Bedoelde slechts dat ik het stelletje hersenlozen daar weinig tot niet over enig politiek standpunt heb zien praten/discussieren. Dus Menno had beter niks kunnen zeggen maar gewoon hersensloos mee kunnen doen, Nu wordt hij afgerekend op het feit dat hij hersenloos heeft gemeld dat hij niet wil discusieren over politiek. Beetje dom van Menno.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn punt is dat iedereen er wel over wil praten en Menno specifiek niet.
Menno is een enge LPF-er die denkt te winnen door zich niet uit te spreken.![]()
Ik had over zoenen ofzo hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:36 schreef cevece het volgende:
[..]
Hier op het forum waren mensen inmiddels tot de conclusie gekomen dat Lies absoluut nog maagd is.Om je 1e keer op tv te doen lijkt me ook niet echt geinig.
BTW, Lieske is véél samenhangender in haar gesprek nu. Komt volgens mij doordat er geen mensen bij zitten die intimiderend voor haar zijn. Je merkt verschil in gesprekken als bijv. Linda of Chantal erbij zit en nu.
lol dat weet ik ook niet en ik kijk toch behoorlijk vaakquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef farceman het volgende:
[1. Rob (omdat hij al genomineerd is)
2. Chantal
3. Tanja (als ze éénmaal bevallen is)
4. Menno
Helemaal mee eens lekker simpel,
Lekkersimpel; Weet jij nog waarover Dido pas na de donderdavondantwoord op wilde geven?
Joh. jij bent het irritant stadium al lang voorbij. Ga even lekker weg van dit forum ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef Utwodublin het volgende:
Scanman of je bent haar vader, of haar exvriendje. Maar t wordt behoorlijk irritant dat overdreven opnemen voor....
Roel heeft zichzelf op het moment toch ook goed onder controle?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:38 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is Lieske bang voor een conflict met Roel, met haar: Jij hebt jezelf extreem goed onder controle (tegen Roel)
Hij had gewoon gelijk hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef Utwodublin het volgende:
Scanman of je bent haar vader, of haar exvriendje. Maar t wordt behoorlijk irritant dat overdreven opnemen voor....
Denk dat het wel meevalt... Ondanks Roel zijn argumenten tégen Tanja, bleef ze toch volhouden dat ze het anders zag. Lieske is geen Nathalie met haar "ja.... ja... inderdaad... ja ... ja "quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:38 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is Lieske bang voor een conflict met Roel, met haar: Jij hebt jezelf extreem goed onder controle (tegen Roel)
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh. jij bent het irritant stadium al lang voorbij. Ga even lekker weg van dit forum ofzo
ff bal met briefje over de schutting: "Niet door elkaar praten s.v.p. !!"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
ze gaan nu allemaal door elkaar praten
Ja dat leest ook zo lekker bij als je wakker wordt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
WeltrustenLaat je morgen even weten dat je er weer bent en wat je voor je ontbijt hebt gehad?
APK wil dat ook erg graag weten![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
Gaat die stip-opdracht eik de hele nacht door?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
Nee hoor, ze wachten tot jij naar bed gaat en gaan morgenochtend weer verderquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
Ah okequote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]tm donderdag 1400uur nonstop
En daarna krijgen ze te horen dat het mislukt is omdat ze de aflossingen verkeerd gedaan hebben
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, ze wachten tot jij naar bed gaat en gaan morgenochtend weer verder![]()
Gelukkig wel ja, eindelijk de hele nacht iets te beleven in het huis![]()
Joh, ga fietsen. Ik lees alle topic door. En zonodig voorzie ik de streams ook van nachtfoto's. Dat jij er af en toe bent, moet je niet op een ander afschuiven.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Meelezen en kijken kan je ook weinig schelen, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |