Alles. Ook de stand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Pyl hou jij bij hoe vaak een plaatje wordt gepost?
Die van mij iig niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef peaceman het volgende:
1 van hen zal vast wel jamesl blunt zijn
Van Norah Jones bedoel ik, jullie gaan veels te snel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Z het volgende:
Is haar vader al eens geplaatst?
Volgens mij niet hoor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:34 schreef pyl het volgende:
Whehe, is dat dezelfde knul? Dan is-ie inene twee keer geplaatst!
Zo lang ik van jou maar geen singer / songwriters met twijfelachtige reputatie hoef te downloaden en te beluisteren, vind ik alles best Bwennie!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:31 schreef BwennieBren het volgende:
Misschien houden wij wel van dezelfde muziek Pyl
Ravi Shankar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Z het volgende:
Is haar vader al eens geplaatst?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:36 schreef Z het volgende:
Van Norah Jones bedoel ik, jullie gaan veels te snel.
Downloaden?? Foei pyl!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Zo lang ik van jou maar geen singer / songwriters met twijfelachtige reputatie hoef te downloaden en te beluisteren, vind ik alles best Bwennie!![]()
Niet mijn meneer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:40 schreef peaceman het volgende:
daniel powter is misschien 1 van de 2?
Nopequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:40 schreef peaceman het volgende:
daniel powter is misschien 1 van de 2?
Wel Jazz dus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:45 schreef Tokay het volgende:
Mijn meneer is een onvervalste crooner.
Ja. Maar geen 'zware' jazz. If you know what I mean.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef BwennieBren het volgende:
Wel Jazz dus?
quote:
Denk aan de stijl van Frank Sinatra, Bing Crosby, Jim Reeves, Perry Como, Dean Martin....quote:A crooner is a singer (usually male) of a certain kind of popular music, often called "standards" or "American standards". The style, which is characterized by a relaxed and intimate posture by the performer, became possible with the invention of electric amplification in the early 20th century.
I know what you mean (easy listening jazz/blues) beeltje Sinatra-achtig? Maar ik heb nog steeds geen idee wie hij is. Maar zodra ik het weet ga ik ff luisteren op amazon of ie het waard is om te downloadenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja. Maar geen 'zware' jazz. If you know what I mean.
Nee joh, mijn meneer lijkt toch niet op Jamie Cullum?quote:
Lieve Bren, ik ga het je gewoon zeggen, want ik moet zo weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:57 schreef BwennieBren het volgende:
I know what you mean (easy listening jazz/blues) beeltje Sinatra-achtig? Maar ik heb nog steeds geen idee wie hij is. Maar zodra ik het weet ga ik ff luisteren op amazon of ie het waard is om te downloaden
Ok thanx dear, ga even luisteren op Amazon... Waar je ook naar toe gaat, veel plezier en wellicht tot laterquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Lieve Bren, ik ga het je gewoon zeggen, want ik moet zo weg.
Hij heet Michael Bublé, en ik denk dat jij het heerlijke muziek vindt!
Ik weet niet hoe dat jochie eruit zietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee joh, mijn meneer lijkt toch niet op Jamie Cullum?![]()
Eitje bakken om 10:15 uur..... in ieder geval eet smakelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ok thanx dear, ga even luisteren op Amazon... Waar je ook naar toe gaat, veel plezier en wellicht tot later
Dan staat de mijne dus nog open, ik ga ff eitje bakken, back in a sec!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was ook vroeg op, maar toch... een eitje nu... nee. Ik ga maar aan een appel.
John Mayer?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ook zo'n lekker nr. van John: Come back to me (zit ik nu te luisteren)
Maar het eitje was heeerlijk hoor! Appeltje-eitje voor mij dat ik dat 's morgens kan verorberen
Ik ga nu ff douchje doen. Lators lieve RJP-ers!
Lijkt een beetje op een jonge William Peterson uit CSI.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar
Misschien houden wij wel van dezelfde muziek Pyl
Kennen jullie deze dan?
[afbeelding]
Ik niet... en daarbij moet mijn plaatje eerst geraden wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wil strakke truitjes en korte rokjes zien...
Jullie dames gunnen ons heren ook niks zeg....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet... en daarbij moet mijn plaatje eerst geraden worden![]()
Ik zeg niet dat het niet mag of dat ik het jullie niet gun, ik zeg alleen dat ik geen strakke shirtjes wil zien.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie dames gunnen ons heren ook niks zeg....Wij moesten jullie topic respecteren maar in het strakke truitjes topic postte jullie gewoon stug heren. Niet aardig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |