Dat is idd een hele leuke fotoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we zoenen?![]()
Nee niet met jou trevanian.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze van de dokter te horen kreeg dat ze zo min mogelijk moet lopen Loedertje.
Prima, joh, jij weet het weer beterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Volgens mij is er tegen haar gezegd dat lopen op zich geen kwaad kan, alleen dat het pijn kan doen.
Die mondhoeken!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Gert.. Hebbes!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Gert.. Hebbes!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
* CartWOman is jarig dus amper aanwezig vandaag.
fafafafafafafaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Gert.. Hebbes!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn.. het heeft even geduurd, maar eindelijk te pakken. De tweede is de beste denk ik. Die moet evne in het Nathalie topic.quote:
Lieske heeft haar eigen waarheidquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Volgens mij is er tegen haar gezegd dat lopen op zich geen kwaad kan, alleen dat het pijn kan doen.
Niet voor mezelfs hoor maar voor iedereen hier op fokquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker als lieske onder de douche stond even inzoemen![]()
![]()
Ja die tweede is het beste.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn.. het heeft even geduurd, maar eindelijk te pakken. De tweede is de beste denk ik. Die moet evne in het Nathalie topic.
Het heeft nogal rare effecten op dr gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:17 schreef teun911 het volgende:
Natte Lee zweert bij zo'n cabine waar ze je bruin spuiten.
Das een andere techniek dan de zonnebank.
Oeh! Eng hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:22 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Als je die mond omdraait in fotoshop, is het net The Joker. Mja ik heb fotoshop niet....
Zo te zien ben jij er nog niet helemaal klaar meequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
Voor de Dido liefhebbers nog maar een dan
[afbeelding]
Een beetje als jouw usernaam jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:29 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Nou zo ziet ze er toch een stuk beter uit?![]()
Dat is op het werk, niet in het huisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
Chantal schijnt er normaliter ook maar 6 te roken, overdag
Maar bij hen is overdag maar van 13.00 tot 17.00. Daarvoor slapen ze en daarna is het avond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
Tanja zei vanmorgen iets van " ik hou me aan die 4 sigaretten p/d, wordt wel lastig, maar ja"... of zoiets.
Zou ze nu echt zelf denken dat ze er maar 4 rookt
Of kijk ik toevallig steeds naar haar als ze er net 1 op gestoken heeft enrookt ze veel minder dan ik denk?
Alleen Dido gaf toe er veel te roken.
Oh ik dacht alquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is op het werk, niet in het huis![]()
Ik zie Sjan al voor me in de rookkamer: 'heb je al gehoord...blablabla...'quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ik dacht al
Rookvrije werkplek zeker dan
Chantal rookte in het BB huis minimaal 1 pakje per dag van haarzelf, daarnaast rookte ze van anderen mee en verstopte ze ook nog eens sigaretten omdat ze bang was dat anderen elke keer van haar mee gingen roken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
Alleen Dido gaf toe er veel te roken.
Ik zie dingen, tussen mensen hier, echt, maar ik zeg niets, mij hoor je niet, ik bemoei me er verder niet mee, ik ben geen opvoeder hier of zo, en wie ben ik om te oordelen daarover, ja toch, maar ik kan je 1 ding zeggen, en dat is dat ik blij ben dat ik ben zoals ik ben, kan mezelf recht aankijken in de spiegel, Chan, je mag er zijn, je deugt, ik bedoel, ik heb ook mijn fouten, daar niet van, maar ik zou zelf nooit zo op die manier te werk gaan, doe het dan openlijk, wees eerlijk, zeg dan gewoon wat je dwars zit, ipv in de rookkamer met anderen achter diegene's rug te klagen over wat je aan die persoon stoort, ja toch, of zie ik dat verkeerd, nee, toch, dacht ik ook, ja, Chan is wel goed, maar niet gek Gna Gna Gna Gna Gna........quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie Sjan al voor me in de rookkamer: 'heb je al gehoord...blablabla...'
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zie dingen, tussen mensen hier, echt, maar ik zeg niets, mij hoor je niet, ik bemoei me er verder niet mee, ik ben geen opvoeder hier of zo, en wie ben ik om te oordelen daarover, ja toch, maar ik kan je 1 ding zeggen, en dat is dat ik blij ben dat ik ben zoals ik ben, kan mezelf recht aankijken in de spiegel, Chan, je mag er zijn, je deugt, ik bedoel, ik heb ook mijn fouten, daar niet van, maar ik zou zelf nooit zo op die manier te werk gaan, doe het dan openlijk, wees eerlijk, zeg dan gewoon wat je dwars zit, ipv in de rookkamer met anderen achter diegene's rug te klagen over wat je aan die persoon stoort, ja toch, of zie ik dat verkeerd, nee, toch, dacht ik ook, ja, Chan is wel goed, maar niet gek Gna Gna Gna Gna Gna........
Als BB echt wou stoken moeten ze pakjes met blauwe muisjes aan het huis geven nuquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zie dingen, tussen mensen hier, echt, maar ik zeg niets, mij hoor je niet, ik bemoei me er verder niet mee, ik ben geen opvoeder hier of zo, en wie ben ik om te oordelen daarover, ja toch, maar ik kan je 1 ding zeggen, en dat is dat ik blij ben dat ik ben zoals ik ben, kan mezelf recht aankijken in de spiegel, Chan, je mag er zijn, je deugt, ik bedoel, ik heb ook mijn fouten, daar niet van, maar ik zou zelf nooit zo op die manier te werk gaan, doe het dan openlijk, wees eerlijk, zeg dan gewoon wat je dwars zit, ipv in de rookkamer met anderen achter diegene's rug te klagen over wat je aan die persoon stoort, ja toch, of zie ik dat verkeerd, nee, toch, dacht ik ook, ja, Chan is wel goed, maar niet gek Gna Gna Gna Gna Gna........
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:19 schreef bunnyma het volgende:
Tanja vraagt aan Nathalie wat er voor die avond op het menu staat.
Nathalie zegt: "Gehakt"
Geschokt reageert Tanja. Zij zegt dat zij zeker geen gehakt eet, want zij vertrouwt die gehakt niet omdat er gisteren een paar mensen ziek waren.
Zij weet natuurlijk niet dat Chantal ziek was van een overdosis nicotine en Roel en Linda van een overdosis alcohol.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |