Wacht jij maar af beck... (Donderdag zeggen ze dat de opdracht mislukt is!)quote:
Volgens mij zag ik duidelijk vier voeten op de rode stip.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:23 schreef milagro het volgende:
[..]
jij wilt te graag![]()
1 voet erop, andere eraf, achter elkaar, en dan 1 voet erbij terwijl de andere eraf gaat vrijwel tegelijk
prima dus.
Van Hartequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
* CartWOman is jarig dus amper aanwezig vandaag.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef Bocaj het volgende:
@Milagro
Ik durf het bijna niet te vragen.... Maar ben jij een webcamgirl?
is er dan ook maar iets intiems aan webcamgirlsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:27 schreef cuall het volgende:
[..]
foei zeg, vraag niet zulke intieme dingen
![]()
Heel leuk om ook dat is te zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:54 schreef Marrije het volgende:
Roel kan niet wachten tot ie terugziet hoe Sjan is belazerd door Menno.
Is het niet eens tijd voor een wissel?
-edit- en nog 1 keer de link naar de foto's van de regiekamer Het BB5-huis in Aalsmeer
Zeker als lieske onder de douche stond even inzoemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel leuk om ook dat is te zien![]()
![]()
Had graag achter die beeldschermpjes gezeten![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker als lieske onder de douche stond even inzoemen![]()
![]()
Omdat ze van de dokter te horen kreeg dat ze zo min mogelijk moet lopen Loedertje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:54 schreef Loedertje het volgende:
(Waarom ligt Lieske nog steeds op een zitzak alsof ze een zware blessure heeft)
Omdat ze zich aansteltquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:54 schreef Loedertje het volgende:
Lieske bewijst haar nutteloosheid in het huis en Natalie probeerde haar vrijgezelle vrienden aan Dido te koppelen.
Spannend !
(Waarom ligt Lieske nog steeds op een zitzak alsof ze een zware blessure heeft)
is ze nou weer aan het janken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:53 schreef F4iTH het volgende:
[afbeelding]
Als ik dit zie denk ik: laat dat inzoomen maar zitten.![]()
Dan wist die dokter zeker niet dat ze voor dat vreselijke ongeluk met die onwijs harde bal ook al amper van d'r gat afkwamquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze van de dokter te horen kreeg dat ze zo min mogelijk moet lopen Loedertje.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:53 schreef F4iTH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik dit zie denk ik: laat dat inzoomen maar zitten.![]()
Bij haar zie ik het verschil niet meer. Volgens mij lag ze te gapen oid.quote:
Zullen we zoenen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |