Ja, Rob heeft wel een punt... het probleem is alleen dat als iedereen al tegen je is... ze feller tegen je ingaan of je mening gewoon negeren...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:05 schreef milagro het volgende:
nog maar een keertje dan
Ja, en iedereen in de keuken weer over de zeik over Rob
Vuile vieze klootzak, noemt Tanja hem.
Rob was geirriteerd omdat Menno twee overvolle glazen verse jus d'orange ingeschonken had, ipv het een beetje te verdelen over meer glazen, en anderen te vragen of ze ms ook wat jus wilden.
"Dat is nu het verschil tussen jou en Ralph"
Ing en Menno hadden het niet gehoord en Tanja vertelt hen dat dus net.
"echt waar?"
"Jep, vraag maar aan Chan en Dido, die hoorden het ook"
Ben benieuwd wat Chan daarover zegt
Vond dat Rob op zich wel een klein puntje had.
Rob gelijk geven is niet leuk. O nee. Maar op huishoudelijk gebied hééft-ie het wél vaak.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:57 schreef wickie het volgende:
Rob zei klootzak tegen Menno omdat ie niet voor iedereen sinaasappels had geperst, Rob zit nu buiten met Naat en binnen wordt er door iedereen vooral door Tanja afgegeven op Rob.
Wat een trienen in dat huis
Hij kan toch niets meer goed doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, Rob heeft wel een punt... het probleem is alleen dat als iedereen al tegen je is... ze feller tegen je ingaan of je mening gewoon negeren...
Iedereen in het huis denkt alleen maar aan zichzelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, Rob heeft wel een punt... het probleem is alleen dat als iedereen al tegen je is... ze feller tegen je ingaan of je mening gewoon negeren...
Tanja heeft een paar dagen geleden ook al de halve nacht lekker tussen haar tenen zitten pulken en vertelde aan Menno en Ingrid dat ze wel vaker schilfers en rode plekjes had en dat dat door het zwemmen kwam. Skimpy woont dus ook in dat BB huisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:35 schreef cuall het volgende:
Al die hygiëne is dus echt niet slimdat gepoets en dat handen wassen
![]()
Hoezo is dat pro-Tanja en anti-Rob? Is toch ook gewoon wat er gebeurdequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben geen Rob fan... maar ik vind wel dat de Talpa site anti-rob is en pro tanja. Dan weet je dus al wat de uitslag gaat worden donderdag.
Tanja is boos op Rob, en dat laat ze merken ook. De meeste Bewoners staan in de Keuken te kokkerellen en Tanja spreekt voluit over hem. "Weet je wat hij zei? 'Je lijkt in de verste verte niet op Ralph, want je denkt alleen maar aan jezelf.'" Ik zei: "Krijg nou de tieten! Moet je het horen wie het zegt."
Niets werkt beter om schimmelinfecties door te geven dan het delen van een douchequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:17 schreef Loedertje het volgende:
Wat een vreselijk misleidende TT scanman
[..]
Tanja heeft een paar dagen geleden ook al de halve nacht lekker tussen haar tenen zitten pulken en vertelde aan Menno en Ingrid dat ze wel vaker schilfers en rode plekjes had en dat dat door het zwemmen kwam. Skimpy woont dus ook in dat BB huis![]()
Had niet anders verwacht dan talpa het voor tanja opneemt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben geen Rob fan... maar ik vind wel dat de Talpa site anti-rob is en pro tanja. Dan weet je dus al wat de uitslag gaat worden donderdag.
van mij mag rob er wel uit, eng mannetjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
Tanja is boos op Rob, en dat laat ze merken ook. De meeste Bewoners staan in de Keuken te kokkerellen en Tanja spreekt voluit over hem. "Weet je wat hij zei? 'Je lijkt in de verste verte niet op Ralph, want je denkt alleen maar aan jezelf.'" Ik zei: "Krijg nou de tieten! Moet je het horen wie het zegt."
Nogal ja.. Ik dacht dat ik al heel wat gemist had....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:17 schreef Loedertje het volgende:
Wat een vreselijk misleidende TT scanman
Dit is misschien niet het beste voorbeeld nee... maar het valt me op dat als er iets gebeurd is... de talpa site de kant van Tanja kiest.... zoals in... "De 8 maanden zwangere tanja wast haar kleren, terwijl menno in de tuin ligt"... Maar goed... dat zal het spel wel zijn,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoezo is dat pro-Tanja en anti-Rob? Is toch ook gewoon wat er gebeurdeNou haperen de streams hier behoorlijk, dus vergeef me als ik iets gemist heb.
Wat een onzin.. Dat wasgoed daar had Tanja gewoon gelijk in, lekker de zooi van een ander opzij gooien zodat hij zn wasje kan doen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob gelijk geven is niet leuk. O nee. Maar op huishoudelijk gebied hééft-ie het wél vaak.
Tanja ging om niks over de rooie, met dat wasgoed.
En dat gedoe met die sinaasappels ook weer. Ik kan ik me zó goed voorstellen dat na een paar weken op elkaars lip te zitten, dit soort kleine voorvallen het bloéd onder je nagels kunnen weghalen!Je hebt nu eenmaal van die mensen die altijd zorgen dat ze zelf meer dan genoeg hebben. Als het fruit zaterdag binnenkomt, snel met z'n tweetjes de hele bak druiven leegsnaaien. Twee glaasjes verse jus? Joh daar nemen we toch gewoon zes sinaasappels voor, zonder te vragen of er iemand anders ook nog wat wil?
Ik kan me gewoon voorstellen dat als je dit soort gedrag steeds weer door dezelfde personen ziet plaatsvinden, je ze op een gegeven moment opzoekt. Al is dat uit taktisch oogpunt niet verstandig, in zo'n omgeving (maar de rest ergert zich ook hoor, alleen die zeggen het niet).
Die uitdrukkiong kende ik nog niet. Vorige week geintroduceerd? Toen was het de week van dse borstkankerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zei: "Krijg nou de tieten! Moet je het horen wie het zegt."
Het klopt ook zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoezo is dat pro-Tanja en anti-Rob? Is toch ook gewoon wat er gebeurdeNou haperen de streams hier behoorlijk, dus vergeef me als ik iets gemist heb.
Meestal wordt idd wel overdreven de kant van Tanja gekozen, maar in deze zie ik dat dus niet helemaal. Zou 't zelfs eerder anti-Tanja noemen, ze is weer eens aan 't roddelen tegen de rest over Rob.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dit is misschien niet het beste voorbeeld nee... maar het valt me op dat als er iets gebeurd is... de talpa site de kant van Tanja kiest.... zoals in... "De 8 maanden zwangere tanja wast haar kleren, terwijl menno in de tuin ligt"... Maar goed... dat zal het spel wel zijn,
Huiliequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dit is misschien niet het beste voorbeeld nee... maar het valt me op dat als er iets gebeurd is... de talpa site de kant van Tanja kiest.... zoals in... "De 8 maanden zwangere tanja wast haar kleren, terwijl menno in de tuin ligt"... Maar goed... dat zal het spel wel zijn,
Ik ken die uitdrukking echt al jaren...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Die uitdrukkiong kende ik nog niet. Vorige week geintroduceerd? Toen was het de week van dse borstkanker![]()
Kijk, en dáárom is er nu ook ruzie in het huis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:24 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Dat wasgoed daar had Tanja gewoon gelijk in, lekker de zooi van een ander opzij gooien zodat hij zn wasje kan doen..
En met dat eten dan, ze zitten toch niet in een 2e wereldland waar ze moeten vechten om eten?
Er is meer dan genoeg, voor honderden euro's is er besteld..
ik pakte vanmorgen op mn werk een krant, de telegraaf van zaterdag.... staat er een interview in met tanja, ze hadden haar in de dagboekkamer wat vragen mogen stellen!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Meestal wordt idd wel overdreven de kant van Tanja gekozen, maar in deze zie ik dat dus niet helemaal. Zou 't zelfs eerder anti-Tanja noemen, ze is weer eens aan 't roddelen tegen de rest over Rob.
En het spel mbt Tanja is gewoon belachelijk tot dusverre, maar goed die discussie is al vaak genoeg gevoerd denk ik. Kunnen er helaas weinig aan veranderen. Naar huis gaat ze toch nog niet al wil heel NL haar eruit hebben, want John wil de primeur met een baby in BB. Stel je voor dat een ander land (kan me niet voorstellen wie er verder zo mongolisch zijn maar goed) met die primeur aan de haal gaat. Dat wil onze Sjonnie niet natuurlijk....
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk, en dáárom is er nu ook ruzie in het huis.
Want ik vind dat jij dom uit je nek zwetst.
die was lag anders nat in een 'kluwen' in de trommel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:24 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Dat wasgoed daar had Tanja gewoon gelijk in, lekker de zooi van een ander opzij gooien zodat hij zn wasje kan doen..
En met dat eten dan, ze zitten toch niet in een 2e wereldland waar ze moeten vechten om eten?
ja hier ook bekend...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ken die uitdrukking echt al jaren...
Dat meen je niet. Het moet ook niet gekker worden zeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik pakte vanmorgen op mn werk een krant, de telegraaf van zaterdag.... staat er een interview in met tanja, ze hadden haar in de dagboekkamer wat vragen mogen stellen!!
en volgens mij als de baby er is gaat ze een soort dagboekje bijhouden ofzo...
ik vind dat echt vreemd, ja ik weet wel dat tanja ook met haar moeder mocht praten toen ze in een dip zat, maar dat vind ik toch ff wat anders dan gezellig interviewtjes weggeven hoor..
ik in West-Brabant en ook hier een zeer bekende uitspraak hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja hier ook bekend...
maar misschien een 'streek' uitspraak?? ik woon in noordholland..
Het lijkt me helder dat Tanja de melkkoe is van BB. Ik denk er nog veel meer van dit soort dingen in het verschiet liggen. Een live verbinding met FOX als het kind geboren is zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik pakte vanmorgen op mn werk een krant, de telegraaf van zaterdag.... staat er een interview in met tanja, ze hadden haar in de dagboekkamer wat vragen mogen stellen!!
en volgens mij als de baby er is gaat ze een soort dagboekje bijhouden ofzo...
ik vind dat echt vreemd, ja ik weet wel dat tanja ook met haar moeder mocht praten toen ze in een dip zat, maar dat vind ik toch ff wat anders dan gezellig interviewtjes weggeven hoor..
Je kan het ook omdraaien: Als je met een groep in een huis zit, ruim je was dan meteen op zodat de volgende aan de slag kan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:24 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
nee weinig interessant verder, dat ze nu mocht bevallen in het huis, dat ze wat meer zichzelf werd en dat haar rare buien over waren, dat ze gesproken had met de bewoners over niet roken als de baby eris enzo... klein stukje maar hoor, op de prive pagina helemaal bovenaan. daarom viel mn oog er ook opquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Het moet ook niet gekker worden zeg.
was het nog beetje interessant interview? Nog heerlijke belachelijke uitspraken van 'onze' Tanja?
In Limburg ook bekend hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja hier ook bekend...
LOL nee idd, dan zal het niet streekgebonden uitspraak zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik in West-Brabant en ook hier een zeer bekende uitspraak hoor.
Dus nie echt regio gebonden (aangezien Tanja uit Groningen komt)
Als we haar moeder moeten geloven, maakt het niet zo heel veel verschil hoor...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee weinig interessant verder, dat ze nu mocht bevallen in het huis, dat ze wat meer zichzelf werd en dat haar rare buien over waren, dat ze gesproken had met de bewoners over niet roken als de baby eris enzo... klein stukje maar hoor, op de prive pagina helemaal bovenaan. daarom viel mn oog er ook op
sja, en dan de wekker zetten ofzo? ze was toch niet wakker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien: Als je met een groep in een huis zit, ruim je was dan meteen op zodat de volgende aan de slag kan.
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
was het nog beetje interessant interview? Nog heerlijke belachelijke uitspraken van 'onze' Tanja?
quote:Blijft zwangereTanja wel in BB-huis?
Ze is de meest besproken BB-bewoonster van dit seizoen: de zwangere Tanja. Over ongeveer twee weken gaat de Groningse bevallen van haar eerste kindje. ’s Werelds eerste BB-baby komt dan ter wereld in het huis in de Aalsmeerse studio. Als alles goed gaat tenminste… Want de aanstaande moeder is genomineerd door haar medebewoners. Een aantal van hen vindt dat ze donderdag maar moet vertrekken, omdat ze soms lastig is. Paniek? Wij mochten van Big Brother een aantal vragen voorleggen aan Tanja, die ze in de dagboekkamer beantwoordde.
Ben je bang om te worden weggestemd?
„Ik houd met het ergste rekening. Ik probeer er niet aan te denken. Want ik wil het liefste lekker hier en niet thuis bevallen. Hier voel ik me veilig en op mijn gemak. Ik heb hele lieve verloskundigen en ik mag mijn verloskundigenkamer zelf inrichten. BB heeft zelfs kraamverzorgsters uit Groningen gehaald.”
Hoe is het met je nesteldrang?
De laatste twee weken voel ik me steeds beter. Alsof ik eindelijk weer echt mezelf word na 37 weken. Ik moet er ook niet aan denken dat ik nu weer moet verhuizen. Ik heb minder last van stemmingswisselingen en ik voel hoe mijn kindje langzaam naar beneden daalt. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet, hoe ze huilt, wat voor maatje ze heeft en hoe alle kleertjes haar zullen staan (Tanja weet al dat het een meisje wordt, red.). Ik praat veel met de verloskundigen, dat is een hele steun. De nesteldrang is de afgelopen dagen heftig op komen zetten. Ben alle kleertjes gaan wassen en strijken, de commode is intussen ingedeeld. Bevallen zal best pijn doen, maar toch heb ik er zin in. Het is vanaf afgelopen maandag veilig om thuis te bevallen. En voor mij is thuis het BB-huis. Ik ben er klaar voor.”
Hoe kijk je ertegenaan dat je straks in het BB huis zit met je kindje?
„Ik heb gesprekken gehad met mijn medebewoners en ze zullen rekening gaan houden met het kindje. Zo veel als kan dan. We hebben het over roken gehad en zo. Maar de baby zal ook veel in de babykamer zijn. Ik wil het kindje ook pas aan de groep laten zien als het mooi gewassen en gekleed is. En ik wil zo’n speldje tegen het kwade oog voor mijn kindje. De volgende dag wil ik heel graag dat mijn medebewoners op bezoek komen met beschuit met muisjes en dan wil ik dolgraag een stokbroodje met filet américain. Die lekkernij heb ik tijdens de zwangerschap nog het meest gemist.”
Blijft Tanja in het huis dan kunt u vanaf volgende week haar babydagboek verwachten. Tanja wil ook nog steeds dat u mee denkt over een babynaam.
Jamaar... Zij VINDT van niet. En dan moet je daar verder niet over gaan discussieren, want als zij dat VINDT dan IS het ook zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Tanja met dat wasverhaal sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Het maakt geen zak uit of het nou op of in de wasmachine ligt te stinken.
Ze had toch al een naamquote:Tanja wil ook nog steeds dat u mee denkt over een babynaam.
Misschien ben ik gewoon te oud, of moet ik wat meer onder de mensen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja hier ook bekend...
Hoeveel keer wilde ze ook alweer naar huis?quote:„Ik houd met het ergste rekening. Ik probeer er niet aan te denken. Want ik wil het liefste lekker hier en niet thuis bevallen. Hier voel ik me veilig en op mijn gemak.
Die man doet al 5 weken de was van iedereen , hij heeft slechts *haar kleertjes* uit de wasmachine getrokken en opgevouwen OP de wasmachine gedeponeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:24 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Idd, er is voor 800 euro besteld, voornamelijk drank en snacks/chips omdat Natalie en Chantal de bestellijsten hebben gedaan.quote:En met dat eten dan, ze zitten toch niet in een 2e wereldland waar ze moeten vechten om eten?
Oftewel: "Ik zie dat anders."quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jamaar... Zij VINDT van niet. En dan moet je daar verder niet over gaan discussieren, want als zij dat VINDT dan IS het ook zo.
Net als dat Tanja er bij bleef dat magnetron voedsel kankerverwekkend is en diepvriesvlees bedorven isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jamaar... Zij VINDT van niet. En dan moet je daar verder niet over gaan discussieren, want als zij dat VINDT dan IS het ook zo.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:32 schreef Cracka-ass het volgende:
"Krijg nou tieten" Hadden ze wel eens tegen Dido mogen zeggen.![]()
Dit was al lang op dit prachtige forum vermeld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je vergeet de PUNTquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
In zoverre, de was stikt sneller als ie nat buiten de machine ligt dan erin. Maar dat gebeurd ook niet binnen een uur, dus beetje overdreven was 't wel ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Tanja met dat wasverhaal sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Het maakt geen zak uit of het nou op of in de wasmachine ligt te stinken.
Hahaha, ja inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zo is dat!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Tanja inschattende zou ze best wel eens zeker kunnen weten dat dat wasgoed nu heel erg schadelijk is voor de baby.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Lees de overige topics over het algemeen wel door, maar het Tanja topic sla ik gewoon over. Hoe minder ik van Tanja zie, hoor en lees, des te minder kans om me eraan te irriteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit was al lang op dit prachtige forum vermeld.
Alleen: de meute die niet verder kijkt dan zijn/haar neus lang is en alleen maar in deze topicreeks blijft kleffen, krijgt dat niet mee natuurlijk.
Linkjes naar het interview: Tanja - deel 4.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoeveel keer wilde ze ook alweer naar huis?
Ik vraag me soms af of Tanja vaker naar huis wil dan dat Dido klaar is met Roel
Ik begin echt steeds minder te geloven in vrijheid van kinderen baren.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tanja inschattende zou ze best wel eens zeker kunnen weten dat dat wasgoed nu heel erg schadelijk is voor de baby.
Net als niet roken, magnetronmaaltijden en gezellig doen.
juist, net als dat tanja VINDT dat een magnetron kankerverwekkend is, en ook VINDT dat roken rtijdens de zwangerschap geen kwaad kan. dan IS het zo, want dat zegt Tanjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
quote:
Talpa BB aan de ene kant, vrijheid aan de andere...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik begin echt steeds minder te geloven in vrijheid van kinderen baren.....![]()
Ik vraag me af hoeveel van de overige bewoners normaal gesproken zelf hun was doen. Volgens mij zijn dat er niet veel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hahaha, ja inderdaad.
Maar ik had dit ook tegen haar verteld als ze bij mij kwam klagen over Rob. Dit heb ik echter geen andere bewoner zien doen daar. Stelletje prutsers.![]()
volgens mij zijn dat soort acties een soort van milieuvervuiling ofzo, dat kán niet goed zijnquote:
"Krijg nou tieten" is volgens mij toch echt een hele bekende uitdrukking hoor....onder welke steen heb jij gelegen? (ook een bekende uitdrukking trouwens)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Die uitdrukkiong kende ik nog niet. Vorige week geintroduceerd? Toen was het de week van dse borstkanker![]()
LOL. Nee, Tanja is een feest om naar te kijken zeker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat soort acties een soort van milieuvervuiling ofzo, dat kán niet goed zijn
op rob![]()
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ze dat zeiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is de korte versie inderdaad.
Daar gaat het niet om, hij had het best even op kunnen hangen. Buiten dat is het enigzins beter natte was in de trommel te laten zitten dan wanneer je het er uithaalt. In het laatste geval gaat het eerder stinken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die man doet al 5 weken de was van iedereen , hij heeft slechts *haar kleertjes* uit de wasmachine getrokken en opgevouwen OP de wasmachine gedeponeerd.
Weet jij hoe kleding ruikt als je het 24 uur nat in een machine laat zitten?
Rob *kent zijn pappenheimers* maar al te goed en weet dat de meeste het liefste de hele dag in hun bed of op een zitzak hangen, weet dus dat als hij nix wast er nix schoon zal zijn .
Voor 800 euro kun je aardig wat bestellen. Ok als er deze keer minder fruit is dan moet er dus volgende keer meer besteld worden, das toch geen reden om te gaan 'klootzakken' ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, er is voor 800 euro besteld, voornamelijk drank en snacks/chips omdat Natalie en Chantal de bestellijsten hebben gedaan.
Chantal wilde veel snacks/chips gezien het feit dat ze gestopt is met roken en Natalie is een mini drankorgeltje net als Roel en Linda.
Vandaar dat er dan ook amper fruit is besteld, vinden types als Natalie en Chantal namelijk helemaal niet nodig.
Ik geef het eerlijk toe: Dit soort stompzinnige koppigheid irriteert me mateloos.quote:
Ik doe ook niet m'n eigen wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel van de overige bewoners normaal gesproken zelf hun was doen. Volgens mij zijn dat er niet veel.
Ben je nou helemaal van de pot gerukt, kwajongquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
"Krijg nou tieten" is volgens mij toch echt een hele bekende uitdrukking hoor....onder welke steen heb jij gelegen? (ook een bekende uitdrukking trouwens)
Dan zou je na BB weer op vakantie kunnen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ze dat zei
hahahaha nou moet heel eerlijk zeggen dat ik vind dat ze de laatste week best te pruimen is... en ja ik ben toch wel benieuwd naar de babyquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef Kokstra het volgende:
[..]
LOL. Nee, Tanja is een feest om naar te kijken zeker.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, hij had het best even op kunnen hangen. Buiten dat is het enigzins beter natte was in de trommel te laten zitten dan wanneer je het er uithaalt. In het laatste geval gaat het eerder stinken.
De eerste regel ben ik al niet met je eens. Ik had dus echt geen poot uitgestoken voor Tanja in dat huis. Dus dan lijkt het me helder dat ik het geen probleem vind als Rob dat ook niet doet, logisch eerder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, hij had het best even op kunnen hangen.
Nee...uit de klei getrokkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal van de pot gerukt, kwajong![]()
ach welnee die hebben weer een goed gesprek gehad vannacht, toch??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef Foreverblue het volgende:
Dido en Joost zingen liefdesliedjes tegen elkaar... laat Roel het maar niet zien of horen... dan springt die van ergenis weer op Linda
zeg, zo zijn we niet getrouwd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal van de pot gerukt, kwajong![]()
er liep niemand te klootzakkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, hij had het best even op kunnen hangen. Buiten dat is het enigzins beter natte was in de trommel te laten zitten dan wanneer je het er uithaalt. In het laatste geval gaat het eerder stinken.
[..]
Voor 800 euro kun je aardig wat bestellen. Ok als er deze keer minder fruit is dan moet er dus volgende keer meer besteld worden, das toch geen reden om te gaan 'klootzakken' ?
Ja, want de wasknijpers moeten natuurlijk aan de onderkant. Nee, de bovenkant, maar dan wel met de kleren binnenstebuiten. Of toch de onderkant, want dan valt de afdruk niet op. Nee wacht, doe maar geen wasknijpers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Als je was in de machine laat zitten gaat het niet stinken?
Dan ken je de huishoudelijke kwaliteiten niet van deze BB bewoners
Die komen er na een week nog eens achter dat er was inzit
Daarnaast dacht Rob juist wél na, ophangen zou een megaontploffing bij Tanja teweeg gebracht hebben.
*flashback*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Als je was in de machine laat zitten gaat het niet stinken?
Dan ken je de huishoudelijke kwaliteiten niet van deze BB bewoners
Die komen er na een week nog eens achter dat er was inzit
Daarnaast dacht Rob juist wél na, ophangen zou een megaontploffing bij Tanja teweeg gebracht hebben.
quote:Daar gaat het niet om, hij had het best even op kunnen hangen. Buiten dat is het enigzins beter natte was in de trommel te laten zitten dan wanneer je het er uithaalt. In het laatste geval gaat het eerder stinken.
In het laatste geval gaat het eerder stinken.
Tsja.. let's face it.. het blijft behelpen met deze bewonersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahaha nou moet heel eerlijk zeggen dat ik vind dat ze de laatste week best te pruimen is... en ja ik ben toch wel benieuwd naar de baby![]()
Linda is nogal goedkoop maar daar vermaak ik me ook nog wel mee,
maar rob?? nee bah wat een vies mannetje, gaan mn haren echt recht van overeind staan![]()
Erg ja. Maar nog drie daagjes volhouden, dan is hij weg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik geef het eerlijk toe: Dit soort stompzinnige koppigheid irriteert me mateloos.
'passmailer'. Mara zorg wel dat je zeker weet dat je e-mail adres klopt, want anders kom je er helemaal niet meer inquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef Cherryman het volgende:
Off topic..: kan je ergens je wachtwoord opvragen? Ik log hier op mijn werk automatisch in.. maar ben het vergeten.. wil thuis graag ook een beetje fokken ;-) Kan nergens het : Wachtwoord vergeten knopje vinden.
Tan-ja, ja!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Nog drie daagjes volhouden, dan is hij weg.
in dat geval zou het dus volkomen terecht zijn als je de wind vreselijk van voren kreegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De eerste regel ben ik al niet met je eens. Ik had dus echt geen poot uitgestoken voor Tanja in dat huis. Dus dan lijkt het me helder dat ik het geen probleem vind als Rob dat ook niet doet, logisch eerder.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, want de wasknijpers moeten natuurlijk aan de onderkant. Nee, de bovenkant, maar dan wel met de kleren binnenstebuiten. Of toch de onderkant, want dan valt de afdruk niet op. Nee wacht, doe maar geen wasknijpers.
Dat die vent dat nou niet snapt he?
Ja, dat heb ik ook steeds!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef twentemeisje het volgende:
Joost![]()
Ik moet telkens aan Rolf Wouters denken als ik hem hoor en zie...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En ze heeft geen tieten. Kortom het is een kleuter.
vieze tepels heeft ze ook overigens
nouja inderdaad, ben ook niet zo zeer benieuwd naar de baby, als wel hoe tanja is als moeder en wat voor effect het gaat hebben op de rest van de bewonersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tsja.. let's face it.. het blijft behelpen met deze bewoners
Ik zou er persoonlijk geen enkel bezwaar tegen hebben als we die baby alleen 1x in een live-uitzending te zien zouden krijgen....
Het zou me niks verbazen als Joost de zoon is van Rolf Wouters... Joost Woutersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef twentemeisje het volgende:
Joost![]()
Ik moet telkens aan Rolf Wouters denken als ik hem hoor en zie...
De anderen hebben ook nooit de kans gekregen van hem, hij moest en zou koken. Hij is vroeg op, dan gá je toch opruimen. Als alles voor je gedaan wordt, dan hoéf je zelf ook niets meer te doen. Rob geniet van deze lei(ij)dende rol, en na donderdag kunnen zijn kinderen hun lol weer op!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Rob is ms een dominant aanwezige jojo geweest in de eerste weken, maar hij doet ook gewoon een hoop, dat ís gewoon zo, klaar
sommige uitdagingen zijn wel heel verleidelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja inderdaad, ben ook niet zo zeer benieuwd naar de baby, als wel hoe tanja is als moeder en wat voor effect het gaat hebben op de rest van de bewoners
en ach behelpen... eik ben ik allang blij dat ik ze niet allemaal supertof en engeltjes vind enzo... waar moet ik me dan in godsnaam aan irriteren of wat moet ik dan gaan afzeiken??
Nee vind het wel best zo, kan mezelf iedere dag op de borst kloppen dat ik gelukkig niet zo randdebielerig ben..
tenminste, niemand heeft het ooit zo tegen me gezegd..
Of tenminste iig niet tot de tijd dat je je met 11 vreemden vrijwillig in een huis laat opsluiten, waar je dan ook nog overal 24 uur gevolgd wordt met camera's. Misschien brengt dat gewoon het slechste in een mens boven? Of moet je gewoon al debielig zijn om het te willen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja inderdaad, ben ook niet zo zeer benieuwd naar de baby, als wel hoe tanja is als moeder en wat voor effect het gaat hebben op de rest van de bewoners
en ach behelpen... eik ben ik allang blij dat ik ze niet allemaal supertof en engeltjes vind enzo... waar moet ik me dan in godsnaam aan irriteren of wat moet ik dan gaan afzeiken??
Nee vind het wel best zo, kan mezelf iedere dag op de borst kloppen dat ik gelukkig niet zo randdebielerig ben..
tenminste, niemand heeft het ooit zo tegen me gezegd..
nou weet het nog niet... zal niets voorspellen voor vanavond, maar denk wel dat er iets heftigs aan zite te komen... het gaat steeds feller volgens mij en ze kunnen steeds minder irritaties opkroppen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:10 schreef Copycat het volgende:
Zal het vanavond dan eindelijk eens tot een uitbarsting komen?
Of wordt alles weer gesusd onder het mom van 'denk aan je imago".
Zal het laatste wel weer zijn, BB-ers zonder ballen.
Ik ben er ook bang voor ja.. Volgend jaar toch maar met een aantal Fok-kers dat huis in gaan...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:10 schreef Copycat het volgende:
Zal het vanavond dan eindelijk eens tot een uitbarsting komen?
Of wordt alles weer gesusd onder het mom van 'denk aan je imago".
Zal het laatste wel weer zijn, BB-ers zonder ballen.
Rob mag er idd uit.... het wordt dan rommeliger en ik wil Roel wel eens zien koken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:11 schreef mamapan het volgende:
[..]
De anderen hebben ook nooit de kans gekregen van hem, hij moest en zou koken. Hij is vroeg op, dan gá je toch opruimen. Als alles voor je gedaan wordt, dan hoéf je zelf ook niets meer te doen. Rob geniet van deze lei(ij)dende rol, en na donderdag kunnen zijn kinderen hun lol weer op!
nee daar is ie te makkelijk voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:12 schreef demins het volgende:
[..]
sommige uitdagingen zijn wel heel verleidelijk![]()
Ik denk dat als Rob eruit gaat... Chantal het overneemt als figuur die de orde probeert te houden. Gezien het feit dat de meeste toch wel respect voor haar hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Rob mag er idd uit.... het wordt dan rommeliger en ik wil Roel wel eens zien koken!
Das mooi dan is zij de volgende die eruit gaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat als Rob eruit gaat... Chantal het overneemt als figuur die de orde probeert te houden. Gezien het feit dat de meeste toch wel respect voor haar hebben.
ja natuurlijk speelt dat mee... en vergeet ook niet dat wij een hoop gedrag debielerig vinden omdat wij ook de andere kant van het (een willekeurig) verhaal kennen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of tenminste iig niet tot de tijd dat je je met 11 vreemden vrijwillig in een huis laat opsluiten, waar je dan ook nog overal 24 uur gevolgd wordt met camera's. Misschien brengt dat gewoon het slechste in een mens boven? Of moet je gewoon al debielig zijn om het te willen?
ruzie is groot woord... werden wat irritaties uitgesproken... ruzie is wat nodig isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Wie hebben er ruzie?? Ik zag niets in de streamverslagen....
Helemaal mee eens muizemeisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahaha nou moet heel eerlijk zeggen dat ik vind dat ze de laatste week best te pruimen is... en ja ik ben toch wel benieuwd naar de baby![]()
Linda is nogal goedkoop maar daar vermaak ik me ook nog wel mee,
maar rob?? nee bah wat een vies mannetje, gaan mn haren echt recht van overeind staan![]()
Met een beetje mazzel is ze aan de valiumquote:
Placebo's zijn ONWIJS MEGA goede pillen joh! Daar kun je echt ALLES SUPERSNEL mee genezen jah!quote:
Je hebt mijn eerste bericht in dit topic duidelijk overgeslagenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Wie hebben er ruzie?? Ik zag niets in de streamverslagen....
En je kan ze gewoon via INTERNET bestellen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Placebo's zijn ONWIJS MEGA goede pillen joh! Daar kun je echt ALLES SUPERSNEL mee genezen jah!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Placebo's zijn ONWIJS MEGA goede pillen joh! Daar kun je echt ALLES SUPERSNEL mee genezen jah!
Hij zal nu wel moeten jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:24 schreef Marrije het volgende:
Menno gaat voor KAAL
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt mijn eerste bericht in dit topic duidelijk overgeslagen
wat is er gebeurt dan??quote:
De samenvatting: Ingrid hield de tondeuze vast... Menno vertrouwde haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net in...Wát hebben ze NOU weer gedaan?!
Ze hebben haar *iets* gegeven. Twee maal daags innemen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
nee wat is dat??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:
Er ging iets mis met het haar van Menno
[afbeelding]
Yesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ff helemaal offtopic... Teamlead... je ondertitel... hitchhikers guide??
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:
Er ging iets mis met het haar van Menno
[afbeelding]
En nu moet BB hard zijn.... onmiddellijk inleveren dat dingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Menno moet de tondeuze inleveren, maar hij wil eerst zijn kapsel nog herstellen.
vriend!!!!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
YesEén van de betere 5-delige trilogiën
Ingrid. Ze wilden het helemaal kaal scheren, maar BB eist nu de tondeuze terug.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee wat is dat??
wie heeft dat gedaan??![]()
ow geweldig!!!quote:
nu we toch off-topic aan het gaan zijn: heb jij enig idee hoe de film geworden is...? Die heb ik nog steeds niet gezienquote:
menno alweer over de knie bij hummie, je zou bijna denken dat ie het lekker vindtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
De tondeuze wordt ingeleverd en Menno en Ingrid moeten meteenn aar de dbk komen.
Ik hoop dat ie de tondeuze 1x mag gebruiken bij Ingrid om wraak te nemen, maar niet om zijn eigen kapsel bij te werkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:31 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dan Menno het straks 'af' mag maken!
Die Roelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:31 schreef Marrije het volgende:
Roel: alle petten inleveren!
nog niet, benm dr klein beetje huiverig voor, kan het nooit halen bij de boeken natuurlijk... maar als het goed is ga ik wel binnenkort, ik zou kaartjes krijgen van mn broertje nog voor mn verjaardagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu we toch off-topic aan het gaan zijn: heb jij enig idee hoe de film geworden is...? Die heb ik nog steeds niet gezien![]()
Ze heeft inderdaad snel leedvermaak als iemand anders in de maling wordt genomen. Het zal me benieuwen hoe ze zelf reageert als zoiets met haar wordt geflikt. Door dat gezeik met Menno en de homo raakte ze al overstuur.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:33 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop echt dat Menno snachts een flink stuk van Ingrid der haren afhakt, eens kijken of ze dan nog lacht...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:32 schreef riri het volgende:
menno gaat niks te ver om de aandacht op zich te vestigen
rare kerel
ik haal ook regelmatig de tondeuze over mn kop, heerlijk een gemillimeterd koppie!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:35 schreef Bocaj het volgende:
Mijn kop is ook kaal (standje 0 op de tondeuze) en het is echt fijn een kale kop en heel belangrijk nooit meer haar wassen/kammen!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:37 schreef demins het volgende:
De ingredienten voor een fantastische exlosie stapelen zich op... GO FOR IT!!![]()
precies.. lekker makkelijk zo kortquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik haal ook regelmatig de tondeuze over mn kop, heerlijk een gemillimeterd koppie!!![]()
nu weer ietsje langer, centimetertje ofzo.... ook leuk
LOLquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. lekker makkelijk zo kort
Maar dan wel helemaal en niet alleen zo'n scheiding
Vadertje en moedertje spelen zal er voorlopig niet van komen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef Fiorenza het volgende:
Zijn ze nu in de dbk kappertje aan het spelen?
Maar jij bent een meisjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik haal ook regelmatig de tondeuze over mn kop, heerlijk een gemillimeterd koppie!!![]()
nu weer ietsje langer, centimetertje ofzo.... ook leuk
ik vind dat toch wat eng klinken hoor, heeft ze WOII al gehad met geschiedenisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
![]()
Ons kleutertje heeft het weer over haar Germaanse uiterlijk.
What's next? Haar knie?
Zou beetje flauw zijn als ze dat in de dbk gingen doen, waar de camera 9 van de 10 keer niet filmtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
Vadertje en moedertje spelen zal er voorlopig niet van komen...![]()
vind je DAT een sanctie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef mamapan het volgende:
sanctie van BB:
Er komt nú een kapper om zijn haar te fatsoeneren
Bij sommige vrouwenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar jij bent een meisje
Staat wel stoer bij een vrouw!![]()
als het je staat welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar jij bent een meisje
Staat wel stoer bij een vrouw!![]()
dat is niet effectief, dat krijg je dr uit met pindakaasquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:43 schreef FuTilE het volgende:
Als ik Menno was, zou ik dat haar van Ingrid in haar slaap compleet volhangen met 4 pakjes licht doorgekauwde roze hubba-bubba.
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:43 schreef FuTilE het volgende:
Als ik Menno was, zou ik dat haar van Ingrid in haar slaap compleet volhangen met 4 pakjes licht doorgekauwde roze hubba-bubba.
Ach, let's go crazy, waarom niet allebei. En zaad, veel zaad... van een gnoe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is niet effectief, dat krijg je dr uit met pindakaas![]()
doe maar een tube siliconenkit ofzo
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is niet effectief, dat krijg je dr uit met pindakaas![]()
quote:
oke en wat dacht je dan van groene en oranje niet uitwasbare verf??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:46 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, let's go crazy, waarom niet allebei. En zaad, veel zaad... van een gnoe.![]()
ja kan dr ook niets aan doen, dat schijnt zo te zijn... kauwgum krijg je uit haar als je het insmeert met pindakaas.... misschien dat de olie een bepaalde werking heeft op het plakkerige van de kauwgomquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
oke en wat dacht je dan van groene en oranje niet uitwasbare verf??
Hallo BB wij willen graag een extra bestelling doen, doe maar liter zaad van een gnoe, niet uitwasbare felgekleurde verf, tube siliconenkit en graag wat bubblegum....
![]()
hmz.. toch maar eens mijn haar laten groeien en uitproberen danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja kan dr ook niets aan doen, dat schijnt zo te zijn... kauwgum krijg je uit haar als je het insmeert met pindakaas.... misschien dat de olie een bepaalde werking heeft op het plakkerige van de kauwgom
mwah....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
"BB weet dat jullie het vorige feest maar een hoerenfeest vonden, maar dit gaat wel erg ver."
Dat is het overbekende dbk probleem. Is iedere keer zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef style het volgende:
Ben ik de enige die nu bij geen enkele stream normaal geluid heeft?
DBK-probleemquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef style het volgende:
Ben ik de enige die nu bij geen enkele stream normaal geluid heeft?
jaja,tuurlijk muizemeis,zeker als ze samen afspreken om gekke dingen te doen zodat de aandacht op hun gevestigd wordt,nee hoor..........heb menno dat niet horen zeggen vannacht toen ie op de stip stond,zuig het gewoon uit m'n duimquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]volgens mij heb jij echt een blinde vlek, dat heeft menno toch niet zelf gedaan
Thx. Had niet meegekregen dat er nog iemand in de dbk zat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het overbekende dbk probleem. Is iedere keer zo.
Raar? Helemaal niet, logisch!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef Bocaj het volgende:
BB doet nu wel raar.... Petten inleveren
quote:
Dan moet hij maar die hoofdoekjes gaan dragen van Nathaliequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef Bocaj het volgende:
BB doet nu wel raar.... Petten inleveren
Misschien is dat ook de bedoeling om de kijkcijfers enigzins omhoog te krikken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:58 schreef Bocaj het volgende:
Volgend jaar moeten ze wel een dbk stream maken want nu weet je niet wat er ECHT aan de hand is.....
En wat was de vraag?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef farceman het volgende:
LekkerSimpel - dinsdag 11 oktober 2005 @ 03:26
Roel vraagt een zeer directe vraag en Dildo ontwijkt die, omdat ze tot na donderdag wil wachten. Als Rob er dan uit moet, dan wil ze zeker tot de volgende nominatie wachten.
Roel geeft terecht aan, dat hij niet begrijpt, dat in deze situatie een uitstel kan zijn om het te bespreken.
Kan iemand me helpen te vertellen wat dido hier vanacht mee bedoeld heeft wil ze Roel gaan wegstemmen? , aangezien ze dat ook al gedroomd heeft? graag reaktie?
Die veeg je zo weg, die Zangeres zonder Naam-wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:03 schreef cuall het volgende:
Roel doet Menno een leuke suggestie om wraak te nemen, Ingrid haar wenkbrouw er af scheren
Ik vind Ingrid een beetje eng gevoel voor humor hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef cuall het volgende:
Ingrid blijft er maar pret om houden als je haar gezicht ziet
Ja?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:04 schreef Bocaj het volgende:
Zou nou echt de reden zijn dat Menno zijn kop niet kaal mag ivm de commerciële gedachte?
Denken ze dat de kijkers geen 2 kale koppen uit elkaar kunnen houden?
Volgens mij hebben ze geen hoge pet op van de bb-kijker!
Het kan wel interfereren met het stemgedrag van de TV-kijkers, voor zover BB zich daar iets van aanrekt. Hij krijgt inderdaad een héle lelijke kop als hij kaal is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:04 schreef Bocaj het volgende:
Zou nou echt de reden zijn dat Menno zijn kop niet kaal mag ivm de commerciële gedachte?
Misschien doen ze het wel voor de streamers...(of de fokkers)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:04 schreef Bocaj het volgende:
een beetje ????quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:05 schreef svann het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid een beetje eng gevoel voot humor hebben.
Ik heb het vermoeden dat ze daar wel aan gewend is....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me afvraag: is Lieske wel *echt* gelukkig in dat huis?
Niemand luistert naar haar, niemand interesseert zich voor haar, ze komt er nooit tussen, en ze staat alleen 5 minuten midden in de belangstelling als ze piepiepiepiepiewapperdewapper doet
Ach ja, who cares. Van het bankstel vraagt ook niemand zich af of het echt gelukkig is, en dat heeft ongeveer net zoveel inbreng als Lieske.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Niemand luistert naar haar, niemand interesseert zich voor haar, ze komt er nooit tussen, en ze staat alleen 5 minuten midden in de belangstelling als ze piepiepiepiepiewapperdewapper doet
Heeft ze al een gezegd dat ze het wel gewend is omdat ze eenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze daar wel aan gewend is....
Lieske moet alleen maar mooi zijn en verder haar mond houdenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
staat ie ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef teamlead het volgende:rob heeft het gevoel dat hij ver boven de rest staat...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach ja, who cares. Van het bankstel vraagt ook niemand zich af of het echt gelukkig is, en dat heeft ongeveer net zoveel inbreng als Lieske.
ik word een beetje misselijk van zijn geleuter nuquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
staat ie ook
Hij is echt de nummer 1.........kandidaat om het huis te verlaten
Ik ga er nog steeds van uit dat Linda er uit gaat...laat Rob nog maar even blijvenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
staat ie ook
Hij is echt de nummer 1.........kandidaat om het huis te verlaten
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik word een beetje misselijk van zijn geleuter nu![]()
Tja, Scanman zit de boel een beetje op te fok!ken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef Jojogirl het volgende:Hi allemaal
Wat een misleidende topictitel, ik ging meteen zoeken wie wat waar.
Wat had je dan gewild? Een groepje boedhisten die de hele dag vredig zitten te mediteren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:14 schreef teamlead het volgende:
Maar nee.. Hummie heeft allemaal mensen uitgezocht die lekker achterbaks tegen iemand anders gaan lopen vertellen wat ze ergens van vinden...
Robs vertrek zou beter zijn voor het programmaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat Linda er uit gaat...laat Rob nog maar even blijven
Waarom dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Robs vertrek zou beter zijn voor het programma
nee, mensen die direct en eerlijk zijn.. Mensen die tegen tanja zeggen dat ze niet moet lopen te zeiken over haar magnetron-voer als de rest op pindakaas leeft. Mensen die rob uitleggen dat hij een over het paard getilde idioot is die echt niet zo bijzonder is als hij denkt, mensen die zeggen dat dido niet moet lopen zeiken als het "hard-to-get"spelletje niet werkt zoals ze bedacht had, mensen die tegen chantal zeggen dat ze haar bek moet houden omdat dat GNAGNA niet te harden is....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild? Een groepje boedhisten die de hele dag vredig zitten te mediteren?
Nou Rob zorgt wel voor een hoop ergernis en achterklap.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Robs vertrek zou beter zijn voor het programma
Je moet de engelse bb downloaden, dat waren tenminste huisgasten waar wat in zat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, mensen die direct en eerlijk zijn.. Mensen die tegen tanja zeggen dat ze niet moet lopen te zeiken over haar magnetron-voer als de rest op pindakaas leeft. Mensen die rob uitleggen dat hij een over het paard getilde idioot is die echt niet zo bijzonder is als hij denkt, mensen die zeggen dat dido niet moet lopen zeiken als het "hard-to-get"spelletje niet werkt zoals ze bedacht had, mensen die tegen chantal zeggen dat ze haar bek moet houden omdat dat GNAGNA niet te harden is....
Dat soort mensen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |