wat is homo's?quote:
hoi met gollem,quote:op maandag 10 oktober 2005 17:18 schreef feestkabouter het volgende:
[..]
hoi met feestkabouter,
vergeet jij niet iets in je post?
quote:op maandag 10 oktober 2005 16:52 schreef poekiemonster het volgende:
en toen naar de dierentuin in den bosch...
in welk deel van het verliefd zijn ben je niet goed?quote:op maandag 10 oktober 2005 18:51 schreef joeyt het volgende:
ik ben wel verliefdben alleen niet echt goed in het verliefd zijn
idemquote:op maandag 10 oktober 2005 23:41 schreef peri het volgende:
ik ben ook nog steeds ontzettend verliefd en elke dag steeds meer.
vind t moeilijk om (deels) emotioneel afhankelijk te zijn van een meisje... kan er afentoe wat nukkig door zijnquote:op maandag 10 oktober 2005 22:25 schreef tranceptor het volgende:
[..]
in welk deel van het verliefd zijn ben je niet goed?![]()
idem en ga daarnaast manieren verzinnen om er onderuit te komen, maar er is geen ontkomen aan.quote:op dinsdag 11 oktober 2005 15:22 schreef joeyt het volgende:
[..]
vind t moeilijk om (deels) emotioneel afhankelijk te zijn van een meisje... kan er afentoe wat nukkig door zijn
hoe ver kwam ie ookal weer in het alfabet? p toch?quote:op maandag 10 oktober 2005 23:44 schreef fembol het volgende:
* fembol is verliefd op de bouwvakker, maar dat behoeft voor velen geen uitleg!
woeiiiii
idd, maar wie wat en waar is je vrouwtje? heb je dr nooit over gehoord? kende je dr al langer of love at 1st sight?quote:op dinsdag 11 oktober 2005 18:23 schreef tranceptor het volgende:
[..]
idem en ga daarnaast manieren verzinnen om er onderuit te komen, maar er is geen ontkomen aan.![]()
ik probeer zo min mogelijk nog te vertellen op fok!quote:op woensdag 12 oktober 2005 08:58 schreef joeyt het volgende:
[..]
idd, maar wie wat en waar is je vrouwtje? heb je dr nooit over gehoord? kende je dr al langer of love at 1st sight?
ik ook heftigquote:
quote:op woensdag 12 oktober 2005 08:57 schreef joeyt het volgende:
[..]
hoe ver kwam ie ookal weer in het alfabet? p toch?![]()
je hebt toch een slimme bouwvakker... de gemiddelde komt namelijk slechts tot de h...quote:
de h is de enige letter die je nodig hebt als je het over vrouwen hebt, waarom zou je de rest nog willen leren?quote:op donderdag 13 oktober 2005 00:36 schreef joeyt het volgende:
[..]
je hebt toch een slimme bouwvakker... de gemiddelde komt namelijk slechts tot de h...
de h van hoera?!quote:op donderdag 13 oktober 2005 10:24 schreef tranceptor het volgende:
[..]
de h is de enige letter die je nodig hebt als je het over vrouwen hebt, waarom zou je de rest nog willen leren?
jep! en een leuke!quote:op donderdag 13 oktober 2005 00:36 schreef joeyt het volgende:
[..]
je hebt toch een slimme bouwvakker... de gemiddelde komt namelijk slechts tot de h...
maaaaaaaan wat romantisch!!!!quote:op maandag 10 oktober 2005 16:52 schreef poekiemonster het volgende:
daar ben ik weer!
terug van een heerlijk verwenweekendje!
mijn vriendje had dit twee maanden geleden al georganiseerd en alles geheim gehouden!
en zaterdag was het zover.... gedurende een heerlijk ontbijtje op bed kreeg ik te horen dat we 's middags naar de musical van belle en het beest zouden gaan in carré. en dat hij een overnachting had geboekt in het krasnapolsky!!!
wow!!! ik werd echt helemaal gek! dit was echt een super verrassing!
dus lekker naar amsterdam geweest, zondagochtend een geweldig ontbijt gehad en toen naar de dierentuin in den bosch... en s'avonds nog lekker gaan eten bij een mexicaans restaurantje.
dit weekend was echt top en overheerlijk!
zoals ik vorige week al zei... ik ben verliefd op mijn kanjer!!!
en dat wordt alleen meer!
dank je wel voor dit geweldige weekend!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:op vrijdag 14 oktober 2005 20:01 schreef steijn het volgende:
[..]
ik hoop niet voor je dat het wederzijds is, dan zou er toch een wat rare situatie ontstaan.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |