Het topic van pberends gaat over de mogelijke effecten van zo'n pardon en of dat niet juist een versterkend effect heeft. Als jij zegt dat jij het meer over de brand zelf, de onderzoeken e.d. wil hebben, met wat meer diepgang, is er denk ik voldoende ruimte over om daarover alsnog een topic te openen zonder het topic van pberends dicht te gooien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:08 schreef SCH het volgende:
Ik zou graag een serieuze discussie willen voeren over de consequenties van de Schipholbrand, over hoe de politieke onderzoeken verlopen, over de vraag van het pardon enz. - maar mag dan een topic met een belachelijke titel dicht, dan open ik een nieuw serieus topic.
Hirsi Ali roept op tot brandstichting
Okay, maar ik blijf die titel dan wel erg stemmingmakend en onjuist vinden, kan daar niet iets aan gedaan worden?quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het topic van pberends gaat over de mogelijke effecten van zo'n pardon en of dat niet juist een versterkend effect heeft. Als jij zegt dat jij het meer over de brand zelf, de onderzoeken e.d. wil hebben, met wat meer diepgang, is er denk ik voldoende ruimte over om daarover alsnog een topic te openen zonder het topic van pberends dicht te gooien.
Ach, TT is onderdeel van een stelling dan een headline van een nieuwsbericht. Daar kan je het niet mee eens zijn, maar daar is de discussie nu juist voor. Maar ik heb er -heel subtiel- een vraagteken achter gezet. Dan is het wat duidelijker een discussieonderwerp.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, maar ik blijf die titel dan wel erg stemmingmakend en onjuist vinden, kan daar niet iets aan gedaan worden?
Ok, maar ik blijf het riskant vinden. Dan geef je in feite een vrijbrief aan TT's als "Verdonk zet aan tot moord" en 'De Geus maakt drijft zieken de dood in". Dat is ongeveer van dezelfde strekking. Waarom niet een TT over de vraag of een pardon in dit geval verstandig is?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, TT is onderdeel van een stelling dan een headline van een nieuwsbericht. Daar kan je het niet mee eens zijn, maar daar is de discussie nu juist voor. Maar ik heb er -heel subtiel- een vraagteken achter gezet. Dan is het wat duidelijker een discussieonderwerp.
Spel ik het dan al mijn hele leven fout?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:12 schreef Monidique het volgende:
Zou je er dan geen Midden-Oosten van maken?
http://www.burkestichting.nl/nl/stichting/subsidiestaat.htmlquote:Op donderdag 3 november 2005 16:47 schreef McCarthy het volgende:
heeft iemand dat rapport van de burke stichting waarin stond dat de overheid jaarlijks 20 miljard over de balk smeet?
Of anders een link naar dat topic?
omdat het een POL topic was (dat was een no brainer)quote:Op donderdag 3 november 2005 17:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
http://www.burkestichting.nl/nl/stichting/subsidiestaat.html
Wat heeft dit te maken met feedback?![]()
Er is wel ergens een topic over de politieke kleur van het journaal, maar zoals je het omschrijft zou het meer een KLB-topic kunnen worden. Tenzij je er echt een politieke discussie over wil voeren, dan kan het hier.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:27 schreef McCarthy het volgende:
Is er een topic waar we collectief het NOS journaal kunnen bashen. Ik wordt zo spuugziek van die linkse geitenbreiers: Parijs: werkloosheid en discrimminatie is de schuld
Desnoods in een ander forum.
'Tachtig procent subsidies overbodig'quote:Op donderdag 3 november 2005 16:47 schreef McCarthy het volgende:
heeft iemand dat rapport van de burke stichting waarin stond dat de overheid jaarlijks 20 miljard over de balk smeet?
Of anders een link naar dat topic?
"Of anders"quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
'Tachtig procent subsidies overbodig'
Zeg, wat voor een beest denk je wel niet dat ik ben?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zeg, wat voor een beest denk je wel niet dat ik ben?Eet jij je sudderlappen ook rauw soms?
![]()
Reik ik eens mijn helpende (linker)handquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zeg, wat voor een beest denk je wel niet dat ik ben?Eet jij je sudderlappen ook rauw soms?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |