Jawel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé kale, moet jij morgen niet werken of zo?
Om 6 uur zelfsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je toch om kwart over 7 op?
Ik moet komende zondag ook weer om kwart over 6 op. Ik moet de kaarsen weer aansteken in de kerkquote:
Kun je dan niet beter die hele kerk aansteken ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet komende zondag ook weer om kwart over 6 op. Ik moet de kaarsen weer aansteken in de kerk [afbeelding]
Ik ben heel handig met vuurquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter die hele kerk aansteken ?
Ben je in één keer overal vanaf...
Als ik Treintje aanspreek met 'Lieve schat' ontstaan er weer geruchten die slechts betrekkelijk kort geleden weerlegd zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
Hee Scrut, wil je TH niet met 'Hé kale' aanspreken? Het is 'Lieve schat'![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik Treintje aanspreek met 'Lieve schat' ontstaan er weer geruchten die slechts betrekkelijk kort geleden weerlegd zijn
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
Hee Scrut, wil je TH niet met 'Hé kale' aanspreken? Het is 'Lieve schat'![]()
Deze plaat zend ik net aan mijn emailvriendjes!quote:
Volgens mij was TH vroeger toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:35 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Deze plaat zend ik net aan mijn emailvriendjes!
Jij bent idd de vroegste vogel vandaag!
But a goodmorning to you as well...
[afbeelding]
Indeed, zag de vroege haan van TH niet...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij was TH vroeger toch?
Goedemorgen
Die heeft maar heel weinig geslapen... zou hij eigenlijk wel geslapen hebben, vraag ik me nu af.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Indeed, zag de vroege haan van TH niet...
Da's dus een eerdere vroegere vogel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |