quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Boez jongen, het lijkt me beter dat je gaat pitten en lekker gaat dromen over je nieuwe meissie.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:45 schreef tong80 het volgende:
Droneknen en vliefd
Mijn god
Wanneer gaat ie neuken ?
Heeft ie ooit geneukt ?
Zal een kusje op z'n wang een erectie veroorzaken ?
Zo ja, wat gaat ie daar mee doen ?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Valduz, ik ok van jou jongen
Trustuh![]()
*Kuch* Ik vind dit onzin.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:17 schreef Bjoro het volgende:
iedere keer als ik jouw "ellende" lees, besef ik het me maar al te goed !
lees het telkens met een soort plaatsvervangende schaamte en een brok in mijjn keel !
Nou zeg.quote:
Nou zeg.quote:
had ik mindere ingevingen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:58 schreef Suijk het volgende:
Een van je betere ideeën vandaag PH! (De dag is nog maar kort bezig natuurlijk)
Ik zie het nu ook, jeetje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
Michel Boerebach had 50 interlands kunnen spelen hij mislukte bij PSV door zijn introverte karakter en liet zich ondersneeuwen door spelers zoals Lerby. Ik kan me er nu iets bij voorstellen. Maar ik zit echt met een brok in m'n keel. Wat een pijn voelt die man van binnen.
indrukwekkendquote:
tijd voor koffie dus!quote:
Nee joh, tijd voor de fiets, op to the trainquote:
Ja, hij wilde om 5 uur eten. En als de wekker om 6 uur gaat, dan kan je maar beter opstaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 06:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee joh, tijd voor de fiets, op to the train
Wrom ben jij zo vroeg wakker? Axel?
* Bluezz leest het rond 9 uur wel weer doeiiiiiiiiiii
quote:
Pfoe vroeg vogeltjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 06:51 schreef Againzender het volgende:
Ja, hij wilde om 5 uur eten. En als de wekker om 6 uur gaat, dan kan je maar beter opstaan.
Kon ik ook gelijk even een server op het werk herstarten.
en sinds 5 uur slaapt meneer dus gewoon lekker doorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfoe vroeg vogeltje
* Bluezz is weer op tijd op het werk
Jo heeft een beetje een hekel aan Dick?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:02 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen. Dikkie Dick Advocaat is een grote klootzak, als ik Jo Bonfrere mag geloven.
SCH, mbt je kaart: Deze is niet aangekomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:03 schreef SCH het volgende:
Je moet niemand geloven pfaf
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
SCH, mbt je kaart: Deze is niet aangekomen.
Een ontiegelijke hekel zelfs.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jo heeft een beetje een hekel aan Dick?
ff opnieuw sturen dan maar is de enige optie.quote:
Mooi, dat klinkt beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik dacht echt gisteren dat ik niet meer uit het ziekenhuis zou komen voor ik vader was, artsen hebben gewoon een uur vergaderd of de baby nu wel of niet al gehaald moest worden en uiteindelijk zit ze dus toch nog warm binnen.
Wel iets minder warm inmiddels, de koorts is zakkende en de hartslag van beeb is ook direct weer gezakt naar net onder de 160
Wel veel vruchtwaterverlies incl. stolsels.
mooi dat de koorts afneemt en de hartslag normaliseert! hopelijk kan dat vruchtwaterverlies niet teveel kwaad....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik dacht echt gisteren dat ik niet meer uit het ziekenhuis zou komen voor ik vader was, artsen hebben gewoon een uur vergaderd of de baby nu wel of niet al gehaald moest worden en uiteindelijk zit ze dus toch nog warm binnen.
Wel iets minder warm inmiddels, de koorts is zakkende en de hartslag van beeb is ook direct weer gezakt naar net onder de 160
Wel veel vruchtwaterverlies incl. stolsels.
volgens mij heeft Axel caffeine houdende melk gedronken. er zit hier nu een zeer actie f en lachend ventje op mijn spatiebalk te rammenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:44 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga ondertussen ff een lekker bakje koffie zetten
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij heeft Axel caffeine houdende melk gedronken. er zit hier nu een zeer actie f en lachend ventje op mijn spatiebalk te rammen![]()
er woprdt enthousiast teruggezwaaid!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sweet...
* appelsientje groet Axel
Nee het wordt een meisje, is al algemeen bekend.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mooi, dat klinkt beter.
Een ze overigens? Is dat bekend of type-gemakzucht?
Ok.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee het wordt een meisje, is al algemeen bekend.
Heb je een webcam ??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
er woprdt enthousiast teruggezwaaid!
die moet nog ergens in een verhuisdoos zittenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb je een webcam ??dan kunnen we allemaal meegenieten
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
die moet nog ergens in een verhuisdoos zitten
lijkt mij inderdaad niet handig om nu zo lang te wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
weet je.. ik heb echt een hekel aan tassen inpakken...
doe het meestal 1 dag van te voren.. maar dat lijkt me nu niet zo slim.. maar ik kan echt geen zin krijgen, packlist is al klaar.. nu nog de spullen bij elkaar verzamelen
ach je kan daar ook nog wel spullen kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij inderdaad niet handig om nu zo lang te wachteneven heen-en-weer vliegen om schone onderbroeken te halen is natuurlijk geen doen!
Het gaat allemaal goed komenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:18 schreef Cart_man het volgende:
Mogguh...
Vandaag precies 30 jaar geleden dat mijn vader zijn afstudeerscriptie moest verdedigen, als dat geen toeval is.
Volgens mij wel ja, maar ik weet zulke dingen altijd naar de klote te helpen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:20 schreef Suijk het volgende:
Succes dan maar. Is het niet een beetje een formaliteit en heb je het eigenlijk niet al gewoon gehaald?
kijk, een echte feyenoorder!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar ik weet zulke dingen altijd naar de klote te helpen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:01 schreef rubbereend het volgende:oi
suc6 Cart_Man
en appelsientje al uitgeluisterd?
Hier ook Chello en hetzelfde probleem gehad, dus hoogstwaarschijnlijk welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
mogge
vanaf 10 uur al bezig om op internet te komen, chello zal er wel weer hebben uitgelegen
ik had geen problemen, heb ook chello..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
mogge
vanaf 10 uur al bezig om op internet te komen, chello zal er wel weer hebben uitgelegen
Beetje wassen, een boodschappen doen voor de vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Lucky you!
Leuke dingen op het programma staan?
Is dat niet lastig dragen die bakjes ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:57 schreef appelsientje het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt ongeveer mijn handbagage.....
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat niet lastig dragen die bakjes ?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat niet lastig dragen die bakjes ?
Kan niet mee in handbagage... (wel grote bagagequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een multifunctioneel zakmes, met bieropener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |