Heeft ze een ongeluk gehad?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef wyccie het volgende:
Shannen Doherty
Je was wat stil vanavond?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:57 schreef dartfanaat het volgende:
* zegt Welterusten allemaal en tot morgen![]()
Half the bomb at least, indeed!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:57 schreef sooty het volgende:
Tsssk.
Ja maar die raadde jij, dus ik wil scrut nog een kans gevenquote:
My half was right. Yours wasn't. (Kumar instead of Khumar).quote:
Ah, nu zien we haar andere ... oog ook.quote:
Ja, toen zei ik nog: handen aan de knoppen.quote:
Hoewel ik niet Scrut ben: Shannon Doherty.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar die raadde jij, dus ik wil scrut nog een kans geven![]()
welke knoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, toen zei ik nog: handen aan de knoppen.![]()
Haar ogen staan ongelijk, trouwens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, nu zien we haar andere ... oog ook.
Schijnt wel een enorme bitch te zijn, onze Shannen, maar wel prettig voor het oog.
Dan kan ze zķ anchorwoman bij CNN worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:17 schreef Tokay het volgende:
Haar ogen staan ongelijk, trouwens.
Ja, haar ķgen. Die dingen waarmee ze kijkt, dus.
huh wat bazel jij nou? Alsof haar ogen belangrijk zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Haar ogen staan ongelijk, trouwens.
Ja, haar ķgen. Die dingen waarmee ze kijkt, dus.
welke meneer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:20 schreef wyccie het volgende:
Meneer heeft een belangrijke prijs gewonnen.
Herinner jij je Bobbi Batista van CNN nog? Die had geen ongelijke, maar schéle ogen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
Dan kan ze zķ anchorwoman bij CNN worden.
Da's daar een must geloof ik...
Die heb ik wel eens geplaatst. Die was inderdaad errug scheel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Herinner jij je Bobbi Batista van CNN nog? Die had geen ongelijke, maar schéle ogen!![]()
Da's precies degene die ik in gedachten had.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:25 schreef Tokay het volgende:
Herinner jij je Bobbi Batista van CNN nog? Die had geen ongelijke, maar schéle ogen!![]()
Klopt, heb ik ook weleens naar gezocht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:27 schreef Treinhomo het volgende:
Da's precies degene die ik in gedachten had.
Wilde haar laatst nog plaatsen, maar daar zijn geen fatsoenlijke plaatjes van.
Dat heb ik ook. Dat komt mooi uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:27 schreef Tokay het volgende:
Hier zie je dat Shannens ogen ongelijk staan:
[afbeelding]
Ik moet nu echt gaan slapen hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
Hier lijkt ze wel een piraat; ze heeft een lapje voor haar ene oog...![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:30 schreef Tokay het volgende:
Ik moet nu echt gaan slapen hoor.![]()
Ik zat dus serieus te zoeken naar een lapje.![]()
![]()
Aaaaaarrrrggghhh!quote:
Doeg!quote:
Om van Tokay nog maar te zwijgen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou me verbazen
Ze blijft er inquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Om van Tokay nog maar te zwijgen...
Nee joh, pyl en pos.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:59 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat Tokay en pyl verliefd waren....zo leek het tenminste...
Pyl is een sletquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:08 schreef wyccie het volgende:
Maar de laatste tijd geven ze elkaar steeds kusjes en doen ze zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |