quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Boez jongen, het lijkt me beter dat je gaat pitten en lekker gaat dromen over je nieuwe meissie.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:45 schreef tong80 het volgende:
Droneknen en vliefd
Mijn god
Wanneer gaat ie neuken ?
Heeft ie ooit geneukt ?
Zal een kusje op z'n wang een erectie veroorzaken ?
Zo ja, wat gaat ie daar mee doen ?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Valduz, ik ok van jou jongen
Trustuh![]()
*Kuch* Ik vind dit onzin.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:17 schreef Bjoro het volgende:
iedere keer als ik jouw "ellende" lees, besef ik het me maar al te goed !
lees het telkens met een soort plaatsvervangende schaamte en een brok in mijjn keel !
Nou zeg.quote:
Nou zeg.quote:
had ik mindere ingevingen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:58 schreef Suijk het volgende:
Een van je betere ideeën vandaag PH! (De dag is nog maar kort bezig natuurlijk)
Ik zie het nu ook, jeetje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
Michel Boerebach had 50 interlands kunnen spelen hij mislukte bij PSV door zijn introverte karakter en liet zich ondersneeuwen door spelers zoals Lerby. Ik kan me er nu iets bij voorstellen. Maar ik zit echt met een brok in m'n keel. Wat een pijn voelt die man van binnen.
indrukwekkendquote:
tijd voor koffie dus!quote:
Nee joh, tijd voor de fiets, op to the trainquote:
Ja, hij wilde om 5 uur eten. En als de wekker om 6 uur gaat, dan kan je maar beter opstaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 06:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee joh, tijd voor de fiets, op to the train
Wrom ben jij zo vroeg wakker? Axel?
* Bluezz leest het rond 9 uur wel weer doeiiiiiiiiiii
quote:
Pfoe vroeg vogeltjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 06:51 schreef Againzender het volgende:
Ja, hij wilde om 5 uur eten. En als de wekker om 6 uur gaat, dan kan je maar beter opstaan.
Kon ik ook gelijk even een server op het werk herstarten.
en sinds 5 uur slaapt meneer dus gewoon lekker doorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfoe vroeg vogeltje
* Bluezz is weer op tijd op het werk
Jo heeft een beetje een hekel aan Dick?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:02 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen. Dikkie Dick Advocaat is een grote klootzak, als ik Jo Bonfrere mag geloven.
SCH, mbt je kaart: Deze is niet aangekomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:03 schreef SCH het volgende:
Je moet niemand geloven pfaf
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
SCH, mbt je kaart: Deze is niet aangekomen.
Een ontiegelijke hekel zelfs.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jo heeft een beetje een hekel aan Dick?
ff opnieuw sturen dan maar is de enige optie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |