wat verliefd zijn is?quote:op donderdag 20 oktober 2005 23:44 schreef cerror het volgende:
ik weet het allang niet meer.
is er een tweede?quote:
ja de eerste fase is altijd de ontkenningsfase, daar ben ik duidelijk voorbij.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:52 schreef in-limboy het volgende:
[..]
is er een tweede?![]()
ik weet niet wat voor 'fase' ik in zit, maar het is fijn, duurt al meer dan een jaar, en als het aan mij ligt blijf ik er lekker in ook![]()
quote:op maandag 10 oktober 2005 16:52 schreef poekiemonster het volgende:
daar ben ik weer!
terug van een heerlijk verwenweekendje!
mijn vriendje had dit twee maanden geleden al georganiseerd en alles geheim gehouden!
en zaterdag was het zover.... gedurende een heerlijk ontbijtje op bed kreeg ik te horen dat we 's middags naar de musical van belle en het beest zouden gaan in carré. en dat hij een overnachting had geboekt in het krasnapolsky!!!
wow!!! ik werd echt helemaal gek! dit was echt een super verrassing!
dus lekker naar amsterdam geweest, zondagochtend een geweldig ontbijt gehad en toen naar de dierentuin in den bosch... en s'avonds nog lekker gaan eten bij een mexicaans restaurantje.
dit weekend was echt top en overheerlijk!
zoals ik vorige week al zei... ik ben verliefd op mijn kanjer!!!
en dat wordt alleen meer!
dank je wel voor dit geweldige weekend!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grappigquote:op zaterdag 22 oktober 2005 10:15 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ja de eerste fase is altijd de ontkenningsfase, daar ben ik duidelijk voorbij.![]()
ik kan wel ontkennen dat ik in de ontkenningsfase zit, is dat dan een nieuwe ontkenningsfase?quote:
ik geloof er helemaal niets vanquote:op zaterdag 22 oktober 2005 12:08 schreef smart-einstein het volgende:
ik ben verliefder dan jullie allemaal verliefd zijn... en het voelt zo fijn![]()
zorg dat je populair wordt of maak haar impopulair. voor dat laatste zou met je kop ernaast lopen afdoende moeten zijn.quote:op woensdag 26 oktober 2005 18:01 schreef ewaldus het volgende:
ik ben ook verliefd alleen is zij erg populair en ik snel jaloers...
mijn moeder zegt altijd dat wat nog niet is, nog kan komen.quote:op woensdag 26 oktober 2005 23:46 schreef realzeus het volgende:
ze is alleen niet verliefd op mij,dat is een niet geheel onbelangrijk,maar o zo irritant detail.![]()
![]()
![]()
tranceptor,als je wel eens een topic van mij hebt gelezen weet je dat ik redelijk het goede vriendje/de zeer gewilde broer ben,dus ik denk dat ik dan wel heel veel geduld moet hebben.quote:op donderdag 27 oktober 2005 08:27 schreef tranceptor het volgende:
[..]
mijn moeder zegt altijd dat wat nog niet is, nog kan komen.![]()
geduld, mijn jongen...geduld![]()
wat liefquote:op zondag 23 oktober 2005 00:49 schreef paeromius het volgende:
kreeg vandaag een kinderboekje: "raad eens hoeveel ik van je hou".
en de boodschap was zo liefvooral omdat ik het totaal niet verwacht had
op moment![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom maar op met die wereld, lust 'm rauw
het was een beetje zwarte humor van mijn kant. sorryquote:op vrijdag 28 oktober 2005 18:43 schreef realzeus het volgende:
[..]
tranceptor,als je wel eens een topic van mij hebt gelezen weet je dat ik redelijk het goede vriendje/de zeer gewilde broer ben,dus ik denk dat ik dan wel heel veel geduld moet hebben.
![]()
![]()
![]()
ik ook maar daar blijft het bij.quote:op vrijdag 14 oktober 2005 23:01 schreef terreros85 het volgende:
ik ken wel een heel leuk meisje...
oh ja, mijn ex-collega.quote:op vrijdag 4 november 2005 14:30 schreef paxlie het volgende:
ik zie haar dit weekend niet
en heb haar deze week ook al weinig gezienanouk
los daarvan heb ik op dit moment zin om een roedel hondsdolle honden op hem los te laten.quote:op donderdag 27 oktober 2005 21:36 schreef audreyhepburn het volgende:. jep.
.
kent iemand het gevoel dat ik voel nu, namelijk dat de beide persoonlijkheden van jou en je lief perfect in elkaar passen ? het verbaast me elke keer weer hoe goed n. en ik bij elkaar passen. in mijn geval met name omdat hij zo bewonderenswaardig optimistisch en praktisch is. als ik ergens mee zit en ik praat er met hem over heb ik dankzij hem na dat gesprek doorgaans een werkbare oplossing voor het probleem. en elke keer dat ie me dat weet te flikken word ik nog verliefder..
en hij is zo mooi. en zijn huid voelt zo fijn aan. en hij ruikt lekker. ik zou alleen door over zijn huid te aaien of aan hem te ruiken hem uit duizenden kunnen herkennen..
.
.
amen to that.quote:op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef tranceptor het volgende:
verliefdheid is er om te ontkennen.
uiteindelijk heeft het geholpen dat ik hem uitlegde waarom ik in principe een roedel honden op hem af had willen sturen. heeft waarschijnlijk ook meer effect gehad dan het daadwerkelijk inzetten van de eerdergenoemde roedels.quote:op zondag 6 november 2005 11:04 schreef tristessa het volgende:
joehoe! vandaag komt mijnduitser
weer terug uit duitsland (d'uh). heb echt zin om hem weer te zien. alles gaat nog steeds heel goed en ben ook nog steeds heel erg verliefd, heb tot nu toe nog geen behoefte gehad om een roedel hondsdolle honden op hem af te sturen
.
verliefd zijn heerst![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |