Met een beetje mazzel is ze aan de valiumquote:
Placebo's zijn ONWIJS MEGA goede pillen joh! Daar kun je echt ALLES SUPERSNEL mee genezen jah!quote:
Je hebt mijn eerste bericht in dit topic duidelijk overgeslagenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Wie hebben er ruzie?? Ik zag niets in de streamverslagen....
En je kan ze gewoon via INTERNET bestellen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Placebo's zijn ONWIJS MEGA goede pillen joh! Daar kun je echt ALLES SUPERSNEL mee genezen jah!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Placebo's zijn ONWIJS MEGA goede pillen joh! Daar kun je echt ALLES SUPERSNEL mee genezen jah!
Hij zal nu wel moeten jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:24 schreef Marrije het volgende:
Menno gaat voor KAAL
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt mijn eerste bericht in dit topic duidelijk overgeslagen
wat is er gebeurt dan??quote:
De samenvatting: Ingrid hield de tondeuze vast... Menno vertrouwde haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net in...Wát hebben ze NOU weer gedaan?!
Ze hebben haar *iets* gegeven. Twee maal daags innemen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |