Hij is net afgerukt!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Roel geeft toe dat het missen van sex erger is dan het missen van een sigaret
Mijn stem krijgt hij nu dus zeker niet meer. I love BIGquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:07 schreef schatje het volgende:
Roel heeft het over z'n kleine piemel![]()
![]()
.
Nee, want ze zou eerst op Lieske blijven stemmen tot die eruit was, en dan overgaan op een "jongen", maar ze is veranderd naar Rob.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
volgens mij was het vorige keer lieske (meisje ) en is het nu de beurt aan jongen (rob ) maar dit weet ik dus niet zeker maar dan zou de volgorde wel kloppen
de vraag was niet dat het ouwe koeien waren jij beweerde dat ze dat niet gezegd had en zo was deze discussie begonnen
Menno en Joost hebben de grootstequote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mijn stem krijgt hij nu dus zeker niet meer. I love BIG![]()
ik heb begrepen dat ze jongetje meisje jongetje meisje zou gaan doen en ja ze zou op lieske bijven stemmen (als meisje) maar de jongen beoordeelde ze puur op dingen die diegene dan fout deden (boter open laten staan enzo)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want ze zou eerst op Lieske blijven stemmen tot die eruit was, en dan overgaan op een "jongen", maar ze is veranderd naar Rob.
Maar ondertussen wel mijn foto's gebruiken (met vermelding dat ze door mij zijn gemaakt).quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zeik jou af als het saai is op de streams, dat is al genoeg.
Hear hearquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houdt jij nu maar de topic in de gaten, want we zitten al bijna op pagina 6. Dus kan je weer een nieuw topic openen. Voor de rest is jouw bijdrage nihil aan het BB gebeuren in mijn ogen.
Ik oohookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel aan mij liggen () maar ik vind dit weer een leuk gesprek tussen Lieske en Roel.
Ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel aan mij liggen () maar ik vind dit weer een leuk gesprek tussen Lieske en Roel.
Klopt! Heb Lieske ook liever zo, dan als ze probeert stoer en geil te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Zinnige bijdrages, zoals foto's, zijn geweldig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ga niet iemand afzeiken die op het subforum iets probeert bij te dragen.
Maakt niet uit Nathalie is er toch bijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Roel over vreemdgaan nu. Risky onderwerp
Jamer dat Dido er nu niet bij zit
Ik weet nog steeds niet wie Berney is. En ik verkondig alleen maar dat wat ik met eigen ogen op de streams zie/hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Zinnige bijdrages, zoals foto's, zijn geweldig.![]()
Dom lullen en onwaarheden verkondigen (en volhouden) moet je mee ophouden Berney.
Das waar....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maakt niet uit Nathalie is er toch bij![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maakt niet uit Nathalie is er toch bij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |