Die veeg je zo weg, die Zangeres zonder Naam-wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:03 schreef cuall het volgende:
Roel doet Menno een leuke suggestie om wraak te nemen, Ingrid haar wenkbrouw er af scheren
Ik vind Ingrid een beetje eng gevoel voor humor hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef cuall het volgende:
Ingrid blijft er maar pret om houden als je haar gezicht ziet
Ja?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:04 schreef Bocaj het volgende:
Zou nou echt de reden zijn dat Menno zijn kop niet kaal mag ivm de commerciële gedachte?
Denken ze dat de kijkers geen 2 kale koppen uit elkaar kunnen houden?
Volgens mij hebben ze geen hoge pet op van de bb-kijker!
Het kan wel interfereren met het stemgedrag van de TV-kijkers, voor zover BB zich daar iets van aanrekt. Hij krijgt inderdaad een héle lelijke kop als hij kaal is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:04 schreef Bocaj het volgende:
Zou nou echt de reden zijn dat Menno zijn kop niet kaal mag ivm de commerciële gedachte?
Misschien doen ze het wel voor de streamers...(of de fokkers)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:04 schreef Bocaj het volgende:
een beetje ????quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:05 schreef svann het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid een beetje eng gevoel voot humor hebben.
Ik heb het vermoeden dat ze daar wel aan gewend is....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me afvraag: is Lieske wel *echt* gelukkig in dat huis?
Niemand luistert naar haar, niemand interesseert zich voor haar, ze komt er nooit tussen, en ze staat alleen 5 minuten midden in de belangstelling als ze piepiepiepiepiewapperdewapper doet
Ach ja, who cares. Van het bankstel vraagt ook niemand zich af of het echt gelukkig is, en dat heeft ongeveer net zoveel inbreng als Lieske.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Niemand luistert naar haar, niemand interesseert zich voor haar, ze komt er nooit tussen, en ze staat alleen 5 minuten midden in de belangstelling als ze piepiepiepiepiewapperdewapper doet
Heeft ze al een gezegd dat ze het wel gewend is omdat ze eenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze daar wel aan gewend is....
Lieske moet alleen maar mooi zijn en verder haar mond houdenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
staat ie ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef teamlead het volgende:rob heeft het gevoel dat hij ver boven de rest staat...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach ja, who cares. Van het bankstel vraagt ook niemand zich af of het echt gelukkig is, en dat heeft ongeveer net zoveel inbreng als Lieske.
ik word een beetje misselijk van zijn geleuter nuquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
staat ie ook
Hij is echt de nummer 1.........kandidaat om het huis te verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |