ja kan dr ook niets aan doen, dat schijnt zo te zijn... kauwgum krijg je uit haar als je het insmeert met pindakaas.... misschien dat de olie een bepaalde werking heeft op het plakkerige van de kauwgomquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
oke en wat dacht je dan van groene en oranje niet uitwasbare verf??
Hallo BB wij willen graag een extra bestelling doen, doe maar liter zaad van een gnoe, niet uitwasbare felgekleurde verf, tube siliconenkit en graag wat bubblegum....
![]()
hmz.. toch maar eens mijn haar laten groeien en uitproberen danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja kan dr ook niets aan doen, dat schijnt zo te zijn... kauwgum krijg je uit haar als je het insmeert met pindakaas.... misschien dat de olie een bepaalde werking heeft op het plakkerige van de kauwgom
mwah....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
"BB weet dat jullie het vorige feest maar een hoerenfeest vonden, maar dit gaat wel erg ver."
Dat is het overbekende dbk probleem. Is iedere keer zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef style het volgende:
Ben ik de enige die nu bij geen enkele stream normaal geluid heeft?
DBK-probleemquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef style het volgende:
Ben ik de enige die nu bij geen enkele stream normaal geluid heeft?
jaja,tuurlijk muizemeis,zeker als ze samen afspreken om gekke dingen te doen zodat de aandacht op hun gevestigd wordt,nee hoor..........heb menno dat niet horen zeggen vannacht toen ie op de stip stond,zuig het gewoon uit m'n duimquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]volgens mij heb jij echt een blinde vlek, dat heeft menno toch niet zelf gedaan
Thx. Had niet meegekregen dat er nog iemand in de dbk zat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het overbekende dbk probleem. Is iedere keer zo.
Raar? Helemaal niet, logisch!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef Bocaj het volgende:
BB doet nu wel raar.... Petten inleveren
quote:
Dan moet hij maar die hoofdoekjes gaan dragen van Nathaliequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef Bocaj het volgende:
BB doet nu wel raar.... Petten inleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |