Humorloos? heb je die kop van menno al gezien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:05 schreef Olio het volgende:
[..]
Pff jij hebt echt vreemde hobbies. Dus alleen om het gezicht van Rob op het eind te zien wil je de meest humorloze figuur uit BB ooit laten winnen? Het moet niet veel gekker worden.
Dido is weer goed bezig, stijgt met de dag.
Jalours?? Als je iemand een stoot op zijn keg wil geven? Je begrijpt het geloof ik niet. Hij haat die kerel gewoon en terecht. Zelfs Ralphie had een hekel aan Menno. Nou als Ralph een hekel aan iemand hebt, de goedzak, dan lijkt het me duidelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Maar Rob zei laatst tegen Joost dat hij uit Menno's buurt blijft, omdat hij hem niet uit kan staan..
en dat hij moet oppassen dat hij hem niet een klap op zijn bek geeft..
dat zegt hij niet tegen Menno in die "gesprekjes"..
Hij is ZO jaloers..
Jaaaaaaaahoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno is een goede pik die al vanaf dag 1 belangstelling toont voor de "echte"mensen.
Menno is gewoon wijs en blijft uit de buurt van die mokumse ziekelijke one man jostishow!
Dan SMS ik nog twee keer op Linda en Tanja: ophoeren met die misselijke mankpoot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:00 schreef mr2004 het volgende:
Ik ga nog effe sms-en voor Rob.
Alleen al door die kotsmisselijke reactie's hier op die man.
Dat niemand Chantal doorheeft verbaast mij al weken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
Ik vind Roel een eikel, maar nu vind ik hem wel even okay.
Laat Rob en ook Dido maar weten hoe bepaalde dames in elkaar zitten, wie er nu vooral roddelt en stookt.
Dat vanTanja ziet Roel iig precies zoals het is, ze glundert en geniet.
Alleen Chantal hebben ze nog niet door, jammer.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan SMS ik nog twee keer op Linda en Tanja: ophoeren met die misselijke mankpoot.
Ach ze is gewoon in luv.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef cuall het volgende:
Dido is veel te goed in vergeving, anders had ik HEM (Roel) er al lang uitgenomineerd
Alle huisvrouwtjes en moeders hebben ff massaal gesms'edquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef mr2004 het volgende:
WAAROM STAAT TANJE OP nummer 1 in de Talpa poll ???? Wat een manupilatie.
Het leuke is dat een deel van de bewoners verwacht als 'larger than life'-stars naar buiten te komen. Voornamelijk Chantal en Rob, die nog wat mooie eye-openers staat te wachten, tenzij ze echt zo'n ontzettende houten plank voor hun kop hebben als ze de afgelopen week hebben laten zien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:05 schreef MissX het volgende:
Zouden ze nou schrikken van zichzelf als ze alles terug zien, als ze het huis uit zijn.
Ik vond het ook eng. Mijn eerste keerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukkig... duurde even maar ik durfde niet te openen![]()
mij ook jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat niemand Chantal doorheeft verbaast mij al weken...
ik doe er 3 op beiden....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan SMS ik nog twee keer op Linda en Tanja: ophoeren met die misselijke mankpoot.
Rob is een geboren verliezerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:06 schreef Aventura het volgende:
Heb even wat polls inclusief de Talpa-poll bekeken, Rob is overal de verliezer.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukkig... duurde even maar ik durfde niet te openen![]()
Helemaal als ze alles teruglezen op Fok!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:05 schreef MissX het volgende:
Zouden ze nou schrikken van zichzelf als ze alles terug zien, als ze het huis uit zijn.
Ja Jalours ja, hij kan het niet hebben dat menno veel aandacht van BB heeft gekregen de laatste tijd.. ontzettend kinderachtig.. en ralph en menno klikte gewoon niet met elkaar.. Iedereen is anders en niet iedereen kan met elkaar overweg..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef mr2004 het volgende:
[..]
Jalours?? Als je iemand een stoot op zijn keg wil geven? Je begrijpt het geloof ik niet. Hij haat die kerel gewoon en terecht. Zelfs Ralphie had een hekel aan Menno. Nou als Ralph een hekel aan iemand hebt, de goedzak, dan lijkt het me duidelijk.
WAAROM STAAT TANJE OP nummer 1 in de Talpa poll ???? Wat een manupilatie.
Ach, hou toch op met dat geneuzel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaahoor![]()
Ralph heeft niet voor niks gezegd, dat hij spelletjes speelde.
Alleen is hij zo slim om dat te spelen zonder dat de bewoners en wij thuis het zien.
Tel er van mij dan ook nog maar 2 bij op voor Linda en Tanjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:14 schreef doka het volgende:
[..]
Ik vond het ook eng. Mijn eerste keer
Dat wordt dan dus feest a.s. donderdagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:06 schreef Aventura het volgende:
Heb even wat polls inclusief de Talpa-poll bekeken, Rob is overal de verliezer.
Oh was jij dat die Menno zo leuk vond, omdat ie zo'n leuk koppie had?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, hou toch op met dat geneuzel.
Ze spelen allemaal een spelletje![]()
.
Ik vind dat Rob samen Chantal het smerigste spelletje spelen. Mensen tegen elkaar uitspelen enzo.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
.
Ik vind dat Rob samen met Chantal het smerigste spelletje spelen. Mensen tegen elkaar uitspelen enzo.
even herstartenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Kinga het volgende:
2 streams op zwart hier :S
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Alle huisvrouwtjes en moeders hebben ff massaal gesms'ed![]()
Oh en de ABC eilandenen Suriname.
Kun je niet met iets beters komen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh was jij dat die Menno zo leuk vond, omdat ie zo'n leuk koppie had?![]()
Die gaat het ver schoppen zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat niemand Chantal doorheeft verbaast mij al weken...
Yes maar ze zijn weer terugquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Kinga het volgende:
Het lijkt wel leeftijdsgebondenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
.
Ik vind dat Rob samen met Chantal het smerigste spelletje spelen. Mensen tegen elkaar uitspelen enzo.
opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Kinga het volgende:
Gaat niet gebeuren, allemaal bluf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus feest a.s. donderdagof eerder als Rob voor donderdag Menno nog een knal voor zijn bek geeft
![]()
Thanxquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor![]()
Man, heeft APK dat echt gezegd...
volgens mij gaat Rob gewoon huilen als die het terugleestquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Helemaal als ze alles teruglezen op Fok!
Waaaaah, is Rob dat echt van plan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus feest a.s. donderdagof eerder als Rob voor donderdag Menno nog een knal voor zijn bek geeft
![]()
Lieskequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Rob komt echt mijn strot uit. Al vanaf het moment dat hij het huis in kwam omdat hij een dominant figuur is. Wil graag de leiding hebben, maar toen Rob in Menno een gevaarlijke concurrent zag toen verloor Rob zijn controle. Probeerde zijn concurrent uit te schakelen, maar hij vangt bij iedereen behalve bij Roel bot.
Roel valt me zo tegen. Een psychologie student die alleen maar drugs gebruikt, die homofoob is etc.
Chantal de soapactrice iedereen speelt een spel en speelt toneel...maar deze roddeltante had haar eigen speelwijze en maakte Rob met de grond gelijk achter zijn rug, motiveerde mensen om op Rob te stemmen en stemde zelf heel overwacht op Lieske (waarschijnlijk omdat ze Lieske als concurrent ziet).
Tanja is wel eerlijk vind ik. Ze is 1 van de eerlijkste in het huis en ik vind niet dat ze meer of minder dan iemand roddelt...en tjonge jonge wat heerlijk hoe ze Rob de grond in boorde gisteren.
Joost vind ik erg leuk..leuke jongen..lekker vrolijk wel diepgang.
linda was een slet en een feestbeest maar verder een inhoudsloze gore neukpoes die gemaakt is om te neuken en meer niet.
Nathalie charismaloos. Doet zich heel netjes voor en speelt het spel erg slim
Dido: de koningin heb een haat liefde verhouding met haar
Rob ziet alles. Dat is zo geweldig aan hem. Die manheeft echt enorm veel inzicht. Het is een eer om naar hem te mogen luisteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:19 schreef ruby het volgende:
Daar heb je Roel weer met z'n muurbloempjesverhaal.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob ziet alles. Dat is zo geweldig aan hem. Die manheeft echt enorm veel inzicht. Het is een eer om naar hem te mogen luisteren.
Ja, Rob is inderdaad een geniale man. We kunnen nog een hoop van 'm leren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob ziet alles. Dat is zo geweldig aan hem. Die manheeft echt enorm veel inzicht. Het is een eer om naar hem te mogen luisteren.
Waarom lijkt me dat onmogelijk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Het gesprek tussen Rob, Dido en Roel is wel vermakelijk!
Vooral het 'schroef hier je been af...' topicquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:19 schreef MissX het volgende:
[..]
volgens mij gaat Rob gewoon huilen als die het terugleest
hmm eik vind ik het wel een goed afscheidscadeautje van Talpa. Als je eruit genomineerd bent, krijg je als afscheidscadeua een stapel prints van fora mee
[..]
Rob is toch wel mijn grote voorbeeld geworden deze weken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, Rob is inderdaad een geniale man. We kunnen nog een hoop van 'm leren.![]()
Ja net een paardquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef ruby het volgende:
Wat heeft Rob een vreselijke neplach zeg.
Nee,hij is geweldig. Hij leeft echt enorm met andere bewoners mee, is nooit te beroerd om ze te troosten, doet enorm veel aan de schoonmaak en regelt verder ook alles in het huis. Rob is dé ideale BB bewoner. Hij speelt ook heel erg goed met de camera's en weet precies wanneer een traantje misschien wel eens wat extra stemmen zou kunnen opleveren. Rob is een oprechte en aardige manquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Veel nieuws heeft hij niet te vertellen de laatste tijd.. Die man is geobsedeerd door Menno..
Serieus?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef MissX het volgende:
[..]
Rob is toch wel mijn grote voorbeeld geworden deze weken.
Om te beseffen, ja.quote:
Roel student ??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Rob komt echt mijn strot uit. Al vanaf het moment dat hij het huis in kwam omdat hij een dominant figuur is. Wil graag de leiding hebben, maar toen Rob in Menno een gevaarlijke concurrent zag toen verloor Rob zijn controle. Probeerde zijn concurrent uit te schakelen, maar hij vangt bij iedereen behalve bij Roel bot.
Roel valt me zo tegen. Een psychologie student die alleen maar drugs gebruikt, die homofoob is etc.
Chantal de soapactrice iedereen speelt een spel en speelt toneel...maar deze roddeltante had haar eigen speelwijze en maakte Rob met de grond gelijk achter zijn rug, motiveerde mensen om op Rob te stemmen en stemde zelf heel overwacht op Lieske (waarschijnlijk omdat ze Lieske als concurrent ziet).
Tanja is wel eerlijk vind ik. Ze is 1 van de eerlijkste in het huis en ik vind niet dat ze meer of minder dan iemand roddelt...en tjonge jonge wat heerlijk hoe ze Rob de grond in boorde gisteren.
Joost vind ik erg leuk..leuke jongen..lekker vrolijk wel diepgang.
linda was een slet en een feestbeest maar verder een inhoudsloze gore neukpoes die gemaakt is om te neuken en meer niet.
Nathalie charismaloos. Doet zich heel netjes voor en speelt het spel erg slim
Dido: de koningin heb een haat liefde verhouding met haar
Gebeurt me heel vaak, en als ik dan op 'vergroot' klik, doet ie het weer welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef regenworm het volgende:
talpa talpa stream 1 en 4 zijn er zo maar mee gestopt
Het is meer ergelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Het gesprek tussen Rob, Dido en Roel is wel vermakelijk!
nou ze wordt behoorlijk onder druk gezet door Roel en Rob om zich bloot te geven over wat anderen tegen haar hebben gezegd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:22 schreef ruby het volgende:
Draait Dido een beetje door langzamerhand? Ze lacht zo psychotisch.
Hij heeft nu wel overal schijt aan...quote:
Oké, ik dacht dat het kwam door nicotinegebrek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:25 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ze wordt behoorlijk onder druk gezet door Roel en Rob om zich bloot te geven over wat anderen tegen haar hebben gezegd.
Op zich houdt ze zich heel goed vind ik best sterk van haar
stream 1 + 4 doen het niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:25 schreef Anitra het volgende:
alleen stream 1 hier die eruit ligt.
geniet dan nog maar even 2 dagjes van hemquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee,hij is geweldig. Hij leeft echt enorm met andere bewoners mee, is nooit te beroerd om ze te troosten, doet enorm veel aan de schoonmaak en regelt verder ook alles in het huis. Rob is dé ideale BB bewoner. Hij speelt ook heel erg goed met de camera's en weet precies wanneer een traantje misschien wel eens wat extra stemmen zou kunnen opleveren. Rob is een oprechte en aardige man
Bij mij ook niet. En stream 2 heeft geen geluidquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
stream 1 + 4 doen het niet meer.![]()
![]()
![]()
yep hij heeft vooral vanavond toch wel mijn vader vervangen als voorbeeld, bij jou niet dan? Kan ik me niet voorstellen.quote:
Een puntje voor dido ze laat ze niet ompraten en misbruiken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het heel irritant hoe Rob op Dido inpraat. Ik vind Dido echt klasse hebben tot nu toe.
[..]
Weet iemand een goede naam voor een fanclub voor Rob?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef MissX het volgende:
[..]
Rob is toch wel mijn grote voorbeeld geworden deze weken.
Heb jij wel eens een avond naar Lieske geluisterd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh lieske vind ik wel lief. Ze wordt niet gewaardeerd ze wordt echt tot in het onbeschofte genegeerd behalve door Tanja, Joost en Linda die af en toen nog interesse in haar tonen. Als ik Lieske was en Chantal had me 10 keer genegeerd dan had ik heel haar uitgepuilde rosbiefkut bont en blauw getrapt..met mijn brace om mijn knie!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een avond naar Lieske geluisterd?
Moet je maar eens proberen dan snap je dat je na 6 weken, haar gaat negeren, iedereen wil graag overleven.
Hoe lief ik Lieske ook vindt...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een avond naar Lieske geluisterd?
Moet je maar eens proberen dan snap je dat je na 6 weken, haar gaat negeren, iedereen wil graag overleven.
Lessons in living by one-legged Robquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
Misschien kan hij zijn levenswijsheden dan ook op schrift stellen.
Maar hij ging wel als een mak lam met Ruud de Wild mee hoor, hij dacht echt dat het voorbij was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal me niets verwonderen als Rob er uit moet, dat hij weigert in de studio te komen, of dat hij daar een enorme rel gaat schoppen. Want hij werd ook al lichtelijk agressief toen hij die enveloppe kreeg van Ralph in het begin.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal me niets verwonderen als Rob er uit moet, dat hij weigert in de studio te komen, of dat hij daar een enorme rel gaat schoppen. Want hij werd ook al lichtelijk agressief toen hij die enveloppe kreeg van Ralph in het begin.
Ligt eraan met wie ze praat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:30 schreef -Delta- het volgende:
Rob: Naat is een schatje
Is Naat nou voor of tegen Rob? Tegen toch?![]()
Ik vind hem altijd agressief overkomen. Eng mannetje die Rob.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda heeft een latente pleurishekel aan Lieske.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh lieske vind ik wel lief. Ze wordt niet gewaardeerd ze wordt echt tot in het onbeschofte genegeerd behalve door Tanja, Joost en Linda die af en toen nog interesse in haar tonen. Als ik Lieske was en Chantal had me 10 keer genegeerd dan had ik heel haar uitgepuilde rosbiefkut bont en blauw getrapt..met mijn brace om mijn knie!
altijd nog beter dan de 400x ik in 1 zijn zin van robquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:28 schreef Kinga het volgende:
Hmm Lieske heeft nou ongeveer 20 keer het woord "ja" gezegd in 1 zin...
Hij mekkert er nu al een uur overquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:31 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Daarom: niemand op Rob stemmen!
Ja, madam waait wel met alle winden mee inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Rob en Roel gebruiken de stip wel goed:D
Nee hij wilt juist wel de studio in (als de tranen van verdriet van de exit ff weggeveegd zijn), want hij denkt dat de hele wereld aan z'n voeten ligt, allemaal tv carriere mogelijkheden die zich aandienenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat ze doorheeft dat ze dat niet al te veel moet laten doorschemeren. Toen Lieske maandag een down-moment had, stond Linda als eerste naast haar om te troosten en moed in te praten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Linda heeft een latente pleurishekel aan Lieske.
Ze wordt gierend gek van die kleuter, alleen is ze er nog niet aan toe om dat bij zich zelf te herkennen en te erkennen
Dat kind heeft echt een schreeuwende, gillende, intens rammende afwijking.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:30 schreef Arcee het volgende:
Ondertussen poetst Lieske 't glazuur weer van d'r tanden.
Rob; Logische....ik....moet je luisteren..ik. ik ..begrijp jequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:31 schreef ruby het volgende:
Nathalie: ja..........ja.............nee.....nee....Is ook zo.![]()
-Edit-quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doorheeft dat ze dat niet al te veel moet laten doorschemeren. Toen Lieske maandag een down-moment had, stond Linda als eerste naast haar om te troosten en moed in te praten.
Waarom zal ze dat gedaan hebben?
Ik vraag me af wat haar tandarts zegtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat kind heeft echt een schreeuwende, gillende, intens rammende afwijking.
Linda heeft een spw opleiding gedaan en daarbij vaak gewerkt met geestelijk gehandicapten en kinderen . Troosten is haar 2e natuur .quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Toen Lieske maandag een down-moment had, stond Linda als eerste naast haar om te troosten en moed in te praten.
en dat met maar 1 beenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:34 schreef ruby het volgende:
Behalve het feit dat Rob een hele wijze man is, is hij ook nog een enorme bikkel.
Hij gaat de bank overleven en terugvechten als een tijger.
Kijk uit voor deze man.![]()
We zullen het donderdag zien als hij degene is die naar huis magquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:34 schreef ruby het volgende:
Behalve het feit dat Rob een hele wijze man is, is hij ook nog een enorme bikkel.
Hij gaat de bank overleven en terugvechten als een tijger.
Kijk uit voor deze man.![]()
Hahaha... Jij moet cabaret gaan doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Linda heeft een spw opleiding gedaan en daarbij vaak gewerkt met geestelijk gehandicapten en kinderen . Troosten is haar 2e natuur .
Daar wil ik op toostenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alle drie uitgekotst door het publiek
ja op welkequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Rob; Logische....ik....moet je luisteren..ik. ik ..begrijp je![]()
![]()
![]()
Het is een hele moeilijke bank!![]()
![]()
![]()
![]()
Linda is gewoon heel ongecompliceerd en heel liefquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doorheeft dat ze dat niet al te veel moet laten doorschemeren. Toen Lieske maandag een down-moment had, stond Linda als eerste naast haar om te troosten en moed in te praten.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Linda heeft een spw opleiding gedaan en daarbij vaak gewerkt met geestelijk gehandicapten en kinderen . Troosten is haar 2e natuur .
Niets is Rob te gek! Hij is echt mijn held. Bravo Rob, jij bent mijn He-man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef MissX het volgende:
en dat met maar 1 been
Met een deegroller stoomwalsje over Lieske gaan en je stip is klaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Doe mij zo'n stip
Waar koop je die?
Reken er maar niet op dat Rob daar ook maar enigszins iete mee te maken heeft gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Rob heeft wel een punt. Hij praatte idd op Tanja in zodat ze bleef.
Idd, simpel is het goeie woord.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Linda is gewoon heel ongecompliceerd en heel lief![]()
![]()
Roel is dus heel zo'n homofoob nog nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef Arcee het volgende:
Roel over de nominatie van Joost op hem: "Dat is gewoon veren uit mijn reet halen en in zijn reet steken".
In conflict met zichzelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mwah, we dachten ook met z'n allen dat Tanja niet genomineerd kon worden.... nu snap ik het ook even niet meer bij BBquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat Rob daar ook maar enigszins iete mee te maken heeft gehad.
Gelukkig neemt hij niets persoonlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef schatje het volgende:
Roel de kneus weer over Joost.
Ze is echt een obsessie voor je hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Met een deegroller stoomwalsje over Lieske gaan en je stip is klaar
Dat deed hij toch ook alleen maar omdat hij denkt dat 'Nederland' Tanja erin wil houden, om punten te scoren. Ach het zijn bijna allemaal huichelaars in dat huisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Rob heeft wel een punt. Hij praatte idd op Tanja in zodat ze bleef. Iedereen had het gehad met haar bij de rookopdracht, maar Rob, tot onze grote ergernis, had haar getroost en hier gehouden.
En nu krijgt Rob als stank voor dankTanja nomineert Rob.
Partij 1 Menno, Ingrid, Tanja, Joostquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is heel onduidelijk welke kampen er nou precies zijn
menno, ingrid, tanja,
waar zou je de rest indelen?
rob en roel
Hij liegt over 2 dingen:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat Rob daar ook maar enigszins iete mee te maken heeft gehad.
Die tandarts dacht ook: "Oh nee, komt dat dramatische wicht weer"...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat haar tandarts zegt
Naat dit aan Died vast hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:40 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Partij 1 Menno, Ingrid, Tanja, Joost
overlopen: Nathalie, Chantal
neutraal: Lieske, Dido
Partij 2 Rob, Roel
Zo zie ik het
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Met een deegroller stoomwalsje over Lieske gaan en je stip is klaar
Precies, in de DBK zei ze dat 't door 't gesprek met BB kwam.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die tandarts dacht ook: "Oh nee, komt dat dramatische wicht weer"...
- "Tandarts, ik heb echt gierende, krakende, intens ongure, rammende, sinister, luguber en chaotisch waaiende pijn aan mijn verstandskies".
- "Gewoon goed poetsen kindje, zo lang mogelijk..."![]()
Alweer een mysterie uit de wereld geholpen![]()
Daar moet ik idd ook steeds aan denken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn zoon en vriend zeiden toch duidelijk in de studio dat Rob zichzelf niet is.
Ik zie het zo:quote:
Toch wel moeilijk want Roel en Rob kunnen het zó goed met elkaar vindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Partij 1 Menno, Ingrid, Linda, Chantal, Roel
Partij 2 Rob, Nathalie, Dido, Lieske, Joost
En Tanja heeft haar eigen partij vanaf dag 1
Ik zie Joost als neutraal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Trustenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:44 schreef MissX het volgende:
* MissX moet maar is naar bed
Ik wil eik nietmaar ja om 6.15 gaat die gare wekker weer.
en hou ff goed voor me bij wat er gebeurt
Rob en Roel maar zeuren en trekken, maar ze laat niets los!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Dido je bent geweldig tot nu toe op die stip.
Ik ookquote:
Onzin. Ze zuigt nu alles op en gaat alles morgen doorvertellen aan o.a. Naat, let maar op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob en Roel maar zeuren en trekken, maar ze laat niets los!
Dido begint behalve dat het een lekker wijf is, ook qua karakter een stuk bij me te stijgen.
quote:
Welterusten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:44 schreef MissX het volgende:
* MissX moet maar is naar bed
Ik wil eik nietmaar ja om 6.15 gaat die gare wekker weer.
en hou ff goed voor me bij wat er gebeurt
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Wéér D66, je weet het wel te omschrijvenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik denk dat er bij Joost geen strategie achter zit.
Lies is in ALLES obsessief: poetsen, fohnen, benen scheren, opmaken. vreemd gedrag toch....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:41 schreef -Delta- het volgende:
Lieske trekt net zo hard aan haar haar bij het föhnen als dat ze idioot obsessief haar tanden poetst
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:46 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob probeert Dido nou echt wel tegen Menno op te zetten.. A-hole
Precies. En Naat dan : "Ja .... ja ..... ja.... zo zie ik het ook ..... ja... "quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onzin. Ze zuigt nu alles op en gaat alles morgen doorvertellen aan o.a. Naat, let maar op.
Niet o.a. Alléén aan Naat. Daar bespreekt ze alles mee, zegt ze zelf ook net, dus een erg knappe voorspelling is dat niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onzin. Ze zuigt nu alles op en gaat alles morgen doorvertellen aan o.a. Naat, let maar op.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wéér D66, je weet het wel te omschrijven
Eensch, helaas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En Naat dan : "Ja .... ja ..... ja.... zo zie ik het ook ..... ja... "
Jezus, rob is echt een klootzak die zo snel mogelijk naar huis moetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef MissX het volgende:
Rob hou je stomme smoel en kap met zeiken
Ik denk ook niet dat het een tactiek is om overal bij te horen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En Naat dan : "Ja .... ja ..... ja.... zo zie ik het ook ..... ja... "
Nu komt de aap uit de mouw. Rob is gewoon een ontsnapte gek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:47 schreef style het volgende:
Rob: Ik ram je gelijk voor je kop als je....... (dido praat er overheen).![]()
Zo en als ie morgen Ingrid aan de tand gaat voelen, gaat ie echt doordraaien als ze niks zegt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:47 schreef style het volgende:
Rob: Ik ram je gelijk voor je kop als je....... (dido praat er overheen).![]()
van een afstand ja : http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Is Rob tegen Menno uitgevallen?
Zou me niks verbazen, Dido wilt dingen graag fair doen en Chantal roddelt bij het leven, dus dan is die keuze snel gemaakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Dido Chantal nomineren volgende keer. Ik heb net zo'n gevoel
Heeft ie gezopen ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:48 schreef noeki het volgende:
Ach ja de stand van zijn ogen zegt al genoeg, die Robbie
Eerst gaat hij nog even huilen straksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jezus, rob is echt een klootzak die zo snel mogelijk naar huis moet
Denk het niet, omdat hij erbij stond. Dan had ze het vast niet op die manier gezegd. Ik ving laatst wel een keer op dat ze wat moeite met Chantal had, dus hopelijk bedoelde ze haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:50 schreef avonne het volgende:
Dido gaat Roel nomineren (omdat hij te veel complicaties voor haar oplevert. Zonder hem kan ze eenvoudig op de overwinning concentreren, en met het prijzen geld met hem later de blommetjes buiten zetten)
Ja ik dacht ook gelijk aan Chantalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, Dido wilt dingen graag fair doen en Chantal roddelt bij het leven, dus dan is die keuze snel gemaakt.
Hij denkt dat ie donderdag gewoon blijft en probeert 'de groep' te breken met het oog op de volgende nominatierondes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:46 schreef Day het volgende:
Ik zit me af te vragen wat Rob nu eigenlijk wil bereiken. Hij loopt te roddelen en te schelden over Tanja, Menno en Ingrid. Maar dat voorkomt toch niet meer dat hij op die bank zit en er donderdag (hopelijk) uitgaat?
Ja, die eikel rust niet voordat hij achter bepaalde informatie komt. Wat een loser die man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:52 schreef arneaux het volgende:
Is Rob nou nog steeds bezig?!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, die eikel rust niet voordat hij achter bepaalde informatie komt. Wat een loser die man.
Mooi, dan kunnen ze hem over de schutting flikkeren met z'n gedram.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef style het volgende:
Rob is echt heel makkelijk en heel soepel zegt hij![]()
Nee hoor. Tanja eet nu regelmatig. Je lichaam reageert hier snel op.Tanja is gewoon hoog zwanger maar ik denk nog een week of 2 geloof meer in het tellen van de verloskundige dan van Tanjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:51 schreef Falco het volgende:
Die buik van Tanja is echt enorm geworden. Het wordt tijd dat ze gaat werpen.
Maar, aan haar woorden te horen is ze er echt heeeeeelemaal klaar mee, en heeft ze echt niks meer met hem hoor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef FuTilE het volgende:
Dido heeft Roel weer in de knip. Insinuaties over haar verassende nominatie met daarachter een suggestief "maar dat kan nog veranderen, hooj". Ook een uitgekookt type...
Het lijkt nu idd wel alsof ze afspraken makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob probeert Roel van zijn stem op joost af te praten, zodat hij op menno blijft stemmen..
en ze mogen niet over nominaties praten voor ze hebben plaatsgevonden of heb ik het mis?
En even weer tegen de foto (lees: tegen de mensen thuis) uitleggen dat hij verschrikkelijk veel van zijn kinderen houdt en ze heeel heeel heeel erg mist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eerst gaat hij nog even huilen straks![]()
![]()
Idd, wat een slappe motivatie om op iemand te stemmen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef -Delta- het volgende:
Roel twijfelt of hij op Joost gaat stemmen omdat Joost wel op hem stemde.
Zielig kindje toch![]()
Rob heeft maar 1 been hoor, misschien zijn er mensen die het been-verhaal kennen en het willen uitleggen (ik weet het namelijk nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef frizti het volgende:
hoe vaak moet de wissel nog fout gaan voor de opdracht mislukt??????
dido had haar voet al buiten de stip op de grond voor rob zijn voet op de stip zette.
Ja dat is onze 26-jarige wereldreiziger, die heel ruimdenkend isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, wat een slappe motivatie om op iemand te stemmen...
[kinderstem] Jij heb op mij gestemt, en daarom stem ik op jouhouwww... [/kinderstem]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Rob heeft maar 1 been hoor, misschien zijn er mensen die het been-verhaal kennen en het willen uitleggen (ik weet het namelijk niet)
Grappig, iedereen voorspelde hier dat dat heel erg zou gaan botsen, is uiteindelijk amper voorgekomen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:59 schreef Bocaj het volgende:
Rob & Roel zijn een sterk duo!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:58 schreef ruby het volgende:
Gaat Roel nu weer aardig doen tegen Joost?
Hij speelt het spel. Joost gaat hem nomineren en blijft dat misschien wel doen. Dan is het het beste om die persoon eruit proberen te werken. Scheelt je weer nominaties.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat is onze 26-jarige wereldreiziger, die heel ruimdenkend is![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |