Dat is idd een hele leuke fotoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we zoenen?![]()
Nee niet met jou trevanian.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze van de dokter te horen kreeg dat ze zo min mogelijk moet lopen Loedertje.
Prima, joh, jij weet het weer beterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Volgens mij is er tegen haar gezegd dat lopen op zich geen kwaad kan, alleen dat het pijn kan doen.
Die mondhoeken!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Gert.. Hebbes!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Gert.. Hebbes!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
* CartWOman is jarig dus amper aanwezig vandaag.
fafafafafafafaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Gert.. Hebbes!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn.. het heeft even geduurd, maar eindelijk te pakken. De tweede is de beste denk ik. Die moet evne in het Nathalie topic.quote:
Lieske heeft haar eigen waarheidquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Volgens mij is er tegen haar gezegd dat lopen op zich geen kwaad kan, alleen dat het pijn kan doen.
Niet voor mezelfs hoor maar voor iedereen hier op fokquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker als lieske onder de douche stond even inzoemen![]()
![]()
Ja die tweede is het beste.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn.. het heeft even geduurd, maar eindelijk te pakken. De tweede is de beste denk ik. Die moet evne in het Nathalie topic.
Het heeft nogal rare effecten op dr gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:17 schreef teun911 het volgende:
Natte Lee zweert bij zo'n cabine waar ze je bruin spuiten.
Das een andere techniek dan de zonnebank.
Oeh! Eng hoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |