Humorloos? heb je die kop van menno al gezien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:05 schreef Olio het volgende:
[..]
Pff jij hebt echt vreemde hobbies. Dus alleen om het gezicht van Rob op het eind te zien wil je de meest humorloze figuur uit BB ooit laten winnen? Het moet niet veel gekker worden.
Dido is weer goed bezig, stijgt met de dag.
Jalours?? Als je iemand een stoot op zijn keg wil geven? Je begrijpt het geloof ik niet. Hij haat die kerel gewoon en terecht. Zelfs Ralphie had een hekel aan Menno. Nou als Ralph een hekel aan iemand hebt, de goedzak, dan lijkt het me duidelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Maar Rob zei laatst tegen Joost dat hij uit Menno's buurt blijft, omdat hij hem niet uit kan staan..
en dat hij moet oppassen dat hij hem niet een klap op zijn bek geeft..
dat zegt hij niet tegen Menno in die "gesprekjes"..
Hij is ZO jaloers..
Jaaaaaaaahoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno is een goede pik die al vanaf dag 1 belangstelling toont voor de "echte"mensen.
Menno is gewoon wijs en blijft uit de buurt van die mokumse ziekelijke one man jostishow!
Dan SMS ik nog twee keer op Linda en Tanja: ophoeren met die misselijke mankpoot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:00 schreef mr2004 het volgende:
Ik ga nog effe sms-en voor Rob.
Alleen al door die kotsmisselijke reactie's hier op die man.
Dat niemand Chantal doorheeft verbaast mij al weken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
Ik vind Roel een eikel, maar nu vind ik hem wel even okay.
Laat Rob en ook Dido maar weten hoe bepaalde dames in elkaar zitten, wie er nu vooral roddelt en stookt.
Dat vanTanja ziet Roel iig precies zoals het is, ze glundert en geniet.
Alleen Chantal hebben ze nog niet door, jammer.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan SMS ik nog twee keer op Linda en Tanja: ophoeren met die misselijke mankpoot.
Ach ze is gewoon in luv.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef cuall het volgende:
Dido is veel te goed in vergeving, anders had ik HEM (Roel) er al lang uitgenomineerd
Alle huisvrouwtjes en moeders hebben ff massaal gesms'edquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef mr2004 het volgende:
WAAROM STAAT TANJE OP nummer 1 in de Talpa poll ???? Wat een manupilatie.
Het leuke is dat een deel van de bewoners verwacht als 'larger than life'-stars naar buiten te komen. Voornamelijk Chantal en Rob, die nog wat mooie eye-openers staat te wachten, tenzij ze echt zo'n ontzettende houten plank voor hun kop hebben als ze de afgelopen week hebben laten zien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:05 schreef MissX het volgende:
Zouden ze nou schrikken van zichzelf als ze alles terug zien, als ze het huis uit zijn.
Ik vond het ook eng. Mijn eerste keerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukkig... duurde even maar ik durfde niet te openen![]()
mij ook jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat niemand Chantal doorheeft verbaast mij al weken...
ik doe er 3 op beiden....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan SMS ik nog twee keer op Linda en Tanja: ophoeren met die misselijke mankpoot.
Rob is een geboren verliezerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:06 schreef Aventura het volgende:
Heb even wat polls inclusief de Talpa-poll bekeken, Rob is overal de verliezer.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukkig... duurde even maar ik durfde niet te openen![]()
Helemaal als ze alles teruglezen op Fok!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:05 schreef MissX het volgende:
Zouden ze nou schrikken van zichzelf als ze alles terug zien, als ze het huis uit zijn.
Ja Jalours ja, hij kan het niet hebben dat menno veel aandacht van BB heeft gekregen de laatste tijd.. ontzettend kinderachtig.. en ralph en menno klikte gewoon niet met elkaar.. Iedereen is anders en niet iedereen kan met elkaar overweg..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef mr2004 het volgende:
[..]
Jalours?? Als je iemand een stoot op zijn keg wil geven? Je begrijpt het geloof ik niet. Hij haat die kerel gewoon en terecht. Zelfs Ralphie had een hekel aan Menno. Nou als Ralph een hekel aan iemand hebt, de goedzak, dan lijkt het me duidelijk.
WAAROM STAAT TANJE OP nummer 1 in de Talpa poll ???? Wat een manupilatie.
Ach, hou toch op met dat geneuzel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaahoor![]()
Ralph heeft niet voor niks gezegd, dat hij spelletjes speelde.
Alleen is hij zo slim om dat te spelen zonder dat de bewoners en wij thuis het zien.
Tel er van mij dan ook nog maar 2 bij op voor Linda en Tanjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:14 schreef doka het volgende:
[..]
Ik vond het ook eng. Mijn eerste keer
Dat wordt dan dus feest a.s. donderdagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:06 schreef Aventura het volgende:
Heb even wat polls inclusief de Talpa-poll bekeken, Rob is overal de verliezer.
Oh was jij dat die Menno zo leuk vond, omdat ie zo'n leuk koppie had?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, hou toch op met dat geneuzel.
Ze spelen allemaal een spelletje![]()
.
Ik vind dat Rob samen Chantal het smerigste spelletje spelen. Mensen tegen elkaar uitspelen enzo.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
.
Ik vind dat Rob samen met Chantal het smerigste spelletje spelen. Mensen tegen elkaar uitspelen enzo.
even herstartenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Kinga het volgende:
2 streams op zwart hier :S
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Alle huisvrouwtjes en moeders hebben ff massaal gesms'ed![]()
Oh en de ABC eilandenen Suriname.
Kun je niet met iets beters komen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh was jij dat die Menno zo leuk vond, omdat ie zo'n leuk koppie had?![]()
Die gaat het ver schoppen zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat niemand Chantal doorheeft verbaast mij al weken...
Yes maar ze zijn weer terugquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Kinga het volgende:
Het lijkt wel leeftijdsgebondenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
.
Ik vind dat Rob samen met Chantal het smerigste spelletje spelen. Mensen tegen elkaar uitspelen enzo.
opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Kinga het volgende:
Gaat niet gebeuren, allemaal bluf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus feest a.s. donderdagof eerder als Rob voor donderdag Menno nog een knal voor zijn bek geeft
![]()
Thanxquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor![]()
Man, heeft APK dat echt gezegd...
volgens mij gaat Rob gewoon huilen als die het terugleestquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Helemaal als ze alles teruglezen op Fok!
Waaaaah, is Rob dat echt van plan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus feest a.s. donderdagof eerder als Rob voor donderdag Menno nog een knal voor zijn bek geeft
![]()
Lieskequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Rob komt echt mijn strot uit. Al vanaf het moment dat hij het huis in kwam omdat hij een dominant figuur is. Wil graag de leiding hebben, maar toen Rob in Menno een gevaarlijke concurrent zag toen verloor Rob zijn controle. Probeerde zijn concurrent uit te schakelen, maar hij vangt bij iedereen behalve bij Roel bot.
Roel valt me zo tegen. Een psychologie student die alleen maar drugs gebruikt, die homofoob is etc.
Chantal de soapactrice iedereen speelt een spel en speelt toneel...maar deze roddeltante had haar eigen speelwijze en maakte Rob met de grond gelijk achter zijn rug, motiveerde mensen om op Rob te stemmen en stemde zelf heel overwacht op Lieske (waarschijnlijk omdat ze Lieske als concurrent ziet).
Tanja is wel eerlijk vind ik. Ze is 1 van de eerlijkste in het huis en ik vind niet dat ze meer of minder dan iemand roddelt...en tjonge jonge wat heerlijk hoe ze Rob de grond in boorde gisteren.
Joost vind ik erg leuk..leuke jongen..lekker vrolijk wel diepgang.
linda was een slet en een feestbeest maar verder een inhoudsloze gore neukpoes die gemaakt is om te neuken en meer niet.
Nathalie charismaloos. Doet zich heel netjes voor en speelt het spel erg slim
Dido: de koningin heb een haat liefde verhouding met haar
Rob ziet alles. Dat is zo geweldig aan hem. Die manheeft echt enorm veel inzicht. Het is een eer om naar hem te mogen luisteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:19 schreef ruby het volgende:
Daar heb je Roel weer met z'n muurbloempjesverhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |