Tan-ja, ja!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Nog drie daagjes volhouden, dan is hij weg.
in dat geval zou het dus volkomen terecht zijn als je de wind vreselijk van voren kreegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De eerste regel ben ik al niet met je eens. Ik had dus echt geen poot uitgestoken voor Tanja in dat huis. Dus dan lijkt het me helder dat ik het geen probleem vind als Rob dat ook niet doet, logisch eerder.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, want de wasknijpers moeten natuurlijk aan de onderkant. Nee, de bovenkant, maar dan wel met de kleren binnenstebuiten. Of toch de onderkant, want dan valt de afdruk niet op. Nee wacht, doe maar geen wasknijpers.
Dat die vent dat nou niet snapt he?
Ja, dat heb ik ook steeds!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef twentemeisje het volgende:
Joost![]()
Ik moet telkens aan Rolf Wouters denken als ik hem hoor en zie...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En ze heeft geen tieten. Kortom het is een kleuter.
vieze tepels heeft ze ook overigens
nouja inderdaad, ben ook niet zo zeer benieuwd naar de baby, als wel hoe tanja is als moeder en wat voor effect het gaat hebben op de rest van de bewonersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tsja.. let's face it.. het blijft behelpen met deze bewoners
Ik zou er persoonlijk geen enkel bezwaar tegen hebben als we die baby alleen 1x in een live-uitzending te zien zouden krijgen....
Het zou me niks verbazen als Joost de zoon is van Rolf Wouters... Joost Woutersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef twentemeisje het volgende:
Joost![]()
Ik moet telkens aan Rolf Wouters denken als ik hem hoor en zie...
De anderen hebben ook nooit de kans gekregen van hem, hij moest en zou koken. Hij is vroeg op, dan gá je toch opruimen. Als alles voor je gedaan wordt, dan hoéf je zelf ook niets meer te doen. Rob geniet van deze lei(ij)dende rol, en na donderdag kunnen zijn kinderen hun lol weer op!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Rob is ms een dominant aanwezige jojo geweest in de eerste weken, maar hij doet ook gewoon een hoop, dat ís gewoon zo, klaar
sommige uitdagingen zijn wel heel verleidelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja inderdaad, ben ook niet zo zeer benieuwd naar de baby, als wel hoe tanja is als moeder en wat voor effect het gaat hebben op de rest van de bewoners
en ach behelpen... eik ben ik allang blij dat ik ze niet allemaal supertof en engeltjes vind enzo... waar moet ik me dan in godsnaam aan irriteren of wat moet ik dan gaan afzeiken??
Nee vind het wel best zo, kan mezelf iedere dag op de borst kloppen dat ik gelukkig niet zo randdebielerig ben..
tenminste, niemand heeft het ooit zo tegen me gezegd..
Of tenminste iig niet tot de tijd dat je je met 11 vreemden vrijwillig in een huis laat opsluiten, waar je dan ook nog overal 24 uur gevolgd wordt met camera's. Misschien brengt dat gewoon het slechste in een mens boven? Of moet je gewoon al debielig zijn om het te willen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja inderdaad, ben ook niet zo zeer benieuwd naar de baby, als wel hoe tanja is als moeder en wat voor effect het gaat hebben op de rest van de bewoners
en ach behelpen... eik ben ik allang blij dat ik ze niet allemaal supertof en engeltjes vind enzo... waar moet ik me dan in godsnaam aan irriteren of wat moet ik dan gaan afzeiken??
Nee vind het wel best zo, kan mezelf iedere dag op de borst kloppen dat ik gelukkig niet zo randdebielerig ben..
tenminste, niemand heeft het ooit zo tegen me gezegd..
nou weet het nog niet... zal niets voorspellen voor vanavond, maar denk wel dat er iets heftigs aan zite te komen... het gaat steeds feller volgens mij en ze kunnen steeds minder irritaties opkroppen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:10 schreef Copycat het volgende:
Zal het vanavond dan eindelijk eens tot een uitbarsting komen?
Of wordt alles weer gesusd onder het mom van 'denk aan je imago".
Zal het laatste wel weer zijn, BB-ers zonder ballen.
Ik ben er ook bang voor ja.. Volgend jaar toch maar met een aantal Fok-kers dat huis in gaan...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:10 schreef Copycat het volgende:
Zal het vanavond dan eindelijk eens tot een uitbarsting komen?
Of wordt alles weer gesusd onder het mom van 'denk aan je imago".
Zal het laatste wel weer zijn, BB-ers zonder ballen.
Rob mag er idd uit.... het wordt dan rommeliger en ik wil Roel wel eens zien koken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:11 schreef mamapan het volgende:
[..]
De anderen hebben ook nooit de kans gekregen van hem, hij moest en zou koken. Hij is vroeg op, dan gá je toch opruimen. Als alles voor je gedaan wordt, dan hoéf je zelf ook niets meer te doen. Rob geniet van deze lei(ij)dende rol, en na donderdag kunnen zijn kinderen hun lol weer op!
nee daar is ie te makkelijk voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:12 schreef demins het volgende:
[..]
sommige uitdagingen zijn wel heel verleidelijk![]()
Ik denk dat als Rob eruit gaat... Chantal het overneemt als figuur die de orde probeert te houden. Gezien het feit dat de meeste toch wel respect voor haar hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Rob mag er idd uit.... het wordt dan rommeliger en ik wil Roel wel eens zien koken!
Das mooi dan is zij de volgende die eruit gaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat als Rob eruit gaat... Chantal het overneemt als figuur die de orde probeert te houden. Gezien het feit dat de meeste toch wel respect voor haar hebben.
ja natuurlijk speelt dat mee... en vergeet ook niet dat wij een hoop gedrag debielerig vinden omdat wij ook de andere kant van het (een willekeurig) verhaal kennen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of tenminste iig niet tot de tijd dat je je met 11 vreemden vrijwillig in een huis laat opsluiten, waar je dan ook nog overal 24 uur gevolgd wordt met camera's. Misschien brengt dat gewoon het slechste in een mens boven? Of moet je gewoon al debielig zijn om het te willen?
ruzie is groot woord... werden wat irritaties uitgesproken... ruzie is wat nodig isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Wie hebben er ruzie?? Ik zag niets in de streamverslagen....
Helemaal mee eens muizemeisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahaha nou moet heel eerlijk zeggen dat ik vind dat ze de laatste week best te pruimen is... en ja ik ben toch wel benieuwd naar de baby![]()
Linda is nogal goedkoop maar daar vermaak ik me ook nog wel mee,
maar rob?? nee bah wat een vies mannetje, gaan mn haren echt recht van overeind staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |