Alles. Ook de stand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Pyl hou jij bij hoe vaak een plaatje wordt gepost?
Die van mij iig niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef peaceman het volgende:
1 van hen zal vast wel jamesl blunt zijn
Van Norah Jones bedoel ik, jullie gaan veels te snel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Z het volgende:
Is haar vader al eens geplaatst?
Volgens mij niet hoor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:34 schreef pyl het volgende:
Whehe, is dat dezelfde knul? Dan is-ie inene twee keer geplaatst!
Zo lang ik van jou maar geen singer / songwriters met twijfelachtige reputatie hoef te downloaden en te beluisteren, vind ik alles best Bwennie!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:31 schreef BwennieBren het volgende:
Misschien houden wij wel van dezelfde muziek Pyl
Ravi Shankar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Z het volgende:
Is haar vader al eens geplaatst?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:36 schreef Z het volgende:
Van Norah Jones bedoel ik, jullie gaan veels te snel.
Downloaden?? Foei pyl!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Zo lang ik van jou maar geen singer / songwriters met twijfelachtige reputatie hoef te downloaden en te beluisteren, vind ik alles best Bwennie!![]()
Niet mijn meneer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:40 schreef peaceman het volgende:
daniel powter is misschien 1 van de 2?
Nopequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:40 schreef peaceman het volgende:
daniel powter is misschien 1 van de 2?
Wel Jazz dus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:45 schreef Tokay het volgende:
Mijn meneer is een onvervalste crooner.
Ja. Maar geen 'zware' jazz. If you know what I mean.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef BwennieBren het volgende:
Wel Jazz dus?
quote:
Denk aan de stijl van Frank Sinatra, Bing Crosby, Jim Reeves, Perry Como, Dean Martin....quote:A crooner is a singer (usually male) of a certain kind of popular music, often called "standards" or "American standards". The style, which is characterized by a relaxed and intimate posture by the performer, became possible with the invention of electric amplification in the early 20th century.
I know what you mean (easy listening jazz/blues) beeltje Sinatra-achtig? Maar ik heb nog steeds geen idee wie hij is. Maar zodra ik het weet ga ik ff luisteren op amazon of ie het waard is om te downloadenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja. Maar geen 'zware' jazz. If you know what I mean.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |