Ga je op de Roel(en/of Linda)-mode?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
(wat 3 sambuca al niet met je kan doen)
In dat geval moet iedereen ff zn berichten editten en net doen als of dr echt ruzie wasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
We moeten de topics toch een beetje spannend houden, voor de mensen die dit later gaan nalezen![]()
![]()
Tja 19 en naïef, geen nominatie dus vriendinnenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef Rams3s het volgende:
Lieske over Tanja: "Ja ik mag haar eigenlijk ook wel!"
Roel: "Wat lul je nou, ze heeft je 5 of 6 keer genomineerd ... ze noemde je sloerie!"
Absoluut niet want dan mag ik echt op de bank slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ga je op de Roel(en/of Linda)-mode?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
We moeten de topics toch een beetje spannend houden, voor de mensen die dit later gaan nalezen![]()
![]()
Zet er eens eentje aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
(en ik heb niet zoveel camera's in huis)![]()
Ik heb pas een mooie QuickCam gekregen om te skypen met mijn vrouw op haar werk maar zij is gewend aan mijn kop en dat wil verder niemand aandoenquote:
Tanja heeft toch maar 2 keer op Lieske gestemd?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef Rams3s het volgende:
Roel: "Wat lul je nou, ze heeft je 5 of 6 keer genomineerd ... ze noemde je sloerie!"
Zeg maar...sowieso..zeg maar...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske verraad haar nominatietactiek.
Niet zo handig van haar, lijkt me
Linda heeft helemaal geen taktiekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Voor 'handigheid' moet je bij Linda zijn![]()
Tanja heeft Lieske nooit een sloerie genoemd. Dat zegt Roel gewoon om op Lieske in te spelen. Denk dat Roel de rol van Rob gaat overnemen als die er donderdag uit moet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:20 schreef Rams3s het volgende:
Lult TOTAAL niet in de ruimte. Alles wat ze zegt is behoorlijk duidelijk. Lieske stemt in iedergeval niet uit wraak en ze kan best goed kletsen met Tanja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef Utwodublin het volgende:
Kind lult in de ruimte... sorry regenworm en catnogwat
Denk dat dat ook de achterliggende gedachte van Big Sister is geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Ik ben toch wel blij met die stip, goede gesprekken.![]()
Wijze woorden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef wickie het volgende:
Wat zeuren jullie nou over Roel, wij zijn even zo goed in Tanja bashen, misschien wel beter. En wij hoeven god zij dank niet met haar in een huis te zitten Roel wel!! En oja Roel is aan het stoppen met roken ZONDER hulpmiddelen, laat die gast lekker kankeren.
Ok Roel is ook gedaald op mn lijstje door zijn kansloze gedrag met Dido. Maar van mij mag ie kankeren.
En oja peter6000, Roel hoeft zich niet te schamen hoor als ie thuis komt, zijn leefomgeving boeit het allemaal geen flikker en die vinden het allemaal gewoon komisch.
Dat heeft Tanja wel gedaan, kijk jij wel????quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja heeft Lieske nooit een sloerie genoemd. Dat zegt Roel gewoon om op Lieske in te spelen. Denk dat Roel de rol van Rob gaat overnemen als die er donderdag uit moet.
Wat krijgen we nu???quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja heeft Lieske nooit een sloerie genoemd. Dat zegt Roel gewoon om op Lieske in te spelen. Denk dat Roel de rol van Rob gaat overnemen als die er donderdag uit moet.
Je bent ook 19 en volgt haar gedachtengangquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Lult TOTAAL niet in de ruimte. Alles wat ze zegt is behoorlijk duidelijk. Lieske stemt in iedergeval niet uit wraak en ze kan best goed kletsen met Tanja.
Dat jij het nu weer 'gelul in de ruimte' noemt, ontgaat me VOLKOMEN
Maar ze rukt wel lekker.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Linda heeft helemaal geen taktiek
Roel is op z'n pik getrapt omdat Dido vertelt heeft dat Tanja degene is die Dido heeft vertelt wat Linda gezegd heeft (de als je niet op je man past-opmerking). Volgens hem is Tanja dus de stoker.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoop dat ze er van leren en er rekening mee houden met de volgende opdrachtenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Ik ben toch wel blij met die stip, goede gesprekken.![]()
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Linda heeft helemaal geen taktiek
behalve al dat bier danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef wickie het volgende:
En oja Roel is aan het stoppen met roken ZONDER hulpmiddelen, laat die gast lekker kankeren.
Met dat schamen doelde ik op Roels opmerking dat Tan zich wel zou moeten schamen voor haar gedrag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef wickie het volgende:
En oja peter6000, Roel hoeft zich niet te schamen hoor als ie thuis komt, zijn leefomgeving boeit het allemaal geen flikker en die vinden het allemaal gewoon komisch.
Nee, ik kijk amper. Ik plaats ook nooit foto's en ik lees ook nooit de topics/streamverslagen na.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:27 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat heeft Tanja wel gedaan, kijk jij wel????
LIeske wil niets met Roel, anders had ze dat al lang gedaan. Dus die kans is sowieso 0. Roel heeft nog meer kans dat Dido een nummertje met hem maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef cevece het volgende:
Is Roel nieuwe "strategie" aan het bedenken. Die denkt natuurlijk dat Linda eruit vliegt donderdag en Dido is onbereikbaar. Ingrid is bezet, Naat en Chantal zijn gewoon nix voor hem, dus Lieske is de enige optie voor hem die nog bij hem in bed wil kruipen !
Misschien was het slet, maar ze heeft zoiets wel degelijk gezegd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Ze praten over de nominaties. Wat was daar nou gelul in de ruimte aan dan??? Mag jij even uitleggen dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent ook 19 en volgt haar gedachtengang
Die avond dat Lieske een half uur d'r tanden in de woonkamer zat te schrobben had Roel absoluut kans gemaakt bij haar volgens mij. Nog zo'n avond en dan zonder Linda biedt perspectieven.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LIeske wil niets met Roel, anders had ze dat al lang gedaan. Dus die kans is sowieso 0. Roel heeft nog meer kans dat Dido een nummertje met hem maakt.
Ik wel, zijn punt is, dat iedereen altijd wel een mening heeft, behalve menno, dat die bij iedere discussie zijn mond houdt. En daar heeft ie gewoon een goed punt an, tis ook precies wat menno zei... * ze hebben me verteld dat ik mijn mond moet houden* roel zegt dat kan niet over pim fortuijn heb je gewoon een meningquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp Roel zijn punt niet echt, Er is volgens mij niemand die daar over politiek praat op Joost na.
Dat is ze toch ook, ze maakte er een groter drama van dan wie dat ook op dat moment.quote:
ik denk dat hij dat bedoelde over haar opmerking van de vorige keer dat er iemand stiekem rookt ,en dat ze dus als ze thuis is ziet waarom iemand stiekem rook ,al denk ik dat tanja het dan nog niet eerlijk zou vindenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
whahahhahaha Roel over Tan: die gaat zich zo kapot schamen als ze thuiskomt, weet je.
Nou: ik denk dat Roel daar zelf misschien ook wel wat last van kan krijgen (behalve als hij zich verdooft met drugs of drank dan)
Je wil ook niets slechts over Tanja horen he?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat ik het voor haar opneem. Waarom rot jij niet gewoon een eind op dan. Ga vliegen vangen ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef Utwodublin het volgende:
roel is goed bezig en heeft menno precies door....
en scan man begint irritant te worden als papa van lieske
Trustenquote:
Meelezen en kijken kan je ook weinig schelen, geloof ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
De rest kan me eigenlijk weinig schelen.
Nee hoor, Lieske heeft al bij Roel in bed gelegen en zelfs toen gebeurde er niks, meer als geknuffel komt er niet tussen Roel en Lieske (helaasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:32 schreef cevece het volgende:
[..]
Die avond dat Lieske een half uur d'r tanden in de woonkamer zat te schrobben had Roel absoluut kans gemaakt bij haar volgens mij. Nog zo'n avond en dan zonder Linda biedt perspectieven.
En de waarheid is...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Roel is op z'n pik getrapt omdat Dido vertelt heeft dat Tanja degene is die Dido heeft vertelt wat Linda gezegd heeft (de als je niet op je man past-opmerking). Volgens hem is Tanja dus de stoker.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Waarom rot jij niet gewoon een eind op dan. Ga vliegen vangen ofzo
opzeker welquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
golfer geef het op. Scanman is helemaal verliefd op lieske, of het is haar broer, maar owe dat je wat verkeerds zegt over die domme muts, daar is scanman om haar te verdedigen als een koele ridder.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LIeske wil niets met Roel, anders had ze dat al lang gedaan. Dus die kans is sowieso 0. Roel heeft nog meer kans dat Dido een nummertje met hem maakt.
Zijn punt is dat iedereen er wel over wil praten en Menno specifiek niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp Roel zijn punt niet echt, Er is volgens mij niemand die daar over politiek praat op Joost na.
Je kan het stoken noemen. Ik noem het geen stoken, want het was de waarheid, het is inderdaad gezegd. Waar ik me aan irriteer is dat hij haar nu als superstoker in dat huis ziet en dat is dus niet waar, dat zijn Chantal en zijn goede vriend Rob, en daar merk hij het totaal niet van.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is ze toch ook, ze maakte er een groter drama van dan wie dat ook op dat moment.
Lekker aandacht op anderen zetten en problemen uitvergroten en dramatiseren.
Als Lieske sloerig is volgens haar, wat is zij dan, ze laat zich zwanger paaien door een Antiliaan die ze net kent.![]()
En nu boos op de hele wereld omdat ze alleen dat kind op moet gaan voeden![]()
Ze zijn alle 3 stokers.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef Day het volgende:
[..]
Je kan het stoken noemen. Ik noem het geen stoken, want het was de waarheid, het is inderdaad gezegd. Waar ik me aan irriteer is dat hij haar nu als superstoker in dat huis ziet en dat is dus niet waar, dat zijn Chantal en zijn goede vriend Rob, en daar merk hij het totaal niet van.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn punt is dat iedereen er wel over wil praten en Menno specifiek niet.
Menno is een enge LPF-er die denkt te winnen door zich niet uit te spreken.![]()
Zou je een keer moeten doen voordat je gaat mee lullen op die manierquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik kijk amper. Ik plaats ook nooit foto's en ik lees ook nooit de topics/streamverslagen na.
Voor de rest ben ik een BB-junk.
Vandaar dat het zo mooi matcht met Ingrid, die stemt ook LPF.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn punt is dat iedereen er wel over wil praten en Menno specifiek niet.
Menno is een enge LPF-er die denkt te winnen door zich niet uit te spreken.![]()
Hier op het forum waren mensen inmiddels tot de conclusie gekomen dat Lies absoluut nog maagd is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee hoor, Lieske heeft al bij Roel in bed gelegen en zelfs toen gebeurde er niks, meer als geknuffel komt er niet tussen Roel en Lieske (helaas)
ja, juist.... Af en toe even reageren op op de persoon gerichte berichten is wel prettigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Scan denk je wel aan je hart jongen
Weltrustenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:33 schreef wickie het volgende:
He APK, speciaal voor jou omdat dit jou topic is
Ik ga slapen.
Truste iedereen en tot vrijdag dan heb ik weer internet.
Dus owee als die snol van een Tanja gaat werpen... dat is de enigste komische bijdrage die ik van haar wil zien.......
Okequote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja, juist.... Af en toe even reageren op op de persoon gerichte berichten is wel prettig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |