best gek, omdat hij niet anders doet dan dat gedrag vertonenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:01 schreef starcraft het volgende:
opleiding psychologie en niet weten wat recalcitrant is?![]()
Ze is er helemaal klaar meequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:07 schreef Utwodublin het volgende:
Dido durft Roel niet aan te kijken. En hij doet nog wel zo lief.
Volgens komt dido nooit klaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:16 schreef Falco het volgende:
Ik sta dus net op, zet de streams aan en wat hoor ik? Weeeer gezeik van Dido. Is ze dr nog steeds niet klaar mee
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:18 schreef Inca het volgende:
menno en ingrid gaan chantal nomineren
Leuk, was te verwachten op een gegeven valt bij iemand het kwartje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:18 schreef Inca het volgende:
hebben ze daar ent een afspraak over gemaakt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:18 schreef Inca het volgende:
Hebben ze niet gedaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:22 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hebben ze daar ent een afspraak over gemaakt?
dat mag toch niet?
Ik schakel net inquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:18 schreef Inca het volgende:
Is al eerder gebeurd het is de softste BB ooit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:22 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hebben ze daar ent een afspraak over gemaakt?
dat mag toch niet?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:17 schreef starcraft het volgende:
Het rouwproces van Chantal.
Ze rukten hem zo uit mijn hand, ik kon geeneens afscheid nemen. (hem is de sigaret)
nee dat denk ik gewoonquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik schakel net in![]()
Zeiden ze dat letterlijk?
licht mag overdag in de slaapkamer niet uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:24 schreef socko het volgende:
En roel slaapt net 2 minuten...
moet die maar niet de hele nacht opblijven en te zuipenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:30 schreef regenworm het volgende:
Roel ligt te flippen hij wil slapen draaien ze muziek
klopt maar je weet hoe hij is een macho die zijn pikkie laat pratenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Inca het volgende:
[..]
moet die maar niet de hele nacht opblijven en te zuipen
hoe zit dat dan bij expeditie robinson nemen ze daar alleen kandidaten aan die niet roken dan ofzo??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Cherryman het volgende:
Hmm ik zit even te denken.. Stel dat een of meerdere van de rokers na deze week helemaal niet meer gaat roken.. Dan moet ik dat ook kunnen...
Zou BB ook therapeutisch kunnen werken, hehehe dan is het toch niet helemaal zonde van mijn tijd ;-)
Maar die muziek dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
licht mag overdag in de slaapkamer niet uit.
Er is ook geen weekopdracht ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Inca het volgende:
[..]
moet die maar niet de hele nacht opblijven en te zuipen
hij kan makkelijk meer slaap pakken dan hij nu gedaan heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is ook geen weekopdracht ofzo
Ik denk dat om die reden rokers zich niet aanmeldenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:34 schreef Inca het volgende:
[..]
hoe zit dat dan bij expeditie robinson nemen ze daar alleen kandidaten aan die niet roken dan ofzo??
Toen was deze regel nog niet van toepassing.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:35 schreef socko het volgende:
[..]
Maar die muziek dan?
Licht kan ik ook bij slapen...
Hoe ging dat bij dat fietsten dan dan sliepen er ook mensen overdag toch?
Dat was Marilyn Mansonquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:37 schreef milagro het volgende:
iemand die weet welke groep dit is?
[BB SC] 459 - Hollen of stilstaan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:39 schreef Utwodublin het volgende:
Btw, onder welke plantenbak heeft Roel dat geld verstopt, er staan er vier?
lachen en hoe moet dat nu verder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:43 schreef wickie het volgende:
Hahaha Tanja heeft de opdracht van Roel goed geraden.
Dat was maar een gok van mij hoorquote:
ik weet het niet zeker maar er moet ergens op dit forum een filmje staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was maar een gok van mij hoor![]()
Of weet jij zeker dat het daar ligt?
ok dank links achterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
[BB SC] 459 - Hollen of stilstaan?
Of toch niet? k Dacht zelf die ene waar chantal net bij stond, toen ze steentjes aan het gooien was.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:45 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja heeft gelijk over de opdracht van Roel
Chantal heeft ongelijk, die denkt dat Roel bewust sporen achter moest laten.
Dido heeft gelijk, dat die opdracht was: 500 euro per gerookte sigaret.
Chantal ziet dat nu ook in.
Lieske gelooft niet dat zo`n geheime opdracht wordt gegeven, als het voor de 50.000 gaat, zoals deze week.
Strategisch spel van Chantal? Hoogst waarschijnlijk wel..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:56 schreef milagro het volgende:
En nu vraagt hij over Rob, waarom iedereen zo tegen hem is.
Chantal "ik ben gelukkig op tijd wijs geworden, er is een hetze tegen hem gevoerd vlak voor de nominatie ronde"
Ze is blij dat ze hem niet genomineerd heeft, en zich dus niet heeft laten beinvloeden door Menno en Ingrid, die die hetze gestart zijn volgens haar, om Menno te sparen.
in almere?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef stil het volgende:
Ik wens een regenbui in almere.
Jij maakt geen vrienden daar in Almerequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef stil het volgende:
Ik wens een regenbui in almere.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Jij maakt geen vrienden daar in Almere![]()
sinds gisteravond denk ik dat ze echt zo is. ze voelde zich kotsberoerd en toch nog met dido roddelen. En ze is er ook veel te goed in, dit is volgens mij een gewoonte voor haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Strategisch spel van Chantal? Hoogst waarschijnlijk wel..
Of.... veel enger eigenlijk... zou ze dit nu werkelijk ook gelóven, en van zichzelf denken dat ze de
goedheid zelve is die het beste met iedereen voor heeft? Dat ze na de exit door Ruud of Bridget gevraagd wordt naar haar stookgedrag en dat ze dan niet snapt waar ze het over hebben..
* sprakeloos*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:56 schreef milagro het volgende:
En nu vraagt hij over Rob, waarom iedereen zo tegen hem is.
Chantal "ik ben gelukkig op tijd wijs geworden, er is een hetze tegen hem gevoerd vlak voor de nominatie ronde"
Ze is blij dat ze hem niet genomineerd heeft, en zich dus niet heeft laten beinvloeden door Menno en Ingrid, die die hetze gestart zijn volgens haar, om Menno te sparen.
Ik zie het ook als gewoontegedrag, en niet als onderdeel van een tactiekquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:58 schreef Cuaderno het volgende:
sinds gisteravond denk ik dat ze echt zo is. ze voelde zich kotsberoerd en toch nog met dido roddelen. En ze is er ook veel te goed in, dit is volgens mij een gewoonte voor haar
Moet, vanwege de chemicalien tijdens het productieproces.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:58 schreef caradoc het volgende:
Waarom wast ze die klere kleren eigenlijk? Die koter heeft die dingen niet eens gedragen.
Het ergste is dat hij daar heilig van overtuigd isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
Rob helemaal alleen op de stip zingend: ik heb vrienden, rijendik![]()
Rob wordt steeds wanhopigerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
hij heeft best humor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
Baby kleertjes moeten eerst gewassen worden voor ze worden gedragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:58 schreef caradoc het volgende:
Waarom wast ze die klere kleren eigenlijk? Die koter heeft die dingen niet eens gedragen.
Niet 10 keer in een week hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef stil het volgende:
[..]
Baby kleertjes moeten eerst gewassen worden voor ze worden gedragen.
Of het zijn gewoon heeel veel kleertjes die gewassen moeten worden?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet 10 keer in een week hoor
Ik weet zonder haar te zien welk shirt dat isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:07 schreef regenworm het volgende:
tanja heeft haar ik wil naar huis toe shirt aan![]()
![]()
wordt tijd dat talpa de streamserver een reboot geeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef BONG4002 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik logde net in op Stream 1 en zag dat de framerate alweer niet goed was, sinds wanneer is dat al zo?Vorige week was het 3 en nu dus 1 blijkbaar
hoiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef BONG4002 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik logde net in op Stream 1 en zag dat de framerate alweer niet goed was, sinds wanneer is dat al zo?Vorige week was het 3 en nu dus 1 blijkbaar
Ik denk beide, dat is de ultieme engtequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Strategisch spel van Chantal? Hoogst waarschijnlijk wel..
Of.... veel enger eigenlijk... zou ze dit nu werkelijk ook gelóven, en van zichzelf denken dat ze de
goedheid zelve is die het beste met iedereen voor heeft? Dat ze na de exit door Ruud of Bridget gevraagd wordt naar haar stookgedrag en dat ze dan niet snapt waar ze het over hebben..
Alleen tragisch dat ze al wekenlang helemaal onderaan staat in de Talpa populariteitspol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:10 schreef milagro het volgende:
Ik denk beide, dat is de ultieme engte
Bespaar me dat. Wat een vreselijke vent is dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef Wup het volgende:
[..]
Rob wordt steeds wanhopiger
van mij mag hij nog even blijven
Ze adviseert anderen konstant hoe ze zich beter níet kunnen gedragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alleen tragisch dat ze al wekenlang helemaal onderaan staat in de Talpa populariteitspol.
Dus als er al een taktiek zou zijn (wat ik dus zelf niet denk), is het hoogst houdbare effect het bij de laatste 3 zitten
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:59 schreef Snaptnix het volgende:
Moet, vanwege de chemicalien tijdens het productieproces.
Dank uquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef stil het volgende:
Baby kleertjes moeten eerst gewassen worden voor ze worden gedragen.
dat heeft ze een kutkopquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Rob over een bikinilijn tegen Dido: groeit het hard, groeit het snel
Dido: ja, kijk maar naar mijn wenkbrauwen
Mag ik ook een kopje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:32 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen!![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Tuurlijk.quote:
quote:
Van harte gefeliciteerd!quote:* CartWOman is jarig dus amper aanwezig vandaag.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
Tuurlijk.![]()
* CartWOman is jarig dus amper aanwezig vandaag.
Aaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
[..]
Tuurlijk.![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
gefeliciteerd en leuke dagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:40 schreef milagro het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
Je dacht , ik geef even wat subtiele hints![]()
Dankjewel!quote:Gefeli, dat je maar een grote meid mag worden, in goede gezondheid en met veel liefde en met belletjes en zo![]()
![]()
Hier heb ik dat beeld niet gezienquote:
Een eigen topic waardig:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dankjewel!![]()
Allemaal bedankt voor de felicitaties, jullie zijn lief.
[..]
Net bij de wissel tussen Rob en Joost stonden ze weer met 4 voeten erop... dus zal best wel worden toegestaan door bb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:53 schreef regenworm het volgende:
Even een vraagje:
Wordt de wissel nog goed in beeld gebracht.
En dan vooral het voetenwerk.
Het viel mij op nadat het de 2e keer fout ging de regie niet meer op de voeten inzoemd.
BB zegt niks tot donderdag 14:00 niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net bij de wissel tussen Rob en Joost stonden ze weer met 4 voeten erop... dus zal best wel worden toegestaan door bb.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef Bocaj het volgende:
@Milagro
Ik durf het bijna niet te vragen.... Maar ben jij een webcamgirl?
Ik nomineer alle bewoners voor the NIXfaktor !!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:17 schreef Falco het volgende:
Okee jongens houd maar weer op met zingen!
Mother I ??? like to heavily fuck ???quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:15 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben nauwelijks meer een 'girl' te noemen, schat
Ik ben een Mimhlthftya
Maar nee dus, ik niet, je verwart me met andere Fokdames
Mother I might have liked to have fucked twenty years agoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Mother I ??? like to heavily fuck ???
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:19 schreef regenworm het volgende:
En ook deze wissel ging weer fout
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:20 schreef NG het volgende:
Asjeblieft.. schiet Nathalie neer...
Kunnen ze niet even ergens chagerijnig gaan doen ofzo?
jij wilt te graagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:19 schreef regenworm het volgende:
En ook deze wissel ging weer fout
Wacht jij maar af beck... (Donderdag zeggen ze dat de opdracht mislukt is!)quote:
Volgens mij zag ik duidelijk vier voeten op de rode stip.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:23 schreef milagro het volgende:
[..]
jij wilt te graag![]()
1 voet erop, andere eraf, achter elkaar, en dan 1 voet erbij terwijl de andere eraf gaat vrijwel tegelijk
prima dus.
Van Hartequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef Bocaj het volgende:
@Milagro
Ik durf het bijna niet te vragen.... Maar ben jij een webcamgirl?
is er dan ook maar iets intiems aan webcamgirlsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:27 schreef cuall het volgende:
[..]
foei zeg, vraag niet zulke intieme dingen
![]()
Heel leuk om ook dat is te zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:54 schreef Marrije het volgende:
Roel kan niet wachten tot ie terugziet hoe Sjan is belazerd door Menno.
Is het niet eens tijd voor een wissel?
-edit- en nog 1 keer de link naar de foto's van de regiekamer Het BB5-huis in Aalsmeer
Zeker als lieske onder de douche stond even inzoemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel leuk om ook dat is te zien![]()
![]()
Had graag achter die beeldschermpjes gezeten![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker als lieske onder de douche stond even inzoemen![]()
![]()
Omdat ze van de dokter te horen kreeg dat ze zo min mogelijk moet lopen Loedertje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:54 schreef Loedertje het volgende:
(Waarom ligt Lieske nog steeds op een zitzak alsof ze een zware blessure heeft)
Omdat ze zich aansteltquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:54 schreef Loedertje het volgende:
Lieske bewijst haar nutteloosheid in het huis en Natalie probeerde haar vrijgezelle vrienden aan Dido te koppelen.
Spannend !
(Waarom ligt Lieske nog steeds op een zitzak alsof ze een zware blessure heeft)
is ze nou weer aan het janken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:53 schreef F4iTH het volgende:
[afbeelding]
Als ik dit zie denk ik: laat dat inzoomen maar zitten.![]()
Dan wist die dokter zeker niet dat ze voor dat vreselijke ongeluk met die onwijs harde bal ook al amper van d'r gat afkwamquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze van de dokter te horen kreeg dat ze zo min mogelijk moet lopen Loedertje.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:53 schreef F4iTH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik dit zie denk ik: laat dat inzoomen maar zitten.![]()
Bij haar zie ik het verschil niet meer. Volgens mij lag ze te gapen oid.quote:
Zullen we zoenen?quote:
Dat is idd een hele leuke fotoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we zoenen?![]()
Nee niet met jou trevanian.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze van de dokter te horen kreeg dat ze zo min mogelijk moet lopen Loedertje.
Prima, joh, jij weet het weer beterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Volgens mij is er tegen haar gezegd dat lopen op zich geen kwaad kan, alleen dat het pijn kan doen.
Die mondhoeken!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Gert.. Hebbes!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Gert.. Hebbes!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
fafafafafafafaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Gert.. Hebbes!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn.. het heeft even geduurd, maar eindelijk te pakken. De tweede is de beste denk ik. Die moet evne in het Nathalie topic.quote:
Lieske heeft haar eigen waarheidquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Volgens mij is er tegen haar gezegd dat lopen op zich geen kwaad kan, alleen dat het pijn kan doen.
Niet voor mezelfs hoor maar voor iedereen hier op fokquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker als lieske onder de douche stond even inzoemen![]()
![]()
Ja die tweede is het beste.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn.. het heeft even geduurd, maar eindelijk te pakken. De tweede is de beste denk ik. Die moet evne in het Nathalie topic.
Het heeft nogal rare effecten op dr gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:17 schreef teun911 het volgende:
Natte Lee zweert bij zo'n cabine waar ze je bruin spuiten.
Das een andere techniek dan de zonnebank.
Oeh! Eng hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:22 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Als je die mond omdraait in fotoshop, is het net The Joker. Mja ik heb fotoshop niet....
Zo te zien ben jij er nog niet helemaal klaar meequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
Voor de Dido liefhebbers nog maar een dan
[afbeelding]
Een beetje als jouw usernaam jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:29 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Nou zo ziet ze er toch een stuk beter uit?![]()
Dat is op het werk, niet in het huisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
Chantal schijnt er normaliter ook maar 6 te roken, overdag
Maar bij hen is overdag maar van 13.00 tot 17.00. Daarvoor slapen ze en daarna is het avond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
Tanja zei vanmorgen iets van " ik hou me aan die 4 sigaretten p/d, wordt wel lastig, maar ja"... of zoiets.
Zou ze nu echt zelf denken dat ze er maar 4 rookt
Of kijk ik toevallig steeds naar haar als ze er net 1 op gestoken heeft enrookt ze veel minder dan ik denk?
Alleen Dido gaf toe er veel te roken.
Oh ik dacht alquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is op het werk, niet in het huis![]()
Ik zie Sjan al voor me in de rookkamer: 'heb je al gehoord...blablabla...'quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ik dacht al
Rookvrije werkplek zeker dan
Chantal rookte in het BB huis minimaal 1 pakje per dag van haarzelf, daarnaast rookte ze van anderen mee en verstopte ze ook nog eens sigaretten omdat ze bang was dat anderen elke keer van haar mee gingen roken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
Alleen Dido gaf toe er veel te roken.
Ik zie dingen, tussen mensen hier, echt, maar ik zeg niets, mij hoor je niet, ik bemoei me er verder niet mee, ik ben geen opvoeder hier of zo, en wie ben ik om te oordelen daarover, ja toch, maar ik kan je 1 ding zeggen, en dat is dat ik blij ben dat ik ben zoals ik ben, kan mezelf recht aankijken in de spiegel, Chan, je mag er zijn, je deugt, ik bedoel, ik heb ook mijn fouten, daar niet van, maar ik zou zelf nooit zo op die manier te werk gaan, doe het dan openlijk, wees eerlijk, zeg dan gewoon wat je dwars zit, ipv in de rookkamer met anderen achter diegene's rug te klagen over wat je aan die persoon stoort, ja toch, of zie ik dat verkeerd, nee, toch, dacht ik ook, ja, Chan is wel goed, maar niet gek Gna Gna Gna Gna Gna........quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie Sjan al voor me in de rookkamer: 'heb je al gehoord...blablabla...'
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zie dingen, tussen mensen hier, echt, maar ik zeg niets, mij hoor je niet, ik bemoei me er verder niet mee, ik ben geen opvoeder hier of zo, en wie ben ik om te oordelen daarover, ja toch, maar ik kan je 1 ding zeggen, en dat is dat ik blij ben dat ik ben zoals ik ben, kan mezelf recht aankijken in de spiegel, Chan, je mag er zijn, je deugt, ik bedoel, ik heb ook mijn fouten, daar niet van, maar ik zou zelf nooit zo op die manier te werk gaan, doe het dan openlijk, wees eerlijk, zeg dan gewoon wat je dwars zit, ipv in de rookkamer met anderen achter diegene's rug te klagen over wat je aan die persoon stoort, ja toch, of zie ik dat verkeerd, nee, toch, dacht ik ook, ja, Chan is wel goed, maar niet gek Gna Gna Gna Gna Gna........
Als BB echt wou stoken moeten ze pakjes met blauwe muisjes aan het huis geven nuquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zie dingen, tussen mensen hier, echt, maar ik zeg niets, mij hoor je niet, ik bemoei me er verder niet mee, ik ben geen opvoeder hier of zo, en wie ben ik om te oordelen daarover, ja toch, maar ik kan je 1 ding zeggen, en dat is dat ik blij ben dat ik ben zoals ik ben, kan mezelf recht aankijken in de spiegel, Chan, je mag er zijn, je deugt, ik bedoel, ik heb ook mijn fouten, daar niet van, maar ik zou zelf nooit zo op die manier te werk gaan, doe het dan openlijk, wees eerlijk, zeg dan gewoon wat je dwars zit, ipv in de rookkamer met anderen achter diegene's rug te klagen over wat je aan die persoon stoort, ja toch, of zie ik dat verkeerd, nee, toch, dacht ik ook, ja, Chan is wel goed, maar niet gek Gna Gna Gna Gna Gna........
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:19 schreef bunnyma het volgende:
Tanja vraagt aan Nathalie wat er voor die avond op het menu staat.
Nathalie zegt: "Gehakt"
Geschokt reageert Tanja. Zij zegt dat zij zeker geen gehakt eet, want zij vertrouwt die gehakt niet omdat er gisteren een paar mensen ziek waren.
Zij weet natuurlijk niet dat Chantal ziek was van een overdosis nicotine en Roel en Linda van een overdosis alcohol.![]()
Ik hoor het haar zeggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Valt nog mee dat Rob niet de schuld krijgt. Hij maakt tenslotte de keuken schoonquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:19 schreef bunnyma het volgende:
Tanja vraagt aan Nathalie wat er voor die avond op het menu staat.
Nathalie zegt: "Gehakt"
Geschokt reageert Tanja. Zij zegt dat zij zeker geen gehakt eet, want zij vertrouwt die gehakt niet omdat er gisteren een paar mensen ziek waren.
Zij weet natuurlijk niet dat Chantal ziek was van een overdosis nicotine en Roel en Linda van een overdosis alcohol.![]()
Bang dat iemand haar wil vergiftigen mischienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
het lijkt wel of Tanja steeds achterdochtiger wordt met betrekking tot eten
Dit is slechts een voorbode op wat er nog komen gaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Haar eis dat iedereen die de baby aanraakt eerst zijn/haar handen wast, is ook veelbelovend wat dat betreft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:28 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Dit is slechts een voorbode op wat er nog komen gaat.
Straks als de baby is geboren schiet zij regelrecht in een kraambedpsychose als je 't mij vraagt.
wat Gert al zegt, ze verwacht ook dat mensen eerst hun handen wassen voor ze de baby op pakken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Smetvrees misschien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat kind van haar gaat een zware tijd tegemoet. Tanja belt al bij het minste geringste de Dokter, het kind wordt volgepropt met weetikveelwat voor medicijnen, is bij voorbaat allergisch voor alles en mag niet men vriendjes spelen omdat die vies zijn. Ik heb nu al medelijden met het meisjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:42 schreef milagro het volgende:
[..]
wat Gert al zegt, ze verwacht ook dat mensen eerst hun handen wassen voor ze de baby op pakken.
als ze net gegeten hebben , okay, maar standaard
en er mag natuurlijk ook niet gerookt worden meer in huis.
harde muziek mag ook niet meer, of anderzins herrie.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:42 schreef milagro het volgende:
[..]
wat Gert al zegt, ze verwacht ook dat mensen eerst hun handen wassen voor ze de baby op pakken.
de tondeuse die Roel voor zijn hoofd gebruikt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:39 schreef Marrije het volgende:
Dat had ik ff gemist, dat Linda schaamluis heeft gekregen van de tondeuse!
uuuuh Tanja houdt niet van pillen, daarom zit ze nu in de situatie waarin ze zitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:48 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dat kind van haar gaat een zware tijd tegemoet. Tanja belt al bij het minste geringste de Dokter, het kind wordt volgepropt met weetikveelwat voor medicijnen, is bij voorbaat allergisch voor alles en mag niet men vriendjes spelen omdat die vies zijn. Ik heb nu al medelijden met het meisje![]()
...alleen buiten en alleen op oneven dagen als het nummerbord van je auto met een 5 begintquote:
Zo begreep ik het wel. Ik vroeg me ook al af of Roel zijn schaamhaar er ook mee had bewerkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:54 schreef Wup het volgende:
[..]
de tondeuse die Roel voor zijn hoofd gebruikt?
vast niet, want ik las ergens dat hij juist van dikke bossen schaamhaar houdtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo begreep ik het wel. Ik vroeg me ook al af of Roel zijn schaamhaar er ook mee had bewerkt.
Lijkt me niet meer dan logisch toch. Je zit als mens zijnde de hele dag met je handen overal aan. Alles zit vol bacterien, babietjes hebben nog geen enkele weerstand in het begin. Is mij ook zo aangeleerd hoor, altijd handen te wassen voor ik 't kind pakte. En was verder echt niet psychisch met ontsmetten van spulletjes van de kleine ofzo, maar handen vind/vond ik dus wel degelijk erg belangrijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal, zeker niet het uitwisselen. Ik geloof dat Liekse ook een pijnstiller/pil wilde toen ze voor het eerst met haar knie naar de fysio ging. De fysio zei toen dat hij daar niet in geloofde ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:57 schreef cuall het volgende:
CGJung jij noemt nu medicijnen. Het is mij opgevallen hoe snel en vaak de bewoners slikken.
Daar verbaas ik me echt over, medicijnen die op doktersadvies worden voorgeschreven wisselen ze uit aan elkaar alsof het smarties zijn.
Ik ben helemaal niet tegen medicijnen hoor, maar ik ben niet zo'n snelle slikker (heb het lef niet om hier flauwe opmerkingen over te gaan posten) vind dit niet normaal.
Feestjes mogen ook niet, dronken mensen zijn niet goed voor de baby.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch toch. Je zit als mens zijnde de hele dag met je handen overal aan. Alles zit vol bacterien, babietjes hebben nog geen enkele weerstand in het begin. Is mij ook zo aangeleerd hoor, altijd handen te wassen voor ik 't kind pakte. En was verder echt niet psychisch met ontsmetten van spulletjes van de kleine ofzo, maar handen vind/vond ik dus wel degelijk erg belangrijk.
En wat betreft het roken, is ook gewoon veel gevaarlijker als ze geboren zijn, zijn rechtstreekse aanslag op longetjes en luchtwegen die in 't begin nog erg teer zijn. Gevaar van wiegedood wordt dan simpelweg verdubbeld. En ook al ben ik zelf wel gestopt tijdens de zwangerschap, zie er genoeg om me heen die het niet lukt en ook na de bevalling absoluut een rookvrij huis hebben, vanwege het gevaar ervan.
Maar ieder z'n mening zullen we maar zeggen.
Van BB krijgen ze ook gewoon oxepammetjes als ze aangeven een beetje moeite te hebben met slapenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:57 schreef cuall het volgende:
CGJung jij noemt nu medicijnen. Het is mij opgevallen hoe snel en vaak de bewoners slikken.
Daar verbaas ik me echt over, medicijnen die op doktersadvies worden voorgeschreven wisselen ze uit aan elkaar alsof het smarties zijn.
en als je geen auto hebtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:58 schreef CGJung het volgende:
[..]
...alleen buiten en alleen op oneven dagen als het nummerbord van je auto met een 5 begint![]()
fok isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Van BB krijgen ze ook gewoon oxepammetjes als ze aangeven een beetje moeite te hebben met slapen
Tja mijn mening is nu eenmaal dat ze binnen toch wel tegen bacterien aanloepen, maar dat jemet je handen ook aan dingen zit waar anderen aan hebben gezeten en ik weet niet of die uitgebreid aan d'r kont hebben zitten krabben of net als Ingrid de hele dag met duim in de mond zitten. Maar heeft iedereen z'n eigen mening over natuurlijk. Na de 1e prik vond ik wel dat ze maar met de 'alledaagse' bacterien van mensen in aanraking moest komen trouwens, anders krijg je helemaal van die zwakke stumperds.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:12 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, inderdaad
je kan ook té hygienisch zijn, zeg maar.
kind krijgt er niets van, hoor, als je het 's nachts oppakt omdat het huilt zonder eerst je handen te wassen omdat je ms wat té knus met manlief bent geweest voor het slapen gaan
en over het roken zeg ik maar niets meer
Heerlijk toch met iemand praten die toch al geen enkele affiniteit met Menno ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
Menno heeft hoogverraad gepleegd, volgens Chantal
Viagraquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:03 schreef Wup het volgende:
fok is ook weer toe aan pilletjes, 't wordt met de dag erger
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:14 schreef milagro het volgende:
[..]
en als je geen auto hebt
nou da's lekker dan
ga je mooi dood
Volgens mij Rob, en is Chantal alleen maar aan 't meepraten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:22 schreef stil het volgende:
Chantal is weer leker aan het roddelen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heerlijk toch met iemand praten die toch al geen enkele affiniteit met Menno ?
Je krijgt iig in alles gelijk
zij voert hemquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:27 schreef mamapan het volgende:
[..]
Volgens mij Rob, en is Chantal alleen maar aan 't meepraten.
Een beschavingsziektequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tja mijn mening is nu eenmaal dat ze binnen toch wel tegen bacterien aanloepen, maar dat jemet je handen ook aan dingen zit waar anderen aan hebben gezeten en ik weet niet of die uitgebreid aan d'r kont hebben zitten krabben of net als Ingrid de hele dag met duim in de mond zitten. Maar heeft iedereen z'n eigen mening over natuurlijk. Na de 1e prik vond ik wel dat ze maar met de 'alledaagse' bacterien van mensen in aanraking moest komen trouwens, anders krijg je helemaal van die zwakke stumperds.
Maar de rest, wat ze zo onderhand eist, vind ik ook zwaar overdreven, geen muziek, geen feestjes, omdat ze geen dronken mensen bij haar kind wil hebben. Dat wordt lachen dan, wordt echt zo'n kind waarschijnlijk die het kleinste geluidje wakker schrikt. Ze kan d'r lol nog op dan in de toekomst. Of het gezeur over eten tijdens haar zwangerschap. Had gvd zelf een gigantische friet-kick heb dus meer ongezond dan gezond gegeten (is ook niet goed, ik weet 't) maar kleine was toch echt volkomen gezond, waarschijnlijker gezonder als bij haar, met d'r compleet doorrookte placenta. Nee, sporen doet ze nog steeds niet en zal ze (vrees ik voor 't kind) ook nooit gaan doen.
...als dat dan maar niet binnen een straal van 5km van de baby doet, want wie weet wat lijkbacterien allemaal kunnen veroorzaken.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:14 schreef milagro het volgende:
[..]
en als je geen auto hebt
nou da's lekker dan
ga je mooi dood
hallo, zeg, kan een mens niet eens meer fatsoenlijk dood gaan in dat huisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:35 schreef CGJung het volgende:
[..]
...als dat dan maar niet binnen een straal van 5km van de baby doet, want wie weet wat lijkbacterien allemaal kunnen veroorzaken.....![]()
Ik zie liever vieze mensen in een vies huis, dan nog een week langer tegen die kop van Rob aan te moeten kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:40 schreef mamapan het volgende:
En zo ziet het huis eruit, een paar dagen na Rob zijn vertrek op donderdag, want hij wás de huisman.
[afbeelding]
Doe eens normaal johquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:47 schreef aidyl het volgende:
[..]
Ik zie liever vieze mensen in een vies huis, dan nog een week langer tegen die kop van Rob aan te moeten kijken![]()
Waarop hij Menno voor klootzak uitmaakte wat Tanja en Joost gelijk doorbrieven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:56 schreef Sonique het volgende:
Ow jeej, Rob is weer op z'n teentjes getrapt....
Menno perst sinaasappels uit en mag van Rob daarvoor niet 6 sinaasappels gebruiken als hij niet voor andere ook uitperst...
Zucht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |