Mooi, dat klinkt beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik dacht echt gisteren dat ik niet meer uit het ziekenhuis zou komen voor ik vader was, artsen hebben gewoon een uur vergaderd of de baby nu wel of niet al gehaald moest worden en uiteindelijk zit ze dus toch nog warm binnen.
Wel iets minder warm inmiddels, de koorts is zakkende en de hartslag van beeb is ook direct weer gezakt naar net onder de 160
Wel veel vruchtwaterverlies incl. stolsels.
mooi dat de koorts afneemt en de hartslag normaliseert! hopelijk kan dat vruchtwaterverlies niet teveel kwaad....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik dacht echt gisteren dat ik niet meer uit het ziekenhuis zou komen voor ik vader was, artsen hebben gewoon een uur vergaderd of de baby nu wel of niet al gehaald moest worden en uiteindelijk zit ze dus toch nog warm binnen.
Wel iets minder warm inmiddels, de koorts is zakkende en de hartslag van beeb is ook direct weer gezakt naar net onder de 160
Wel veel vruchtwaterverlies incl. stolsels.
volgens mij heeft Axel caffeine houdende melk gedronken. er zit hier nu een zeer actie f en lachend ventje op mijn spatiebalk te rammenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:44 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga ondertussen ff een lekker bakje koffie zetten
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij heeft Axel caffeine houdende melk gedronken. er zit hier nu een zeer actie f en lachend ventje op mijn spatiebalk te rammen![]()
er woprdt enthousiast teruggezwaaid!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sweet...
* appelsientje groet Axel
Nee het wordt een meisje, is al algemeen bekend.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mooi, dat klinkt beter.
Een ze overigens? Is dat bekend of type-gemakzucht?
Ok.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee het wordt een meisje, is al algemeen bekend.
Heb je een webcam ??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
er woprdt enthousiast teruggezwaaid!
die moet nog ergens in een verhuisdoos zittenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb je een webcam ??dan kunnen we allemaal meegenieten
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
die moet nog ergens in een verhuisdoos zitten
lijkt mij inderdaad niet handig om nu zo lang te wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
weet je.. ik heb echt een hekel aan tassen inpakken...
doe het meestal 1 dag van te voren.. maar dat lijkt me nu niet zo slim.. maar ik kan echt geen zin krijgen, packlist is al klaar.. nu nog de spullen bij elkaar verzamelen
ach je kan daar ook nog wel spullen kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij inderdaad niet handig om nu zo lang te wachteneven heen-en-weer vliegen om schone onderbroeken te halen is natuurlijk geen doen!
Het gaat allemaal goed komenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:18 schreef Cart_man het volgende:
Mogguh...
Vandaag precies 30 jaar geleden dat mijn vader zijn afstudeerscriptie moest verdedigen, als dat geen toeval is.
Volgens mij wel ja, maar ik weet zulke dingen altijd naar de klote te helpen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:20 schreef Suijk het volgende:
Succes dan maar. Is het niet een beetje een formaliteit en heb je het eigenlijk niet al gewoon gehaald?
kijk, een echte feyenoorder!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar ik weet zulke dingen altijd naar de klote te helpen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:01 schreef rubbereend het volgende:oi
suc6 Cart_Man
en appelsientje al uitgeluisterd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |