Bij vliefde dnek je niet logisch naquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:41 schreef Brennie het volgende:
En je verstand is ook weg?.. dit is GC
Das waarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bij vliefde dnek je niet logisch na
Nu alquote:
Das auch jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:45 schreef Tafkahs het volgende:
zeg dan gewoon dat je verliefd bent op Brennie..
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:43 schreef Quatertemper het volgende:
Niet verliefd en niet dronken.
Mag ik wat drank?
Heb je drank don?quote:
ben jij t !!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:48 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Heb je drank don?
En een foto van een puick meisje?
WAar denkt je da waar we waaren netdanquote:
Oui.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ben jij t !!!![]()
tuurlijk heb ik zat leuke vrijgezelle dinnetjes maar geen foto's van![]()
Da's mooi, dan kan ze al een beetje met ballen spelen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
WAar denkt je da waar we waaren netdan? Een bietje kja
allemaal bezet enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:51 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Oui.
Nou zeg... ook niet van famillie?
Ik heb geen flauw idee...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
allemaal bezet enzo![]()
trouwens wil je me ff helpen , als ik dit weet kan ik gaan slapen![]()
OMFG, Hoe heet dat nummer nou?!?! deel 154
ow heel jammerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:54 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee...
Ik luister Metal/Electro.
Dat wel, maar zoals je weet doe ik daar niet meer aan. 14.gifquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow heel jammer![]()
enne zonder drank kan je ook fliefd worden hoor
doe ik niet meer aan kan je nooit zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:59 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals je weet doe ik daar niet meer aan. 14.gif
En drank zorgt wel voor slapies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |