Pardon, was gauw de duinen in gehold, of beter, gestrompeld, voordat het donker werd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hm, meneertje autoriteitsprobleem, kom eens gauw naar de slowchat.
Ik word er zó hebberig vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:49 schreef du_ke het volgende:
Van macaroni via potloden naar paardenleren jassen. Brede keus daar.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:51 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Pardon, was gauw de duinen in gehold, of beter, gestrompeld, voordat het donker werd.
Autoriteitsprobleem: nooit geweten dat dat een probleem kan zijn![]()
wat ben je van planquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef Floripas het volgende:
....
Zijn er nog gelovigen in de zaal?
Jij ging me toch iets laten zien over godslastering, of iets dergelijks?quote:
Ja, compleet met nieuwe kleren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zijn er nog gelovigen in de zaal?
Nee, dat zijn Marokkanen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, compleet met nieuwe kleren.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij ging me toch iets laten zien over godslastering, of iets dergelijks?
Weet ik ook weer waarom ik alweer een aantal jaren vrijgezel benquote:Niet meteen huilen, hoor. Ik wil de allerheiligste niet schenden met een scheermesje, maar met vuige praat en blasfemie.
Die gast heeft al genoeg aandacht gehad hier, met z'n splinterbeweging.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:53 schreef Floripas het volgende:
Waarom wil niemand het over Spruyt hebben?
Bart-Jan Spruyt en de Burke Stichting
Snik.
Maar toen was ik er nog niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die gast heeft al genoeg aandacht gehad hier, met z'n splinterbeweging.
Dat hebben wij weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
NOVA: Bush overtuigd van einde der tijden
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
NOVA: Bush overtuigd van einde der tijden
prepare for Zeeuwse babbeltje!quote:SGP voorzitter Wim Kolijn
Tsja, d'r zijn een aantal fervente neocons hier op fokquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar toen was ik er nog niet.
Verdoem, newbie-status, verdoem! *schudt vuist tot hemel*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |