Lessons in living by one-legged Robquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
Misschien kan hij zijn levenswijsheden dan ook op schrift stellen.
Maar hij ging wel als een mak lam met Ruud de Wild mee hoor, hij dacht echt dat het voorbij was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal me niets verwonderen als Rob er uit moet, dat hij weigert in de studio te komen, of dat hij daar een enorme rel gaat schoppen. Want hij werd ook al lichtelijk agressief toen hij die enveloppe kreeg van Ralph in het begin.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal me niets verwonderen als Rob er uit moet, dat hij weigert in de studio te komen, of dat hij daar een enorme rel gaat schoppen. Want hij werd ook al lichtelijk agressief toen hij die enveloppe kreeg van Ralph in het begin.
Ligt eraan met wie ze praat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:30 schreef -Delta- het volgende:
Rob: Naat is een schatje
Is Naat nou voor of tegen Rob? Tegen toch?![]()
Ik vind hem altijd agressief overkomen. Eng mannetje die Rob.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda heeft een latente pleurishekel aan Lieske.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh lieske vind ik wel lief. Ze wordt niet gewaardeerd ze wordt echt tot in het onbeschofte genegeerd behalve door Tanja, Joost en Linda die af en toen nog interesse in haar tonen. Als ik Lieske was en Chantal had me 10 keer genegeerd dan had ik heel haar uitgepuilde rosbiefkut bont en blauw getrapt..met mijn brace om mijn knie!
altijd nog beter dan de 400x ik in 1 zijn zin van robquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:28 schreef Kinga het volgende:
Hmm Lieske heeft nou ongeveer 20 keer het woord "ja" gezegd in 1 zin...
Hij mekkert er nu al een uur overquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:31 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Daarom: niemand op Rob stemmen!
Ja, madam waait wel met alle winden mee inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Rob en Roel gebruiken de stip wel goed:D
Nee hij wilt juist wel de studio in (als de tranen van verdriet van de exit ff weggeveegd zijn), want hij denkt dat de hele wereld aan z'n voeten ligt, allemaal tv carriere mogelijkheden die zich aandienenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat ze doorheeft dat ze dat niet al te veel moet laten doorschemeren. Toen Lieske maandag een down-moment had, stond Linda als eerste naast haar om te troosten en moed in te praten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Linda heeft een latente pleurishekel aan Lieske.
Ze wordt gierend gek van die kleuter, alleen is ze er nog niet aan toe om dat bij zich zelf te herkennen en te erkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |