Maar jij bent een meisjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik haal ook regelmatig de tondeuze over mn kop, heerlijk een gemillimeterd koppie!!![]()
nu weer ietsje langer, centimetertje ofzo.... ook leuk
ik vind dat toch wat eng klinken hoor, heeft ze WOII al gehad met geschiedenisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
![]()
Ons kleutertje heeft het weer over haar Germaanse uiterlijk.
What's next? Haar knie?
Zou beetje flauw zijn als ze dat in de dbk gingen doen, waar de camera 9 van de 10 keer niet filmtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
Vadertje en moedertje spelen zal er voorlopig niet van komen...![]()
vind je DAT een sanctie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef mamapan het volgende:
sanctie van BB:
Er komt nú een kapper om zijn haar te fatsoeneren
Bij sommige vrouwenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar jij bent een meisje
Staat wel stoer bij een vrouw!![]()
als het je staat welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar jij bent een meisje
Staat wel stoer bij een vrouw!![]()
dat is niet effectief, dat krijg je dr uit met pindakaasquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:43 schreef FuTilE het volgende:
Als ik Menno was, zou ik dat haar van Ingrid in haar slaap compleet volhangen met 4 pakjes licht doorgekauwde roze hubba-bubba.
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:43 schreef FuTilE het volgende:
Als ik Menno was, zou ik dat haar van Ingrid in haar slaap compleet volhangen met 4 pakjes licht doorgekauwde roze hubba-bubba.
Ach, let's go crazy, waarom niet allebei. En zaad, veel zaad... van een gnoe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is niet effectief, dat krijg je dr uit met pindakaas![]()
doe maar een tube siliconenkit ofzo
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is niet effectief, dat krijg je dr uit met pindakaas![]()
quote:
oke en wat dacht je dan van groene en oranje niet uitwasbare verf??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:46 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, let's go crazy, waarom niet allebei. En zaad, veel zaad... van een gnoe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |