het meisje in de trein dat ik nou een aantal dagen op het station tegenkom.
![]()
ik heb nou een ander rooster en ben haar al 2 dagen achter elkaar tegengekomen. had haar weleens eerder gezien, maar had toen een vriendin. nu weer een tijdje vrijgezel. nu viel ze me echt op. ze kijkt zo lief.
we kijken wel naar elkaar, maar gesprekken zijn er niet gevoerd. ik wil wel iets zeggen. want ik weet dat zij een mp3 speler heeft die van ons "huismerk" is. maar dat is zo lame. alleen keken we gister elkaar aan over de vetraging van de ns weer en ik zei: " op een dag komen we er wel" that's it...
![]()
(natuurlijk wel met een lachje erbij
![]()
)
vandaag zag ik haar dus weer. ze keek me aan toen ze het station op kwam lopen (op de trap omhoog) en ik keek naar haar. en ze toverde een magische lach op haar gezicht....ik werd gek...
ook toen de trein aankwam , ik bleef netjes staan, maar zij liep met de trein mee, richting mij op. ze stopte met lopen achter mij
![]()
mijn hart ging te keer. ik de deur open maken, haar natuurlijk netjes voorlaten. ze liep naar boven (dubbeldekker) maar zag bij de glazendeur dat het bomvol was. zij zo, nee dat is te druk...en liep langs me de trap af. dus ik gewoon lekker blijven staan/zitten bij de deur. toen ze 2 stations verder uitstapte keek ze me lief aan en zei doei...
gekke is dat ik bang ben dat ik niet lief genoeg doei zei tegen haar...of verkeerd keek, bang dat ze een verkeerde indruk kreeg. durfde ook niet te vragen naar haar nummer of dat ze wat wou drinken.
de hele dag moest ik aan haar denken en mijn klasgenoten maar vragen waarom ik zo'n smile op mijn gezicht heb
verliefd zijn is super!
![]()
maar nu zo kut...ik zie haar pas woensdag morgen omdat ik nu dus al weekend heb
sorry voor het lange verhaal , maar ik moest het ff kwijt[ Bericht 1% gewijzigd door Boy_Snakeye op 10-11-2005 15:53:40 (typo) ]