Joost is de homo!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:57 schreef wickie het volgende:
Tis net wie van de 3 hier
[CHANTAL MODE ON...]quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga liever hier verder, dit is de enige met een nummer
Aargh, lulletje Peter met zijn koninginne-gedrag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:58 schreef Loedertje het volgende:
APK !!!
[..]
[CHANTAL MODE ON...]
Zie je wel dat peter 6000 niet te vertrouwen is?
Dat zei ie net in DAT andere GROEPJE
Waarom?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
SLOTJE!!!!!
Hij mag strax WEL naat Chantal slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Aargh, lulletje Peter met zijn koninginne-gedrag.
Woensdag: 11°C 22°C 10% kans regenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet je, van mij mag het gaan regenen, een vette plensbui![]()
Jep deze heeft als laatste cijfers 85.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:
Waarom?
Deze was eerst, zo gaat dat hier op fok, hoerende kutnewbie.![]()
Gewonnen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:02 schreef itsme het volgende:
whowhahaha APK toch
Waarom?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jep deze heeft als laatste cijfers 85.
Ik heb 87 en 88 gesloten
Je vrienden noemen je ook Jostiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef Maurisico het volgende:
Er heerst nu zelfs verdeeldheid op FOK. Maurisico hopt nu als een ware joost al grappend en grollend van topic naar topic.![]()
maar weer is veranderlijk..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Woensdag: 11°C 22°C 10% kans regen
Donderdag: 9°C 16°C 50% kans regen
Kleine kans dus nog
En Linda weer te weinigquote:
newbe ikke, hahahaha Ik zit hier denk ik al wel iets langer dan jou. Aandachtsgeile topicopnener.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Deze was eerst, zo gaat dat hier op fok, hoerende kutnewbie.![]()
dat ie maar doorzuipt tot zn volgende beurtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Gewonnen! [afbeelding]
Zo, nu weer verder over BB.
Roel zuipt te veel.![]()
Zou je dan ook even een nummertje in de titel willen zetten?.....veel SC-bewoners weten anders de weg terug niet meer....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jep deze heeft als laatste cijfers 85.
Ik heb 87 en 88 gesloten
Nummertje moet 470 zijn ik vind die nummers juist erg prettig omdat ik geregeld een paar uur niet ben en even wat terug wil lezenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zou je dan ook even een nummertje in de titel willen zetten?.....veel SC-bewoners weten anders de weg terug niet meer....
ja sorry hoor. ik wil ook nog even juichenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Gewonnen! [afbeelding]
Zo, nu weer verder over BB.
Roel zuipt te veel.![]()
Pas maar op, dat Maurisico niet als een ware Ingrid de tondeuse in je luchtbel zet!quote:
Heel hartelijk dankquote:
Zit ik me dus ook enorm aan te ergeren. Daar is hij al een paar dagen over bezig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Nu zegt Roel dat het roken van Tanja triest is.
En met Rikkert ging hij de discussie aan dat hij Tanja moest laten en "mijn moeder heeft ook rokend 3 gezonde jongens gekregen".![]()
Ben jij een kloon van Berney?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
newbe ikke, hahahaha Ik zit hier denk ik al wel iets langer dan jou. Aandachtsgeile topicopnener.![]()
Ik erger me alleen maar aan Roel de laatste week, elke actie, elke uitspraakquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Zit ik me dus ook enorm aan te ergeren. Daar is hij al een paar dagen over bezig.
Halelujah.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:10 schreef wickie het volgende:
Volgens mij is de liefde tussen Roel en Tanja definitief bekoeld.......
Even de belichting bijstellenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:10 schreef Minouishere het volgende:
Oh god, Natte Lie staat weer voor de spiegel om te kijken of ze straks wel goed uitkomt op die stip.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:09 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Pas maar op, dat Maurisico niet als een ware Ingrid de tondeuse in je luchtbel zet!![]()
Is hij weer nuchterquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
Roel
"Ik heb zelden iemand meegemaakt met zo'n onmogelijke persoonlijkheid".
Roel![]()
Je eerste punt in 1 week![]()
Hij heeft goede onelinersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:13 schreef Jilly het volgende:
Ik vind Roel ook niet super maar zijn kritiek op Tanja wel
Nou! Die Roel, die is pas volwassen hoor!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:13 schreef Jilly het volgende:
Ik vind Roel ook niet super maar zijn kritiek op Tanja wel
En nu niet meerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske neemt het nu op voor Tanja. Die zijn nu dikke vriendinnen![]()
Roel heeft domme acties met drank en domme uitspraken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
whahahhahaha Roel over Tan: die gaat zich zo kapot schamen als ze thuiskomt, weet je.
Nou: ik denk dat Roel daar zelf misschien ook wel wat last van kan krijgen (behalve als hij zich verdooft met drugs of drank dan)
Hij is slachtoffer, van de praat van Robquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wordt hier gigantisch afgemaakt door Roel....
Maar jongen.... waarom nomineer je haar dan niet als je zó de pest aan haar hebt????
Hij heeft zó gelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Ooit, ooit, ooit gaat ie erop stemmen, en anders mag ie ook naar huisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar jongen.... waarom nomineer je haar dan niet als je zó de pest aan haar hebt????
Ik schaam me niet, iedereen hier is net zo gekquote:
Lekker jezelf zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik schaam me niet, iedereen hier is net zo gek![]()
We moeten de topics toch een beetje spannend houden, voor de mensen die dit later gaan nalezenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:17 schreef BlaBlub het volgende:
T was een grapje![]()
Dat jullie daar in trappen zeg
Ik dacht het ook evenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:17 schreef BlaBlub het volgende:
T was een grapje![]()
Dat jullie daar in trappen zeg
Ga je op de Roel(en/of Linda)-mode?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
(wat 3 sambuca al niet met je kan doen)
In dat geval moet iedereen ff zn berichten editten en net doen als of dr echt ruzie wasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
We moeten de topics toch een beetje spannend houden, voor de mensen die dit later gaan nalezen![]()
![]()
Tja 19 en naďef, geen nominatie dus vriendinnenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef Rams3s het volgende:
Lieske over Tanja: "Ja ik mag haar eigenlijk ook wel!"
Roel: "Wat lul je nou, ze heeft je 5 of 6 keer genomineerd ... ze noemde je sloerie!"
Absoluut niet want dan mag ik echt op de bank slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ga je op de Roel(en/of Linda)-mode?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
We moeten de topics toch een beetje spannend houden, voor de mensen die dit later gaan nalezen![]()
![]()
Zet er eens eentje aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
(en ik heb niet zoveel camera's in huis)![]()
Ik heb pas een mooie QuickCam gekregen om te skypen met mijn vrouw op haar werk maar zij is gewend aan mijn kop en dat wil verder niemand aandoenquote:
Tanja heeft toch maar 2 keer op Lieske gestemd?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef Rams3s het volgende:
Roel: "Wat lul je nou, ze heeft je 5 of 6 keer genomineerd ... ze noemde je sloerie!"
Zeg maar...sowieso..zeg maar...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske verraad haar nominatietactiek.
Niet zo handig van haar, lijkt me
Linda heeft helemaal geen taktiekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Voor 'handigheid' moet je bij Linda zijn![]()
Tanja heeft Lieske nooit een sloerie genoemd. Dat zegt Roel gewoon om op Lieske in te spelen. Denk dat Roel de rol van Rob gaat overnemen als die er donderdag uit moet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef Rams3s het volgende:
Lult TOTAAL niet in de ruimte. Alles wat ze zegt is behoorlijk duidelijk. Lieske stemt in iedergeval niet uit wraak en ze kan best goed kletsen met Tanja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef Utwodublin het volgende:
Kind lult in de ruimte... sorry regenworm en catnogwat
Denk dat dat ook de achterliggende gedachte van Big Sister is geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Ik ben toch wel blij met die stip, goede gesprekken.![]()
Wijze woorden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef wickie het volgende:
Wat zeuren jullie nou over Roel, wij zijn even zo goed in Tanja bashen, misschien wel beter. En wij hoeven god zij dank niet met haar in een huis te zitten Roel wel!! En oja Roel is aan het stoppen met roken ZONDER hulpmiddelen, laat die gast lekker kankeren.
Ok Roel is ook gedaald op mn lijstje door zijn kansloze gedrag met Dido. Maar van mij mag ie kankeren.
En oja peter6000, Roel hoeft zich niet te schamen hoor als ie thuis komt, zijn leefomgeving boeit het allemaal geen flikker en die vinden het allemaal gewoon komisch.
Dat heeft Tanja wel gedaan, kijk jij wel????quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja heeft Lieske nooit een sloerie genoemd. Dat zegt Roel gewoon om op Lieske in te spelen. Denk dat Roel de rol van Rob gaat overnemen als die er donderdag uit moet.
Wat krijgen we nu???quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja heeft Lieske nooit een sloerie genoemd. Dat zegt Roel gewoon om op Lieske in te spelen. Denk dat Roel de rol van Rob gaat overnemen als die er donderdag uit moet.
Je bent ook 19 en volgt haar gedachtengangquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Lult TOTAAL niet in de ruimte. Alles wat ze zegt is behoorlijk duidelijk. Lieske stemt in iedergeval niet uit wraak en ze kan best goed kletsen met Tanja.
Dat jij het nu weer 'gelul in de ruimte' noemt, ontgaat me VOLKOMEN
Maar ze rukt wel lekker.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Linda heeft helemaal geen taktiek
Roel is op z'n pik getrapt omdat Dido vertelt heeft dat Tanja degene is die Dido heeft vertelt wat Linda gezegd heeft (de als je niet op je man past-opmerking). Volgens hem is Tanja dus de stoker.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoop dat ze er van leren en er rekening mee houden met de volgende opdrachtenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Ik ben toch wel blij met die stip, goede gesprekken.![]()
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Linda heeft helemaal geen taktiek
behalve al dat bier danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef wickie het volgende:
En oja Roel is aan het stoppen met roken ZONDER hulpmiddelen, laat die gast lekker kankeren.
Met dat schamen doelde ik op Roels opmerking dat Tan zich wel zou moeten schamen voor haar gedrag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef wickie het volgende:
En oja peter6000, Roel hoeft zich niet te schamen hoor als ie thuis komt, zijn leefomgeving boeit het allemaal geen flikker en die vinden het allemaal gewoon komisch.
Nee, ik kijk amper. Ik plaats ook nooit foto's en ik lees ook nooit de topics/streamverslagen na.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:27 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat heeft Tanja wel gedaan, kijk jij wel????
LIeske wil niets met Roel, anders had ze dat al lang gedaan. Dus die kans is sowieso 0. Roel heeft nog meer kans dat Dido een nummertje met hem maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef cevece het volgende:
Is Roel nieuwe "strategie" aan het bedenken. Die denkt natuurlijk dat Linda eruit vliegt donderdag en Dido is onbereikbaar. Ingrid is bezet, Naat en Chantal zijn gewoon nix voor hem, dus Lieske is de enige optie voor hem die nog bij hem in bed wil kruipen !
Misschien was het slet, maar ze heeft zoiets wel degelijk gezegd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Ze praten over de nominaties. Wat was daar nou gelul in de ruimte aan dan??? Mag jij even uitleggen dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent ook 19 en volgt haar gedachtengang
Die avond dat Lieske een half uur d'r tanden in de woonkamer zat te schrobben had Roel absoluut kans gemaakt bij haar volgens mij. Nog zo'n avond en dan zonder Linda biedt perspectieven.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LIeske wil niets met Roel, anders had ze dat al lang gedaan. Dus die kans is sowieso 0. Roel heeft nog meer kans dat Dido een nummertje met hem maakt.
Ik wel, zijn punt is, dat iedereen altijd wel een mening heeft, behalve menno, dat die bij iedere discussie zijn mond houdt. En daar heeft ie gewoon een goed punt an, tis ook precies wat menno zei... * ze hebben me verteld dat ik mijn mond moet houden* roel zegt dat kan niet over pim fortuijn heb je gewoon een meningquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp Roel zijn punt niet echt, Er is volgens mij niemand die daar over politiek praat op Joost na.
Dat is ze toch ook, ze maakte er een groter drama van dan wie dat ook op dat moment.quote:
ik denk dat hij dat bedoelde over haar opmerking van de vorige keer dat er iemand stiekem rookt ,en dat ze dus als ze thuis is ziet waarom iemand stiekem rook ,al denk ik dat tanja het dan nog niet eerlijk zou vindenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
whahahhahaha Roel over Tan: die gaat zich zo kapot schamen als ze thuiskomt, weet je.
Nou: ik denk dat Roel daar zelf misschien ook wel wat last van kan krijgen (behalve als hij zich verdooft met drugs of drank dan)
Je wil ook niets slechts over Tanja horen he?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat ik het voor haar opneem. Waarom rot jij niet gewoon een eind op dan. Ga vliegen vangen ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef Utwodublin het volgende:
roel is goed bezig en heeft menno precies door....
en scan man begint irritant te worden als papa van lieske
Trustenquote:
Meelezen en kijken kan je ook weinig schelen, geloof ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
De rest kan me eigenlijk weinig schelen.
Nee hoor, Lieske heeft al bij Roel in bed gelegen en zelfs toen gebeurde er niks, meer als geknuffel komt er niet tussen Roel en Lieske (helaasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:32 schreef cevece het volgende:
[..]
Die avond dat Lieske een half uur d'r tanden in de woonkamer zat te schrobben had Roel absoluut kans gemaakt bij haar volgens mij. Nog zo'n avond en dan zonder Linda biedt perspectieven.
En de waarheid is...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Roel is op z'n pik getrapt omdat Dido vertelt heeft dat Tanja degene is die Dido heeft vertelt wat Linda gezegd heeft (de als je niet op je man past-opmerking). Volgens hem is Tanja dus de stoker.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Waarom rot jij niet gewoon een eind op dan. Ga vliegen vangen ofzo
opzeker welquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
golfer geef het op. Scanman is helemaal verliefd op lieske, of het is haar broer, maar owe dat je wat verkeerds zegt over die domme muts, daar is scanman om haar te verdedigen als een koele ridder.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LIeske wil niets met Roel, anders had ze dat al lang gedaan. Dus die kans is sowieso 0. Roel heeft nog meer kans dat Dido een nummertje met hem maakt.
Zijn punt is dat iedereen er wel over wil praten en Menno specifiek niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp Roel zijn punt niet echt, Er is volgens mij niemand die daar over politiek praat op Joost na.
Je kan het stoken noemen. Ik noem het geen stoken, want het was de waarheid, het is inderdaad gezegd. Waar ik me aan irriteer is dat hij haar nu als superstoker in dat huis ziet en dat is dus niet waar, dat zijn Chantal en zijn goede vriend Rob, en daar merk hij het totaal niet van.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is ze toch ook, ze maakte er een groter drama van dan wie dat ook op dat moment.
Lekker aandacht op anderen zetten en problemen uitvergroten en dramatiseren.
Als Lieske sloerig is volgens haar, wat is zij dan, ze laat zich zwanger paaien door een Antiliaan die ze net kent.![]()
En nu boos op de hele wereld omdat ze alleen dat kind op moet gaan voeden![]()
Ze zijn alle 3 stokers.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef Day het volgende:
[..]
Je kan het stoken noemen. Ik noem het geen stoken, want het was de waarheid, het is inderdaad gezegd. Waar ik me aan irriteer is dat hij haar nu als superstoker in dat huis ziet en dat is dus niet waar, dat zijn Chantal en zijn goede vriend Rob, en daar merk hij het totaal niet van.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn punt is dat iedereen er wel over wil praten en Menno specifiek niet.
Menno is een enge LPF-er die denkt te winnen door zich niet uit te spreken.![]()
Zou je een keer moeten doen voordat je gaat mee lullen op die manierquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik kijk amper. Ik plaats ook nooit foto's en ik lees ook nooit de topics/streamverslagen na.
Voor de rest ben ik een BB-junk.
Vandaar dat het zo mooi matcht met Ingrid, die stemt ook LPF.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Menno is een enge LPF-er die denkt te winnen door zich niet uit te spreken.![]()
Hier op het forum waren mensen inmiddels tot de conclusie gekomen dat Lies absoluut nog maagd is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee hoor, Lieske heeft al bij Roel in bed gelegen en zelfs toen gebeurde er niks, meer als geknuffel komt er niet tussen Roel en Lieske (helaas)
ja, juist.... Af en toe even reageren op op de persoon gerichte berichten is wel prettigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Scan denk je wel aan je hart jongen
Weltrustenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:33 schreef wickie het volgende:
He APK, speciaal voor jou omdat dit jou topic is
Ik ga slapen.
Truste iedereen en tot vrijdag dan heb ik weer internet.
Dus owee als die snol van een Tanja gaat werpen... dat is de enigste komische bijdrage die ik van haar wil zien.......
Okequote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja, juist.... Af en toe even reageren op op de persoon gerichte berichten is wel prettig
Bedoelde slechts dat ik het stelletje hersenlozen daar weinig tot niet over enig politiek standpunt heb zien praten/discussieren. Dus Menno had beter niks kunnen zeggen maar gewoon hersensloos mee kunnen doen, Nu wordt hij afgerekend op het feit dat hij hersenloos heeft gemeld dat hij niet wil discusieren over politiek. Beetje dom van Menno.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had over zoenen ofzo hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:36 schreef cevece het volgende:
[..]
Hier op het forum waren mensen inmiddels tot de conclusie gekomen dat Lies absoluut nog maagd is.Om je 1e keer op tv te doen lijkt me ook niet echt geinig.
BTW, Lieske is véél samenhangender in haar gesprek nu. Komt volgens mij doordat er geen mensen bij zitten die intimiderend voor haar zijn. Je merkt verschil in gesprekken als bijv. Linda of Chantal erbij zit en nu.
lol dat weet ik ook niet en ik kijk toch behoorlijk vaakquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef farceman het volgende:
[1. Rob (omdat hij al genomineerd is)
2. Chantal
3. Tanja (als ze éénmaal bevallen is)
4. Menno
Helemaal mee eens lekker simpel,
Lekkersimpel; Weet jij nog waarover Dido pas na de donderdavondantwoord op wilde geven?
Joh. jij bent het irritant stadium al lang voorbij. Ga even lekker weg van dit forum ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef Utwodublin het volgende:
Scanman of je bent haar vader, of haar exvriendje. Maar t wordt behoorlijk irritant dat overdreven opnemen voor....
Roel heeft zichzelf op het moment toch ook goed onder controle?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:38 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is Lieske bang voor een conflict met Roel, met haar: Jij hebt jezelf extreem goed onder controle (tegen Roel)
Hij had gewoon gelijk hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef Utwodublin het volgende:
Scanman of je bent haar vader, of haar exvriendje. Maar t wordt behoorlijk irritant dat overdreven opnemen voor....
Denk dat het wel meevalt... Ondanks Roel zijn argumenten tégen Tanja, bleef ze toch volhouden dat ze het anders zag. Lieske is geen Nathalie met haar "ja.... ja... inderdaad... ja ... ja "quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:38 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is Lieske bang voor een conflict met Roel, met haar: Jij hebt jezelf extreem goed onder controle (tegen Roel)
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh. jij bent het irritant stadium al lang voorbij. Ga even lekker weg van dit forum ofzo
ff bal met briefje over de schutting: "Niet door elkaar praten s.v.p. !!"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
ze gaan nu allemaal door elkaar praten
Ja dat leest ook zo lekker bij als je wakker wordt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
WeltrustenLaat je morgen even weten dat je er weer bent en wat je voor je ontbijt hebt gehad?
APK wil dat ook erg graag weten![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
Gaat die stip-opdracht eik de hele nacht door?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
Nee hoor, ze wachten tot jij naar bed gaat en gaan morgenochtend weer verderquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
Ah okequote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]tm donderdag 1400uur nonstop
En daarna krijgen ze te horen dat het mislukt is omdat ze de aflossingen verkeerd gedaan hebben
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, ze wachten tot jij naar bed gaat en gaan morgenochtend weer verder![]()
Gelukkig wel ja, eindelijk de hele nacht iets te beleven in het huis![]()
Joh, ga fietsen. Ik lees alle topic door. En zonodig voorzie ik de streams ook van nachtfoto's. Dat jij er af en toe bent, moet je niet op een ander afschuiven.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Meelezen en kijken kan je ook weinig schelen, geloof ik.
Zeg anders doe jij ff of je 24/7 de topics leest en alles volgt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, ze wachten tot jij naar bed gaat en gaan morgenochtend weer verder![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ja dat leest ook zo lekker bij als je wakker wordt.![]()
Multipla!![]()
Terecht, tochquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:39 schreef BBscanner het volgende:
Nu wordt hij (Menno) afgerekend op het feit dat hij hersenloos heeft gemeld dat hij niet wil discusieren over politiek.
Oh, je begint het ook door te krijgen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Lies wordt nu weer wat te langdradig met haar verhalen.. Dat kan korter
Dacht dat ze waren gestopt met fietsenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh, ga fietsen. Ik lees alle topic door...knip ><....
Nee hoor, dat wil BB je laten gelovenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dacht dat ze waren gestopt met fietsen![]()
Zit je weer onder je medicijnen ofzo? Denk dat ik hier beetje vaker zit dan jij, zieke ouwe man.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou je een keer moeten doen voordat je gaat mee lullen op die manier![]()
![]()
Heb ik al vaker gezegd hoor. Er is geen enkele bewoner die geen negatieve punten heeft, dat is het probleem dit jaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je begint het ook door te krijgen?
Leuk, maar je hebt dus de opmerkingen van Tanja -op de streams, op het forum, op de blog, op de talpa site en in de uitzending- over Lieske gemist.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh, ga fietsen. Ik lees alle topic door. En zonodig voorzie ik de streams ook van nachtfoto's. Dat jij er af en toe bent, moet je niet op een ander afschuiven.
Er was iemand die zei dat Tanja op 10 oktober uitgeteld was.....
Het is tig keer voorbijgekomen dat ze de 24e is uitgeteld. Maar dat zij denkt dat het eerder komt.
Sommigen zeggen dat Dildo "Hallo klootzak" of geodenmorgen of hoi .... tegen Roel zei... maar ze zei "Dag klootzak.."
Dus kom bij mij niet aan of ik het volg of niet. Ik doe het alleen iets objectiever als menigéén. Behalve dan dat ik kompleet anti-greppelhoer-Sjankwal ben.
Trustenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
(normaal meld ik dat idd niet)
En moet donderdagavond om 1900uur bij een bespreking zijn
Dat kan dus eigenlijk ook al niet, maar ik neem de uitzending op, en kijk het, en daarna pas Internet/ teletekst
Ik heb vandaag veel moeten missen en blij dat er mensen zoals jij zijn die op die tijden mij van info kunnen voorzienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zeg anders doe jij ff of je 24/7 de topics leest en alles volgt.
Oh shit dat doe je ook echt
Rustig Kribbet in je mandje![]()
zo hallo! moest dat nou zo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit je weer onder je medicijnen ofzo? Denk dat ik hier beetje vaker zit dan jij, zieke ouwe man.
En ik kan weldegelijk negatieve dingen over Tanje horen. Ik ben alleen allergisch op positieve reacties over Sjankwal.
Kan je zien hoe goed jij leest. Zegt meer over jezelf, dan over mij.
Helaas vergat de regie een close up... Dus geen capture vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:48 schreef BlaBlub het volgende:
Roel gaat weer Lies dr tieten betasten
In je mand en afquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh, ga fietsen. Ik lees alle topic door. En zonodig voorzie ik de streams ook van nachtfoto's. Dat jij er af en toe bent, moet je niet op een ander afschuiven.
Er was iemand die zei dat Tanja op 10 oktober uitgeteld was.....
Het is tig keer voorbijgekomen dat ze de 24e is uitgeteld. Maar dat zij denkt dat het eerder komt.
Sommigen zeggen dat Dildo "Hallo klootzak" of geodenmorgen of hoi .... tegen Roel zei... maar ze zei "Dag klootzak.."
Dus kom bij mij niet aan of ik het volg of niet. Ik doe het alleen iets objectiever als menigéén. Behalve dan dat ik kompleet anti-greppelhoer-Sjankwal ben.
Waar blijft die kale eigenlijk, Ingrid ligt al een kwartier in de tuin.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:46 schreef APK het volgende:
Menno daalt met stip naar nummer laatst bij mij.![]()
Hij had dat boek dus beter moeten lezen, beetje dom dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Terecht, toch
Hij heeft het boek BB voor gevorderden gelezen en denkt nu te winnen.
Les 1: Ga een relatie met iemand aan.
Les 2: Zorg dat je die persoon zover krijgt om op jouw kandidaat te stemmen....
etc.
Nog lager dan Chantalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:46 schreef APK het volgende:
Ik denk dat hij de eerste 2 of 3 weken van BB gemist heeft, toen heeft Tanja dat allemaal gezegd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, maar je hebt dus de opmerkingen van Tanja -op de streams, op het forum, op de blog, op de talpa site en in de uitzending- over Lieske gemist.
Zondequote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas vergat de regie een close up... Dus geen capture van
Neuh.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
Heb je al spijt dat je er over bent begonnen
Nu gaat werkelijk iedereen doorgeven wanneer ze gaan slapen
![]()
Ik zou met alle liefde vragen hoe en waarom, maar dan gaan we net weer ff teveel offtopic vrees ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
Enne, ben net uit het mandje geschopt![]()
weltrusten peter 6000quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
(normaal meld ik dat idd niet)
En moet donderdagavond om 1900uur bij een bespreking zijn
Dat kan dus eigenlijk ook al niet, maar ik neem de uitzending op, en kijk het, en daarna pas Internet/ teletekst
Alles goed en wel, maar als je niet eens weet hoe Tanja in het begin Lieske enorm heeft afgemaakt en voor alles en nogwat heeft uitgemaakt, dan ben je echt niet goed op de hoogte. Dat was misschien wel het meest walgelijke (en echt niet omdat het toevallig om Lieske ging) wat tot nu toe in deze BB is gebeurd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit je weer onder je medicijnen ofzo? Denk dat ik hier beetje vaker zit dan jij, zieke ouwe man.
En ik kan weldegelijk negatieve dingen over Tanje horen. Ik ben alleen allergisch op positieve reacties over Sjankwal.
Owjeeee, ik heb iets gemist.... Laat me meteen opnemen morgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, maar je hebt dus de opmerkingen van Tanja -op de streams, op het forum, op de blog, op de talpa site en in de uitzending- over Lieske gemist.
Als ik Roel zo hoor gok ik op "the Beautiful people".quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:53 schreef BlaBlub het volgende:
Welk nummers van Marilyn Manson hebben ze vanochtend in godsnaam gedraaid
Die ligt nog even rustig zonder Ingrid te slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Waar blijft die kale eigenlijk, Ingrid ligt al een kwartier in de tuin.
Zeker. Zeer verrassend dat Lieske gewoon zei "ja, kom maar".quote:
Voor de volledigheid, het waren Tanja en Chantal.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar als je niet eens weet hoe Tanja in het begin Lieske enorm heeft afgemaakt en voor alles en nogwat heeft uitgemaakt, dan ben je echt niet goed op de hoogte. Dat was misschien wel het meest walgelijke (en echt niet omdat het toevallig om Lieske ging) wat tot nu toe in deze BB is gebeurd.
Ik heb dus het excuus dat ik aan de medicijnen ben en schijnbaar ook een ouwe zieke man ben, wat is jou excuus dat je zo'n zielig ventje bent?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Chantal zei alleen dat Lieske zich beter wat kon inhouden met uitspraken over sex (god mag weten waarom). Tanja maakte haar voor alles en nogwat uit (zo ongeveer de hoer van de universiteit) en nog meer....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:54 schreef Day het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, het waren Tanja en Chantal.
Dank jequote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Als ik Roel zo hoor gok ik op "the Beautiful people".
Ja, Chantal laat volgens mij haar ware aard zien, ze kan niet anders, Menno speelt het spelletje op een vervelende manier.quote:
En terecht. Björk is geweldigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:55 schreef BlaBlub het volgende:
Roel vind Bjork volgens mij heel erg leuk, dat heb ik m nu al meerdere keren horen zeggen vanavond.
Ach, het is zo'n manneke die het met gewone teksten niet kan redden en dan is schelden oh zo makkelijkquote:
Ingrid ook... dus ze passen goed bij elkaar.quote:
Ze heeft Lieske het zeer kwalijk genomen over die 5.000 van dat rantsoen. KLOPT!! En zal ze ongetwijfeld haar ongezouten opmerkingen over hebben gemaakt. Maar we zijn nu weer weken verder, en Tanja is dat al lang vergeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar als je niet eens weet hoe Tanja in het begin Lieske enorm heeft afgemaakt en voor alles en nogwat heeft uitgemaakt, dan ben je echt niet goed op de hoogte. Dat was misschien wel het meest walgelijke (en echt niet omdat het toevallig om Lieske ging) wat tot nu toe in deze BB is gebeurd.
Roel staat niet op de stipquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Roel van de stip valt met zijn hoofd op de pantenbak en dat hij morgen bewusteloos en onder het het bloed word gevonden terwijl zijn briefjes door de tuin slingeren.
Hij is toch zo antihomo? tis een grote roddelnicht.
Menno heeft 2 uurtjes met Dido onder de douche gestaan. Dat is het hele punt van die kneusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
En dat is later volledig uitgepraat tussen die 2. Tanja heeft zelfs toegegeven dat ze een volledig verkeerd beeld had van de studenten in Groningen en Lieske heeft gezegd dat ze zich best voor kon stellen dat echte Groningers zich kunnen ergeren aan de studenten die daar wonen en denken dat ze de stad kunnen overnemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal zei alleen dat Lieske zich beter wat kon inhouden met uitspraken over sex (god mag weten waarom). Tanja maakte haar voor alles en nogwat uit (zo ongeveer de hoer van de universiteit) en nog meer....
Dit was ontopic.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owjeeee, ik heb iets gemist.... Laat me meteen opnemen morgen![]()
Maar laat anderen niet wijzer doen dat ze zijn.
(en nu weer on-topic)
Zei ze dat nou maar wat vaker tegen Roelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker. Zeer verrassend dat Lieske gewoon zei "ja, kom maar".
Dat is wel het eerste topic wat ik open 's ochtends, ik ben echt een fan van Bus Watcherquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.
Ik hoop slechts dat mensen belangrijke dingen even in het streamverslagentopic melden.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou met alle liefde vragen hoe en waarom, maar dan gaan we net weer ff teveel offtopic vrees ik
Klopt... Ze lijkt het veel beter te kunnen vinden met Lieske. Deste vreemder dat ze al heeft aangekondigd gewoon weer op Lieske te gaan stemmen als Rob donderdag eruit moet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zou toch meisje-jongen-meisje... stemmen? Is ze ook vanaf gestapt door Rob.
En ze heeft het ook face to face tegen Lieske gezegd (iets wat je van de meesten niet kan zeggen, om iets persoonlijk uit te praten).
Vond ik juist weer zwak, zeker na alles wat hij er over gezegd heeft. Geldt ook voor Roel, overigens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:59 schreef LoveProfusion het volgende:
En Tanja heeft na haar sigaretopsteek actie gezegd dat ze vaker genomineerd had moeten worden.
Overigens vind ik het heel goed van Joost dat hij haar niet nomineerde..je kan een zwangere vrouw vlak voor haar bevalling niet op straat donderen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heeft Lieske het zeer kwalijk genomen over die 5.000 van dat rantsoen. KLOPT!! En zal ze ongetwijfeld haar ongezouten opmerkingen over hebben gemaakt. Maar we zijn nu weer weken verder, en Tanja is dat al lang vergeten.
En ze heeft het ook face to face tegen Lieske gezegd (iets wat je van de meesten niet kan zeggen, om iets persoonlijk uit te praten).
volgens mij was het vorige keer lieske (meisje) en is het nu de beurt aan jongen (rob
) maar dit weet ik dus niet zeker maar dan zou de volgorde wel kloppen
de vraag was niet dat het ouwe koeien waren jij beweerde dat ze dat niet gezegd had en zo was deze discussie begonnen
Nu gaan sommige bewoners (en BB-junks) ouwe koeien uit de sloot halen. Omdat Tanja zich toch redelijk goed manifesteerd in de groep nu. En dat paste een paar weken geleden niet in het plaatje.
Houdt jij nu maar de topic in de gaten, want we zitten al bijna op pagina 6. Dus kan je weer een nieuw topic openen. Voor de rest is jouw bijdrage nihil aan het BB gebeuren in mijn ogen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dit was ontopic.
Jij lult uit je nek mbt BB.
Muts.![]()
Rare knopjes gedruktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:02 schreef Coraatje het volgende:
hu? hoe heb ik dat nu weer gedaan?
Klopt helemaal. Maar het blijft een zeer ondoordachte en misselijke actie. Ik zie haar nog zo staan roddelen met een paar anderen over een zogenaamde kus die Lieske zou hebben gehad van Roel en Rikkert. Tanja: "Die meid is echt constant zo geil als boter"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:58 schreef Day het volgende:
[..]
En dat is later volledig uitgepraat tussen die 2. Tanja heeft zelfs toegegeven dat ze een volledig verkeerd beeld had van de studenten in Groningen en Lieske heeft gezegd dat ze zich best voor kon stellen dat echte Groningers zich kunnen ergeren aan de studenten die daar wonen en denken dat ze de stad kunnen overnemen.
volgens mij was het vorige keer lieske (meisje ) en is het nu de beurt aan jongen (rob ) maar dit weet ik dus niet zeker maar dan zou de volgorde wel kloppenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heeft Lieske het zeer kwalijk genomen over die 5.000 van dat rantsoen. KLOPT!! En zal ze ongetwijfeld haar ongezouten opmerkingen over hebben gemaakt. Maar we zijn nu weer weken verder, en Tanja is dat al lang vergeten.
Nu gaan sommige bewoners (en BB-junks) ouwe koeien uit de sloot halen. Omdat Tanja zich toch redelijk goed manifesteerd in de groep nu. En dat paste een paar weken geleden niet in het plaatje.
Tel daarbij op dat hij nu een Tanja-basher is geworden omdat hij vindt dat Tanja hem verraden heeft bij Dido.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Roel is een hypocriet EN leugenaar. Een voorbeeld eerst verdedigd hij Tanja tov Rikkert mbt het roken. Vanavond noemde hij haar triest dat ze rookte.
Hij denkt dat Tanja de belangrijkste stoker is...vergeet daarbij Chantal en Rob.
Hij wilde Joost nomineren omdat de een bedreiging was..gaf vervolgens naar Rob aan het toch bij Menno te houden (is verboden)...
De enige reden dat hij Menno niet mag is omdat Menno heeft geklefd met zijn meisje terwijl Roel zich lekker laat rukken door Linda, 2 keer met haar zoent en vervolgens na het rukincident doet of zijn neus bloedt..
Ik zeik jou af als het saai is op de streams, dat is al genoeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Houdt jij nu maar de topic in de gaten, want we zitten al bijna op pagina 6. Dus kan je weer een nieuw topic openen. Voor de rest is jouw bijdrage nihil aan het BB gebeuren in mijn ogen.
Truste en tot morgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:05 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed, morgen vroeg op...
Kijkze nog iedereen en trusten voor later
Ik heb tot mijn 19e ook in Groningen gewoond. En ik ben ervan overtuigd, dat het een meid is die nu éénmaal niets moet hebben van een kakkerige pratende studentje, waar niet veel info uit komt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... Ze lijkt het veel beter te kunnen vinden met Lieske. Deste vreemder dat ze al heeft aangekondigd gewoon weer op Lieske te gaan stemmen als Rob donderdag eruit moet.
Tanja ziet nu sowieso in dat de 1e indruk niet altijd klopt. Zei ze gisteravond ook tegen Dido. Die stond denk ik ook op haar nee-lijst (en andersom ook,denk ik). Nu ze elkaar wat langer en beter kennen, zien ze beiden in dat die 1e indruk niet altijd klopt. Ze zei ook dat het een goeie les voor haar was, om in de toekomst iemand langer de kans te geven.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar het blijft een zeer ondoordachte en misselijke actie. Ik zie haar nog zo staan roddelen met een paar anderen over een zogenaamde kus die Lieske zou hebben gehad van Roel en Rikkert. Tanja: "Die meid is echt constant zo geil als boter"
Als je zo snel al iemand compleet kunt afmaken, dan is er wat mij betreft wel het een en ander mis. Maar dat was ook al wel duidelijk eigenlijk. Misschien komt het allemaal door de hormonen enzo.. dat zou kunnen. Maar jezelf helemaal daarachter verschuilen gaat ook weet te ver.
Hij is net afgerukt!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Roel geeft toe dat het missen van sex erger is dan het missen van een sigaret
Mijn stem krijgt hij nu dus zeker niet meer. I love BIGquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:07 schreef schatje het volgende:
Roel heeft het over z'n kleine piemel![]()
![]()
.
Nee, want ze zou eerst op Lieske blijven stemmen tot die eruit was, en dan overgaan op een "jongen", maar ze is veranderd naar Rob.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
volgens mij was het vorige keer lieske (meisje ) en is het nu de beurt aan jongen (rob ) maar dit weet ik dus niet zeker maar dan zou de volgorde wel kloppen
de vraag was niet dat het ouwe koeien waren jij beweerde dat ze dat niet gezegd had en zo was deze discussie begonnen
Menno en Joost hebben de grootstequote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mijn stem krijgt hij nu dus zeker niet meer. I love BIG![]()
ik heb begrepen dat ze jongetje meisje jongetje meisje zou gaan doen en ja ze zou op lieske bijven stemmen (als meisje) maar de jongen beoordeelde ze puur op dingen die diegene dan fout deden (boter open laten staan enzo)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want ze zou eerst op Lieske blijven stemmen tot die eruit was, en dan overgaan op een "jongen", maar ze is veranderd naar Rob.
Maar ondertussen wel mijn foto's gebruiken (met vermelding dat ze door mij zijn gemaakt).quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zeik jou af als het saai is op de streams, dat is al genoeg.
Hear hearquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houdt jij nu maar de topic in de gaten, want we zitten al bijna op pagina 6. Dus kan je weer een nieuw topic openen. Voor de rest is jouw bijdrage nihil aan het BB gebeuren in mijn ogen.
Ik oohookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel aan mij liggen () maar ik vind dit weer een leuk gesprek tussen Lieske en Roel.
Ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel aan mij liggen () maar ik vind dit weer een leuk gesprek tussen Lieske en Roel.
Klopt! Heb Lieske ook liever zo, dan als ze probeert stoer en geil te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Zinnige bijdrages, zoals foto's, zijn geweldig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ga niet iemand afzeiken die op het subforum iets probeert bij te dragen.
Maakt niet uit Nathalie is er toch bijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Roel over vreemdgaan nu. Risky onderwerp
Jamer dat Dido er nu niet bij zit
Ik weet nog steeds niet wie Berney is. En ik verkondig alleen maar dat wat ik met eigen ogen op de streams zie/hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Zinnige bijdrages, zoals foto's, zijn geweldig.![]()
Dom lullen en onwaarheden verkondigen (en volhouden) moet je mee ophouden Berney.
Das waar....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maakt niet uit Nathalie is er toch bij![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maakt niet uit Nathalie is er toch bij![]()
Pearl schijnt momenteel een goede actie te hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ik verkondig alleen maar dat wat ik met eigen ogen op de streams zie/hoor.
Niet afzeiken? Dat is toch de enige reden waarom je hier komtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel mijn foto's gebruiken (met vermelding dat ze door mij zijn gemaakt).
Maar bij deze, ik kan ook niet 24/7 alles volgen. Maar ga niet iemand afzeiken die op het subforum iets probeert bij te dragen.
Ze zit nu in de Rec mode.... Vraagt nu aan Roel ga je naar bed. Zo Naat kan nu alles gaan debrieven aan Doquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Valt mee dat Nathalie nog niet is weggerent om t Dido te vertellen
Zeker bang dat ze dan nog meer sappige gesprekken mist
Hij is ook al bijna kaal jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:30 schreef BorTheWolf het volgende:
Pim Fortuyn (menno) wordt zo wakker gemaakt
Heb ik niet nodig. Velen hier kunnen beter naar Hans Anders gaan, want hebben ze ook goede aanbiedingen op hoortoestellen. Maar laten we deze persoonlijke aanvallen staken. Is niet echt een bijdrage op een BB-topic.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Pearl schijnt momenteel een goede actie te hebben.
Daarom. zijn voorbeeld de grote kale leiderquote:
En nog onder de gordel ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
Niet afzeiken? Dat is toch de enige reden waarom je hier komt![]()
En bijna homoquote:
Was dat nou een geime missie van ing?quote:
Vindt hij lekkerquote:
Neuh, ik heb mijn plicht al gedaan vandaag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:32 schreef BBscanner het volgende:
Nog 5 APK en je kan je enige nuttige functie gaan vervullen![]()
Ik gooi mijn zielige privézaken niet in een topic die over BB gaat. Ik zeg ook niet wanneer ik weg ga of wanneer ik terugkom....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet afzeiken? Dat is toch de enige reden waarom je hier komt![]()
hebben we dan weer keuze uit 3 verschillendequote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb mijn plicht al gedaan vandaag.
Het volgende topic gaat door een VMBO-er geopend worden.
Dus dat word geen [BB SC 37]zeik heir lekker simpel afquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Gaan we eerst raden wie de VMBO-er isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |