dude.
En @snopprinses: Dat soort bazen zijn gierige oppertunisten.
Als ik jou was zou ik eens vragen om wat vergoeding.
begintie zelf over welk fruitsoortquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk meer als een kippepootje voorgesteld![]()
sinds wanneer is dat fruitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk meer als een kippepootje voorgesteld![]()
egniquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat fruit![]()
Heey taart![]()
hou opquote:
Is t nog geen fruitsoortquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh gek, kippen eten toch ook soms fruit
maisquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh gek, kippen eten toch ook soms fruit
slijterij misschien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Is dit bier ook in nederland te koop ? het is wel erg lekker
[afbeelding]
jammergenoeg nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Is dit bier ook in nederland te koop ? het is wel erg lekker
[afbeelding]
egniquote:
Jahquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:16 schreef taart het volgende:
[..]
jammergenoeg nietmiss moeten we samen maar importeur worden van kronenburg
![]()
schildpaddenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:22 schreef snopprinses het volgende:
damn..de filter van mn schildpaddenbak is stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |