quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob ziet alles. Dat is zo geweldig aan hem. Die manheeft echt enorm veel inzicht. Het is een eer om naar hem te mogen luisteren.
Ja, Rob is inderdaad een geniale man. We kunnen nog een hoop van 'm leren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob ziet alles. Dat is zo geweldig aan hem. Die manheeft echt enorm veel inzicht. Het is een eer om naar hem te mogen luisteren.
Waarom lijkt me dat onmogelijk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Het gesprek tussen Rob, Dido en Roel is wel vermakelijk!
Vooral het 'schroef hier je been af...' topicquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:19 schreef MissX het volgende:
[..]
volgens mij gaat Rob gewoon huilen als die het terugleest
hmm eik vind ik het wel een goed afscheidscadeautje van Talpa. Als je eruit genomineerd bent, krijg je als afscheidscadeua een stapel prints van fora mee
[..]
Rob is toch wel mijn grote voorbeeld geworden deze weken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, Rob is inderdaad een geniale man. We kunnen nog een hoop van 'm leren.![]()
Ja net een paardquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef ruby het volgende:
Wat heeft Rob een vreselijke neplach zeg.
Nee,hij is geweldig. Hij leeft echt enorm met andere bewoners mee, is nooit te beroerd om ze te troosten, doet enorm veel aan de schoonmaak en regelt verder ook alles in het huis. Rob is dé ideale BB bewoner. Hij speelt ook heel erg goed met de camera's en weet precies wanneer een traantje misschien wel eens wat extra stemmen zou kunnen opleveren. Rob is een oprechte en aardige manquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Veel nieuws heeft hij niet te vertellen de laatste tijd.. Die man is geobsedeerd door Menno..
Serieus?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef MissX het volgende:
[..]
Rob is toch wel mijn grote voorbeeld geworden deze weken.
Om te beseffen, ja.quote:
Roel student ??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Rob komt echt mijn strot uit. Al vanaf het moment dat hij het huis in kwam omdat hij een dominant figuur is. Wil graag de leiding hebben, maar toen Rob in Menno een gevaarlijke concurrent zag toen verloor Rob zijn controle. Probeerde zijn concurrent uit te schakelen, maar hij vangt bij iedereen behalve bij Roel bot.
Roel valt me zo tegen. Een psychologie student die alleen maar drugs gebruikt, die homofoob is etc.
Chantal de soapactrice iedereen speelt een spel en speelt toneel...maar deze roddeltante had haar eigen speelwijze en maakte Rob met de grond gelijk achter zijn rug, motiveerde mensen om op Rob te stemmen en stemde zelf heel overwacht op Lieske (waarschijnlijk omdat ze Lieske als concurrent ziet).
Tanja is wel eerlijk vind ik. Ze is 1 van de eerlijkste in het huis en ik vind niet dat ze meer of minder dan iemand roddelt...en tjonge jonge wat heerlijk hoe ze Rob de grond in boorde gisteren.
Joost vind ik erg leuk..leuke jongen..lekker vrolijk wel diepgang.
linda was een slet en een feestbeest maar verder een inhoudsloze gore neukpoes die gemaakt is om te neuken en meer niet.
Nathalie charismaloos. Doet zich heel netjes voor en speelt het spel erg slim
Dido: de koningin heb een haat liefde verhouding met haar
Gebeurt me heel vaak, en als ik dan op 'vergroot' klik, doet ie het weer welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef regenworm het volgende:
talpa talpa stream 1 en 4 zijn er zo maar mee gestopt
Het is meer ergelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Het gesprek tussen Rob, Dido en Roel is wel vermakelijk!
nou ze wordt behoorlijk onder druk gezet door Roel en Rob om zich bloot te geven over wat anderen tegen haar hebben gezegd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:22 schreef ruby het volgende:
Draait Dido een beetje door langzamerhand? Ze lacht zo psychotisch.
Hij heeft nu wel overal schijt aan...quote:
Oké, ik dacht dat het kwam door nicotinegebrek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:25 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ze wordt behoorlijk onder druk gezet door Roel en Rob om zich bloot te geven over wat anderen tegen haar hebben gezegd.
Op zich houdt ze zich heel goed vind ik best sterk van haar
stream 1 + 4 doen het niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:25 schreef Anitra het volgende:
alleen stream 1 hier die eruit ligt.
geniet dan nog maar even 2 dagjes van hemquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee,hij is geweldig. Hij leeft echt enorm met andere bewoners mee, is nooit te beroerd om ze te troosten, doet enorm veel aan de schoonmaak en regelt verder ook alles in het huis. Rob is dé ideale BB bewoner. Hij speelt ook heel erg goed met de camera's en weet precies wanneer een traantje misschien wel eens wat extra stemmen zou kunnen opleveren. Rob is een oprechte en aardige man
Bij mij ook niet. En stream 2 heeft geen geluidquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
stream 1 + 4 doen het niet meer.![]()
![]()
![]()
yep hij heeft vooral vanavond toch wel mijn vader vervangen als voorbeeld, bij jou niet dan? Kan ik me niet voorstellen.quote:
Een puntje voor dido ze laat ze niet ompraten en misbruiken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het heel irritant hoe Rob op Dido inpraat. Ik vind Dido echt klasse hebben tot nu toe.
[..]
Weet iemand een goede naam voor een fanclub voor Rob?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef MissX het volgende:
[..]
Rob is toch wel mijn grote voorbeeld geworden deze weken.
Heb jij wel eens een avond naar Lieske geluisterd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh lieske vind ik wel lief. Ze wordt niet gewaardeerd ze wordt echt tot in het onbeschofte genegeerd behalve door Tanja, Joost en Linda die af en toen nog interesse in haar tonen. Als ik Lieske was en Chantal had me 10 keer genegeerd dan had ik heel haar uitgepuilde rosbiefkut bont en blauw getrapt..met mijn brace om mijn knie!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een avond naar Lieske geluisterd?
Moet je maar eens proberen dan snap je dat je na 6 weken, haar gaat negeren, iedereen wil graag overleven.
Hoe lief ik Lieske ook vindt...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een avond naar Lieske geluisterd?
Moet je maar eens proberen dan snap je dat je na 6 weken, haar gaat negeren, iedereen wil graag overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |