moet die maar niet de hele nacht opblijven en te zuipenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:30 schreef regenworm het volgende:
Roel ligt te flippen hij wil slapen draaien ze muziek
klopt maar je weet hoe hij is een macho die zijn pikkie laat pratenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Inca het volgende:
[..]
moet die maar niet de hele nacht opblijven en te zuipen
hoe zit dat dan bij expeditie robinson nemen ze daar alleen kandidaten aan die niet roken dan ofzo??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Cherryman het volgende:
Hmm ik zit even te denken.. Stel dat een of meerdere van de rokers na deze week helemaal niet meer gaat roken.. Dan moet ik dat ook kunnen...
Zou BB ook therapeutisch kunnen werken, hehehe dan is het toch niet helemaal zonde van mijn tijd ;-)
Maar die muziek dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
licht mag overdag in de slaapkamer niet uit.
Er is ook geen weekopdracht ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Inca het volgende:
[..]
moet die maar niet de hele nacht opblijven en te zuipen
hij kan makkelijk meer slaap pakken dan hij nu gedaan heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is ook geen weekopdracht ofzo
Ik denk dat om die reden rokers zich niet aanmeldenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:34 schreef Inca het volgende:
[..]
hoe zit dat dan bij expeditie robinson nemen ze daar alleen kandidaten aan die niet roken dan ofzo??
Toen was deze regel nog niet van toepassing.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:35 schreef socko het volgende:
[..]
Maar die muziek dan?
Licht kan ik ook bij slapen...
Hoe ging dat bij dat fietsten dan dan sliepen er ook mensen overdag toch?
Dat was Marilyn Mansonquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:37 schreef milagro het volgende:
iemand die weet welke groep dit is?
[BB SC] 459 - Hollen of stilstaan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:39 schreef Utwodublin het volgende:
Btw, onder welke plantenbak heeft Roel dat geld verstopt, er staan er vier?
lachen en hoe moet dat nu verder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:43 schreef wickie het volgende:
Hahaha Tanja heeft de opdracht van Roel goed geraden.
Dat was maar een gok van mij hoorquote:
ik weet het niet zeker maar er moet ergens op dit forum een filmje staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was maar een gok van mij hoor![]()
Of weet jij zeker dat het daar ligt?
ok dank links achterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
[BB SC] 459 - Hollen of stilstaan?
Of toch niet? k Dacht zelf die ene waar chantal net bij stond, toen ze steentjes aan het gooien was.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:45 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja heeft gelijk over de opdracht van Roel
Chantal heeft ongelijk, die denkt dat Roel bewust sporen achter moest laten.
Dido heeft gelijk, dat die opdracht was: 500 euro per gerookte sigaret.
Chantal ziet dat nu ook in.
Lieske gelooft niet dat zo`n geheime opdracht wordt gegeven, als het voor de 50.000 gaat, zoals deze week.
Strategisch spel van Chantal? Hoogst waarschijnlijk wel..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:56 schreef milagro het volgende:
En nu vraagt hij over Rob, waarom iedereen zo tegen hem is.
Chantal "ik ben gelukkig op tijd wijs geworden, er is een hetze tegen hem gevoerd vlak voor de nominatie ronde"
Ze is blij dat ze hem niet genomineerd heeft, en zich dus niet heeft laten beinvloeden door Menno en Ingrid, die die hetze gestart zijn volgens haar, om Menno te sparen.
in almere?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef stil het volgende:
Ik wens een regenbui in almere.
Jij maakt geen vrienden daar in Almerequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef stil het volgende:
Ik wens een regenbui in almere.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Jij maakt geen vrienden daar in Almere![]()
sinds gisteravond denk ik dat ze echt zo is. ze voelde zich kotsberoerd en toch nog met dido roddelen. En ze is er ook veel te goed in, dit is volgens mij een gewoonte voor haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Strategisch spel van Chantal? Hoogst waarschijnlijk wel..
Of.... veel enger eigenlijk... zou ze dit nu werkelijk ook gelóven, en van zichzelf denken dat ze de
goedheid zelve is die het beste met iedereen voor heeft? Dat ze na de exit door Ruud of Bridget gevraagd wordt naar haar stookgedrag en dat ze dan niet snapt waar ze het over hebben..
* sprakeloos*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:56 schreef milagro het volgende:
En nu vraagt hij over Rob, waarom iedereen zo tegen hem is.
Chantal "ik ben gelukkig op tijd wijs geworden, er is een hetze tegen hem gevoerd vlak voor de nominatie ronde"
Ze is blij dat ze hem niet genomineerd heeft, en zich dus niet heeft laten beinvloeden door Menno en Ingrid, die die hetze gestart zijn volgens haar, om Menno te sparen.
Ik zie het ook als gewoontegedrag, en niet als onderdeel van een tactiekquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:58 schreef Cuaderno het volgende:
sinds gisteravond denk ik dat ze echt zo is. ze voelde zich kotsberoerd en toch nog met dido roddelen. En ze is er ook veel te goed in, dit is volgens mij een gewoonte voor haar
Moet, vanwege de chemicalien tijdens het productieproces.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:58 schreef caradoc het volgende:
Waarom wast ze die klere kleren eigenlijk? Die koter heeft die dingen niet eens gedragen.
Het ergste is dat hij daar heilig van overtuigd isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
Rob helemaal alleen op de stip zingend: ik heb vrienden, rijendik![]()
Rob wordt steeds wanhopigerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
hij heeft best humor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
Baby kleertjes moeten eerst gewassen worden voor ze worden gedragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:58 schreef caradoc het volgende:
Waarom wast ze die klere kleren eigenlijk? Die koter heeft die dingen niet eens gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |