Kan niet mee in handbagage... (wel grote bagagequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een multifunctioneel zakmes, met bieropener.
Waar zijn de condooms? Ik bedoel, misschien valt er wel wat te neuken en op de plee in het vliegtuig hebben ze geen automaten natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:57 schreef appelsientje het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt ongeveer mijn handbagage.....
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:05 schreef Againzender het volgende:
Druk een topic volspammen bedoel je![]()
je PSV shirtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zonder die blauwe bakje dan
Appelsientje neukt niet. Hij speelt monopoly.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waar zijn de condooms? Ik bedoel, misschien valt er wel wat te neuken en op de plee in het vliegtuig hebben ze geen automaten natuurlijk.
Je zou hierdoor maar het lidmaatschap van de 5 mile high club mislopen!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Appelsientje neukt niet. Hij speelt monopoly.
Tis voor hem dus Neude ipv Neuken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oke, dat dacht ik eigenlijk alquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zonder die blauwe bakje dan
nee dat word niet gedoogdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:12 schreef VoreG het volgende:
ik weet trouwens niet of drugs gedoogd worden in Australië maar dat bruine pakje is niet goed hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je moeder.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:24 schreef SCH het volgende:
Wie mag ik pakken?
Die zit in Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je moeder.
Die kan wel een lekkere knuffel van haar zoon gebruiken. Toch?
Ze wou je ff niet in de buurt hebben en de vluchten naar Tasmanie, Nieuw Zeeland en Australie zaten vol?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:12 schreef VoreG het volgende:
ik weet trouwens niet of drugs gedoogd worden in Australië maar dat bruine pakje is niet goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |