Die Roelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:31 schreef Marrije het volgende:
Roel: alle petten inleveren!
nog niet, benm dr klein beetje huiverig voor, kan het nooit halen bij de boeken natuurlijk... maar als het goed is ga ik wel binnenkort, ik zou kaartjes krijgen van mn broertje nog voor mn verjaardagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu we toch off-topic aan het gaan zijn: heb jij enig idee hoe de film geworden is...? Die heb ik nog steeds niet gezien![]()
Ze heeft inderdaad snel leedvermaak als iemand anders in de maling wordt genomen. Het zal me benieuwen hoe ze zelf reageert als zoiets met haar wordt geflikt. Door dat gezeik met Menno en de homo raakte ze al overstuur.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:33 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop echt dat Menno snachts een flink stuk van Ingrid der haren afhakt, eens kijken of ze dan nog lacht...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:32 schreef riri het volgende:
menno gaat niks te ver om de aandacht op zich te vestigen
rare kerel
ik haal ook regelmatig de tondeuze over mn kop, heerlijk een gemillimeterd koppie!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:35 schreef Bocaj het volgende:
Mijn kop is ook kaal (standje 0 op de tondeuze) en het is echt fijn een kale kop en heel belangrijk nooit meer haar wassen/kammen!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:37 schreef demins het volgende:
De ingredienten voor een fantastische exlosie stapelen zich op... GO FOR IT!!![]()
precies.. lekker makkelijk zo kortquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik haal ook regelmatig de tondeuze over mn kop, heerlijk een gemillimeterd koppie!!![]()
nu weer ietsje langer, centimetertje ofzo.... ook leuk
LOLquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. lekker makkelijk zo kort
Maar dan wel helemaal en niet alleen zo'n scheiding
Vadertje en moedertje spelen zal er voorlopig niet van komen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef Fiorenza het volgende:
Zijn ze nu in de dbk kappertje aan het spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |