Of toch niet? k Dacht zelf die ene waar chantal net bij stond, toen ze steentjes aan het gooien was.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:45 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja heeft gelijk over de opdracht van Roel
Chantal heeft ongelijk, die denkt dat Roel bewust sporen achter moest laten.
Dido heeft gelijk, dat die opdracht was: 500 euro per gerookte sigaret.
Chantal ziet dat nu ook in.
Lieske gelooft niet dat zo`n geheime opdracht wordt gegeven, als het voor de 50.000 gaat, zoals deze week.
Strategisch spel van Chantal? Hoogst waarschijnlijk wel..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:56 schreef milagro het volgende:
En nu vraagt hij over Rob, waarom iedereen zo tegen hem is.
Chantal "ik ben gelukkig op tijd wijs geworden, er is een hetze tegen hem gevoerd vlak voor de nominatie ronde"
Ze is blij dat ze hem niet genomineerd heeft, en zich dus niet heeft laten beinvloeden door Menno en Ingrid, die die hetze gestart zijn volgens haar, om Menno te sparen.
in almere?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef stil het volgende:
Ik wens een regenbui in almere.
Jij maakt geen vrienden daar in Almerequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef stil het volgende:
Ik wens een regenbui in almere.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Jij maakt geen vrienden daar in Almere![]()
sinds gisteravond denk ik dat ze echt zo is. ze voelde zich kotsberoerd en toch nog met dido roddelen. En ze is er ook veel te goed in, dit is volgens mij een gewoonte voor haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Strategisch spel van Chantal? Hoogst waarschijnlijk wel..
Of.... veel enger eigenlijk... zou ze dit nu werkelijk ook gelóven, en van zichzelf denken dat ze de
goedheid zelve is die het beste met iedereen voor heeft? Dat ze na de exit door Ruud of Bridget gevraagd wordt naar haar stookgedrag en dat ze dan niet snapt waar ze het over hebben..
* sprakeloos*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:56 schreef milagro het volgende:
En nu vraagt hij over Rob, waarom iedereen zo tegen hem is.
Chantal "ik ben gelukkig op tijd wijs geworden, er is een hetze tegen hem gevoerd vlak voor de nominatie ronde"
Ze is blij dat ze hem niet genomineerd heeft, en zich dus niet heeft laten beinvloeden door Menno en Ingrid, die die hetze gestart zijn volgens haar, om Menno te sparen.
Ik zie het ook als gewoontegedrag, en niet als onderdeel van een tactiekquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:58 schreef Cuaderno het volgende:
sinds gisteravond denk ik dat ze echt zo is. ze voelde zich kotsberoerd en toch nog met dido roddelen. En ze is er ook veel te goed in, dit is volgens mij een gewoonte voor haar
Moet, vanwege de chemicalien tijdens het productieproces.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:58 schreef caradoc het volgende:
Waarom wast ze die klere kleren eigenlijk? Die koter heeft die dingen niet eens gedragen.
Het ergste is dat hij daar heilig van overtuigd isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
Rob helemaal alleen op de stip zingend: ik heb vrienden, rijendik![]()
Rob wordt steeds wanhopigerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
hij heeft best humor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
Baby kleertjes moeten eerst gewassen worden voor ze worden gedragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:58 schreef caradoc het volgende:
Waarom wast ze die klere kleren eigenlijk? Die koter heeft die dingen niet eens gedragen.
Niet 10 keer in een week hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef stil het volgende:
[..]
Baby kleertjes moeten eerst gewassen worden voor ze worden gedragen.
Of het zijn gewoon heeel veel kleertjes die gewassen moeten worden?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet 10 keer in een week hoor
Ik weet zonder haar te zien welk shirt dat isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:07 schreef regenworm het volgende:
tanja heeft haar ik wil naar huis toe shirt aan![]()
![]()
wordt tijd dat talpa de streamserver een reboot geeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef BONG4002 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik logde net in op Stream 1 en zag dat de framerate alweer niet goed was, sinds wanneer is dat al zo?Vorige week was het 3 en nu dus 1 blijkbaar
hoiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef BONG4002 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik logde net in op Stream 1 en zag dat de framerate alweer niet goed was, sinds wanneer is dat al zo?Vorige week was het 3 en nu dus 1 blijkbaar
Ik denk beide, dat is de ultieme engtequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Strategisch spel van Chantal? Hoogst waarschijnlijk wel..
Of.... veel enger eigenlijk... zou ze dit nu werkelijk ook gelóven, en van zichzelf denken dat ze de
goedheid zelve is die het beste met iedereen voor heeft? Dat ze na de exit door Ruud of Bridget gevraagd wordt naar haar stookgedrag en dat ze dan niet snapt waar ze het over hebben..
Alleen tragisch dat ze al wekenlang helemaal onderaan staat in de Talpa populariteitspol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:10 schreef milagro het volgende:
Ik denk beide, dat is de ultieme engte
Bespaar me dat. Wat een vreselijke vent is dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef Wup het volgende:
[..]
Rob wordt steeds wanhopiger
van mij mag hij nog even blijven
Ze adviseert anderen konstant hoe ze zich beter níet kunnen gedragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alleen tragisch dat ze al wekenlang helemaal onderaan staat in de Talpa populariteitspol.
Dus als er al een taktiek zou zijn (wat ik dus zelf niet denk), is het hoogst houdbare effect het bij de laatste 3 zitten
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:59 schreef Snaptnix het volgende:
Moet, vanwege de chemicalien tijdens het productieproces.
Dank uquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef stil het volgende:
Baby kleertjes moeten eerst gewassen worden voor ze worden gedragen.
dat heeft ze een kutkopquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Rob over een bikinilijn tegen Dido: groeit het hard, groeit het snel
Dido: ja, kijk maar naar mijn wenkbrauwen
Mag ik ook een kopje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:32 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen!![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Tuurlijk.quote:
quote:
Van harte gefeliciteerd!quote:* CartWOman is jarig dus amper aanwezig vandaag.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
Tuurlijk.![]()
* CartWOman is jarig dus amper aanwezig vandaag.
Aaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
gefeliciteerd en leuke dagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:40 schreef milagro het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
Je dacht , ik geef even wat subtiele hints![]()
Dankjewel!quote:Gefeli, dat je maar een grote meid mag worden, in goede gezondheid en met veel liefde en met belletjes en zo![]()
![]()
Hier heb ik dat beeld niet gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |