Niet 10 keer in een week hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef stil het volgende:
[..]
Baby kleertjes moeten eerst gewassen worden voor ze worden gedragen.
Of het zijn gewoon heeel veel kleertjes die gewassen moeten worden?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet 10 keer in een week hoor
Ik weet zonder haar te zien welk shirt dat isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:07 schreef regenworm het volgende:
tanja heeft haar ik wil naar huis toe shirt aan![]()
![]()
wordt tijd dat talpa de streamserver een reboot geeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef BONG4002 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik logde net in op Stream 1 en zag dat de framerate alweer niet goed was, sinds wanneer is dat al zo?Vorige week was het 3 en nu dus 1 blijkbaar
hoiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef BONG4002 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik logde net in op Stream 1 en zag dat de framerate alweer niet goed was, sinds wanneer is dat al zo?Vorige week was het 3 en nu dus 1 blijkbaar
Ik denk beide, dat is de ultieme engtequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Strategisch spel van Chantal? Hoogst waarschijnlijk wel..
Of.... veel enger eigenlijk... zou ze dit nu werkelijk ook gelóven, en van zichzelf denken dat ze de
goedheid zelve is die het beste met iedereen voor heeft? Dat ze na de exit door Ruud of Bridget gevraagd wordt naar haar stookgedrag en dat ze dan niet snapt waar ze het over hebben..
Alleen tragisch dat ze al wekenlang helemaal onderaan staat in de Talpa populariteitspol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:10 schreef milagro het volgende:
Ik denk beide, dat is de ultieme engte
Bespaar me dat. Wat een vreselijke vent is dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef Wup het volgende:
[..]
Rob wordt steeds wanhopiger
van mij mag hij nog even blijven
Ze adviseert anderen konstant hoe ze zich beter níet kunnen gedragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alleen tragisch dat ze al wekenlang helemaal onderaan staat in de Talpa populariteitspol.
Dus als er al een taktiek zou zijn (wat ik dus zelf niet denk), is het hoogst houdbare effect het bij de laatste 3 zitten
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:59 schreef Snaptnix het volgende:
Moet, vanwege de chemicalien tijdens het productieproces.
Dank uquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef stil het volgende:
Baby kleertjes moeten eerst gewassen worden voor ze worden gedragen.
dat heeft ze een kutkopquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Rob over een bikinilijn tegen Dido: groeit het hard, groeit het snel
Dido: ja, kijk maar naar mijn wenkbrauwen
Mag ik ook een kopje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:32 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen!![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Tuurlijk.quote:
quote:
Van harte gefeliciteerd!quote:* CartWOman is jarig dus amper aanwezig vandaag.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
Tuurlijk.![]()
* CartWOman is jarig dus amper aanwezig vandaag.
Aaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
[..]
Tuurlijk.![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
gefeliciteerd en leuke dagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:40 schreef milagro het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
Je dacht , ik geef even wat subtiele hints![]()
Dankjewel!quote:Gefeli, dat je maar een grote meid mag worden, in goede gezondheid en met veel liefde en met belletjes en zo![]()
![]()
Hier heb ik dat beeld niet gezienquote:
Een eigen topic waardig:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dankjewel!![]()
Allemaal bedankt voor de felicitaties, jullie zijn lief.
[..]
Net bij de wissel tussen Rob en Joost stonden ze weer met 4 voeten erop... dus zal best wel worden toegestaan door bb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:53 schreef regenworm het volgende:
Even een vraagje:
Wordt de wissel nog goed in beeld gebracht.
En dan vooral het voetenwerk.
Het viel mij op nadat het de 2e keer fout ging de regie niet meer op de voeten inzoemd.
BB zegt niks tot donderdag 14:00 niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net bij de wissel tussen Rob en Joost stonden ze weer met 4 voeten erop... dus zal best wel worden toegestaan door bb.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef Bocaj het volgende:
@Milagro
Ik durf het bijna niet te vragen.... Maar ben jij een webcamgirl?
Ik nomineer alle bewoners voor the NIXfaktor !!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:17 schreef Falco het volgende:
Okee jongens houd maar weer op met zingen!
Mother I ??? like to heavily fuck ???quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:15 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben nauwelijks meer een 'girl' te noemen, schat
Ik ben een Mimhlthftya
Maar nee dus, ik niet, je verwart me met andere Fokdames
Mother I might have liked to have fucked twenty years agoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Mother I ??? like to heavily fuck ???
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:19 schreef regenworm het volgende:
En ook deze wissel ging weer fout
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:20 schreef NG het volgende:
Asjeblieft.. schiet Nathalie neer...
Kunnen ze niet even ergens chagerijnig gaan doen ofzo?
jij wilt te graagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:19 schreef regenworm het volgende:
En ook deze wissel ging weer fout
Wacht jij maar af beck... (Donderdag zeggen ze dat de opdracht mislukt is!)quote:
Volgens mij zag ik duidelijk vier voeten op de rode stip.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:23 schreef milagro het volgende:
[..]
jij wilt te graag![]()
1 voet erop, andere eraf, achter elkaar, en dan 1 voet erbij terwijl de andere eraf gaat vrijwel tegelijk
prima dus.
Van Hartequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef Bocaj het volgende:
@Milagro
Ik durf het bijna niet te vragen.... Maar ben jij een webcamgirl?
is er dan ook maar iets intiems aan webcamgirlsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:27 schreef cuall het volgende:
[..]
foei zeg, vraag niet zulke intieme dingen
![]()
Heel leuk om ook dat is te zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:54 schreef Marrije het volgende:
Roel kan niet wachten tot ie terugziet hoe Sjan is belazerd door Menno.
Is het niet eens tijd voor een wissel?
-edit- en nog 1 keer de link naar de foto's van de regiekamer Het BB5-huis in Aalsmeer
Zeker als lieske onder de douche stond even inzoemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel leuk om ook dat is te zien![]()
![]()
Had graag achter die beeldschermpjes gezeten![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker als lieske onder de douche stond even inzoemen![]()
![]()
Omdat ze van de dokter te horen kreeg dat ze zo min mogelijk moet lopen Loedertje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:54 schreef Loedertje het volgende:
(Waarom ligt Lieske nog steeds op een zitzak alsof ze een zware blessure heeft)
Omdat ze zich aansteltquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:54 schreef Loedertje het volgende:
Lieske bewijst haar nutteloosheid in het huis en Natalie probeerde haar vrijgezelle vrienden aan Dido te koppelen.
Spannend !
(Waarom ligt Lieske nog steeds op een zitzak alsof ze een zware blessure heeft)
is ze nou weer aan het janken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:53 schreef F4iTH het volgende:
[afbeelding]
Als ik dit zie denk ik: laat dat inzoomen maar zitten.![]()
Dan wist die dokter zeker niet dat ze voor dat vreselijke ongeluk met die onwijs harde bal ook al amper van d'r gat afkwamquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze van de dokter te horen kreeg dat ze zo min mogelijk moet lopen Loedertje.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:53 schreef F4iTH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik dit zie denk ik: laat dat inzoomen maar zitten.![]()
Bij haar zie ik het verschil niet meer. Volgens mij lag ze te gapen oid.quote:
Zullen we zoenen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |