Joost is de homo!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:57 schreef wickie het volgende:
Tis net wie van de 3 hier
[CHANTAL MODE ON...]quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga liever hier verder, dit is de enige met een nummer
Aargh, lulletje Peter met zijn koninginne-gedrag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:58 schreef Loedertje het volgende:
APK !!!
[..]
[CHANTAL MODE ON...]
Zie je wel dat peter 6000 niet te vertrouwen is?
Dat zei ie net in DAT andere GROEPJE
Waarom?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
SLOTJE!!!!!
Hij mag strax WEL naat Chantal slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Aargh, lulletje Peter met zijn koninginne-gedrag.
Woensdag: 11°C 22°C 10% kans regenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet je, van mij mag het gaan regenen, een vette plensbui![]()
Jep deze heeft als laatste cijfers 85.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:
Waarom?
Deze was eerst, zo gaat dat hier op fok, hoerende kutnewbie.![]()
Gewonnen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:02 schreef itsme het volgende:
whowhahaha APK toch
Waarom?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jep deze heeft als laatste cijfers 85.
Ik heb 87 en 88 gesloten
Je vrienden noemen je ook Jostiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef Maurisico het volgende:
Er heerst nu zelfs verdeeldheid op FOK. Maurisico hopt nu als een ware joost al grappend en grollend van topic naar topic.![]()
maar weer is veranderlijk..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Woensdag: 11°C 22°C 10% kans regen
Donderdag: 9°C 16°C 50% kans regen
Kleine kans dus nog
En Linda weer te weinigquote:
newbe ikke, hahahaha Ik zit hier denk ik al wel iets langer dan jou. Aandachtsgeile topicopnener.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Deze was eerst, zo gaat dat hier op fok, hoerende kutnewbie.![]()
dat ie maar doorzuipt tot zn volgende beurtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Gewonnen! [afbeelding]
Zo, nu weer verder over BB.
Roel zuipt te veel.![]()
Zou je dan ook even een nummertje in de titel willen zetten?.....veel SC-bewoners weten anders de weg terug niet meer....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jep deze heeft als laatste cijfers 85.
Ik heb 87 en 88 gesloten
Nummertje moet 470 zijn ik vind die nummers juist erg prettig omdat ik geregeld een paar uur niet ben en even wat terug wil lezenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zou je dan ook even een nummertje in de titel willen zetten?.....veel SC-bewoners weten anders de weg terug niet meer....
ja sorry hoor. ik wil ook nog even juichenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Gewonnen! [afbeelding]
Zo, nu weer verder over BB.
Roel zuipt te veel.![]()
Pas maar op, dat Maurisico niet als een ware Ingrid de tondeuse in je luchtbel zet!quote:
Heel hartelijk dankquote:
Zit ik me dus ook enorm aan te ergeren. Daar is hij al een paar dagen over bezig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Nu zegt Roel dat het roken van Tanja triest is.
En met Rikkert ging hij de discussie aan dat hij Tanja moest laten en "mijn moeder heeft ook rokend 3 gezonde jongens gekregen".![]()
Ben jij een kloon van Berney?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
newbe ikke, hahahaha Ik zit hier denk ik al wel iets langer dan jou. Aandachtsgeile topicopnener.![]()
Ik erger me alleen maar aan Roel de laatste week, elke actie, elke uitspraakquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Zit ik me dus ook enorm aan te ergeren. Daar is hij al een paar dagen over bezig.
Halelujah.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:10 schreef wickie het volgende:
Volgens mij is de liefde tussen Roel en Tanja definitief bekoeld.......
Even de belichting bijstellenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:10 schreef Minouishere het volgende:
Oh god, Natte Lie staat weer voor de spiegel om te kijken of ze straks wel goed uitkomt op die stip.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:09 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Pas maar op, dat Maurisico niet als een ware Ingrid de tondeuse in je luchtbel zet!![]()
Is hij weer nuchterquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
Roel
"Ik heb zelden iemand meegemaakt met zo'n onmogelijke persoonlijkheid".
Roel![]()
Je eerste punt in 1 week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |