Jawel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé kale, moet jij morgen niet werken of zo?
Om 6 uur zelfsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je toch om kwart over 7 op?
Ik moet komende zondag ook weer om kwart over 6 op. Ik moet de kaarsen weer aansteken in de kerkquote:
Kun je dan niet beter die hele kerk aansteken ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet komende zondag ook weer om kwart over 6 op. Ik moet de kaarsen weer aansteken in de kerk [afbeelding]
Ik ben heel handig met vuurquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter die hele kerk aansteken ?
Ben je in één keer overal vanaf...
Als ik Treintje aanspreek met 'Lieve schat' ontstaan er weer geruchten die slechts betrekkelijk kort geleden weerlegd zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
Hee Scrut, wil je TH niet met 'Hé kale' aanspreken? Het is 'Lieve schat'![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik Treintje aanspreek met 'Lieve schat' ontstaan er weer geruchten die slechts betrekkelijk kort geleden weerlegd zijn
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
Hee Scrut, wil je TH niet met 'Hé kale' aanspreken? Het is 'Lieve schat'![]()
Deze plaat zend ik net aan mijn emailvriendjes!quote:
Volgens mij was TH vroeger toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:35 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Deze plaat zend ik net aan mijn emailvriendjes!
Jij bent idd de vroegste vogel vandaag!
But a goodmorning to you as well...
[afbeelding]
Indeed, zag de vroege haan van TH niet...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij was TH vroeger toch?
Goedemorgen
Die heeft maar heel weinig geslapen... zou hij eigenlijk wel geslapen hebben, vraag ik me nu af.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Indeed, zag de vroege haan van TH niet...
Da's dus een eerdere vroegere vogel![]()
Dan zal TH nu misschien wel op één oor liggen, mits ie een rugslaper is dan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heeft maar heel weinig geslapen... zou hij eigenlijk wel geslapen hebben, vraag ik me nu af.
Jeetje, wat snel.quote:
Ik kom die ook echt overal tegen, ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef pyl het volgende:
Dat zal dan wel weer Jack Johnson zijn.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef Bolkonsky het volgende:
Jack Johnson?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef BwennieBren het volgende:
Weer? Hij is dus al eerder geplaatst?
Moet toch maar wat frequenter komen hier ...
Geeft niet, Bwennie. Elke wereldburger die ook maar in de verste verten in aanmerking komt, is hier al gemiddeld vijf keer geplaatst. Raad je Plaatje is een suggestieve, multi-interpretabele titel. (Zeg je dat zo?)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef BwennieBren het volgende:
Weer? Hij is dus al eerder geplaatst?
Moet toch maar wat frequenter komen hier ...
Ja, da's nu de vierde keer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:23 schreef BwennieBren het volgende:
Is deze al een keer geplaatst overigens?
[afbeelding]
Ik ken Jack Johnson dankzij Katja Schuurman.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:23 schreef BwennieBren het volgende:
Oh maar ik vind zijn muziek dan ook zo heerlijk om naar te luisteren
In Zomergasten zeker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ken Jack Johnson dankzij Katja Schuurman.
Dieper kun je niet zinken.![]()
Schatje.quote:
Hee Pyl hou jij bij hoe vaak een plaatje wordt gepost?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:29 schreef pyl het volgende:
Da's Diana Krall (6 x).
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:29 schreef pyl het volgende:
Da's Diana Krall (6 x).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |