Linda is gewoon heel ongecompliceerd en heel liefquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doorheeft dat ze dat niet al te veel moet laten doorschemeren. Toen Lieske maandag een down-moment had, stond Linda als eerste naast haar om te troosten en moed in te praten.
Waarom zal ze dat gedaan hebben?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Linda heeft een spw opleiding gedaan en daarbij vaak gewerkt met geestelijk gehandicapten en kinderen . Troosten is haar 2e natuur .
Niets is Rob te gek! Hij is echt mijn held. Bravo Rob, jij bent mijn He-man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef MissX het volgende:
en dat met maar 1 been
Met een deegroller stoomwalsje over Lieske gaan en je stip is klaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Doe mij zo'n stip
Waar koop je die?
Reken er maar niet op dat Rob daar ook maar enigszins iete mee te maken heeft gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Rob heeft wel een punt. Hij praatte idd op Tanja in zodat ze bleef.
Idd, simpel is het goeie woord.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Linda is gewoon heel ongecompliceerd en heel lief![]()
![]()
Roel is dus heel zo'n homofoob nog nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef Arcee het volgende:
Roel over de nominatie van Joost op hem: "Dat is gewoon veren uit mijn reet halen en in zijn reet steken".
In conflict met zichzelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doorheeft dat ze dat niet al te veel moet laten doorschemeren. Toen Lieske maandag een down-moment had, stond Linda als eerste naast haar om te troosten en moed in te praten.
Waarom zal ze dat gedaan hebben?
Mwah, we dachten ook met z'n allen dat Tanja niet genomineerd kon worden.... nu snap ik het ook even niet meer bij BBquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat Rob daar ook maar enigszins iete mee te maken heeft gehad.
Gelukkig neemt hij niets persoonlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef schatje het volgende:
Roel de kneus weer over Joost.
Ze is echt een obsessie voor je hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Met een deegroller stoomwalsje over Lieske gaan en je stip is klaar
Dat deed hij toch ook alleen maar omdat hij denkt dat 'Nederland' Tanja erin wil houden, om punten te scoren. Ach het zijn bijna allemaal huichelaars in dat huisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Rob heeft wel een punt. Hij praatte idd op Tanja in zodat ze bleef. Iedereen had het gehad met haar bij de rookopdracht, maar Rob, tot onze grote ergernis, had haar getroost en hier gehouden.
En nu krijgt Rob als stank voor dankTanja nomineert Rob.
Partij 1 Menno, Ingrid, Tanja, Joostquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is heel onduidelijk welke kampen er nou precies zijn
menno, ingrid, tanja,
waar zou je de rest indelen?
rob en roel
Hij liegt over 2 dingen:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat Rob daar ook maar enigszins iete mee te maken heeft gehad.
Die tandarts dacht ook: "Oh nee, komt dat dramatische wicht weer"...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat haar tandarts zegt
Naat dit aan Died vast hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:40 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Partij 1 Menno, Ingrid, Tanja, Joost
overlopen: Nathalie, Chantal
neutraal: Lieske, Dido
Partij 2 Rob, Roel
Zo zie ik het
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Met een deegroller stoomwalsje over Lieske gaan en je stip is klaar
Precies, in de DBK zei ze dat 't door 't gesprek met BB kwam.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die tandarts dacht ook: "Oh nee, komt dat dramatische wicht weer"...
- "Tandarts, ik heb echt gierende, krakende, intens ongure, rammende, sinister, luguber en chaotisch waaiende pijn aan mijn verstandskies".
- "Gewoon goed poetsen kindje, zo lang mogelijk..."![]()
Alweer een mysterie uit de wereld geholpen![]()
Daar moet ik idd ook steeds aan denken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn zoon en vriend zeiden toch duidelijk in de studio dat Rob zichzelf niet is.
Ik zie het zo:quote:
Toch wel moeilijk want Roel en Rob kunnen het zó goed met elkaar vindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Partij 1 Menno, Ingrid, Linda, Chantal, Roel
Partij 2 Rob, Nathalie, Dido, Lieske, Joost
En Tanja heeft haar eigen partij vanaf dag 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |