Helemaal als ze alles teruglezen op Fok!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:05 schreef MissX het volgende:
Zouden ze nou schrikken van zichzelf als ze alles terug zien, als ze het huis uit zijn.
Ja Jalours ja, hij kan het niet hebben dat menno veel aandacht van BB heeft gekregen de laatste tijd.. ontzettend kinderachtig.. en ralph en menno klikte gewoon niet met elkaar.. Iedereen is anders en niet iedereen kan met elkaar overweg..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef mr2004 het volgende:
[..]
Jalours?? Als je iemand een stoot op zijn keg wil geven? Je begrijpt het geloof ik niet. Hij haat die kerel gewoon en terecht. Zelfs Ralphie had een hekel aan Menno. Nou als Ralph een hekel aan iemand hebt, de goedzak, dan lijkt het me duidelijk.
WAAROM STAAT TANJE OP nummer 1 in de Talpa poll ???? Wat een manupilatie.
Ach, hou toch op met dat geneuzel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaahoor![]()
Ralph heeft niet voor niks gezegd, dat hij spelletjes speelde.
Alleen is hij zo slim om dat te spelen zonder dat de bewoners en wij thuis het zien.
Tel er van mij dan ook nog maar 2 bij op voor Linda en Tanjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan SMS ik nog twee keer op Linda en Tanja: ophoeren met die misselijke mankpoot.
Goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:14 schreef doka het volgende:
[..]
Ik vond het ook eng. Mijn eerste keer
Dat wordt dan dus feest a.s. donderdagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:06 schreef Aventura het volgende:
Heb even wat polls inclusief de Talpa-poll bekeken, Rob is overal de verliezer.
Oh was jij dat die Menno zo leuk vond, omdat ie zo'n leuk koppie had?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, hou toch op met dat geneuzel.
Ze spelen allemaal een spelletje![]()
.
Ik vind dat Rob samen Chantal het smerigste spelletje spelen. Mensen tegen elkaar uitspelen enzo.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
.
Ik vind dat Rob samen met Chantal het smerigste spelletje spelen. Mensen tegen elkaar uitspelen enzo.
even herstartenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Kinga het volgende:
2 streams op zwart hier :S
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Alle huisvrouwtjes en moeders hebben ff massaal gesms'ed![]()
Oh en de ABC eilandenen Suriname.
Kun je niet met iets beters komen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh was jij dat die Menno zo leuk vond, omdat ie zo'n leuk koppie had?![]()
Die gaat het ver schoppen zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat niemand Chantal doorheeft verbaast mij al weken...
Yes maar ze zijn weer terugquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Kinga het volgende:
Het lijkt wel leeftijdsgebondenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
.
Ik vind dat Rob samen met Chantal het smerigste spelletje spelen. Mensen tegen elkaar uitspelen enzo.
opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Kinga het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |