abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:02:59 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31359925
is wat we nodig hebben
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31359976
nog maar een keertje dan

Ja, en iedereen in de keuken weer over de zeik over Rob
Vuile vieze klootzak, noemt Tanja hem.
Rob was geirriteerd omdat Menno twee overvolle glazen verse jus d'orange ingeschonken had, ipv het een beetje te verdelen over meer glazen, en anderen te vragen of ze ms ook wat jus wilden.
"Dat is nu het verschil tussen jou en Ralph"

Ing en Menno hadden het niet gehoord en Tanja vertelt hen dat dus net.
"echt waar?"
"Jep, vraag maar aan Chan en Dido, die hoorden het ook"

Ben benieuwd wat Chan daarover zegt

Vond dat Rob op zich wel een klein puntje had.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31360000
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:05 schreef milagro het volgende:
nog maar een keertje dan

Ja, en iedereen in de keuken weer over de zeik over Rob
Vuile vieze klootzak, noemt Tanja hem.
Rob was geirriteerd omdat Menno twee overvolle glazen verse jus d'orange ingeschonken had, ipv het een beetje te verdelen over meer glazen, en anderen te vragen of ze ms ook wat jus wilden.
"Dat is nu het verschil tussen jou en Ralph"

Ing en Menno hadden het niet gehoord en Tanja vertelt hen dat dus net.
"echt waar?"
"Jep, vraag maar aan Chan en Dido, die hoorden het ook"

Ben benieuwd wat Chan daarover zegt

Vond dat Rob op zich wel een klein puntje had.
Ja, Rob heeft wel een punt... het probleem is alleen dat als iedereen al tegen je is... ze feller tegen je ingaan of je mening gewoon negeren...
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:10:41 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31360059
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:57 schreef wickie het volgende:
Rob zei klootzak tegen Menno omdat ie niet voor iedereen sinaasappels had geperst, Rob zit nu buiten met Naat en binnen wordt er door iedereen vooral door Tanja afgegeven op Rob.

Wat een trienen in dat huis
Rob gelijk geven is niet leuk. O nee. Maar op huishoudelijk gebied hééft-ie het wél vaak.
Tanja ging om niks over de rooie, met dat wasgoed.

En dat gedoe met die sinaasappels ook weer. Ik kan ik me zó goed voorstellen dat na een paar weken op elkaars lip te zitten, dit soort kleine voorvallen het bloéd onder je nagels kunnen weghalen! Je hebt nu eenmaal van die mensen die altijd zorgen dat ze zelf meer dan genoeg hebben. Als het fruit zaterdag binnenkomt, snel met z'n tweetjes de hele bak druiven leegsnaaien. Twee glaasjes verse jus? Joh daar nemen we toch gewoon zes sinaasappels voor, zonder te vragen of er iemand anders ook nog wat wil?
Ik kan me gewoon voorstellen dat als je dit soort gedrag steeds weer door dezelfde personen ziet plaatsvinden, je ze op een gegeven moment opzoekt. Al is dat uit taktisch oogpunt niet verstandig, in zo'n omgeving (maar de rest ergert zich ook hoor, alleen die zeggen het niet).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31360061
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ja, Rob heeft wel een punt... het probleem is alleen dat als iedereen al tegen je is... ze feller tegen je ingaan of je mening gewoon negeren...
Hij kan toch niets meer goed doen
Wat hij ook zegt, of doet.

Het is jammer dat op dit moment anderen vele malen sneakier bezig zijn dan hij, en niemand dat daar in de gaten heeft.
Of eigenlijk is dat wel mooi, voor ons dan

Het mooiste zou zijn als hij vanavond echt een knallende ruzie krijgt met iedereen, een ruzie begonnen door Tanja, die het meest over de zeik heen is blijkbaar, de anderen waren zich niet eens zo heel erg bewust van die opmerking net van Rob, en dat Rob dan vóór donderdag zijn spullen pakt

Vrijwillige exit, en dan donderdag nog maar 2 over, waarvan er dan gewoon 1 naar huis moet
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:11:39 #6
65846 Bocaj
47th President.
pi_31360083
Ojee, Dido gaat Schnappi zingen......
pi_31360133
ik lees net het laatste bericht in de streaamverslagen, maar wat is die chantal een oerbitch zeg!!
Eerst menno en ingrid opstoken tegen rob, die hebben nu op hem gestemd en dan rob opstoken tegen menno en ingrid!!
Ik vind haar als rookt al een giga intrigante, maar nu ze gestopt is is het echt te erg voor woorden. Het is dat ik het chantal ontzettend gun om een hele week te moeten stressen vanwege het niet roken, maar anders zou ik willen vragenm of ze alsjeblieft alsjeblieft weer mag gaan roken, ik krijg b ijna last van plaatsvervangend schaamte

Goedemiddag trouwens allen te saam
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31360140
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Iedereen in het huis denkt alleen maar aan zichzelf.
Snap best dat rob zich er aan stoort.
Hij is de enige die het huis echt schoon maakt.
Toch blijf ik BB5 een hangende lp vinden.
Je zag dit ook bij lieske het was lieske de schuld blabla wij zijn niet het probleem
En dat gebeurt nu ook weer.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:15:52 #9
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31360147
Rob noemde Menno een klootzak vanwege een glasje jus.

Joost en Tanja stonden erbij. Joost was sprakeloos en Tanja had iets gezegd van "Krijg nou tieten".

Chantal zet ondertussen op alle kaarten in zodat welke twee er donderdag ook mogen blijven ze altijd goed zit.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:16:32 #10
65846 Bocaj
47th President.
pi_31360160
Als ik Rob was dan zou ik een groepsgesprek beginnen nu....
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:17:18 #11
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31360172
Wat een vreselijk misleidende TT scanman
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:35 schreef cuall het volgende:

Al die hygiëne is dus echt niet slim dat gepoets en dat handen wassen
Tanja heeft een paar dagen geleden ook al de halve nacht lekker tussen haar tenen zitten pulken en vertelde aan Menno en Ingrid dat ze wel vaker schilfers en rode plekjes had en dat dat door het zwemmen kwam. Skimpy woont dus ook in dat BB huis
pi_31360203
Ik ben geen Rob fan... maar ik vind wel dat de Talpa site anti-rob is en pro tanja. Dan weet je dus al wat de uitslag gaat worden donderdag.

Tanja is boos op Rob, en dat laat ze merken ook. De meeste Bewoners staan in de Keuken te kokkerellen en Tanja spreekt voluit over hem. "Weet je wat hij zei? 'Je lijkt in de verste verte niet op Ralph, want je denkt alleen maar aan jezelf.'" Ik zei: "Krijg nou de tieten! Moet je het horen wie het zegt."
pi_31360239
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben geen Rob fan... maar ik vind wel dat de Talpa site anti-rob is en pro tanja. Dan weet je dus al wat de uitslag gaat worden donderdag.

Tanja is boos op Rob, en dat laat ze merken ook. De meeste Bewoners staan in de Keuken te kokkerellen en Tanja spreekt voluit over hem. "Weet je wat hij zei? 'Je lijkt in de verste verte niet op Ralph, want je denkt alleen maar aan jezelf.'" Ik zei: "Krijg nou de tieten! Moet je het horen wie het zegt."
Hoezo is dat pro-Tanja en anti-Rob? Is toch ook gewoon wat er gebeurde Nou haperen de streams hier behoorlijk, dus vergeef me als ik iets gemist heb.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_31360253
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]

Tanja heeft een paar dagen geleden ook al de halve nacht lekker tussen haar tenen zitten pulken en vertelde aan Menno en Ingrid dat ze wel vaker schilfers en rode plekjes had en dat dat door het zwemmen kwam. Skimpy woont dus ook in dat BB huis
Niets werkt beter om schimmelinfecties door te geven dan het delen van een douche .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31360259
quote:
Had niet anders verwacht dan talpa het voor tanja opneemt.
Een wereldprimeur een bevalling in een BB huis.
Dit levert hun veel geld op.
pi_31360271
quote:

van mij mag rob er wel uit, eng mannetje
niet dat tanja nou zo fantastisch is, maar zie haar liever dan rob en dat geldt voor linda idem dito met een sterretje
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:23:01 #17
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31360280
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:17 schreef Loedertje het volgende:
Nogal ja.. Ik dacht dat ik al heel wat gemist had....
ik had beter kunnen weten natuurlijk.. sinds vanochtend pas 1 topic vol
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31360283
Vergeet "vuile vieze klootzak" niet, Foreverblue

Tanja zit nu ook uit te lokken.
Zij maakt het groter dan het is nu.
Het was een op zich begrijpelijk ergenisje, ingeleid feitelijk door het vlak ervoren stoken van Chantal.

Chantal vertelde Rob "dingen over Menno, die hij gezegd heeft, waar de honden geen brood van lusten".... Menno en Rob liggen elkaar niet, en dan komt zo'n stookverhaal van Chantal erbij en dan prompt ziet Rob Menno 2 overvolle glazen jus d'orange schenken en bingo...
pi_31360288
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:20 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Hoezo is dat pro-Tanja en anti-Rob? Is toch ook gewoon wat er gebeurde Nou haperen de streams hier behoorlijk, dus vergeef me als ik iets gemist heb.
Dit is misschien niet het beste voorbeeld nee... maar het valt me op dat als er iets gebeurd is... de talpa site de kant van Tanja kiest.... zoals in... "De 8 maanden zwangere tanja wast haar kleren, terwijl menno in de tuin ligt"... Maar goed... dat zal het spel wel zijn,
pi_31360310
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Rob gelijk geven is niet leuk. O nee. Maar op huishoudelijk gebied hééft-ie het wél vaak.
Tanja ging om niks over de rooie, met dat wasgoed.

En dat gedoe met die sinaasappels ook weer. Ik kan ik me zó goed voorstellen dat na een paar weken op elkaars lip te zitten, dit soort kleine voorvallen het bloéd onder je nagels kunnen weghalen! Je hebt nu eenmaal van die mensen die altijd zorgen dat ze zelf meer dan genoeg hebben. Als het fruit zaterdag binnenkomt, snel met z'n tweetjes de hele bak druiven leegsnaaien. Twee glaasjes verse jus? Joh daar nemen we toch gewoon zes sinaasappels voor, zonder te vragen of er iemand anders ook nog wat wil?
Ik kan me gewoon voorstellen dat als je dit soort gedrag steeds weer door dezelfde personen ziet plaatsvinden, je ze op een gegeven moment opzoekt. Al is dat uit taktisch oogpunt niet verstandig, in zo'n omgeving (maar de rest ergert zich ook hoor, alleen die zeggen het niet).
Wat een onzin.. Dat wasgoed daar had Tanja gewoon gelijk in, lekker de zooi van een ander opzij gooien zodat hij zn wasje kan doen..

En met dat eten dan, ze zitten toch niet in een 2e wereldland waar ze moeten vechten om eten?
Er is meer dan genoeg, voor honderden euro's is er besteld..
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:25:24 #21
130054 demins
We weten niks
pi_31360324
quote:
Ik zei: "Krijg nou de tieten! Moet je het horen wie het zegt."
Die uitdrukkiong kende ik nog niet. Vorige week geintroduceerd? Toen was het de week van dse borstkanker
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:26:25 #22
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31360344
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:20 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Het klopt ook zo.
Your games are death
With every breath
pi_31360364
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:23 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Dit is misschien niet het beste voorbeeld nee... maar het valt me op dat als er iets gebeurd is... de talpa site de kant van Tanja kiest.... zoals in... "De 8 maanden zwangere tanja wast haar kleren, terwijl menno in de tuin ligt"... Maar goed... dat zal het spel wel zijn,
Meestal wordt idd wel overdreven de kant van Tanja gekozen, maar in deze zie ik dat dus niet helemaal. Zou 't zelfs eerder anti-Tanja noemen, ze is weer eens aan 't roddelen tegen de rest over Rob.
En het spel mbt Tanja is gewoon belachelijk tot dusverre, maar goed die discussie is al vaak genoeg gevoerd denk ik. Kunnen er helaas weinig aan veranderen. Naar huis gaat ze toch nog niet al wil heel NL haar eruit hebben, want John wil de primeur met een baby in BB. Stel je voor dat een ander land (kan me niet voorstellen wie er verder zo mongolisch zijn maar goed) met die primeur aan de haal gaat. Dat wil onze Sjonnie niet natuurlijk....

Maar moet wel zeggen, vind Rob momenteel vele malen irritanter als Tanja. Wat mij betreft mag hij er dus as donderdag keihard uitvliegen.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:28:16 #24
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31360376
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:23 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Huilie
Your games are death
With every breath
pi_31360382
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:25 schreef demins het volgende:

[..]

Die uitdrukkiong kende ik nog niet. Vorige week geintroduceerd? Toen was het de week van dse borstkanker
Ik ken die uitdrukking echt al jaren...
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:28:51 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31360393
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:24 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Wat een onzin.. Dat wasgoed daar had Tanja gewoon gelijk in, lekker de zooi van een ander opzij gooien zodat hij zn wasje kan doen..

En met dat eten dan, ze zitten toch niet in een 2e wereldland waar ze moeten vechten om eten?
Kijk, en dáárom is er nu ook ruzie in het huis.
Want ik vind dat jij dom uit je nek zwetst.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31360446
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:27 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Meestal wordt idd wel overdreven de kant van Tanja gekozen, maar in deze zie ik dat dus niet helemaal. Zou 't zelfs eerder anti-Tanja noemen, ze is weer eens aan 't roddelen tegen de rest over Rob.
En het spel mbt Tanja is gewoon belachelijk tot dusverre, maar goed die discussie is al vaak genoeg gevoerd denk ik. Kunnen er helaas weinig aan veranderen. Naar huis gaat ze toch nog niet al wil heel NL haar eruit hebben, want John wil de primeur met een baby in BB. Stel je voor dat een ander land (kan me niet voorstellen wie er verder zo mongolisch zijn maar goed) met die primeur aan de haal gaat. Dat wil onze Sjonnie niet natuurlijk....
ik pakte vanmorgen op mn werk een krant, de telegraaf van zaterdag.... staat er een interview in met tanja, ze hadden haar in de dagboekkamer wat vragen mogen stellen!!
en volgens mij als de baby er is gaat ze een soort dagboekje bijhouden ofzo...

ik vind dat echt vreemd, ja ik weet wel dat tanja ook met haar moeder mocht praten toen ze in een dip zat, maar dat vind ik toch ff wat anders dan gezellig interviewtjes weggeven hoor..
De nakende waarheid.
pi_31360447
"Krijg nou tieten" Hadden ze wel eens tegen Dido mogen zeggen.
pi_31360469
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Kijk, en dáárom is er nu ook ruzie in het huis.
Want ik vind dat jij dom uit je nek zwetst.
pi_31360480
quote:

[..]

die was lag anders nat in een 'kluwen' in de trommel.
Rob had het keurig op een stapeltje op de wasmasjien gelegd.
ik zie echt het probleem niet, hoor

het ging hem meer dat als er nog maar 6 sinaasappels zijn en die teveel blijken te zijn voor 2 glazen, je er dus ook 3 glazen van kan schenken en dan vragen of er nog meer liefhebbers zijn.

meer om de gedachte erachter dus, dan het eten op zich.
pi_31360481
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik ken die uitdrukking echt al jaren...
ja hier ook bekend...

maar misschien een 'streek' uitspraak?? ik woon in noordholland..
De nakende waarheid.
pi_31360484
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:32 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ik pakte vanmorgen op mn werk een krant, de telegraaf van zaterdag.... staat er een interview in met tanja, ze hadden haar in de dagboekkamer wat vragen mogen stellen!!

ik vind dat echt vreemd, ja ik weet wel dat tanja ook met haar moeder mocht praten toen ze in een dip zat, maar dat vind ik toch ff wat anders dan gezellig interviewtjes weggeven hoor..
Dat meen je niet. Het moet ook niet gekker worden zeg.

was het nog beetje interessant interview? Nog heerlijke belachelijke uitspraken van 'onze' Tanja?
pi_31360510
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ja hier ook bekend...

ik in West-Brabant en ook hier een zeer bekende uitspraak hoor.
Dus nie echt regio gebonden (aangezien Tanja uit Groningen komt)
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:35:49 #34
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31360515

Tanja is dood!

Confidence through competence
pi_31360517
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:32 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Het lijkt me helder dat Tanja de melkkoe is van BB. Ik denk er nog veel meer van dit soort dingen in het verschiet liggen. Een live verbinding met FOX als het kind geboren is zou me niks verbazen.
pi_31360536
quote:

[..]

Je kan het ook omdraaien: Als je met een groep in een huis zit, ruim je was dan meteen op zodat de volgende aan de slag kan.
pi_31360541
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

was het nog beetje interessant interview? Nog heerlijke belachelijke uitspraken van 'onze' Tanja?
nee weinig interessant verder, dat ze nu mocht bevallen in het huis, dat ze wat meer zichzelf werd en dat haar rare buien over waren, dat ze gesproken had met de bewoners over niet roken als de baby eris enzo... klein stukje maar hoor, op de prive pagina helemaal bovenaan. daarom viel mn oog er ook op
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:37:24 #38
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31360550
quote:

[..]

ja hier ook bekend...

In Limburg ook bekend hoor
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_31360571
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:35 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

ik in West-Brabant en ook hier een zeer bekende uitspraak hoor.
Dus nie echt regio gebonden (aangezien Tanja uit Groningen komt)
LOL nee idd, dan zal het niet streekgebonden uitspraak zijn
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:38:41 #40
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31360583
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:

[..]

nee weinig interessant verder, dat ze nu mocht bevallen in het huis, dat ze wat meer zichzelf werd en dat haar rare buien over waren, dat ze gesproken had met de bewoners over niet roken als de baby eris enzo... klein stukje maar hoor, op de prive pagina helemaal bovenaan. daarom viel mn oog er ook op
Als we haar moeder moeten geloven, maakt het niet zo heel veel verschil hoor...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:38:42 #41
55709 Stereotomy
pi_31360585
Ik heb net Rob naar 1010 gesms'ed
pi_31360595
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Je kan het ook omdraaien: Als je met een groep in een huis zit, ruim je was dan meteen op zodat de volgende aan de slag kan.
sja, en dan de wekker zetten ofzo? ze was toch niet wakker?
Ik vind, als je het er dan toch uithaalt, hang het dan even netjes op (desnoods over een stoel ofzo)
Ik snap best dat ze zuinig is op de babykleertjes.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:39:20 #43
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31360597
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:38 schreef Stereotomy het volgende:

pi_31360598
Tanja met dat wasverhaal sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Het maakt geen zak uit of het nou op of in de wasmachine ligt te stinken.
pi_31360611
quote:

[..]

quote:
Blijft zwangereTanja wel in BB-huis?

Ze is de meest besproken BB-bewoonster van dit seizoen: de zwangere Tanja. Over ongeveer twee weken gaat de Groningse bevallen van haar eerste kindje. ’s Werelds eerste BB-baby komt dan ter wereld in het huis in de Aalsmeerse studio. Als alles goed gaat tenminste… Want de aanstaande moeder is genomineerd door haar medebewoners. Een aantal van hen vindt dat ze donderdag maar moet vertrekken, omdat ze soms lastig is. Paniek? Wij mochten van Big Brother een aantal vragen voorleggen aan Tanja, die ze in de dagboekkamer beantwoordde.

Ben je bang om te worden weggestemd?

„Ik houd met het ergste rekening. Ik probeer er niet aan te denken. Want ik wil het liefste lekker hier en niet thuis bevallen. Hier voel ik me veilig en op mijn gemak. Ik heb hele lieve verloskundigen en ik mag mijn verloskundigenkamer zelf inrichten. BB heeft zelfs kraamverzorgsters uit Groningen gehaald.”

Hoe is het met je nesteldrang?

De laatste twee weken voel ik me steeds beter. Alsof ik eindelijk weer echt mezelf word na 37 weken. Ik moet er ook niet aan denken dat ik nu weer moet verhuizen. Ik heb minder last van stemmingswisselingen en ik voel hoe mijn kindje langzaam naar beneden daalt. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet, hoe ze huilt, wat voor maatje ze heeft en hoe alle kleertjes haar zullen staan (Tanja weet al dat het een meisje wordt, red.). Ik praat veel met de verloskundigen, dat is een hele steun. De nesteldrang is de afgelopen dagen heftig op komen zetten. Ben alle kleertjes gaan wassen en strijken, de commode is intussen ingedeeld. Bevallen zal best pijn doen, maar toch heb ik er zin in. Het is vanaf afgelopen maandag veilig om thuis te bevallen. En voor mij is thuis het BB-huis. Ik ben er klaar voor.”

Hoe kijk je ertegenaan dat je straks in het BB huis zit met je kindje?

„Ik heb gesprekken gehad met mijn medebewoners en ze zullen rekening gaan houden met het kindje. Zo veel als kan dan. We hebben het over roken gehad en zo. Maar de baby zal ook veel in de babykamer zijn. Ik wil het kindje ook pas aan de groep laten zien als het mooi gewassen en gekleed is. En ik wil zo’n speldje tegen het kwade oog voor mijn kindje. De volgende dag wil ik heel graag dat mijn medebewoners op bezoek komen met beschuit met muisjes en dan wil ik dolgraag een stokbroodje met filet américain. Die lekkernij heb ik tijdens de zwangerschap nog het meest gemist.”

Blijft Tanja in het huis dan kunt u vanaf volgende week haar babydagboek verwachten. Tanja wil ook nog steeds dat u mee denkt over een babynaam.
pi_31360627
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Tanja met dat wasverhaal sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Het maakt geen zak uit of het nou op of in de wasmachine ligt te stinken.
Jamaar... Zij VINDT van niet. En dan moet je daar verder niet over gaan discussieren, want als zij dat VINDT dan IS het ook zo.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:42:13 #47
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31360645
quote:
Tanja wil ook nog steeds dat u mee denkt over een babynaam.
Ze had toch al een naam Wil Tanja dat we meedenken (en sms'en) of wil Hummie dat??
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:42:24 #48
130054 demins
We weten niks
pi_31360649
quote:

[..]

ja hier ook bekend...

Misschien ben ik gewoon te oud, of moet ik wat meer onder de mensen...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:42:29 #49
65846 Bocaj
47th President.
pi_31360651
In OV kennen ze ook 'krijg nou tietuh'
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:42:55 #50
55709 Stereotomy
pi_31360668
quote:
„Ik houd met het ergste rekening. Ik probeer er niet aan te denken. Want ik wil het liefste lekker hier en niet thuis bevallen. Hier voel ik me veilig en op mijn gemak.
Hoeveel keer wilde ze ook alweer naar huis?

Ik vraag me soms af of Tanja vaker naar huis wil dan dat Dido klaar is met Roel
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:43:20 #51
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31360674
quote:

[..]

Die man doet al 5 weken de was van iedereen , hij heeft slechts *haar kleertjes* uit de wasmachine getrokken en opgevouwen OP de wasmachine gedeponeerd.
Weet jij hoe kleding ruikt als je het 24 uur nat in een machine laat zitten?
Rob *kent zijn pappenheimers* maar al te goed en weet dat de meeste het liefste de hele dag in hun bed of op een zitzak hangen, weet dus dat als hij nix wast er nix schoon zal zijn .
quote:
Idd, er is voor 800 euro besteld, voornamelijk drank en snacks/chips omdat Natalie en Chantal de bestellijsten hebben gedaan.
Chantal wilde veel snacks/chips gezien het feit dat ze gestopt is met roken en Natalie is een mini drankorgeltje net als Roel en Linda.
Vandaar dat er dan ook amper fruit is besteld, vinden types als Natalie en Chantal namelijk helemaal niet nodig.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:43:22 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31360678
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Jamaar... Zij VINDT van niet. En dan moet je daar verder niet over gaan discussieren, want als zij dat VINDT dan IS het ook zo.
Oftewel: "Ik zie dat anders."
pi_31360681
quote:

[..]

Net als dat Tanja er bij bleef dat magnetron voedsel kankerverwekkend is en diepvriesvlees bedorven is
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:43:43 #54
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_31360684
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:32 schreef Cracka-ass het volgende:
"Krijg nou tieten" Hadden ze wel eens tegen Dido mogen zeggen.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:43:49 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31360688
quote:

[..]

Dit was al lang op dit prachtige forum vermeld.
Alleen: de meute die niet verder kijkt dan zijn/haar neus lang is en alleen maar in deze topicreeks blijft kleffen, krijgt dat niet mee natuurlijk.

Linkjes naar het interview: Tanja - deel 4.
pi_31360703
quote:
hou daar eens gauw mee op
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:44:17 #57
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31360704
quote:

[..]

Het zit diep he?
Your games are death
With every breath
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:44:35 #58
130049 guzzie
ik lach me helemaal suf
pi_31360707
quote:

[..]

Je vergeet de PUNT
pi_31360708
quote:
In zoverre, de was stikt sneller als ie nat buiten de machine ligt dan erin. Maar dat gebeurd ook niet binnen een uur, dus beetje overdreven was 't wel ja.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik ook wel eens behoorlijk overde zeik ben gegaan dat iemand mijn was uit het machine had gegooid omdat ze zelf moesten wassen. Dus te hard Tanja erop aanvallen zal ik maar niet gaan doen
Maar het was gvd m'n eigen wasmachine, waar m'n schoonzusje op mocht wassen omdat haar machine kapot was en ik toch overdag op het werk was, maar in 't weekend dus nie. Dat was uiteindelijk ongeveer zo'n zelfde rel
pi_31360711
quote:

[..]

Hahaha, ja inderdaad.

Maar ik had dit ook tegen haar verteld als ze bij mij kwam klagen over Rob. Dit heb ik echter geen andere bewoner zien doen daar. Stelletje prutsers.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:45:58 #61
130054 demins
We weten niks
pi_31360723
quote:
Zo is dat!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:46:52 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31360740
quote:

Tanja inschattende zou ze best wel eens zeker kunnen weten dat dat wasgoed nu heel erg schadelijk is voor de baby.
Net als niet roken, magnetronmaaltijden en gezellig doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31360742
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Dit was al lang op dit prachtige forum vermeld.
Alleen: de meute die niet verder kijkt dan zijn/haar neus lang is en alleen maar in deze topicreeks blijft kleffen, krijgt dat niet mee natuurlijk.

Linkjes naar het interview: Tanja - deel 4.
Lees de overige topics over het algemeen wel door, maar het Tanja topic sla ik gewoon over. Hoe minder ik van Tanja zie, hoor en lees, des te minder kans om me eraan te irriteren.
pi_31360766
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hoeveel keer wilde ze ook alweer naar huis?

Ik vraag me soms af of Tanja vaker naar huis wil dan dat Dido klaar is met Roel

zal elkaar niet veel ontlopen denk ik??
De nakende waarheid.
pi_31360776
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tanja inschattende zou ze best wel eens zeker kunnen weten dat dat wasgoed nu heel erg schadelijk is voor de baby.
Net als niet roken, magnetronmaaltijden en gezellig doen.
Ik begin echt steeds minder te geloven in vrijheid van kinderen baren.....
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:50:22 #66
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31360802
quote:

[..]

juist, net als dat tanja VINDT dat een magnetron kankerverwekkend is, en ook VINDT dat roken rtijdens de zwangerschap geen kwaad kan. dan IS het zo, want dat zegt Tanja
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_31360805
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:43 schreef Aventura het volgende:

[..]

Oftewel: "Ik zie dat anders."

Dat is de korte versie inderdaad .
pi_31360811
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:48 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik begin echt steeds minder te geloven in vrijheid van kinderen baren.....
Talpa BB aan de ene kant, vrijheid aan de andere...
hmmmm
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:51:37 #69
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_31360828
quote:

0909-0302
pi_31360840
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hahaha, ja inderdaad.

Maar ik had dit ook tegen haar verteld als ze bij mij kwam klagen over Rob. Dit heb ik echter geen andere bewoner zien doen daar. Stelletje prutsers.
Ik vraag me af hoeveel van de overige bewoners normaal gesproken zelf hun was doen. Volgens mij zijn dat er niet veel.
pi_31360858
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef Kokstra het volgende:

[..]

0909-0302
volgens mij zijn dat soort acties een soort van milieuvervuiling ofzo, dat kán niet goed zijn

op rob
De nakende waarheid.
pi_31360862
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:25 schreef demins het volgende:

[..]

"Krijg nou tieten" is volgens mij toch echt een hele bekende uitdrukking hoor....onder welke steen heb jij gelegen? (ook een bekende uitdrukking trouwens)
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:55:13 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31360879
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:55:24 #74
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_31360884
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:53 schreef muizemeis het volgende:

[..]

volgens mij zijn dat soort acties een soort van milieuvervuiling ofzo, dat kán niet goed zijn

op rob
LOL. Nee, Tanja is een feest om naar te kijken zeker.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:55:25 #75
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31360885
Rob heeft gewoon met zijn handjes van haar was af te blijven. Helemaal de babykleertjes, lijkt me vrij begrijpelijk.

Maar who cares? Nog drie daagjes en dan kan Robs foto aan de muur.
Your games are death
With every breath
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:55:27 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31360888
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dat is de korte versie inderdaad .
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ze dat zei
pi_31360889
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:43 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Die man doet al 5 weken de was van iedereen , hij heeft slechts *haar kleertjes* uit de wasmachine getrokken en opgevouwen OP de wasmachine gedeponeerd.
Weet jij hoe kleding ruikt als je het 24 uur nat in een machine laat zitten?
Rob *kent zijn pappenheimers* maar al te goed en weet dat de meeste het liefste de hele dag in hun bed of op een zitzak hangen, weet dus dat als hij nix wast er nix schoon zal zijn .
Daar gaat het niet om, hij had het best even op kunnen hangen. Buiten dat is het enigzins beter natte was in de trommel te laten zitten dan wanneer je het er uithaalt. In het laatste geval gaat het eerder stinken.
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:43 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Idd, er is voor 800 euro besteld, voornamelijk drank en snacks/chips omdat Natalie en Chantal de bestellijsten hebben gedaan.
Chantal wilde veel snacks/chips gezien het feit dat ze gestopt is met roken en Natalie is een mini drankorgeltje net als Roel en Linda.
Vandaar dat er dan ook amper fruit is besteld, vinden types als Natalie en Chantal namelijk helemaal niet nodig.
Voor 800 euro kun je aardig wat bestellen. Ok als er deze keer minder fruit is dan moet er dus volgende keer meer besteld worden, das toch geen reden om te gaan 'klootzakken' ?
pi_31360895
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:44 schreef Rica het volgende:

[..]

Het zit diep he?
Ik geef het eerlijk toe: Dit soort stompzinnige koppigheid irriteert me mateloos.
pi_31360914
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel van de overige bewoners normaal gesproken zelf hun was doen. Volgens mij zijn dat er niet veel.
Ik doe ook niet m'n eigen was
pi_31360919
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:40 schreef milagro het volgende:

[..]

[..]
Thanks!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:57:02 #81
130054 demins
We weten niks
pi_31360927
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:53 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

"Krijg nou tieten" is volgens mij toch echt een hele bekende uitdrukking hoor....onder welke steen heb jij gelegen? (ook een bekende uitdrukking trouwens)
Ben je nou helemaal van de pot gerukt, kwajong
pi_31360937
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef Aventura het volgende:

[..]

Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ze dat zei
Dan zou je na BB weer op vakantie kunnen?
pi_31360960
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef Kokstra het volgende:

[..]

LOL. Nee, Tanja is een feest om naar te kijken zeker.
hahahaha nou moet heel eerlijk zeggen dat ik vind dat ze de laatste week best te pruimen is... en ja ik ben toch wel benieuwd naar de baby
Linda is nogal goedkoop maar daar vermaak ik me ook nog wel mee,
maar rob?? nee bah wat een vies mannetje, gaan mn haren echt recht van overeind staan
De nakende waarheid.
pi_31360963
Dido en Joost zingen liefdesliedjes tegen elkaar... laat Roel het maar niet zien of horen... dan springt die van ergenis weer op Linda
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:58:46 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31360966
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, hij had het best even op kunnen hangen. Buiten dat is het enigzins beter natte was in de trommel te laten zitten dan wanneer je het er uithaalt. In het laatste geval gaat het eerder stinken.

Als je was in de machine laat zitten gaat het niet stinken?
Dan ken je de huishoudelijke kwaliteiten niet van deze BB bewoners
Die komen er na een week nog eens achter dat er was inzit
Daarnaast dacht Rob juist wél na, ophangen zou een megaontploffing bij Tanja teweeg gebracht hebben.
pi_31360973
quote:

[..]

Daar gaat het niet om, hij had het best even op kunnen hangen.
De eerste regel ben ik al niet met je eens. Ik had dus echt geen poot uitgestoken voor Tanja in dat huis. Dus dan lijkt het me helder dat ik het geen probleem vind als Rob dat ook niet doet, logisch eerder.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:59:19 #87
131389 Cherryman
I dont need that.
pi_31360979
Off topic..: kan je ergens je wachtwoord opvragen? Ik log hier op mijn werk automatisch in.. maar ben het vergeten.. wil thuis graag ook een beetje fokken ;-) Kan nergens het : Wachtwoord vergeten knopje vinden.
100 kb is de limiet voor webicons, geen 1000
pi_31360989
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:57 schreef demins het volgende:

[..]

Nee...uit de klei getrokken
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:00:10 #89
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_31360998
*PIEPPIEP*....Dido en Joost zenders afdoen! Dido en Joost zenders afdoen!

(correctie)
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_31361001
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef Foreverblue het volgende:
Dido en Joost zingen liefdesliedjes tegen elkaar... laat Roel het maar niet zien of horen... dan springt die van ergenis weer op Linda
ach welnee die hebben weer een goed gesprek gehad vannacht, toch??
Roel gaat vast achter dido analopen op een manier die we nu nog niet voor mogelijk houden...
slappe hap
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:01:23 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31361023
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:57 schreef demins het volgende:

[..]

zeg, zo zijn we niet getrouwd!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_31361024
quote:

[..]

[..]

Voor 800 euro kun je aardig wat bestellen. Ok als er deze keer minder fruit is dan moet er dus volgende keer meer besteld worden, das toch geen reden om te gaan 'klootzakken' ?
er liep niemand te klootzakken

het was feitelijk een kleine ergenis "under his breath" geuit, maar Tanja pikt het toevallig op en blaast het op tov de anderen.
Tanja geniet echt van de verontwaardiging die ze ermee weet te oogsten dan, ze glundert gewoon

eerder zei Ingrid "zijn dat alle bananen? " en gelijk was toen ook Chantal over de zeik "is dat een aanval op mij soms, omdat ik toevallig meer behoefte heb aan snoep nu, en niet aan fruit?"

Rob is ms een dominant aanwezige jojo geweest in de eerste weken, maar hij doet ook gewoon een hoop, dat ís gewoon zo, klaar
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:01:27 #93
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31361027
Joost

Ik moet telkens aan Rolf Wouters denken als ik hem hoor en zie...
pi_31361032
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Daarnaast dacht Rob juist wél na, ophangen zou een megaontploffing bij Tanja teweeg gebracht hebben.
Ja, want de wasknijpers moeten natuurlijk aan de onderkant. Nee, de bovenkant, maar dan wel met de kleren binnenstebuiten. Of toch de onderkant, want dan valt de afdruk niet op. Nee wacht, doe maar geen wasknijpers.
Dat die vent dat nou niet snapt he?
pi_31361043
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef Loedertje het volgende:

[..]

*flashback*
quote:
In het laatste geval gaat het eerder stinken.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:02:04 #96
65846 Bocaj
47th President.
pi_31361044
Dido is wel vrij kinds....
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:02:10 #97
130054 demins
We weten niks
pi_31361048
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Nee...uit de klei getrokken
En nou de trotse eigenaar van een Fatboy! Sjapo
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:02:20 #98
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361053
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef muizemeis het volgende:

[..]

hahahaha nou moet heel eerlijk zeggen dat ik vind dat ze de laatste week best te pruimen is... en ja ik ben toch wel benieuwd naar de baby
maar rob?? nee bah wat een vies mannetje, gaan mn haren echt recht van overeind staan
Tsja.. let's face it.. het blijft behelpen met deze bewoners

Ik zou er persoonlijk geen enkel bezwaar tegen hebben als we die baby alleen 1x in een live-uitzending te zien zouden krijgen....
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:02:44 #99
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31361069
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik geef het eerlijk toe: Dit soort stompzinnige koppigheid irriteert me mateloos.
Erg ja. Maar nog drie daagjes volhouden, dan is hij weg.
Your games are death
With every breath
pi_31361076
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef Cherryman het volgende:
Off topic..: kan je ergens je wachtwoord opvragen? Ik log hier op mijn werk automatisch in.. maar ben het vergeten.. wil thuis graag ook een beetje fokken ;-) Kan nergens het : Wachtwoord vergeten knopje vinden.
'passmailer'. Mara zorg wel dat je zeker weet dat je e-mail adres klopt, want anders kom je er helemaal niet meer in .
pi_31361091
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:02 schreef Rica het volgende:

[..]

Nog drie daagjes volhouden, dan is hij weg.
Tan-ja, ja!

.
pi_31361099
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

De eerste regel ben ik al niet met je eens. Ik had dus echt geen poot uitgestoken voor Tanja in dat huis. Dus dan lijkt het me helder dat ik het geen probleem vind als Rob dat ook niet doet, logisch eerder.
in dat geval zou het dus volkomen terecht zijn als je de wind vreselijk van voren kreeg

Maar verder vind ik een en ander nogal overdreven, als die was daar nou uren zou hebben gelegen oke, maar het ging maar om eventjes en hoewel ik rob echt supersupersuper eng vind, kan ik niet ontkennen dat hij wat huishoudelijike taken betreft best zn best doet dus Tanja had hem best klein beetje mogen ontzien.

Nu weer politiek correct modus af... heerlijk die ruzie's, hoop dat het enorm gaat escaleren en het interesseert me niets wien gelijk heeft, als ze maar gaan vechten
De nakende waarheid.
pi_31361109
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:02 schreef Bocaj het volgende:
Dido is wel vrij enorm kinds....
En ze heeft geen tieten. Kortom het is een kleuter.
vieze tepels heeft ze ook overigens
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:05:58 #104
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_31361115
Ik werd al helemaal blij van de titel, eindelijk wat leven tussen die dooie bewoners.
Wat een saaie selectie hebben ze voor deze BB gemaakt
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:06:04 #105
130054 demins
We weten niks
pi_31361116
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ja, want de wasknijpers moeten natuurlijk aan de onderkant. Nee, de bovenkant, maar dan wel met de kleren binnenstebuiten. Of toch de onderkant, want dan valt de afdruk niet op. Nee wacht, doe maar geen wasknijpers.
Dat die vent dat nou niet snapt he?
pi_31361121
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef twentemeisje het volgende:
Joost

Ja, dat heb ik ook steeds!
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:08:57 #107
65846 Bocaj
47th President.
pi_31361179
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:05 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

En ze heeft geen tieten. Kortom het is een kleuter.
vieze tepels heeft ze ook overigens

Nix mis mee!
pi_31361185
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:02 schreef teamlead het volgende:

[..]

Tsja.. let's face it.. het blijft behelpen met deze bewoners

Ik zou er persoonlijk geen enkel bezwaar tegen hebben als we die baby alleen 1x in een live-uitzending te zien zouden krijgen....
nouja inderdaad, ben ook niet zo zeer benieuwd naar de baby, als wel hoe tanja is als moeder en wat voor effect het gaat hebben op de rest van de bewoners

en ach behelpen... eik ben ik allang blij dat ik ze niet allemaal supertof en engeltjes vind enzo... waar moet ik me dan in godsnaam aan irriteren of wat moet ik dan gaan afzeiken??
Nee vind het wel best zo, kan mezelf iedere dag op de borst kloppen dat ik gelukkig niet zo randdebielerig ben..
tenminste, niemand heeft het ooit zo tegen me gezegd..
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:09:40 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31361191
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:10:39 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31361211
Zal het vanavond dan eindelijk eens tot een uitbarsting komen?
Of wordt alles weer gesusd onder het mom van 'denk aan je imago".

Zal het laatste wel weer zijn, BB-ers zonder ballen.
pi_31361224
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef twentemeisje het volgende:
Joost

Het zou me niks verbazen als Joost de zoon is van Rolf Wouters... Joost Wouters

Er zou toch een kind inzitten van een bekende Nederlander?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:11:31 #112
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_31361228
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef milagro het volgende:

[..]

Rob is ms een dominant aanwezige jojo geweest in de eerste weken, maar hij doet ook gewoon een hoop, dat ís gewoon zo, klaar
De anderen hebben ook nooit de kans gekregen van hem, hij moest en zou koken. Hij is vroeg op, dan gá je toch opruimen. Als alles voor je gedaan wordt, dan hoéf je zelf ook niets meer te doen. Rob geniet van deze lei(ij)dende rol, en na donderdag kunnen zijn kinderen hun lol weer op!
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:12:20 #113
130054 demins
We weten niks
pi_31361243
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:09 schreef muizemeis het volgende:

[..]

nouja inderdaad, ben ook niet zo zeer benieuwd naar de baby, als wel hoe tanja is als moeder en wat voor effect het gaat hebben op de rest van de bewoners

en ach behelpen... eik ben ik allang blij dat ik ze niet allemaal supertof en engeltjes vind enzo... waar moet ik me dan in godsnaam aan irriteren of wat moet ik dan gaan afzeiken??
Nee vind het wel best zo, kan mezelf iedere dag op de borst kloppen dat ik gelukkig niet zo randdebielerig ben..
sommige uitdagingen zijn wel heel verleidelijk
pi_31361253
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:09 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Of tenminste iig niet tot de tijd dat je je met 11 vreemden vrijwillig in een huis laat opsluiten, waar je dan ook nog overal 24 uur gevolgd wordt met camera's. Misschien brengt dat gewoon het slechste in een mens boven? Of moet je gewoon al debielig zijn om het te willen?
pi_31361254
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:10 schreef Copycat het volgende:

nou weet het nog niet... zal niets voorspellen voor vanavond, maar denk wel dat er iets heftigs aan zite te komen... het gaat steeds feller volgens mij en ze kunnen steeds minder irritaties opkroppen...
Laat maar komen!! Gooi het eruit!! Lucht je hart!! Dat zou ik de bewoners mee willen geven
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:13:41 #116
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361269
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:10 schreef Copycat het volgende:

Ik ben er ook bang voor ja.. Volgend jaar toch maar met een aantal Fok-kers dat huis in gaan...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:14:08 #117
65846 Bocaj
47th President.
pi_31361276
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:11 schreef mamapan het volgende:

[..]

De anderen hebben ook nooit de kans gekregen van hem, hij moest en zou koken. Hij is vroeg op, dan gá je toch opruimen. Als alles voor je gedaan wordt, dan hoéf je zelf ook niets meer te doen. Rob geniet van deze lei(ij)dende rol, en na donderdag kunnen zijn kinderen hun lol weer op!
Rob mag er idd uit.... het wordt dan rommeliger en ik wil Roel wel eens zien koken!
pi_31361285
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:08 schreef Bocaj het volgende:

[..]

[afbeelding]

Nix mis mee!
pi_31361286
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:12 schreef demins het volgende:

[..]

sommige uitdagingen zijn wel heel verleidelijk
nee daar is ie te makkelijk voor
De nakende waarheid.
pi_31361320
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:14 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Rob mag er idd uit.... het wordt dan rommeliger en ik wil Roel wel eens zien koken!
Ik denk dat als Rob eruit gaat... Chantal het overneemt als figuur die de orde probeert te houden. Gezien het feit dat de meeste toch wel respect voor haar hebben.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:16:21 #121
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31361331
Wie hebben er ruzie?? Ik zag niets in de streamverslagen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31361341
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:15 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik denk dat als Rob eruit gaat... Chantal het overneemt als figuur die de orde probeert te houden. Gezien het feit dat de meeste toch wel respect voor haar hebben.
Das mooi dan is zij de volgende die eruit gaat.
pi_31361357
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:13 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Of tenminste iig niet tot de tijd dat je je met 11 vreemden vrijwillig in een huis laat opsluiten, waar je dan ook nog overal 24 uur gevolgd wordt met camera's. Misschien brengt dat gewoon het slechste in een mens boven? Of moet je gewoon al debielig zijn om het te willen?
ja natuurlijk speelt dat mee... en vergeet ook niet dat wij een hoop gedrag debielerig vinden omdat wij ook de andere kant van het (een willekeurig) verhaal kennen...
maar dan nog, we kunnen nog zo politiek correct doen, ik geef eerlijk toe dat ik best wel geniet van dat stomme gedrag en die kleine wereldproblemen, de sociale spanningen etcetera etcetera.. ik zit altijd te denken, hoe zou ik dat aanpakken, wat zou ik doen in die en die situatie, dat is toch de charme van dit programma ook??
De nakende waarheid.
pi_31361397
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
ruzie is groot woord... werden wat irritaties uitgesproken... ruzie is wat nodig is
De nakende waarheid.
pi_31361400
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Helemaal mee eens muizemeis
---- gaat winnen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:19:29 #126
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31361408
Hebben ze Lieske aan de placebo's?
Your games are death
With every breath
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:21:39 #127
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361443
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:19 schreef Rica het volgende:
Met een beetje mazzel is ze aan de valium
pi_31361448
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:19 schreef Rica het volgende:
Placebo's zijn ONWIJS MEGA goede pillen joh! Daar kun je echt ALLES SUPERSNEL mee genezen jah!
pi_31361459
die trui die Chantal aan heeft daar hadden Joost en Roel al een tshirt van. wat is dat met die poppetjes?
pi_31361468
heeft chantal nu een shirt van roel aan? Ik zag net snel ff van die witte poppetjes.

Ik dacht dat Roel niet meer wilde dat anderen zijn shirts droegen... omdat die ze gehad heeft.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:23:11 #131
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31361480
LOL om men & ing
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:23:28 #132
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31361486
Ingrid met de tondeuze
Your games are death
With every breath
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:23:30 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31361489
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Je hebt mijn eerste bericht in dit topic duidelijk overgeslagen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:24:32 #134
130054 demins
We weten niks
pi_31361510
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Placebo's zijn ONWIJS MEGA goede pillen joh! Daar kun je echt ALLES SUPERSNEL mee genezen jah!
En je kan ze gewoon via INTERNET bestellen!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:24:34 #135
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31361513
Menno gaat voor KAAL
pi_31361519
Menno en ingrid
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:25:01 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31361522
quote:

Ken je dat merk niet? Placebo?
Echt hele motherfuckin' goeie dingen hebben die!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:25:19 #138
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361527
Goeie actie van Ingrid

en Menno: Ik zou niet slapen als ik jou was
pi_31361532
Ik vind het wel jammer als Rob eruit zou gaan... De laatste dagen vind ik um tof
iets over dat ik lonsdale jongeren kut vind :)
FOK SEARCH!!!!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:26:00 #140
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361538
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:24 schreef Marrije het volgende:
Menno gaat voor KAAL
Hij zal nu wel moeten ja
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:26:17 #141
130755 Kinga
versier hier
pi_31361546
Ik schakel net in...Wát hebben ze NOU weer gedaan?!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:26:29 #142
129907 mamapan
pi_31361550

het beest
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:26:41 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31361554
Linda: Hij lijkt wel een ziekenhuispatientje!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:26:45 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31361558
Er ging iets mis met het haar van Menno

dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:27:12 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31361568
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je hebt mijn eerste bericht in dit topic duidelijk overgeslagen

*lezen gaat*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31361577
Wat 'n sloerie. Die Menno zit erbij als een hooligan...
pi_31361578
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef teamlead het volgende:

[..]

Hij zal nu wel moeten ja
wat is er gebeurt dan??

ff helemaal offtopic... Teamlead... je ondertitel... hitchhikers guide??
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:27:51 #148
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361583
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net in...Wát hebben ze NOU weer gedaan?!
De samenvatting: Ingrid hield de tondeuze vast... Menno vertrouwde haar
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:28:13 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31361591
De tondeuse moet NU terug!!!!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:28:13 #150
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31361592
quote:

[..]

Ze hebben haar *iets* gegeven. Twee maal daags innemen.

-----

Ingrid: "Nee ik doe alleen de puntjes. Vertrouw me."
Your games are death
With every breath
pi_31361601
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:

[afbeelding]
nee wat is dat??
wie heeft dat gedaan??
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:28:41 #152
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361602
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:27 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ff helemaal offtopic... Teamlead... je ondertitel... hitchhikers guide??
Yes Eén van de betere 5-delige trilogiën
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:28:41 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31361603
Menno moet de tondeuze inleveren, maar hij wil eerst zijn kapsel nog herstellen.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:28:42 #154
65846 Bocaj
47th President.
pi_31361604
Kop gaat kaaaal!!!!!!!!!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:28:56 #155
38396 mazaru
pi_31361607
Rob zijn voet stond een stukje naast de stip, dan was het toch mislukt?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:29:08 #156
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31361611
Weer de stem van BB: De tondeuze moet NU ingeleverd worden!
pi_31361612
pi_31361617
Remember 25 september.... Nu MOET de tondeuse ingeleverd worden, en Menno zo rond laten lopen.

Sanctie!!!!!!!!!!!!!!! Ze leveren hem niet in.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
pi_31361618
de tondeuse moet terug
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:29:16 #160
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31361621
De tondeuse moet echt NU terug!!!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:29:20 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31361624
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:

[afbeelding]

Wat een sukkel.
Dan rest je inderdaad echt niets meer dan alles eraf.
pi_31361625
Ik moet wel lachen om deze actie van Ingrid, al vind ik het wel te ver gaan, is niet echt grappig

Dat zou ze niet bij mij moeten doen, vooral dat venijnige lachje van Ingrid
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:29:21 #163
130755 Kinga
versier hier
pi_31361626
Wat een trut die Ingrid....
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:29:37 #164
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361633
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Menno moet de tondeuze inleveren, maar hij wil eerst zijn kapsel nog herstellen.
En nu moet BB hard zijn.... onmiddellijk inleveren dat ding
pi_31361637
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:28 schreef teamlead het volgende:

[..]

Yes Eén van de betere 5-delige trilogiën
vriend!!!!!!
*helemaal eens is*
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:30:15 #166
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31361641
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:28 schreef muizemeis het volgende:

[..]

nee wat is dat??
wie heeft dat gedaan??
Ingrid. Ze wilden het helemaal kaal scheren, maar BB eist nu de tondeuze terug.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:31:13 #167
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31361656
Menno ziet er nu top uit. Houden zo dat haar !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:31:14 #168
130755 Kinga
versier hier
pi_31361657
Ik zou echt ZO pissed zijn he... Hij ziet er niet uit!
pi_31361660
Wat 'n bitch...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:31:28 #170
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31361668
De tondeuze wordt ingeleverd en Menno en Ingrid moeten meteenn aar de dbk komen.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:31:30 #171
65846 Bocaj
47th President.
pi_31361669
Ik denk dan Menno het straks 'af' mag maken!
pi_31361671
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:29 schreef Marrije het volgende:
De tondeuse moet echt NU terug!!!
ow geweldig!!!
wel klein beetje lullig voor menno zeg..
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:31:41 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31361672
Roel: alle petten inleveren!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:32:03 #174
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361680
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:29 schreef muizemeis het volgende:

[..]

vriend!!!!!!
*helemaal eens is*
nu we toch off-topic aan het gaan zijn: heb jij enig idee hoe de film geworden is...? Die heb ik nog steeds niet gezien
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:32:05 #175
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31361681
Ingrid
Your games are death
With every breath
pi_31361684
menno gaat niks te ver om de aandacht op zich te vestigen
rare kerel
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:32:34 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31361690
Helaas treed meteen weer het dbk probleem in werking nu
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:32:43 #178
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31361694
Chantal heeft overigens nu ook kleding van Roel aan !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31361699
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
De tondeuze wordt ingeleverd en Menno en Ingrid moeten meteenn aar de dbk komen.
menno alweer over de knie bij hummie, je zou bijna denken dat ie het lekker vindt
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:33:08 #180
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361704
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:31 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dan Menno het straks 'af' mag maken!
Ik hoop dat ie de tondeuze 1x mag gebruiken bij Ingrid om wraak te nemen, maar niet om zijn eigen kapsel bij te werken
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:33:19 #181
130054 demins
We weten niks
pi_31361708
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:31 schreef Marrije het volgende:
Roel: alle petten inleveren!
Die Roel
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:33:34 #182
130755 Kinga
versier hier
pi_31361714
Ik hoop echt dat Menno snachts een flink stuk van Ingrid der haren afhakt, eens kijken of ze dan nog lacht...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:34:00 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31361720
Volgens mij heeft Menno een hele grote streep achter bij Big Sista.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:34:18 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31361728
Ze hebben toch wel een schaar daar? Ik zeg: Menno, afknippen dat haar van Ing!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:34:57 #185
130755 Kinga
versier hier
pi_31361739
WAT ZEGT LINDA?! "In de eerste BB gebeurde niet de helft wat bij ons gebeurd' WABLIEF!
pi_31361744
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:32 schreef teamlead het volgende:

[..]

nu we toch off-topic aan het gaan zijn: heb jij enig idee hoe de film geworden is...? Die heb ik nog steeds niet gezien
nog niet, benm dr klein beetje huiverig voor, kan het nooit halen bij de boeken natuurlijk... maar als het goed is ga ik wel binnenkort, ik zou kaartjes krijgen van mn broertje nog voor mn verjaardag
laat je wel ff weten dan!!
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:35:42 #187
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31361758
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:33 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop echt dat Menno snachts een flink stuk van Ingrid der haren afhakt, eens kijken of ze dan nog lacht...
Ze heeft inderdaad snel leedvermaak als iemand anders in de maling wordt genomen. Het zal me benieuwen hoe ze zelf reageert als zoiets met haar wordt geflikt. Door dat gezeik met Menno en de homo raakte ze al overstuur.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:35:47 #188
65846 Bocaj
47th President.
pi_31361762
Mijn kop is ook kaal (standje 0 op de tondeuze) en het is echt fijn een kale kop en heel belangrijk nooit meer haar wassen/kammen!
pi_31361780
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:32 schreef riri het volgende:
menno gaat niks te ver om de aandacht op zich te vestigen
rare kerel
volgens mij heb jij echt een blinde vlek, dat heeft menno toch niet zelf gedaan
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:37:05 #190
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31361792

Het ziet er nu nog wat erger uit !
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:37:36 #191
130054 demins
We weten niks
pi_31361801
De ingredienten voor een fantastische explosie stapelen zich op... GO FOR IT!!
pi_31361823
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:35 schreef Bocaj het volgende:
Mijn kop is ook kaal (standje 0 op de tondeuze) en het is echt fijn een kale kop en heel belangrijk nooit meer haar wassen/kammen!
ik haal ook regelmatig de tondeuze over mn kop, heerlijk een gemillimeterd koppie!!
nu weer ietsje langer, centimetertje ofzo.... ook leuk
De nakende waarheid.
pi_31361839
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:37 schreef demins het volgende:
De ingredienten voor een fantastische exlosie stapelen zich op... GO FOR IT!!
De nakende waarheid.
pi_31361849
Zijn ze nu in de dbk kappertje aan het spelen?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:40:20 #195
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361856
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:38 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ik haal ook regelmatig de tondeuze over mn kop, heerlijk een gemillimeterd koppie!!
precies.. lekker makkelijk zo kort
Maar dan wel helemaal en niet alleen zo'n scheiding
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:40:38 #196
129907 mamapan
pi_31361862
sanctie van BB:
Er komt nú een kapper om zijn haar te fatsoeneren
pi_31361865
Lieske is HEEL trots op haar germaanse uiterlijk
pi_31361866
Ons kleutertje heeft het weer over haar Germaanse uiterlijk.
What's next? Haar knie?
pi_31361880
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef teamlead het volgende:

[..]

precies.. lekker makkelijk zo kort
Maar dan wel helemaal en niet alleen zo'n scheiding
LOL
ach heeft ook wel wat, niet zo alledaags tenminse
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:41:21 #200
130054 demins
We weten niks
pi_31361887
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef Fiorenza het volgende:
Zijn ze nu in de dbk kappertje aan het spelen?
Vadertje en moedertje spelen zal er voorlopig niet van komen...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:41:54 #201
65846 Bocaj
47th President.
pi_31361901
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:38 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Maar jij bent een meisje

Staat wel stoer bij een vrouw!
pi_31361909
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ons kleutertje heeft het weer over haar Germaanse uiterlijk.
What's next? Haar knie?
ik vind dat toch wat eng klinken hoor, heeft ze WOII al gehad met geschiedenis
De nakende waarheid.
pi_31361918
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:41 schreef demins het volgende:

[..]

Vadertje en moedertje spelen zal er voorlopig niet van komen...
Zou beetje flauw zijn als ze dat in de dbk gingen doen, waar de camera 9 van de 10 keer niet filmt
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:42:53 #204
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361923
mijn streams hebben weer kuren....
pi_31361925
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef mamapan het volgende:
sanctie van BB:
Er komt nú een kapper om zijn haar te fatsoeneren
vind je DAT een sanctie?

of komt die om Ingrid voor straf te milimeteren dan is het WEL een sanctie
pi_31361934
Als ik Menno was, zou ik dat haar van Ingrid in haar slaap compleet volhangen met 4 pakjes licht doorgekauwde roze hubba-bubba.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:43:35 #207
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361935
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:41 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Maar jij bent een meisje

Bij sommige vrouwen
pi_31361944
Hij mag niet kaal van BB? Dan lijkt ie te veel op Roel?
pi_31361945
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:41 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Maar jij bent een meisje

als het je staat wel
ja vind het zelf erg leuk en al krijg ik meestal veel commentaar van jeetje durf je dat en nee vind het langer leuker, de meeste vinden het me wel staan... en zo niet, vette pech als ik en mn man het maar leuk vinden
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:44:22 #210
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31361946
Hummie was boos? hoor ik dat nu goed Omdat ze ieder hun eigen handelsmerk hadden en niet wilden dat er 2 kale rondlopen???
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:44:30 #211
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31361951
Er komt een kapper om de boel te fatsoeneren? Want BB wil geen twee kale koppen? Ik geloof er niks van.
pi_31361961
Had wel gedacht dat BB hier niet echt op zat te wachten.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:45:21 #213
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_31361968
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:43 schreef teamlead het volgende:

[..]

Bij sommige vrouwen
Bij zeer, zeer weinig vrouwen
Wallahjeweettog
pi_31361969
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:43 schreef FuTilE het volgende:
Als ik Menno was, zou ik dat haar van Ingrid in haar slaap compleet volhangen met 4 pakjes licht doorgekauwde roze hubba-bubba.
dat is niet effectief, dat krijg je dr uit met pindakaas
doe maar een tube siliconenkit ofzo
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:45:50 #215
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31361977
Rob wil zijn kop niet kaal laten scheren voor 50.000 euro.
Ik zou dus nu gelijk gaan roken als ik Roel, Chantal of Dido was.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:45:54 #216
130755 Kinga
versier hier
pi_31361981
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:43 schreef FuTilE het volgende:
HAHAHAHAHA

Dat is nog eens humor.
pi_31361998
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:45 schreef muizemeis het volgende:

[..]

doe maar een tube siliconenkit ofzo
Ach, let's go crazy, waarom niet allebei. En zaad, veel zaad... van een gnoe.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:46:59 #218
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_31362004
Joost: ..."Ik krijg er gewoon een heel lelijke kop door"

Die knul heeft het echt nog niet door
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:47:23 #219
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31362012
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:45 schreef muizemeis het volgende:

[..]

pi_31362022
pi_31362037
Ingrid ziet er niet uit alsof ze spijt heeft van haar actie, heeft er nog steeds lol om, nou ik zou haar toch een beuk verkocht hebben
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:48:41 #222
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31362043
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:47 schreef trevanian het volgende:
[afbeelding]
wat is het ook een lekkerdje.......
pi_31362047
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:46 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Ach, let's go crazy, waarom niet allebei. En zaad, veel zaad... van een gnoe.
oke en wat dacht je dan van groene en oranje niet uitwasbare verf??

Hallo BB wij willen graag een extra bestelling doen, doe maar liter zaad van een gnoe, niet uitwasbare felgekleurde verf, tube siliconenkit en graag wat bubblegum....
De nakende waarheid.
pi_31362058
quote:
[afbeelding]
Jaaa, geniet er nog maar even van. Het zit er hoogstens nog 12 uur aan...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:49:35 #225
130054 demins
We weten niks
pi_31362070
quote:
[afbeelding]
Die gemene oogjes, die vileine lach Great shot btw!
pi_31362081
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:47 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja kan dr ook niets aan doen, dat schijnt zo te zijn... kauwgum krijg je uit haar als je het insmeert met pindakaas.... misschien dat de olie een bepaalde werking heeft op het plakkerige van de kauwgom
De nakende waarheid.
pi_31362083
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:48 schreef muizemeis het volgende:

[..]

oke en wat dacht je dan van groene en oranje niet uitwasbare verf??

Hallo BB wij willen graag een extra bestelling doen, doe maar liter zaad van een gnoe, niet uitwasbare felgekleurde verf, tube siliconenkit en graag wat bubblegum....

"BB weet dat jullie het vorige feest maar een hoerenfeest vonden, maar dit gaat wel erg ver."
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:50:34 #228
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31362090
Waar is Menno en mag ie een petje op ?
pi_31362092
wat zijn ze aan het kliederen bij de regie?
Eerst roel in de DBK en vervolgens kloppen de geluiden niet meer bij de beelden
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:50:40 #230
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31362094
Ben ik de enige die nu bij geen enkele stream normaal geluid heeft?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:50:50 #231
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31362098
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:50:53 #232
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31362100
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ja kan dr ook niets aan doen, dat schijnt zo te zijn... kauwgum krijg je uit haar als je het insmeert met pindakaas.... misschien dat de olie een bepaalde werking heeft op het plakkerige van de kauwgom
hmz.. toch maar eens mijn haar laten groeien en uitproberen dan
pi_31362108
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef FuTilE het volgende:

[..]

"BB weet dat jullie het vorige feest maar een hoerenfeest vonden, maar dit gaat wel erg ver."
mwah....
De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:51:28 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31362109
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef style het volgende:
Dat is het overbekende dbk probleem. Is iedere keer zo.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:51:30 #235
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31362110
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef style het volgende:
DBK-probleem
pi_31362115
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:36 schreef muizemeis het volgende:

[..]

volgens mij heb jij echt een blinde vlek, dat heeft menno toch niet zelf gedaan
jaja,tuurlijk muizemeis,zeker als ze samen afspreken om gekke dingen te doen zodat de aandacht op hun gevestigd wordt,nee hoor..........heb menno dat niet horen zeggen vannacht toen ie op de stip stond,zuig het gewoon uit m'n duim
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_31362118
ben dr wer vandoor, laterz!!

De nakende waarheid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:52:44 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31362130
De petten moeten echt ingeleverd worden!
pi_31362133

Ik schakel in, zag ik net Roel alweer/nog steeds met bier rondlopen

En dat haar van Menno
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:52:51 #240
65846 Bocaj
47th President.
pi_31362134
BB doet nu wel raar.... Petten inleveren
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:52:56 #241
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31362135
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is het overbekende dbk probleem. Is iedere keer zo.
Thx. Had niet meegekregen dat er nog iemand in de dbk zat.
pi_31362147
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:51 schreef muizemeis het volgende:

[..]

mwah....
My thoughts exactly
pi_31362157
Scheer die grijns van haar gezicht
Keeping an eye on the world going by my window.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:54:15 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31362167
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef Bocaj het volgende:
Raar? Helemaal niet, logisch!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:54:19 #245
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31362170
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:54:24 #246
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31362172
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:51 schreef muizemeis het volgende:
ben dr wer vandoor, laterz!!

laters
pi_31362178
De liefde tussen I en M zal wel enigzins bekoeld zijn..
pi_31362208
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef Bocaj het volgende:
Dan moet hij maar die hoofdoekjes gaan dragen van Nathalie
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:57:10 #249
2651 svann
night-hawk
pi_31362217
Menno is nog in de DBK?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:58:06 #250
65846 Bocaj
47th President.
pi_31362241
Volgend jaar moeten ze wel een dbk stream maken want nu weet je niet wat er ECHT aan de hand is.....
pi_31362261
Het geluid is bagger
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_31362266
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Da Masta Biatch!!!!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:00:03 #253
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_31362291
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:58 schreef Bocaj het volgende:
Volgend jaar moeten ze wel een dbk stream maken want nu weet je niet wat er ECHT aan de hand is.....
Misschien is dat ook de bedoeling om de kijkcijfers enigzins omhoog te krikken.
pi_31362310
LekkerSimpel - dinsdag 11 oktober 2005 @ 03:26

Roel vraagt een zeer directe vraag en Dildo ontwijkt die, omdat ze tot na donderdag wil wachten. Als Rob er dan uit moet, dan wil ze zeker tot de volgende nominatie wachten.
Roel geeft terecht aan, dat hij niet begrijpt, dat in deze situatie een uitstel kan zijn om het te bespreken.

Kan iemand me helpen te vertellen wat dido hier vanacht mee bedoeld heeft wil ze Roel gaan wegstemmen? , aangezien ze dat ook al gedroomd heeft? graag reaktie?
pi_31362315
Ingrid blijft er maar pret om houden als je haar gezicht ziet
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:02:57 #256
130755 Kinga
versier hier
pi_31362367
Wedden dat Menno niks terug durft te doen, dan vind ik hem echt een mietje..
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:03:22 #257
130054 demins
We weten niks
pi_31362381
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef farceman het volgende:
LekkerSimpel - dinsdag 11 oktober 2005 @ 03:26

Roel vraagt een zeer directe vraag en Dildo ontwijkt die, omdat ze tot na donderdag wil wachten. Als Rob er dan uit moet, dan wil ze zeker tot de volgende nominatie wachten.
Roel geeft terecht aan, dat hij niet begrijpt, dat in deze situatie een uitstel kan zijn om het te bespreken.

Kan iemand me helpen te vertellen wat dido hier vanacht mee bedoeld heeft wil ze Roel gaan wegstemmen? , aangezien ze dat ook al gedroomd heeft? graag reaktie?
En wat was de vraag?
pi_31362386
Roel doet Menno een leuke suggestie om wraak te nemen, Ingrid haar wenkbrouw er af scheren
pi_31362403
Hahaha... Roel: Ze hebben toch van die ontharingsstrips, daar zou ik er een paar van bestellen. Weetjewel, van, zo "Hee, Ing, wakker worre" en dan "Klèèèèèts"
pi_31362408
Linda ziet er bezopen uit, of lijkt dat maar zo
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:04:42 #261
65846 Bocaj
47th President.
pi_31362411
Zou nou echt de reden zijn dat Menno zijn kop niet kaal mag ivm de commerciële gedachte?

Denken ze dat de kijkers geen 2 kale koppen uit elkaar kunnen houden?
Volgens mij hebben ze geen hoge pet op van de bb-kijker!
pi_31362424
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:03 schreef cuall het volgende:
Roel doet Menno een leuke suggestie om wraak te nemen, Ingrid haar wenkbrouw er af scheren
Die veeg je zo weg, die Zangeres zonder Naam-wenkbrauwen.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:05:16 #263
2651 svann
night-hawk
pi_31362427
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef cuall het volgende:
Ingrid blijft er maar pret om houden als je haar gezicht ziet
Ik vind Ingrid een beetje eng gevoel voor humor hebben.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:05:36 #264
130054 demins
We weten niks
pi_31362434
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:04 schreef Bocaj het volgende:
Zou nou echt de reden zijn dat Menno zijn kop niet kaal mag ivm de commerciële gedachte?

Ja?
pi_31362438
quote:

Het kan wel interfereren met het stemgedrag van de TV-kijkers, voor zover BB zich daar iets van aanrekt. Hij krijgt inderdaad een héle lelijke kop als hij kaal is.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:05:53 #266
130755 Kinga
versier hier
pi_31362446
Ingrid: "ik vind het echt heel erg hoor" WAAROM DOE JE HET DAN! stomme trut
pi_31362450
LOL @ stream 2
pi_31362471
quote:

Misschien doen ze het wel voor de streamers...(of de fokkers)
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31362486
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:05 schreef svann het volgende:

[..]

Ik vind Ingrid een beetje eng gevoel voot humor hebben.
een beetje ????
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:07:17 #270
55709 Stereotomy
pi_31362490
Wat ik me afvraag: is Lieske wel *echt* gelukkig in dat huis?

Niemand luistert naar haar, niemand interesseert zich voor haar, ze komt er nooit tussen, en ze staat alleen 5 minuten midden in de belangstelling als ze piepiepiepiepiewapperdewapper doet
pi_31362512
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Stereotomy het volgende:

Niemand luistert naar haar, niemand interesseert zich voor haar, ze komt er nooit tussen, en ze staat alleen 5 minuten midden in de belangstelling als ze piepiepiepiepiewapperdewapper doet
Ik heb het vermoeden dat ze daar wel aan gewend is....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:08:18 #272
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31362518
rob heeft het gevoel dat hij ver boven de rest staat...
pi_31362535
quote:

Ach ja, who cares. Van het bankstel vraagt ook niemand zich af of het echt gelukkig is, en dat heeft ongeveer net zoveel inbreng als Lieske.
pi_31362539
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:03 schreef demins het volgende:

[..]

En wat was de vraag?
Tja dat weet ik dus ook niet...maar las stukje in slowchat van vanacht.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:09:46 #275
65846 Bocaj
47th President.
pi_31362557
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat ze daar wel aan gewend is....
Heeft ze al een gezegd dat ze het wel gewend is omdat ze een is...
pi_31362571
quote:

Lieske moet alleen maar mooi zijn en verder haar mond houden

volgens mij vinden de bewoners dat ook
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:11:15 #277
18653 crew  D.
pi_31362603
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef teamlead het volgende:
rob heeft het gevoel dat hij ver boven de rest staat...
staat ie ook

Hij is echt de nummer 1.........kandidaat om het huis te verlaten
pi_31362615
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Ach ja, who cares. Van het bankstel vraagt ook niemand zich af of het echt gelukkig is, en dat heeft ongeveer net zoveel inbreng als Lieske.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:11:42 #279
2651 svann
night-hawk
pi_31362616
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef cuall het volgende:
een beetje ????
OK, OK... een psychopaat in disguise!

Zo beter?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:12:19 #280
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31362639
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:11 schreef D.Rose het volgende:

[..]

staat ie ook

ik word een beetje misselijk van zijn geleuter nu
pi_31362649
De dames kleppen gezellig nog even over haar en kappers...
pi_31362674
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:11 schreef D.Rose het volgende:

[..]

staat ie ook

Ik ga er nog steeds van uit dat Linda er uit gaat...laat Rob nog maar even blijven
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:13:38 #283
65846 Bocaj
47th President.
pi_31362685
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:12 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik word een beetje misselijk van zijn geleuter nu
Alle benen verzamelen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:13:55 #284
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31362693
Hi allemaal

Wat een misleidende topictitel, ik ging meteen zoeken wie wat waar.
pi_31362696
pi_31362705
Joost denkt dat Rob bij heel veel kijkers iets bijzonders op roept.
pi_31362720
Joost moet best lang nadenken waarom Rob voor de kijker zou moeten blijven
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:14:40 #288
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31362723
Waarom zit er nou niemand in dat huis die de ballen heeft om tegen iedereen te zeggen wat ie denkt?
Rob denkt nu serieus dat als hij vorige keer op de bank had gezeten, hij niks te vrezen had gehad. Waarom is er nu niemand die één van zijn benen pakt, die anaal inbrengt, even stevig rondpookt en hem uitlegt dat ie (op tanja na) de grootste idioot in dat hele huis is?

Maar nee.. Hummie heeft allemaal mensen uitgezocht die lekker achterbaks tegen iemand anders gaan lopen vertellen wat ze ergens van vinden...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:15:56 #289
65846 Bocaj
47th President.
pi_31362764
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef Jojogirl het volgende:
Hi allemaal

Wat een misleidende topictitel, ik ging meteen zoeken wie wat waar.
Tja, Scanman zit de boel een beetje op te fok!ken...
pi_31362784
pi_31362785
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:14 schreef teamlead het volgende:

Maar nee.. Hummie heeft allemaal mensen uitgezocht die lekker achterbaks tegen iemand anders gaan lopen vertellen wat ze ergens van vinden...
Wat had je dan gewild? Een groepje boedhisten die de hele dag vredig zitten te mediteren?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:16:43 #292
18653 crew  D.
pi_31362788
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik ga er nog steeds van uit dat Linda er uit gaat...laat Rob nog maar even blijven
Robs vertrek zou beter zijn voor het programma
pi_31362808
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:16 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Waarom dan?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31362817
Ingrid bekend nu ook dat ze de luchtverfrisser voor de wc in Menno zijn kledingkast heeft gespoten
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:18:42 #295
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31362827
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:16 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Wat had je dan gewild? Een groepje boedhisten die de hele dag vredig zitten te mediteren?
nee, mensen die direct en eerlijk zijn.. Mensen die tegen tanja zeggen dat ze niet moet lopen te zeiken over haar magnetron-voer als de rest op pindakaas leeft. Mensen die rob uitleggen dat hij een over het paard getilde idioot is die echt niet zo bijzonder is als hij denkt, mensen die zeggen dat dido niet moet lopen zeiken als het "hard-to-get"spelletje niet werkt zoals ze bedacht had, mensen die tegen chantal zeggen dat ze haar bek moet houden omdat dat GNAGNA niet te harden is....

Dat soort mensen dus
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:19:01 #296
130054 demins
We weten niks
pi_31362833
Rob moet dur uit! ONE WAY OR ANOTHER!!! En tot zolang: alle benen inleveren!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:19:02 #297
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31362835
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:16 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Nou Rob zorgt wel voor een hoop ergernis en achterklap.

Maar ik heb ook liever Linda die misschien nog wel voor wat sexuele actie gaat zorgen erin.
pi_31362856
Ik vind die Ingrid een partij irritant zeg... echt niet te vertrouwen met die geniepige oogjes... Menno is echt een watje dat die nog zo lief doet tegen haar... als ze dit bij mij had gedaan had ze nu aan de andere kant van de schutting gelegen.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:20:10 #299
18653 crew  D.
pi_31362868
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:17 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Waarom dan?
Rob voegt niets toe, behalve de schoonmaak
pi_31362877
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:16 schreef trevanian het volgende:
[afbeelding]
Sjoeh, als dat geen echte liefde is..
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:20:24 #301
38396 mazaru
pi_31362878
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:18 schreef teamlead het volgende:

[..]

nee, mensen die direct en eerlijk zijn.. Mensen die tegen tanja zeggen dat ze niet moet lopen te zeiken over haar magnetron-voer als de rest op pindakaas leeft. Mensen die rob uitleggen dat hij een over het paard getilde idioot is die echt niet zo bijzonder is als hij denkt, mensen die zeggen dat dido niet moet lopen zeiken als het "hard-to-get"spelletje niet werkt zoals ze bedacht had, mensen die tegen chantal zeggen dat ze haar bek moet houden omdat dat GNAGNA niet te harden is....

Dat soort mensen dus
Je moet de engelse bb downloaden, dat waren tenminste huisgasten waar wat in zat.
Die hadden op 1 dag meer actie dan dit stelletje in al die weken dat ze al in dat huis zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')