Joost is de homo!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:57 schreef wickie het volgende:
Tis net wie van de 3 hier
[CHANTAL MODE ON...]quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga liever hier verder, dit is de enige met een nummer
Aargh, lulletje Peter met zijn koninginne-gedrag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:58 schreef Loedertje het volgende:
APK !!!
[..]
[CHANTAL MODE ON...]
Zie je wel dat peter 6000 niet te vertrouwen is?
Dat zei ie net in DAT andere GROEPJE
Waarom?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
SLOTJE!!!!!
Hij mag strax WEL naat Chantal slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Aargh, lulletje Peter met zijn koninginne-gedrag.
Woensdag: 11°C 22°C 10% kans regenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet je, van mij mag het gaan regenen, een vette plensbui![]()
Jep deze heeft als laatste cijfers 85.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:
Waarom?
Deze was eerst, zo gaat dat hier op fok, hoerende kutnewbie.![]()
Gewonnen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:02 schreef itsme het volgende:
whowhahaha APK toch
Waarom?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jep deze heeft als laatste cijfers 85.
Ik heb 87 en 88 gesloten
Je vrienden noemen je ook Jostiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef Maurisico het volgende:
Er heerst nu zelfs verdeeldheid op FOK. Maurisico hopt nu als een ware joost al grappend en grollend van topic naar topic.![]()
maar weer is veranderlijk..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Woensdag: 11°C 22°C 10% kans regen
Donderdag: 9°C 16°C 50% kans regen
Kleine kans dus nog
En Linda weer te weinigquote:
newbe ikke, hahahaha Ik zit hier denk ik al wel iets langer dan jou. Aandachtsgeile topicopnener.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Deze was eerst, zo gaat dat hier op fok, hoerende kutnewbie.![]()
dat ie maar doorzuipt tot zn volgende beurtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Gewonnen! [afbeelding]
Zo, nu weer verder over BB.
Roel zuipt te veel.![]()
Zou je dan ook even een nummertje in de titel willen zetten?.....veel SC-bewoners weten anders de weg terug niet meer....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jep deze heeft als laatste cijfers 85.
Ik heb 87 en 88 gesloten
Nummertje moet 470 zijn ik vind die nummers juist erg prettig omdat ik geregeld een paar uur niet ben en even wat terug wil lezenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zou je dan ook even een nummertje in de titel willen zetten?.....veel SC-bewoners weten anders de weg terug niet meer....
ja sorry hoor. ik wil ook nog even juichenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Gewonnen! [afbeelding]
Zo, nu weer verder over BB.
Roel zuipt te veel.![]()
Pas maar op, dat Maurisico niet als een ware Ingrid de tondeuse in je luchtbel zet!quote:
Heel hartelijk dankquote:
Zit ik me dus ook enorm aan te ergeren. Daar is hij al een paar dagen over bezig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Nu zegt Roel dat het roken van Tanja triest is.
En met Rikkert ging hij de discussie aan dat hij Tanja moest laten en "mijn moeder heeft ook rokend 3 gezonde jongens gekregen".![]()
Ben jij een kloon van Berney?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
newbe ikke, hahahaha Ik zit hier denk ik al wel iets langer dan jou. Aandachtsgeile topicopnener.![]()
Ik erger me alleen maar aan Roel de laatste week, elke actie, elke uitspraakquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Zit ik me dus ook enorm aan te ergeren. Daar is hij al een paar dagen over bezig.
Halelujah.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:10 schreef wickie het volgende:
Volgens mij is de liefde tussen Roel en Tanja definitief bekoeld.......
Even de belichting bijstellenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:10 schreef Minouishere het volgende:
Oh god, Natte Lie staat weer voor de spiegel om te kijken of ze straks wel goed uitkomt op die stip.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:09 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Pas maar op, dat Maurisico niet als een ware Ingrid de tondeuse in je luchtbel zet!![]()
Is hij weer nuchterquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
Roel
"Ik heb zelden iemand meegemaakt met zo'n onmogelijke persoonlijkheid".
Roel![]()
Je eerste punt in 1 week![]()
Hij heeft goede onelinersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:13 schreef Jilly het volgende:
Ik vind Roel ook niet super maar zijn kritiek op Tanja wel
Nou! Die Roel, die is pas volwassen hoor!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:13 schreef Jilly het volgende:
Ik vind Roel ook niet super maar zijn kritiek op Tanja wel
En nu niet meerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske neemt het nu op voor Tanja. Die zijn nu dikke vriendinnen![]()
Roel heeft domme acties met drank en domme uitspraken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
whahahhahaha Roel over Tan: die gaat zich zo kapot schamen als ze thuiskomt, weet je.
Nou: ik denk dat Roel daar zelf misschien ook wel wat last van kan krijgen (behalve als hij zich verdooft met drugs of drank dan)
Hij is slachtoffer, van de praat van Robquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wordt hier gigantisch afgemaakt door Roel....
Maar jongen.... waarom nomineer je haar dan niet als je zó de pest aan haar hebt????
Hij heeft zó gelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Ooit, ooit, ooit gaat ie erop stemmen, en anders mag ie ook naar huisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar jongen.... waarom nomineer je haar dan niet als je zó de pest aan haar hebt????
Ik schaam me niet, iedereen hier is net zo gekquote:
Lekker jezelf zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik schaam me niet, iedereen hier is net zo gek![]()
We moeten de topics toch een beetje spannend houden, voor de mensen die dit later gaan nalezenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:17 schreef BlaBlub het volgende:
T was een grapje![]()
Dat jullie daar in trappen zeg
Ik dacht het ook evenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:17 schreef BlaBlub het volgende:
T was een grapje![]()
Dat jullie daar in trappen zeg
Ga je op de Roel(en/of Linda)-mode?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
(wat 3 sambuca al niet met je kan doen)
In dat geval moet iedereen ff zn berichten editten en net doen als of dr echt ruzie wasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
We moeten de topics toch een beetje spannend houden, voor de mensen die dit later gaan nalezen![]()
![]()
Tja 19 en naïef, geen nominatie dus vriendinnenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef Rams3s het volgende:
Lieske over Tanja: "Ja ik mag haar eigenlijk ook wel!"
Roel: "Wat lul je nou, ze heeft je 5 of 6 keer genomineerd ... ze noemde je sloerie!"
Absoluut niet want dan mag ik echt op de bank slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ga je op de Roel(en/of Linda)-mode?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
We moeten de topics toch een beetje spannend houden, voor de mensen die dit later gaan nalezen![]()
![]()
Zet er eens eentje aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
(en ik heb niet zoveel camera's in huis)![]()
Ik heb pas een mooie QuickCam gekregen om te skypen met mijn vrouw op haar werk maar zij is gewend aan mijn kop en dat wil verder niemand aandoenquote:
Tanja heeft toch maar 2 keer op Lieske gestemd?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef Rams3s het volgende:
Roel: "Wat lul je nou, ze heeft je 5 of 6 keer genomineerd ... ze noemde je sloerie!"
Zeg maar...sowieso..zeg maar...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske verraad haar nominatietactiek.
Niet zo handig van haar, lijkt me
Linda heeft helemaal geen taktiekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Voor 'handigheid' moet je bij Linda zijn![]()
Tanja heeft Lieske nooit een sloerie genoemd. Dat zegt Roel gewoon om op Lieske in te spelen. Denk dat Roel de rol van Rob gaat overnemen als die er donderdag uit moet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef Rams3s het volgende:
Lult TOTAAL niet in de ruimte. Alles wat ze zegt is behoorlijk duidelijk. Lieske stemt in iedergeval niet uit wraak en ze kan best goed kletsen met Tanja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef Utwodublin het volgende:
Kind lult in de ruimte... sorry regenworm en catnogwat
Denk dat dat ook de achterliggende gedachte van Big Sister is geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Ik ben toch wel blij met die stip, goede gesprekken.![]()
Wijze woorden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef wickie het volgende:
Wat zeuren jullie nou over Roel, wij zijn even zo goed in Tanja bashen, misschien wel beter. En wij hoeven god zij dank niet met haar in een huis te zitten Roel wel!! En oja Roel is aan het stoppen met roken ZONDER hulpmiddelen, laat die gast lekker kankeren.
Ok Roel is ook gedaald op mn lijstje door zijn kansloze gedrag met Dido. Maar van mij mag ie kankeren.
En oja peter6000, Roel hoeft zich niet te schamen hoor als ie thuis komt, zijn leefomgeving boeit het allemaal geen flikker en die vinden het allemaal gewoon komisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |