Pearl schijnt momenteel een goede actie te hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ik verkondig alleen maar dat wat ik met eigen ogen op de streams zie/hoor.
Niet afzeiken? Dat is toch de enige reden waarom je hier komtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel mijn foto's gebruiken (met vermelding dat ze door mij zijn gemaakt).
Maar bij deze, ik kan ook niet 24/7 alles volgen. Maar ga niet iemand afzeiken die op het subforum iets probeert bij te dragen.
Ze zit nu in de Rec mode.... Vraagt nu aan Roel ga je naar bed. Zo Naat kan nu alles gaan debrieven aan Doquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Valt mee dat Nathalie nog niet is weggerent om t Dido te vertellen
Zeker bang dat ze dan nog meer sappige gesprekken mist
Hij is ook al bijna kaal jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:30 schreef BorTheWolf het volgende:
Pim Fortuyn (menno) wordt zo wakker gemaakt
Heb ik niet nodig. Velen hier kunnen beter naar Hans Anders gaan, want hebben ze ook goede aanbiedingen op hoortoestellen. Maar laten we deze persoonlijke aanvallen staken. Is niet echt een bijdrage op een BB-topic.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Pearl schijnt momenteel een goede actie te hebben.
Daarom. zijn voorbeeld de grote kale leiderquote:
En nog onder de gordel ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
Niet afzeiken? Dat is toch de enige reden waarom je hier komt![]()
En bijna homoquote:
Was dat nou een geime missie van ing?quote:
Vindt hij lekkerquote:
Neuh, ik heb mijn plicht al gedaan vandaag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:32 schreef BBscanner het volgende:
Nog 5 APK en je kan je enige nuttige functie gaan vervullen![]()
Ik gooi mijn zielige privézaken niet in een topic die over BB gaat. Ik zeg ook niet wanneer ik weg ga of wanneer ik terugkom....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet afzeiken? Dat is toch de enige reden waarom je hier komt![]()
hebben we dan weer keuze uit 3 verschillendequote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb mijn plicht al gedaan vandaag.
Het volgende topic gaat door een VMBO-er geopend worden.
Dus dat word geen [BB SC 37]zeik heir lekker simpel afquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Gaan we eerst raden wie de VMBO-er isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |