wat is homo's?quote:
hoi met gollem,quote:op maandag 10 oktober 2005 17:18 schreef feestkabouter het volgende:
[..]
hoi met feestkabouter,
vergeet jij niet iets in je post?
quote:op maandag 10 oktober 2005 16:52 schreef poekiemonster het volgende:
en toen naar de dierentuin in den bosch...
in welk deel van het verliefd zijn ben je niet goed?quote:op maandag 10 oktober 2005 18:51 schreef joeyt het volgende:
ik ben wel verliefdben alleen niet echt goed in het verliefd zijn
idemquote:op maandag 10 oktober 2005 23:41 schreef peri het volgende:
ik ben ook nog steeds ontzettend verliefd en elke dag steeds meer.
vind t moeilijk om (deels) emotioneel afhankelijk te zijn van een meisje... kan er afentoe wat nukkig door zijnquote:op maandag 10 oktober 2005 22:25 schreef tranceptor het volgende:
[..]
in welk deel van het verliefd zijn ben je niet goed?![]()
idem en ga daarnaast manieren verzinnen om er onderuit te komen, maar er is geen ontkomen aan.quote:op dinsdag 11 oktober 2005 15:22 schreef joeyt het volgende:
[..]
vind t moeilijk om (deels) emotioneel afhankelijk te zijn van een meisje... kan er afentoe wat nukkig door zijn
hoe ver kwam ie ookal weer in het alfabet? p toch?quote:op maandag 10 oktober 2005 23:44 schreef fembol het volgende:
* fembol is verliefd op de bouwvakker, maar dat behoeft voor velen geen uitleg!
woeiiiii
idd, maar wie wat en waar is je vrouwtje? heb je dr nooit over gehoord? kende je dr al langer of love at 1st sight?quote:op dinsdag 11 oktober 2005 18:23 schreef tranceptor het volgende:
[..]
idem en ga daarnaast manieren verzinnen om er onderuit te komen, maar er is geen ontkomen aan.![]()
ik probeer zo min mogelijk nog te vertellen op fok!quote:op woensdag 12 oktober 2005 08:58 schreef joeyt het volgende:
[..]
idd, maar wie wat en waar is je vrouwtje? heb je dr nooit over gehoord? kende je dr al langer of love at 1st sight?
ik ook heftigquote:
quote:op woensdag 12 oktober 2005 08:57 schreef joeyt het volgende:
[..]
hoe ver kwam ie ookal weer in het alfabet? p toch?![]()
je hebt toch een slimme bouwvakker... de gemiddelde komt namelijk slechts tot de h...quote:
de h is de enige letter die je nodig hebt als je het over vrouwen hebt, waarom zou je de rest nog willen leren?quote:op donderdag 13 oktober 2005 00:36 schreef joeyt het volgende:
[..]
je hebt toch een slimme bouwvakker... de gemiddelde komt namelijk slechts tot de h...
de h van hoera?!quote:op donderdag 13 oktober 2005 10:24 schreef tranceptor het volgende:
[..]
de h is de enige letter die je nodig hebt als je het over vrouwen hebt, waarom zou je de rest nog willen leren?
jep! en een leuke!quote:op donderdag 13 oktober 2005 00:36 schreef joeyt het volgende:
[..]
je hebt toch een slimme bouwvakker... de gemiddelde komt namelijk slechts tot de h...
maaaaaaaan wat romantisch!!!!quote:op maandag 10 oktober 2005 16:52 schreef poekiemonster het volgende:
daar ben ik weer!
terug van een heerlijk verwenweekendje!
mijn vriendje had dit twee maanden geleden al georganiseerd en alles geheim gehouden!
en zaterdag was het zover.... gedurende een heerlijk ontbijtje op bed kreeg ik te horen dat we 's middags naar de musical van belle en het beest zouden gaan in carré. en dat hij een overnachting had geboekt in het krasnapolsky!!!
wow!!! ik werd echt helemaal gek! dit was echt een super verrassing!
dus lekker naar amsterdam geweest, zondagochtend een geweldig ontbijt gehad en toen naar de dierentuin in den bosch... en s'avonds nog lekker gaan eten bij een mexicaans restaurantje.
dit weekend was echt top en overheerlijk!
zoals ik vorige week al zei... ik ben verliefd op mijn kanjer!!!
en dat wordt alleen meer!
dank je wel voor dit geweldige weekend!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:op vrijdag 14 oktober 2005 20:01 schreef steijn het volgende:
[..]
ik hoop niet voor je dat het wederzijds is, dan zou er toch een wat rare situatie ontstaan.![]()
![]()
heb je al gezegd dat je van dr houdt?quote:op zondag 16 oktober 2005 16:08 schreef tranceptor het volgende:
ze is net helaas weer weg voor een weekje, maar we hebben een heel leuk lang weekend gehad samen.![]()
ik mis haar wel een tikje.![]()
ik las t verkeerd...quote:
jaaa wat een goed idee! ben je ineens van je verliefdheid af en heb je aan iedere vinger 10 leuke meiden die ontzettend graag met jou een relatie willen.quote:op dinsdag 18 oktober 2005 14:00 schreef pony-lover het volgende:
*ga dit weekend maar weer eens goed veel zuipen![]()
quote:op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef anoukforza het volgende:
[..]
jaaa wat een goed idee! ben je ineens van je verliefdheid af en heb je aan iedere vinger 10 leuke meiden die ontzettend graag met jou een relatie willen.
hoezo?quote:op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef joeyt het volgende:
[..]
heb je al gezegd dat je van dr houdt?
ach, zolang ze maar voelt dat hij van haar houdt toch (als dat zo is tenminste). ik moest er ook ff op wachten voordat hij het me ook zei, maar het gevoel was al veel langerquote:op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef joeyt het volgende:
[..]
heb je al gezegd dat je van dr houdt?
ff checken of je niet stiekum #ANONIEM bentquote:
hoe vaak moet ik nog zeggen dat geen klonen hier heb? ook nooit gehad.quote:op dinsdag 18 oktober 2005 18:28 schreef joeyt het volgende:
[..]
ff checken of je niet stiekum #ANONIEM bent
dat wordt dan wel heel veel, is het niet?quote:op maandag 10 oktober 2005 23:41 schreef peri het volgende:
ik ben ook nog steeds ontzettend verliefd en elke dag steeds meer.
uhuhquote:op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef xilantof het volgende:
[..]
dat wordt dan wel heel veel, is het niet?
het was een grapje broertje... just kiddin'quote:op dinsdag 18 oktober 2005 18:29 schreef tranceptor het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik nog zeggen dat geen klonen hier heb? ook nooit gehad.![]()
hi-la-risch broertje, misschien wacht ons wel een toekomst als komisch duo.quote:op dinsdag 18 oktober 2005 18:44 schreef joeyt het volgende:
[..]
het was een grapje broertje... just kiddin'
ik ben dan ook niet raar en ook nooit verliefdquote:
dare to be brave, dare to be stupid.quote:op dinsdag 18 oktober 2005 20:13 schreef missmsx het volgende:
[..]
ik ben dan ook niet raar en ook nooit verliefd
ik ben t voor de verandering met je eens...quote:op dinsdag 18 oktober 2005 23:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik denk dat je nu toch de ergheid van die ziekte wat naar beneden haalt op deze manier...
je denkt en je bent een vrouw, ik zie een contradictio in terminus.quote:op woensdag 19 oktober 2005 15:49 schreef pharrell het volgende:
ik ook ik ook...en sinds zaterdag is t mn vriendje, denk ik, en hij is zooo leuk!
en ik voel me zwaar bedreigd door jouw intenties mbt het vormen van een radicale rellengroeperingquote:op dinsdag 18 oktober 2005 23:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik denk dat je nu toch de ergheid van die ziekte wat naar beneden haalt op deze manier...
respect voor sommige dingen is toch niet zo erg?quote:op woensdag 19 oktober 2005 18:17 schreef vanilla het volgende:
en ik voel me zwaar bedreigd door jouw intenties mbt het vormen van een radicale rellengroepering![]()
neem t allemaal toch niet zo letterlijk man ...![]()
ik ook!!!!quote:op woensdag 19 oktober 2005 21:25 schreef baloetjuh het volgende:
ik ben ook nog steeds super verliefd!!!![]()
en het word alleen maar erger!!!!![]()
maandag gingen we voor onze 9 maanden lekker naar de sauna!
t was echt heerlijk!!!!
ben zo happy met mn schatjuh!!!![]()
quote:op donderdag 20 oktober 2005 05:48 schreef eliminator20 het volgende:
[..]
ik ook!!!!![]()
![]()
love u baloetjuh![]()
![]()
laat mij dan maar een rare zijn.. maar het voelt verdomd goed.quote:
quote:ze nodigt me uit om bij haar te komen eten, een theetje te drinken of ze komt gewoon bij mij langs en stuurt me onverwacht een sms om me succes te wensen voor mijn toets. of zoals gisteravond dat we een filmpje kijken en zij pas om 2uur naar huis gaat.
we kunnen enorm fijn met elkaar kletsen, hebben veel dingen in common --> kortom het is fijn
als je -tactvol- zegt dat je het toch wel erg gezellig vind, en dan dat je het met haar wel -erg- gezellig vind, leuker dan met je andere vrienden/innen.quote:jullie zullen vast zeggen dat ik het gewoon moet zeggen of vragen maar aan de andere kant vind ik dit erg risicovol omdat ik de band wat we nu hebben niet wil verpesten..
kinders toch wat een besluit! je besluit om verliefd te worden, nou veel succes met die ''verliefdheid'' dan.quote:op donderdag 20 oktober 2005 12:17 schreef panthera1984 het volgende:
we hebben gister doch een fijn gesprek gehad, en we hebben besloten om gewoon verliefd te worden, als het zo gaat.
je begrijpt het duidelijk zelf al, je moet het gewoon vragen. daarmee hoef je de hele band niet te verpesten, vraag gewoon of er meer is dan vriendschap alleen. zoals ik je verhaal lees gebeurt hier wat veel jongens gebeurd. de jongens gaat het meisje leuk vinden omdat ze aandacht geeft en vanuit haar oogpunt probeert ze een leuke vriendschap met een jongen op te bouwen.quote:op donderdag 20 oktober 2005 11:50 schreef denka het volgende:
ik zit met een probleem en weet niet hoe ik dit nu moet aanpakken;
sinds 2/3 weken is hier een nieuw meisje in mijn appartementencomplex komen wonen en ik moet zeggen het is er 1000% leuker en gezelliger op geworden. ze heeft zich toen voorgesteld en vanaf die dag hebben we ook een leuk en fijn contact opgebouwd. ze nodigt me uit om bij haar te komen eten, een theetje te drinken of ze komt gewoon bij mij langs en stuurt me onverwacht een sms om me succes te wensen voor mijn toets. of zoals gisteravond dat we een filmpje kijken en zij pas om 2uur naar huis gaat.
we kunnen enorm fijn met elkaar kletsen, hebben veel dingen in common --> kortom het is fijn!
ik zelf ben vaak wat terughoudend geweest ten opzichte van meisjes (vooral na mijn lange relatie) maar bij haar voel ik me helemaal op mijn gemak en vind het fijn. nu wil ik haar duidelijk maken dat ik haar wel erg leuk vind maar weet niet hoe ik dit het beste kan aanpakken, dit met het feit dat ik de gezelligheid en het plezier wat we nu hebben niet op het spel wil zetten. kijk ik weet niet of ik nu een relatie met haar wil maar het kan wel ontstaan. ook zou ik willen weten wat zij nu van mij vind, oke ze zal het vast leuk en aardig vinden maar is er misschien ook meer...??
jullie zullen vast zeggen dat ik het gewoon moet zeggen of vragen maar aan de andere kant vind ik dit erg risicovol omdat ik de band wat we nu hebben niet wil verpesten..
wat te doen...
aardig kansloos inderdaad...quote:op donderdag 20 oktober 2005 12:21 schreef tranceptor het volgende:
[..]
kinders toch wat een besluit! je besluit om verliefd te worden, nou veel succes met die ''verliefdheid'' dan.![]()
ach ik zie dat je de eerste versie hebt opgepoetst, jammer dat het nu niet meer overkomt. als je het ontkent, wegstoppen en er niet aan toegeeft ben je ook niet echt verliefd imho. geconditioneerde verliefdheid is gewoon iemand leuk vinden in mijn wereld, maar ja ik heb ook maar een klein, overzichtelijk wereldje.quote:op donderdag 20 oktober 2005 12:37 schreef panthera1984 het volgende:
ach, ja het is maar net hoe je het opvat. wat ik uiteraard bedoelde, was dat we het niet meer gingen ontkennen, wegstoppen en proberen er niet aan toe te geven, maar gewoon ervan genieten... zo beter begrijpbaar?
kijk ik ben het meisje echt niet leuk gaan vinden omdat ze mij misschien meer aandacht geeft ofzo, het is gewoon een persoonlijk gevoel en ik ben heus niet iemand die zich gelijk vanalles in zijn hoofd haalt.quote:op donderdag 20 oktober 2005 12:23 schreef tranceptor het volgende:
[..]
je begrijpt het duidelijk zelf al, je moet het gewoon vragen. daarmee hoef je de hele band niet te verpesten, vraag gewoon of er meer is dan vriendschap alleen. zoals ik je verhaal lees gebeurt hier wat veel jongens gebeurd. de jongens gaat het meisje leuk vinden omdat ze aandacht geeft en vanuit haar oogpunt probeert ze een leuke vriendschap met een jongen op te bouwen.
stel het gewoon aan de orde.
een gewaarschuwd hart telt voor twee.quote:op donderdag 20 oktober 2005 14:38 schreef denka het volgende:
[..]
kijk ik ben het meisje echt niet leuk gaan vinden omdat ze mij misschien meer aandacht geeft ofzo, het is gewoon een persoonlijk gevoel en ik ben heus niet iemand die zich gelijk vanalles in zijn hoofd haalt.
het klikt en dat is leuk en ik heb niks tegen een normale leuke vriendschap. ik zie wel waar het schip strand en of het meer wordt dan alleen een goede vriendschap. het is nog allemaal jong en pril en ik ga me zeker niet gelijk in een nieuwe relatie storen. het moet ook echt goed zitten wil ik dat doen en ik ben sowieso iemand van het rustig aan doen..
wat verliefd zijn is?quote:op donderdag 20 oktober 2005 23:44 schreef cerror het volgende:
ik weet het allang niet meer.
is er een tweede?quote:
ja de eerste fase is altijd de ontkenningsfase, daar ben ik duidelijk voorbij.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:52 schreef in-limboy het volgende:
[..]
is er een tweede?![]()
ik weet niet wat voor 'fase' ik in zit, maar het is fijn, duurt al meer dan een jaar, en als het aan mij ligt blijf ik er lekker in ook![]()
daar ben ik weer!
terug van een heerlijk verwenweekendje!
mijn vriendje had dit twee maanden geleden al georganiseerd en alles geheim gehouden!
en zaterdag was het zover.... gedurende een heerlijk ontbijtje op bed kreeg ik te horen dat we 's middags naar de musical van belle en het beest zouden gaan in carré. en dat hij een overnachting had geboekt in het krasnapolsky!!!
wow!!! ik werd echt helemaal gek! dit was echt een super verrassing!
dus lekker naar amsterdam geweest, zondagochtend een geweldig ontbijt gehad en toen naar de dierentuin in den bosch... en s'avonds nog lekker gaan eten bij een mexicaans restaurantje.
dit weekend was echt top en overheerlijk!
zoals ik vorige week al zei... ik ben verliefd op mijn kanjer!!!
en dat wordt alleen meer!
dank je wel voor dit geweldige weekend!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grappigquote:op zaterdag 22 oktober 2005 10:15 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ja de eerste fase is altijd de ontkenningsfase, daar ben ik duidelijk voorbij.![]()
ik kan wel ontkennen dat ik in de ontkenningsfase zit, is dat dan een nieuwe ontkenningsfase?quote:
ik geloof er helemaal niets vanquote:op zaterdag 22 oktober 2005 12:08 schreef smart-einstein het volgende:
ik ben verliefder dan jullie allemaal verliefd zijn... en het voelt zo fijn![]()
zorg dat je populair wordt of maak haar impopulair. voor dat laatste zou met je kop ernaast lopen afdoende moeten zijn.quote:op woensdag 26 oktober 2005 18:01 schreef ewaldus het volgende:
ik ben ook verliefd alleen is zij erg populair en ik snel jaloers...
mijn moeder zegt altijd dat wat nog niet is, nog kan komen.quote:op woensdag 26 oktober 2005 23:46 schreef realzeus het volgende:
ze is alleen niet verliefd op mij,dat is een niet geheel onbelangrijk,maar o zo irritant detail.![]()
![]()
![]()
tranceptor,als je wel eens een topic van mij hebt gelezen weet je dat ik redelijk het goede vriendje/de zeer gewilde broer ben,dus ik denk dat ik dan wel heel veel geduld moet hebben.quote:op donderdag 27 oktober 2005 08:27 schreef tranceptor het volgende:
[..]
mijn moeder zegt altijd dat wat nog niet is, nog kan komen.![]()
geduld, mijn jongen...geduld![]()
wat liefquote:op zondag 23 oktober 2005 00:49 schreef paeromius het volgende:
kreeg vandaag een kinderboekje: "raad eens hoeveel ik van je hou".
en de boodschap was zo liefvooral omdat ik het totaal niet verwacht had
op moment![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom maar op met die wereld, lust 'm rauw
het was een beetje zwarte humor van mijn kant. sorryquote:op vrijdag 28 oktober 2005 18:43 schreef realzeus het volgende:
[..]
tranceptor,als je wel eens een topic van mij hebt gelezen weet je dat ik redelijk het goede vriendje/de zeer gewilde broer ben,dus ik denk dat ik dan wel heel veel geduld moet hebben.
![]()
![]()
![]()
ik ook maar daar blijft het bij.quote:op vrijdag 14 oktober 2005 23:01 schreef terreros85 het volgende:
ik ken wel een heel leuk meisje...
oh ja, mijn ex-collega.quote:op vrijdag 4 november 2005 14:30 schreef paxlie het volgende:
ik zie haar dit weekend niet
en heb haar deze week ook al weinig gezienanouk
los daarvan heb ik op dit moment zin om een roedel hondsdolle honden op hem los te laten.quote:op donderdag 27 oktober 2005 21:36 schreef audreyhepburn het volgende:. jep.
.
kent iemand het gevoel dat ik voel nu, namelijk dat de beide persoonlijkheden van jou en je lief perfect in elkaar passen ? het verbaast me elke keer weer hoe goed n. en ik bij elkaar passen. in mijn geval met name omdat hij zo bewonderenswaardig optimistisch en praktisch is. als ik ergens mee zit en ik praat er met hem over heb ik dankzij hem na dat gesprek doorgaans een werkbare oplossing voor het probleem. en elke keer dat ie me dat weet te flikken word ik nog verliefder..
en hij is zo mooi. en zijn huid voelt zo fijn aan. en hij ruikt lekker. ik zou alleen door over zijn huid te aaien of aan hem te ruiken hem uit duizenden kunnen herkennen..
.
.
amen to that.quote:op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef tranceptor het volgende:
verliefdheid is er om te ontkennen.
uiteindelijk heeft het geholpen dat ik hem uitlegde waarom ik in principe een roedel honden op hem af had willen sturen. heeft waarschijnlijk ook meer effect gehad dan het daadwerkelijk inzetten van de eerdergenoemde roedels.quote:op zondag 6 november 2005 11:04 schreef tristessa het volgende:
joehoe! vandaag komt mijnduitser
weer terug uit duitsland (d'uh). heb echt zin om hem weer te zien. alles gaat nog steeds heel goed en ben ook nog steeds heel erg verliefd, heb tot nu toe nog geen behoefte gehad om een roedel hondsdolle honden op hem af te sturen
.
verliefd zijn heerst![]()
.
quote:op woensdag 9 november 2005 12:15 schreef fembol het volgende:
[..]
ja!!
want hij is lief, knap, slim en mijn vriendje!
![]()
so, actually you wave your private parts at your boyfriend?quote:op woensdag 9 november 2005 16:47 schreef bloodylotte het volgende:
ik ben zķ verliefd.
het gaat nu al zo lang ontzettend goed tussen ons. vrienden worden gek van me. als ik zijn naam hoor gaat mijn blik op oneindig en verschijnt er een enorme glimlach rond mijn lippen. als we samen zijn ben ik zo gelukkig. en lalala. en hij smeert altijd zo schattig boterhammetjes voor me. en we kroelen zo leuk.
en en en en ohhhh![]()
![]()
quote:
vraag anders of ze zin heeft om een keertje samen koffie te gaan drinken op een ander moment als jullie wel allebei tijd hebben en niet op weg zijn naar school/werk.quote:op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef boy_snakeye het volgende:
sorry voor het lange verhaal , maar ik moest het ff kwijt
wie niet tegenwoordig?quote:op woensdag 9 november 2005 22:49 schreef woutey het volgende:
wooeei ik ook
en het is nog wederzijds ook![]()
joehoe![]()
quote:op woensdag 9 november 2005 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
so, actually you wave your private parts at your boyfriend?
what happened yesterdayquote:op donderdag 10 november 2005 17:01 schreef roellio het volgende:
mijn liefde is volgens mij 'op'.
ik stort me veel teveel in kortstondige romances die grotendeels gebaseerd zijn op lichamelijke aantrekkingskracht. waarom ben ik nou zo lastig te matchen in vrouwenland!?
oh, niets hoor.quote:
ik ken dat. het blijft een kwestie van geduld, dat moment komt vanzelf weer.quote:op donderdag 10 november 2005 17:01 schreef roellio het volgende:
mijn liefde is volgens mij 'op'.
ik stort me veel teveel in kortstondige romances die grotendeels gebaseerd zijn op lichamelijke aantrekkingskracht. waarom ben ik nou zo lastig te matchen in vrouwenland!?
ik hoopte dat ik haar op de terugreis misschien tegenkwam en dan had ik dat echt willen doen.quote:op donderdag 10 november 2005 15:07 schreef woutey het volgende:
jongeee vraag haar nummerzooo duidelijk en zo zonde
dat ga ik ook zeker doen.quote:op donderdag 10 november 2005 16:42 schreef audreyhepburn het volgende:
[..]
vraag anders of ze zin heeft om een keertje samen koffie te gaan drinken op een ander moment als jullie wel allebei tijd hebben en niet op weg zijn naar school/werk.
daar ben ik weer!
en toen naar de dierentuin in den bosch...
je bent verliefd of niet...quote:op donderdag 10 november 2005 17:30 schreef sharkdoggie het volgende:
half. telt dat hier ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |