Is die van jou een zingerinnetje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:19 schreef BwennieBren het volgende:
BTW weet iemand Diaan's plaatje, dan wel de mijne?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is die van jou een zingerinnetje?
Ik heb even in m'n archiefje gezocht naar een foto van Bwennie en hoewel er enige gelijkenis is denk ik toch dat het Bwennie niet is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef pyl het volgende:
Die van Bwennie lijkt op iemand........![]()
Ze zal het zelf zijn, vermoed ik.
zeg het maar...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef pyl het volgende:
Die van Bwennie lijkt op iemand........![]()
Ze zal het zelf zijn, vermoed ik.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb even in m'n archiefje gezocht naar een foto van Bwennie en hoewel er enige gelijkenis is denk ik toch dat het Bwennie niet is.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:31 schreef pyl het volgende:
Ja, nee, ja, excuses voor de verwarring. Reeds geëdit.![]()
Maar Bwennie is natuurlijk net zo knap, da's evident.![]()
Hallowquote:
Ik ben de Central Scrutinizer weetjewel? Natuurlijk heb ik ook van jou een foto in m'n archief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:30 schreef BwennieBren het volgende:![]()
gelijkenis? ......ennuh.....ehhhhhhhh archief??
yep that's me... genant that is...quote:
Ik denk dat we daarvoor nog veel meer foto's van haar nodig hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:54 schreef BwennieBren het volgende:
Excuus Diaan, je zei geen sexy truitjes maar misschien worden de heren erdoor wakker en weten ze inene mijn actrice
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan? Wat is Meelbrulmuziek? Heeft dat iets met kindermeel van doen?
Ik zal wat hintjes geven: ik moet even een foutje herstellen, hij is op 20-jarige leeftijd doorgebroken in zn eigen land, somewhere in het Hoge Noorden. Hij is nu 26 jaar.In 2005 is hij in zijn eigen land 4 keer genomineerd voor de Grammy Award.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:02 schreef BwennieBren het volgende:
Nou laten we ons maar eerst concentreren op die van Diaan.
Kan je wat hintjes geven Diaan? Jonge zanger, songwriter... wat voor muziek?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou ik de topictitel (laten) veranderen
Fijn weekend Bwenniequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:22 schreef BwennieBren het volgende:
Luitjes ik ben er weer vandoor want FOK is mij te langzaam vandaagen duurt eeeeeeuwen voordat ik een pagina kan laden. Ik zie morgen wel of mijn plaatje is geraden.
Alvast fijn weekend toegewenst!
Heel lief van je BBquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:12 schreef BwennieBren het volgende:
Okay we nemen de gulden middenweg....strakke jurkjes dan...
Speciaal voor Mr_A:
[afbeelding]
Toch ff gluren doetquote:
Ah tof! Zal er ook eentje kopen binnenkort. Veel plezier met je shottender en tot snelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Toch ff gluren doet
en Monica Bellucci is
BTW Mr_A ik heb dat drankschenkdinges gekocht waarvan je vorige x over sprak (Blokker heeft ze trouwens ook) bij Xenos voor 25 euro en in deze kunnen wel 4 flessen in![]()
Nog bedankt voor de tip en ik ben nu ECHT weg....
Ik zal het Hoge Noorden iets verfijnen... hij komt uit Scandinaviëquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Komt hij uit Alaska?
Dan heet-ie vast Knutquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal het Hoge Noorden iets verfijnen... hij komt uit Scandinavië
Wals?quote:
Walz is goed... nu nog een voornaam iemand?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wals?
Enfin, ik ga ook even wat anders doen. Alvast een fijn weekend
Nog een half uurtje Diaan![]()
Wie moet dit keer reizen jij of rechercheur Peace?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Walz is goed... nu nog een voornaam iemand?
Jij ook een fijn weekend (zondag werken of niet? werkze dan) en inderdaad nog half uurtje, ietsjes minder... en dan weekend
Je hebt iets gemist, het is geen meebrulmuziek, maar een sing/songwriter. En jij zou het kunnen weten trouwens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:08 schreef peaceman het volgende:
Een zanger die Walz heet die meebrulmuziek maakt??????? Ik heb blijkbaar iets gemist
Ikke en zonder radio want mn radio is vorige week gestolenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie moet dit keer reizen jij of rechercheur Peace?
Nou veel sterkte dan tijdens die muziekloze rit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ikke en zonder radio want mn radio is vorige week gestolenen heb nog geen andere.
Wordt inderdaad een zware rit.... er zijn ook veel files zag ik... anyway... ik heb nu weekendquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou veel sterkte dan tijdens die muziekloze rit.![]()
Tot later Diaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt inderdaad een zware rit.... er zijn ook veel files zag ik... anyway... ik heb nu weekend![]()
![]()
tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |