Meer een waarheid als een ku.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dit dan een haiku?
Jij bent de butler dus?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
Als antwoord op TH zijn vraag: ik ben het tegenwicht voor al die stoffigheid
'k weet nog wel een ander tegenwicht voor stoffigheid: nattigheid...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
Als antwoord op TH zijn vraag: ik ben het tegenwicht voor al die stoffigheid
Als de vriendin van Alex meedoet zit ik vooraan!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k weet nog wel een ander tegenwicht voor stoffigheid: nattigheid...
Komen we toch weer bij die wet T-shirt contest van pyl terecht.![]()
Shit! Weer een typo!quote:
Pyl in een wet t-shirt contest?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k weet nog wel een ander tegenwicht voor stoffigheid: nattigheid...
Komen we toch weer bij die wet T-shirt contest van pyl terecht.![]()
TS lijkt me een verstokt liefhebber van oude Peugeot modellen. De 406 had toch meer.quote:Raad Je Plaatje # 309 De Grote Meneer Pyl Show
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; dit is zo'n compilatie-aflevering...met allemaal herhalingen van fragmenten.
Da's als de enequote:
quote:Hoe heeft u rechercheur Peaceman eigenlijk leren kennen vroeg Wyccie aan juffrouw Diaan. Juffrouw Diaan schrok een beetje. Waarom wil je dat weten? Omdat ik nieuwsgierig ben zei Wyccie. Wat Wyccie niet vertelde was dat ze haar huiswerk niet had gemaakt en dat niet wilde laten zien aan juffrouw Diaan. Vertel nou juf zei de hele klas. Juffrouw Diaan begon te vertellen. Ik heb rechercheur Peaceman leren kennen op een festival. Lowlands geloof ik. Niks van waar zei een stem ineens. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH wandelde ineens binnen. We hebben elkaar bij een concert van Franz Ferdinand ontmoet. Juffrouw Diaan beweerde stellig van niet. Rechercheur Peaceman van wel. Andy grapte: Misschien was het wel bij een concert van Franz Ferdinand op Lowlands. De hele klas moest lachen. Juffrouw Diaan en rechercheur Peaceman kregen nu een heuse welles-nietes discussie. Berk maakte gretig notities. Dit was leuk voor de roddelrubriek en anders wel voor de grap van de week. De discussie sloeg over naar de klas de jongens vonden dat rechercheur Peaceman gelijk had. De meisjes namen het voor juffrouw Diaan op. Rechercheur Peaceman is rechercheur die weet het beter zei Andy. Niks ervan zei Wyccie. Juffrouw Diaan is juf die weet het beter. Nu was het complete chaos in de klas. TH brulde: Meisjes weten niet eens wat ze in hun tas hebben zitten. Wyccie was nu boos op TH. Jij weet niet eens hoe oud je bent zei Wyccie snerend terug. Ineens was rechercheur DH het zat. Ik weet het precies. Het was niet op Lowlands of bij een concert van Franz Ferdinand. Het was in de rij voor kaartjes van Lowlands waar Franz Ferdinand op trad. Ik weet het nog goed omdat ik bijna 1,5 uur op Peaceman zat te wachten in de auto en ontzettende honger had. Iedereen stopte met bekvechten. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH vertrokken weer. Juffrouw Diaan riep: Zo en nu laat iedereen zijn huiswerk zien. Iedereen liet zijn huiswerk zien. Wyccie zat treurig aan haar tafel. Zij kwam nooit weg met zulke streken.
quote:
quote:HAIKU
Haiku is een van oorsprong Japanse dichtvorm waarin het seizoensbeeld, de natuur en de gevoelens van de dichter(es) een belangrijke rol spelen. In het westen hoopt men deze vorm van poëzie steeds meer te doorgronden.
Hoewel er van de respectievelijk vijf-zeven-vijf regel afgeweken kan worden, zal de echte Haiku-dichter(es) de oorspronkelijke vorm zoveel mogelijk trachten te benaderen. Ze zijn van een persoonlijke waarde, een ets van het leven!
Stelletje ouwenelen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan iemand Tokay even vertellen waar we zitten?
Sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
Jemig, brother, je verkloot de lay-out!![]()
Wat een zooitje, hier.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Stelletje ouwenelen!
Allemaal kerels, en maar beppen.![]()
We zitten op jou te wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Stelletje ouwenelen!
Je bent gewoon boos omdat jij dit keer niet voor de chaos hebt gezorgd.quote:
Oeh de discussie gaat verder....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik denk trouwens dat het bij R.E.M. was... of was het nu Tom McRae
![]()
Ik vond deze uitleg leuker.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's als de enede andere
tegenkomt:
'Hai koe !!!'
Oftewel:![]()
![]()
quote:
Nou Peace... je doet het met een kerel!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Stelletje ouwenelen!
R.E.M. waarschijnlijk. Losing my Religion was hét nummer om een chickie te scoren. Ik neem aan dat Peaceman dat ook wistquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Je bent toch een muziekliefhebber?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou Peace... je doet het met een kerel!![]()
Dan moet het op werchter geweest zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik hou niet van alle muziekquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je bent toch een muziekliefhebber?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
Nou Peace... je doet het met een kerel!![]()
Hou je van trip-hop?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik hou niet van alle muziek
No.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:10 schreef Treinhomo het volgende:
Do.
Nice to meet you 2 Tokay!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nice to meet you Dwayne, ehm, Diaan.![]()
Re?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:10 schreef Treinhomo het volgende:
Do.
Ze heeft zich vernoemd naar haar favo apparaat?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:10 schreef Treinhomo het volgende:
Díldo.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Is zij van Portishead? Beth Gibbons?
Heel goed hoor, wyccie!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:24 schreef wyccie het volgende:
Geike Aernaart. Hooverponic.
Worstebroodje uit de magnetron ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel een klef kwartiertje aankomen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Worstebroodje uit de magnetron ?
Ik dacht al wel dat ik het verkeerd om geschreven hebquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Heel goed hoor, wyccie!
Geike Arnaert, trouwens. Maar ik wil niet kniesoren.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel een klef kwartiertje aankomen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:31 schreef pyl het volgende:
Een klef kwartiertje
wyccie en de Treinhomo
lusten elkaar rauw
Dít is een haiku!![]()
Gewaagd! Je tracht niet eens de oorspronkelijke vorm te benaderenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:31 schreef pyl het volgende:
Een klef kwartiertje
wyccie en de Treinhomo
lusten elkaar rauw
Dít is een haiku!![]()
Dit is de oorspronkelijke vorm.......quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Gewaagd! Je tracht niet eens de oorspronkelijke vorm te benaderen![]()
Volgens brother52 nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Dit is de oorspronkelijke vorm.......
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar ontmoet in de Skihut?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
O jawel!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens brother52 niet
Fok Forum RJPvD... is een stuk duidelijker dan bij ons. lees: Peaceman en ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rekenen kun je dan misschien niet, stiekem editen gaat je prima af.quote:
Hmpfz......... ik gaf in mijn argeloosheid mijn fout toe, rekende nog eens, en zag toen dat niet ik maar jij de rekenfout maakte. Een beetje vent zou dat trouwens erkennen, zoals ik deed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Rekenen kun je dan misschien niet, stiekem editen gaat je prima af.
Ja doe maarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:48 schreef pyl het volgende:
Maar je hebt gelijk: hoogste tijd voor een plaatje.
Tja ik denk niet dat mijn plaatjes op prijs gesteld wordenquote:
Het moest verboden worden. Trustenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd voor mij om naar bed te gaan, morgen weer om kwart voor 7 eruit... veel plezier nog, slaap lekker voor straks en tot morgen
Psssst, de juf is nét wegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik denk niet dat mijn plaatjes op prijs gesteld worden![]()
Tja.... moet toch op tijd op mn werk zijn..... en wil morgen om 16:30 uur weg..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het moest verboden worden. Trusten
vijf-zeven-vijf inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef wyccie het volgende:
Ik kan ook niet tellenvijf-zeven-vijf...
Tuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef wyccie het volgende:
Shannen Doherty
Heeft ze een ongeluk gehad?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef wyccie het volgende:
Shannen Doherty
Je was wat stil vanavond?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:57 schreef dartfanaat het volgende:
* zegt Welterusten allemaal en tot morgen![]()
Half the bomb at least, indeed!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:57 schreef sooty het volgende:
Tsssk.
Ja maar die raadde jij, dus ik wil scrut nog een kans gevenquote:
My half was right. Yours wasn't. (Kumar instead of Khumar).quote:
Ah, nu zien we haar andere ... oog ook.quote:
Ja, toen zei ik nog: handen aan de knoppen.quote:
Hoewel ik niet Scrut ben: Shannon Doherty.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar die raadde jij, dus ik wil scrut nog een kans geven![]()
welke knoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, toen zei ik nog: handen aan de knoppen.![]()
Haar ogen staan ongelijk, trouwens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, nu zien we haar andere ... oog ook.
Schijnt wel een enorme bitch te zijn, onze Shannen, maar wel prettig voor het oog.
Dan kan ze zó anchorwoman bij CNN worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:17 schreef Tokay het volgende:
Haar ogen staan ongelijk, trouwens.
Ja, haar ógen. Die dingen waarmee ze kijkt, dus.
huh wat bazel jij nou? Alsof haar ogen belangrijk zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Haar ogen staan ongelijk, trouwens.
Ja, haar ógen. Die dingen waarmee ze kijkt, dus.
welke meneer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:20 schreef wyccie het volgende:
Meneer heeft een belangrijke prijs gewonnen.
Herinner jij je Bobbi Batista van CNN nog? Die had geen ongelijke, maar schéle ogen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
Dan kan ze zó anchorwoman bij CNN worden.
Da's daar een must geloof ik...
Die heb ik wel eens geplaatst. Die was inderdaad errug scheel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Herinner jij je Bobbi Batista van CNN nog? Die had geen ongelijke, maar schéle ogen!![]()
Da's precies degene die ik in gedachten had.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:25 schreef Tokay het volgende:
Herinner jij je Bobbi Batista van CNN nog? Die had geen ongelijke, maar schéle ogen!![]()
Klopt, heb ik ook weleens naar gezocht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:27 schreef Treinhomo het volgende:
Da's precies degene die ik in gedachten had.
Wilde haar laatst nog plaatsen, maar daar zijn geen fatsoenlijke plaatjes van.
Dat heb ik ook. Dat komt mooi uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:27 schreef Tokay het volgende:
Hier zie je dat Shannens ogen ongelijk staan:
[afbeelding]
Ik moet nu echt gaan slapen hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
Hier lijkt ze wel een piraat; ze heeft een lapje voor haar ene oog...![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:30 schreef Tokay het volgende:
Ik moet nu echt gaan slapen hoor.![]()
Ik zat dus serieus te zoeken naar een lapje.![]()
![]()
Aaaaaarrrrggghhh!quote:
Doeg!quote:
Om van Tokay nog maar te zwijgen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou me verbazen
Ze blijft er inquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Om van Tokay nog maar te zwijgen...
Nee joh, pyl en pos.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:59 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat Tokay en pyl verliefd waren....zo leek het tenminste...
Pyl is een sletquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:08 schreef wyccie het volgende:
Maar de laatste tijd geven ze elkaar steeds kusjes en doen ze zo![]()
Jawel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé kale, moet jij morgen niet werken of zo?
Om 6 uur zelfsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je toch om kwart over 7 op?
Ik moet komende zondag ook weer om kwart over 6 op. Ik moet de kaarsen weer aansteken in de kerkquote:
Kun je dan niet beter die hele kerk aansteken ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet komende zondag ook weer om kwart over 6 op. Ik moet de kaarsen weer aansteken in de kerk [afbeelding]
Ik ben heel handig met vuurquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter die hele kerk aansteken ?
Ben je in één keer overal vanaf...
Als ik Treintje aanspreek met 'Lieve schat' ontstaan er weer geruchten die slechts betrekkelijk kort geleden weerlegd zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
Hee Scrut, wil je TH niet met 'Hé kale' aanspreken? Het is 'Lieve schat'![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik Treintje aanspreek met 'Lieve schat' ontstaan er weer geruchten die slechts betrekkelijk kort geleden weerlegd zijn
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
Hee Scrut, wil je TH niet met 'Hé kale' aanspreken? Het is 'Lieve schat'![]()
Deze plaat zend ik net aan mijn emailvriendjes!quote:
Volgens mij was TH vroeger toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:35 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Deze plaat zend ik net aan mijn emailvriendjes!
Jij bent idd de vroegste vogel vandaag!
But a goodmorning to you as well...
[afbeelding]
Indeed, zag de vroege haan van TH niet...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij was TH vroeger toch?
Goedemorgen
Die heeft maar heel weinig geslapen... zou hij eigenlijk wel geslapen hebben, vraag ik me nu af.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Indeed, zag de vroege haan van TH niet...
Da's dus een eerdere vroegere vogel![]()
Dan zal TH nu misschien wel op één oor liggen, mits ie een rugslaper is dan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heeft maar heel weinig geslapen... zou hij eigenlijk wel geslapen hebben, vraag ik me nu af.
Jeetje, wat snel.quote:
Ik kom die ook echt overal tegen, ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef pyl het volgende:
Dat zal dan wel weer Jack Johnson zijn.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef Bolkonsky het volgende:
Jack Johnson?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef BwennieBren het volgende:
Weer? Hij is dus al eerder geplaatst?
Moet toch maar wat frequenter komen hier ...
Geeft niet, Bwennie. Elke wereldburger die ook maar in de verste verten in aanmerking komt, is hier al gemiddeld vijf keer geplaatst. Raad je Plaatje is een suggestieve, multi-interpretabele titel. (Zeg je dat zo?)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef BwennieBren het volgende:
Weer? Hij is dus al eerder geplaatst?
Moet toch maar wat frequenter komen hier ...
Ja, da's nu de vierde keer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:23 schreef BwennieBren het volgende:
Is deze al een keer geplaatst overigens?
[afbeelding]
Ik ken Jack Johnson dankzij Katja Schuurman.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:23 schreef BwennieBren het volgende:
Oh maar ik vind zijn muziek dan ook zo heerlijk om naar te luisteren
In Zomergasten zeker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ken Jack Johnson dankzij Katja Schuurman.
Dieper kun je niet zinken.![]()
Schatje.quote:
Hee Pyl hou jij bij hoe vaak een plaatje wordt gepost?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:29 schreef pyl het volgende:
Da's Diana Krall (6 x).
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:29 schreef pyl het volgende:
Da's Diana Krall (6 x).
Alles. Ook de stand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Pyl hou jij bij hoe vaak een plaatje wordt gepost?
Die van mij iig niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef peaceman het volgende:
1 van hen zal vast wel jamesl blunt zijn
Van Norah Jones bedoel ik, jullie gaan veels te snel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Z het volgende:
Is haar vader al eens geplaatst?
Volgens mij niet hoor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:34 schreef pyl het volgende:
Whehe, is dat dezelfde knul? Dan is-ie inene twee keer geplaatst!
Zo lang ik van jou maar geen singer / songwriters met twijfelachtige reputatie hoef te downloaden en te beluisteren, vind ik alles best Bwennie!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:31 schreef BwennieBren het volgende:
Misschien houden wij wel van dezelfde muziek Pyl
Ravi Shankar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Z het volgende:
Is haar vader al eens geplaatst?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:36 schreef Z het volgende:
Van Norah Jones bedoel ik, jullie gaan veels te snel.
Downloaden?? Foei pyl!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Zo lang ik van jou maar geen singer / songwriters met twijfelachtige reputatie hoef te downloaden en te beluisteren, vind ik alles best Bwennie!![]()
Niet mijn meneer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:40 schreef peaceman het volgende:
daniel powter is misschien 1 van de 2?
Nopequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:40 schreef peaceman het volgende:
daniel powter is misschien 1 van de 2?
Wel Jazz dus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:45 schreef Tokay het volgende:
Mijn meneer is een onvervalste crooner.
Ja. Maar geen 'zware' jazz. If you know what I mean.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef BwennieBren het volgende:
Wel Jazz dus?
quote:
Denk aan de stijl van Frank Sinatra, Bing Crosby, Jim Reeves, Perry Como, Dean Martin....quote:A crooner is a singer (usually male) of a certain kind of popular music, often called "standards" or "American standards". The style, which is characterized by a relaxed and intimate posture by the performer, became possible with the invention of electric amplification in the early 20th century.
I know what you mean (easy listening jazz/blues) beeltje Sinatra-achtig? Maar ik heb nog steeds geen idee wie hij is. Maar zodra ik het weet ga ik ff luisteren op amazon of ie het waard is om te downloadenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja. Maar geen 'zware' jazz. If you know what I mean.
Nee joh, mijn meneer lijkt toch niet op Jamie Cullum?quote:
Lieve Bren, ik ga het je gewoon zeggen, want ik moet zo weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:57 schreef BwennieBren het volgende:
I know what you mean (easy listening jazz/blues) beeltje Sinatra-achtig? Maar ik heb nog steeds geen idee wie hij is. Maar zodra ik het weet ga ik ff luisteren op amazon of ie het waard is om te downloaden
Ok thanx dear, ga even luisteren op Amazon... Waar je ook naar toe gaat, veel plezier en wellicht tot laterquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Lieve Bren, ik ga het je gewoon zeggen, want ik moet zo weg.
Hij heet Michael Bublé, en ik denk dat jij het heerlijke muziek vindt!
Ik weet niet hoe dat jochie eruit zietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee joh, mijn meneer lijkt toch niet op Jamie Cullum?![]()
Eitje bakken om 10:15 uur..... in ieder geval eet smakelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ok thanx dear, ga even luisteren op Amazon... Waar je ook naar toe gaat, veel plezier en wellicht tot later
Dan staat de mijne dus nog open, ik ga ff eitje bakken, back in a sec!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was ook vroeg op, maar toch... een eitje nu... nee. Ik ga maar aan een appel.
John Mayer?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ook zo'n lekker nr. van John: Come back to me (zit ik nu te luisteren)
Maar het eitje was heeerlijk hoor! Appeltje-eitje voor mij dat ik dat 's morgens kan verorberen
Ik ga nu ff douchje doen. Lators lieve RJP-ers!
Lijkt een beetje op een jonge William Peterson uit CSI.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar
Misschien houden wij wel van dezelfde muziek Pyl
Kennen jullie deze dan?
[afbeelding]
Ik niet... en daarbij moet mijn plaatje eerst geraden wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wil strakke truitjes en korte rokjes zien...
Jullie dames gunnen ons heren ook niks zeg....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet... en daarbij moet mijn plaatje eerst geraden worden![]()
Ik zeg niet dat het niet mag of dat ik het jullie niet gun, ik zeg alleen dat ik geen strakke shirtjes wil zien.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie dames gunnen ons heren ook niks zeg....Wij moesten jullie topic respecteren maar in het strakke truitjes topic postte jullie gewoon stug heren. Niet aardig!
Is die van jou een zingerinnetje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:19 schreef BwennieBren het volgende:
BTW weet iemand Diaan's plaatje, dan wel de mijne?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is die van jou een zingerinnetje?
Ik heb even in m'n archiefje gezocht naar een foto van Bwennie en hoewel er enige gelijkenis is denk ik toch dat het Bwennie niet is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef pyl het volgende:
Die van Bwennie lijkt op iemand........![]()
Ze zal het zelf zijn, vermoed ik.
zeg het maar...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef pyl het volgende:
Die van Bwennie lijkt op iemand........![]()
Ze zal het zelf zijn, vermoed ik.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb even in m'n archiefje gezocht naar een foto van Bwennie en hoewel er enige gelijkenis is denk ik toch dat het Bwennie niet is.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:31 schreef pyl het volgende:
Ja, nee, ja, excuses voor de verwarring. Reeds geëdit.![]()
Maar Bwennie is natuurlijk net zo knap, da's evident.![]()
Hallowquote:
Ik ben de Central Scrutinizer weetjewel? Natuurlijk heb ik ook van jou een foto in m'n archief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:30 schreef BwennieBren het volgende:![]()
gelijkenis? ......ennuh.....ehhhhhhhh archief??
yep that's me... genant that is...quote:
Ik denk dat we daarvoor nog veel meer foto's van haar nodig hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:54 schreef BwennieBren het volgende:
Excuus Diaan, je zei geen sexy truitjes maar misschien worden de heren erdoor wakker en weten ze inene mijn actrice
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan? Wat is Meelbrulmuziek? Heeft dat iets met kindermeel van doen?
Ik zal wat hintjes geven: ik moet even een foutje herstellen, hij is op 20-jarige leeftijd doorgebroken in zn eigen land, somewhere in het Hoge Noorden. Hij is nu 26 jaar.In 2005 is hij in zijn eigen land 4 keer genomineerd voor de Grammy Award.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:02 schreef BwennieBren het volgende:
Nou laten we ons maar eerst concentreren op die van Diaan.
Kan je wat hintjes geven Diaan? Jonge zanger, songwriter... wat voor muziek?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou ik de topictitel (laten) veranderen
Fijn weekend Bwenniequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:22 schreef BwennieBren het volgende:
Luitjes ik ben er weer vandoor want FOK is mij te langzaam vandaagen duurt eeeeeeuwen voordat ik een pagina kan laden. Ik zie morgen wel of mijn plaatje is geraden.
Alvast fijn weekend toegewenst!
Heel lief van je BBquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:12 schreef BwennieBren het volgende:
Okay we nemen de gulden middenweg....strakke jurkjes dan...
Speciaal voor Mr_A:
[afbeelding]
Toch ff gluren doetquote:
Ah tof! Zal er ook eentje kopen binnenkort. Veel plezier met je shottender en tot snelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Toch ff gluren doet
en Monica Bellucci is
BTW Mr_A ik heb dat drankschenkdinges gekocht waarvan je vorige x over sprak (Blokker heeft ze trouwens ook) bij Xenos voor 25 euro en in deze kunnen wel 4 flessen in![]()
Nog bedankt voor de tip en ik ben nu ECHT weg....
Ik zal het Hoge Noorden iets verfijnen... hij komt uit Scandinaviëquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Komt hij uit Alaska?
Dan heet-ie vast Knutquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal het Hoge Noorden iets verfijnen... hij komt uit Scandinavië
Wals?quote:
Walz is goed... nu nog een voornaam iemand?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wals?
Enfin, ik ga ook even wat anders doen. Alvast een fijn weekend
Nog een half uurtje Diaan![]()
Wie moet dit keer reizen jij of rechercheur Peace?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Walz is goed... nu nog een voornaam iemand?
Jij ook een fijn weekend (zondag werken of niet? werkze dan) en inderdaad nog half uurtje, ietsjes minder... en dan weekend
Je hebt iets gemist, het is geen meebrulmuziek, maar een sing/songwriter. En jij zou het kunnen weten trouwens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:08 schreef peaceman het volgende:
Een zanger die Walz heet die meebrulmuziek maakt??????? Ik heb blijkbaar iets gemist
Ikke en zonder radio want mn radio is vorige week gestolenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie moet dit keer reizen jij of rechercheur Peace?
Nou veel sterkte dan tijdens die muziekloze rit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ikke en zonder radio want mn radio is vorige week gestolenen heb nog geen andere.
Wordt inderdaad een zware rit.... er zijn ook veel files zag ik... anyway... ik heb nu weekendquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou veel sterkte dan tijdens die muziekloze rit.![]()
Tot later Diaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt inderdaad een zware rit.... er zijn ook veel files zag ik... anyway... ik heb nu weekend![]()
![]()
tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |